Jump to content

Recommended Posts

Am luat-o razna?

Lumea merge înainte, oamenii isi cumpara masini mai noi eu... Nubira 😋

Dintr-o întâmplare am văzut anuntul pe olx - 2000 lei, dar am luat-o cu 1600...

E depaaaaarte de Nubira cealaltă:

Cauciucuri praf

Nu pornește compresorul de aer condiționat

Nu merge motorașul de la spălătorul de parbriz

Nu pornește la sfert ci 4-5 secunde trebuie dat la automat si pornește putin balbait parca ar fi înecat

Bucsi bascule praf, de-asta am inteles ca s-au distrus si cauciucurile. La gropi se aprind becurile abs si frane...

Mai revin cu info

IMG_20190530_230740.jpg

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

😀 ai activitate.  Search ca sa mai gasesti ceva piese (originale) pt dumneaei!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am luat cauciucurile "de rezerva" cu care venea masina la pachet... Teapa, sunt 175/70/14... Masina are 185/65/14 si mai poate primi 195...

Deci inutile.

Inca nu stiu ce sa fac cu ea... Azi imi pare rau ca am luat-o. Pur si simplu am facut o oferta ca sa vad cat de ieftin poti lua o Nubira si mi-a fost acceptata... M-am întâlnit cu vanzatorul si o ora mai tarziu o parcam in fata blocului .

Pretul a fost unul de tot rasul, mi-ar fi buna la banii astia inclusiv ca donatoare pt cealaltă, dar am un gust amar dupa alegerea pripita de ieri...

Mai postez "urmarile".

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina asta e ideala de hartaneala daca iti renovezi casa sau construiesti vreuna. Nu arata rau, daca o faci cat de catpoti sa o tii pt pescuit (daca esti pasionat 🙂 ). La 1600lei nu prea poti sa ai pretentii. Cauciucurile alea pune-le pe olx si de banii pt care ii iei pe ele iti iei niste SH-uri bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/31/2019 at 12:31 PM, catapkz said:

Pretul a fost unul de tot rasul, mi-ar fi buna la banii astia inclusiv ca donatoare pt cealaltă, dar am un gust amar dupa alegerea pripita de ieri...

Scump, eu am dat 1100 lei vezi topicul meu :))

Spor la treaba!

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/3/2019 at 11:50 AM, mirceajo said:

Scump, eu am dat 1100 lei vezi topicul meu :))

Spor la treaba!

Si cutie automata. 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am schimbat gumele pe fata pt ca cele vechi erau tocite pana la metal.

Azi basculele ( cele vechi erau ruginite si gaurite) + reglata geometria 600 lei 😫

Urmeaza maine uleiul si flitre si apoi cea mai importanta... Pornirea care e super suparatoare...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as banui regulatorul de presiune de la rampa injectoarelor. Vezi si oringurile de la ele.

Citeste si topicul "probleme la pornire si imediat dupa pornire".

Edited by cris06
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am unul de rezerva, se înlocuiește usor?

Am si injectoare de rezerva...

Doar ca nu ma pricep decat la ulei, filtre, becuri, bujii, fise...  Lame :-))

Si nu gasesc tutoriale video...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vrut sa inlocuiesc azi regulatorul cu unul pe care il aveam prin casa si l-am rupt, in plus tot n-a ieșit filetul celui vechi de pe teava pe care e prins...

Maine dupa serbarea băiatului mai meșteresc un pic la ea, schimb ulei+filtru, lipesc fetele de la usi, montez oglinzile care sunt praf facute, poate apuc si sa curat rugina la cele 2 gauri si sa pun chit...

Si poate reusesc sa montez regulatorul celălalt fara sa-l rup...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat cu wd40 iac-ul, am inlocuit regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare, am schimbat ulei si filtre ulei/benzina/aer.

Tot prost porneste daca sta mai mult timp nepornita... Dau la automat secunde bune, incepe balbait si apoi merge ok, daca opresc si pornesc imediat, porneste bine...

Am observat ca accelerația nu raspunde la fel de repede ca la cealaltă Nubira iar relantiul e neregulat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoare sau ansamblul aprindere

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/8/2019 at 3:17 PM, catapkz said:

Am curatat cu wd40 iac-ul ...

Neinspirata miscare, eu ti-as recomanda sa scoti IACul si sa il cureti cu solutii dedicate, nu degripant !

Pentru pornirea greoaie, uite o idee: las-o peste noapte fara sa ii faci nimic, asta dupa ce ai folosit-o in ziua respectiva. A doua zi, pune contactul si asculta pompa de benzina. NU incerca sa pornesti motorul, insa pune/taie conctactul de cateva ori. Poti repeta povestea asta dupa 1-2 ore. Apoi, scoate bujiile si vezi daca miros puternic a benzina. Ok, poate nu toate 4 insa, daca injectoarele nu inchid bine si supureaza, o sa curga benzina in cilindrul (sau cilindrii) la care s-a intamplat sa ramana supapele de admisie deschise.

Ideea din spatele "procedurii" de mai sus este urmatoarea: regulatorul de presiune zici ca e OK, deci nu ar trebui sa scape benzina pe acolo. Deci, daca pierzi preziune din rampa peste noapte, asta inseamna ca injectoarele sunt obosite. Pusul contactului ziceam sa il faci pentru a reface presiunea in rampa si a te ajuta sa gasesti injectorul sau injectoarele cu buba.

Succes

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze cu noua Nubira. Cam rabla dpv mecanic dar ok la tabla...

IMG_20190609_210140.jpg

IMG_20190609_210332.jpg

IMG_20190609_210410.jpg

IMG_20190609_210712.jpg

IMG_20190609_210806.jpg

IMG_20190609_210853.jpg

IMG_20190609_210909.jpg

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Salex said:

Ideea din spatele "procedurii" de mai sus este urmatoarea: regulatorul de presiune zici ca e OK, deci nu ar trebui sa scape benzina pe acolo. Deci, daca pierzi preziune din rampa peste noapte, asta inseamna ca injectoarele sunt obosite. Pusul contactului ziceam sa il faci pentru a reface presiunea in rampa si a te ajuta sa gasesti injectorul sau injectoarele cu buba.

Succes

Sau se dezamorseaza pompa de benzina cum pateam eu la Evanda 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul a zis ca pompa e noua ... Problema persista, deci sansele sunt sa nu fie pompa. Sau cine stie, o fi el mai norocos 😅

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pornirea inecata si miros benzina când pornește?

Si la cealaltă Nubira, cand am schimbat pompa de benzina(pt ca cea veche bâzâia prea rau) prima a fost stricata, nu arata bine nivelul de benzina... Era luata de pe Crizantemelor.

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ati bagat la idei si am scos bancheta ca sa ma uit la pompa, sa ma asigur ca nu m-a mintit domnul cu privire la pompa...

Pare noua (cca 2 luni dupa spusele lui)

IMG_20190610_191649.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Salex said:

Neinspirata miscare, eu ti-as recomanda sa scoti IACul si sa il cureti cu solutii dedicate, nu degripant !

Pentru pornirea greoaie, uite o idee: las-o peste noapte fara sa ii faci nimic, asta dupa ce ai folosit-o in ziua respectiva. A doua zi, pune contactul si asculta pompa de benzina. NU incerca sa pornesti motorul, insa pune/taie conctactul de cateva ori. Poti repeta povestea asta dupa 1-2 ore. Apoi, scoate bujiile si vezi daca miros puternic a benzina. Ok, poate nu toate 4 insa, daca injectoarele nu inchid bine si supureaza, o sa curga benzina in cilindrul (sau cilindrii) la care s-a intamplat sa ramana supapele de admisie deschise.

Ideea din spatele "procedurii" de mai sus este urmatoarea: regulatorul de presiune zici ca e OK, deci nu ar trebui sa scape benzina pe acolo. Deci, daca pierzi preziune din rampa peste noapte, asta inseamna ca injectoarele sunt obosite. Pusul contactului ziceam sa il faci pentru a reface presiunea in rampa si a te ajuta sa gasesti injectorul sau injectoarele cu buba.

Succes

Primul de dinspre bobina miroase rau a benzina si parca e si un pic umed...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezolvat!

Mulțumesc pentru sfaturi, primul injector a fost cauza. La sfaturile lui salex, 2 zile am mirosit bujiile, le-am schimbay intre ele, iar le-am mirosit...

Azi am schimbat primul injector si gata, porneste decent. Mai am de rezolvat relantiul neregulat...

Si apoi MAREA problema martorii de la abs si frana de mana... Cand pornesc motorul nu am martori aprinsi insa cand plec de pe loc se aprinde intermitent martorul abs si cel de la frana de mana se aprinde la intensitate mica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi mase, nu stiu la nubira pe unde sunt localizate dar cel mai probabit un punct de masa e oxidat, la cielo/espero erau pe coloana volan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, catapkz a spus:

Rezolvat!

Mulțumesc pentru sfaturi, primul injector a fost cauza. La sfaturile lui salex, 2 zile am mirosit bujiile, le-am schimbay intre ele, iar le-am mirosit...

Azi am schimbat primul injector si gata, porneste decent. Mai am de rezolvat relantiul neregulat...

Si apoi MAREA problema martorii de la abs si frana de mana... Cand pornesc motorul nu am martori aprinsi insa cand plec de pe loc se aprinde intermitent martorul abs si cel de la frana de mana se aprinde la intensitate mica.

Nu cred ca ai gasit defectul.

Motorul tau porneste la sfert si in  trei

Edited by florinellll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate... Dar deocamdată sunt mulțumit că pornește ok și asta s-a întâmplat imediat după înlocuirea injectorului. Mai mult nu pot spune pt că nu prea mă pricep la mecanica, am aplicat sfaturile primite aici și acum masina pornește bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×