Jump to content
 

Sign in to follow this  
mircomanu

Relanti 2000 Ture Aveo

Recommended Posts

On 8/22/2011 at 6:36 PM, nicolae_v said:

 

post-10331-0-11628900-1314027336_thumb.jpg

post-10331-0-48941900-1314027346_thumb.jpg

 

 

 

salut! ma apuca o usoara disperare. garniturile astea din imagine, intre suportul egr si chiulasa, se pot inlocui cu silicon? le-am schimbat de doua ori pana acuma si tot se ard.

si nu se gasesc de la mai mult producatori, sa zici ca poti alege de unde sa iei. am niste silicon victor reintz.

Edited by rich1974

Share this post


Link to post

Daca ai Victor Reinz Antracit (un silcon excelent, dupa parerea mea !) ar trebui sa iti reziste la 250*-300*C. Ceea ce este foarte putin pentru zona respectiva. Nu stiu prea bine arhitectura motorului tau, insa ai putea avea temperaturi cu mult superioare (poate chiar spre 500*-600*), ceea ce ma face sa cred ca nici siliconul nu va rezista prea mult.

Daca tot ai recuperat garniturile alea, eu te-as sfatui sa incerci sa gasesti niste placi de clingherit (marsit am vazut ca ii mai zice acum) si, cu putina rabdare si indemnare rezolvi problema asa cum trebuie.

 

Share this post


Link to post

multumesc, si eu am indiueli ca siliconul rezista acolo. garnitura egr ului e metalica, dar cele dintre suportul egr si chiulasa sunt din altceva. pe siliconul asta de la victor reintz scrie ca rezista pana la 300de grade.

garniturile nu le am, pozele nu sunt ale mele, sunt ale unui coleg tot de pe forumul asta. ma gandesc sa cumpar niste garnituri noi si sa fac eu altele din foate de clingherit. nu sunt scumpe.

Share this post


Link to post

Salut. Rog ajutorul vostru. 

Am un Aveo sedan 2007, 1.4, 69kw. De ceva vreme am ralantiul ridicat. Ajunge chiar și la peste 3000. Am început cu curățarea clapete și a IAC ului și degeaba. Apoi am schimbat IACul și degeaba. Ciudat e ca nu îmi face asa în fiecare zi. Într-o zi merge perfect, sta ralanti unde trebuie 800-900, maine o ia razna și tot asa. Pare ca e destul de clar ca pe undeva trage aer. Ma gândesc doar sa mai umblu la EGR. Daca nici acolo nu e problema, am cam epuizat ideile. Maine, sâmbătă, o sa verific egr. Dacă aveți un sfat, multumesc. Revin. 

 

Share this post


Link to post

Prima data, asa cum scrie mai sus, verifica scurgerile de  vacuum. Ia un bidon cu apa cu dop gaurit si stropeste pe la diferite garnituri. Pe la EGR, pe la admisie, clapeta, etc.

Share this post


Link to post

Apa la vacuum? Aici e vorba de absortie sí nu stiu cit de indicat este sa absoarbe apa pe diverse cai in diverse piese etc. 

Share this post


Link to post

Nu e problema, ca e putina.  Eu asa am facut. Dupa cate am vazut pe youtube, se mai poate folosi si spray de curatare carburator.

Share this post


Link to post

Mai bine spray pentru curatat carburatoare ori EGR cleaner macar astea curata traseul sí in final arde substanta pecind apa... dusmanul nr 1 a unui motor de ajunge la interior din greseala chiar. 

Apa, nici in cizme nu-i buna! 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Treaba dumitale, dar numai sa observi. La apa vezi ca scoate abur pe esapament, La spray e posibil sa se accelereze putin motorul. 

Edited by rich1974

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Am revenit. Nu am verificat cu apa. Sambata am dat jos EGR si l-am curatat. Dupa montare la loc, toate bine si frumoase. Si duminica si luni la fel. Totul ok.

Azi nu a mai fost ok. A revenit ralantiul la 2000-3000 de ture si nu si-a revenit nici dupa un drum facut prin oras.

Cand ajung acasa imi vine o idee. Zic sa deconectez bateria si sa o reconectez, ca dupa orice operatie facuta in saptamanile trecute ( curatare clapeta, inlocuire motoras IAC, curatare EGR, toate facute la o saptamana distanta ), de fiecare data am deconectat bateria si dupa totul a fost ok. Dar nu a durat in niciuna din situatii mai mult de 2-3 zile sa revina ralantiul nebun.

  Dupa toate astea, pentru ca are zile cand merge f bine si zile cand merge f prost, eu cam scot din calcul ca trage aer pe undeva. Nu se poate sa traga azi si maine nu. Sau sa traga azi si dupa ce deconectez si reconectez bateria sa nu mai traga. Cred ca e ceva de soft. Dar ce? Aici m-am blocat.

Edited by mobutu

Share this post


Link to post

Salut. 

Nu are nimeni idee de la ce ar fi problemele? Pare ca, după deconectari ale bateriei, mai prelungite, de genul vreo 5 min minim, își revine, dar a doua sau a treia zi iar  o ia razna. Pare ce a pe electric, vreun senzor. Dar ce anume?

 

 

Share this post


Link to post

Majoritatea celor care au gaz pe masina si merg mult pe gaz au injectoarele pe benzina infundate. Dat fiind ca masina merge bine pe gaz, cel mai probabil asta e problema. Desfa bujiile si vezi daca e ceva in neregula cu una dintre ele pentru a putea suspecta o supapa cu probleme. La Aveoul de 1.4 101 cp ai IAC sau are clapeta de acceleratie cu drive by wire?

Share this post


Link to post

Cum sa fie injectoare infundate? Pai pornirea se face pe penzina. Si nici macar nu e injectie directa, sa zici ca sta injectorul in camera de ardere. Eu am gaz pe masina din 2009 si nu am probleme cu injectoarele. 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...