Jump to content
 

Sign in to follow this  
Geo_ZGA

noua troaca - Corsa C

Recommended Posts

Oarecum... de cand cu segmentarea, parca nu mai are putere, nu stiu de ce. Si-a mai revenit putin, dar tot lesinata e (nu ca era vreo bestie inainte)...

Sambata am inlocuit termostatul, am luat Wahler. Cel de dinainte era praf, pe o parte nu inchidea deloc bine. Nici asta nu e perfect... dar apa urca acum la peste 90 grade, dupa ce deschide scade pe la 80 si ceva, iar creste... si baga caldura, ceea ce e f important.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu presupun ca o menajezi putin, ceea ce chiar ar fi recomandat macar 1000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, o menajez... si am dat indicatii si sotiei sa nu mai "plece prima de la semafor" :)) Dupa rodaj o sa-i fac si schimbul de ulei, o sa merg pe 5w40, probabil Motul Xcess.

Doar ca tot mi se pare mai lesinata, comparand la acelasi stil de mers linistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E liniste, asta vrea sa insemne ca se invirte roata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu chiar, doar ca nu a mai postat 😄 

S-o fi saturat si el.

Edited by Dj_Dark
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul merge bine, doar ca... da cu fum si haleste ulei. In 3 saptamani am completat 1l.

ABS-ul e in continuare aprins, nu am facut nimic in privinta asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 16.12.2019 la 10:47, Geo_ZGA a spus:

 

Doar ca tot mi se pare mai lesinata, comparand la acelasi stil de mers linistit.

Vezi in cate secunde ia suta si te lamuresti daca este lesinata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai parcurs 3000-4000 km in 3 saptamani, nu e asa dramatic. Teama mi-e ca nu au stat lucrurile asa :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Salex said:

Daca ai parcurs 3000-4000 km in 3 saptamani, nu e asa dramatic. Teama mi-e ca nu au stat lucrurile asa :(.

Nu, evident ca nu... nu stiu exact cat a mers (ca nu functioneaza tahometrul), dar mai mult de 500 sigur nu a facut.

Ideea e ca parerile sunt impartite... unii zic ca e normal imediat dupa segmentare, altii ca nu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi discutia inceputa aici.

Nu exista alezare la "aceeasi cota", asta e fix echivalenta cu "cresterea economica negativa" !

Consumul de ulei (poate sa) dispare treptat dupa segmentare daca segmentarea s-a facut exclusiv din cauza unor probleme la segmenti (bloc/cilindri in regula) si nici nu au fost honuite camasile. Jucaria ta nu se incadreaza, eu unul nu mi-as pune sperante.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, stiu discutia de atunci... din ce mi-a zis dupa, cica doar le-a honuit pe toate 4. Cu masurat inainte si dupa. Asa mi-a zis, asa zic si eu... oricum ma irita chestia asta, daca nu inceteaza consumul de ulei va trebui sa o duc iar, sa o faca calumea. Compresia a fost masurata si ea de mai multe ori dupa montaj si a iesit mereu bine.

Sincer sa fiu, eu banuiesc ca nu a asezat bine segmentii... dar poate aberez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simeringurile supapelor au fost inlocuite la una din ultimele interventii asupra chiuloasei ? Eventual alte pierderi de ulei si nu doar in consum ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, au fost inlocuite (de 2 ori chiar...), supapele inlocuite toate... nu pierde ulei, il da pe esapament, fumul e vizibil. Pare mai putin decat la inceput, dar tot e... o sa vad in urmatoarea luna cum se comporta

Share this post


Link to post
Share on other sites

A vorbit gura fara mine... pt ca la rece nu prea se vede nimic, la cald in schimb se vad pierderi. 99% simeringul dinspre cutia de viteze. Sambata am mai bagat 1l de ulei, cand am verificat nu se vedea nimic sub masina, cand am oprit la benzinarie incepuse sa pice la imbinarea motor-cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regula de aur cind se baga mina in motor, se reansambleaza cu set nou complect de garnituri, simeringuri, O-ringuri si toate cele ce tin de etansari altfel, alti bani - alta distractie iar astfel, borsul devine mai scump decit carnea.

Acum, remediata problema iar apoi se poate citi consumul de ulei real.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg. Imaginatia mea bogata veni la pachet cu macarale, banc de lucru, mororul mingiiat pe toate partile ... Nici prin cap sa-mi treaca ca astazi carburatoru' se regleaza prin intermediul tevii de esapament. 😂 Ce inseamna evolutia, nene ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 minute, Viktor a spus:

Inteleg. Imaginatia mea bogata veni la pachet cu macarale, banc de lucru, mororul mingiiat pe toate partile ... Nici prin cap sa-mi treaca ca astazi carburatoru' se regleaza prin intermediul tevii de esapament. 😂 Ce inseamna evolutia, nene ...

Te uiti cam mult pe ''DISCAVERII''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...