rich1974 Posted February 7 (edited) On 8/22/2011 at 6:36 PM, nicolae_v said: salut! ma apuca o usoara disperare. garniturile astea din imagine, intre suportul egr si chiulasa, se pot inlocui cu silicon? le-am schimbat de doua ori pana acuma si tot se ard. si nu se gasesc de la mai mult producatori, sa zici ca poti alege de unde sa iei. am niste silicon victor reintz. Edited February 7 by rich1974 Quote Share this post Link to post
Salex Posted February 7 Daca ai Victor Reinz Antracit (un silcon excelent, dupa parerea mea !) ar trebui sa iti reziste la 250*-300*C. Ceea ce este foarte putin pentru zona respectiva. Nu stiu prea bine arhitectura motorului tau, insa ai putea avea temperaturi cu mult superioare (poate chiar spre 500*-600*), ceea ce ma face sa cred ca nici siliconul nu va rezista prea mult. Daca tot ai recuperat garniturile alea, eu te-as sfatui sa incerci sa gasesti niste placi de clingherit (marsit am vazut ca ii mai zice acum) si, cu putina rabdare si indemnare rezolvi problema asa cum trebuie. Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted February 8 multumesc, si eu am indiueli ca siliconul rezista acolo. garnitura egr ului e metalica, dar cele dintre suportul egr si chiulasa sunt din altceva. pe siliconul asta de la victor reintz scrie ca rezista pana la 300de grade. garniturile nu le am, pozele nu sunt ale mele, sunt ale unui coleg tot de pe forumul asta. ma gandesc sa cumpar niste garnituri noi si sa fac eu altele din foate de clingherit. nu sunt scumpe. Quote Share this post Link to post
mobutu Posted March 12 Salut. Rog ajutorul vostru. Am un Aveo sedan 2007, 1.4, 69kw. De ceva vreme am ralantiul ridicat. Ajunge chiar și la peste 3000. Am început cu curățarea clapete și a IAC ului și degeaba. Apoi am schimbat IACul și degeaba. Ciudat e ca nu îmi face asa în fiecare zi. Într-o zi merge perfect, sta ralanti unde trebuie 800-900, maine o ia razna și tot asa. Pare ca e destul de clar ca pe undeva trage aer. Ma gândesc doar sa mai umblu la EGR. Daca nici acolo nu e problema, am cam epuizat ideile. Maine, sâmbătă, o sa verific egr. Dacă aveți un sfat, multumesc. Revin. Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted March 13 Prima data, asa cum scrie mai sus, verifica scurgerile de vacuum. Ia un bidon cu apa cu dop gaurit si stropeste pe la diferite garnituri. Pe la EGR, pe la admisie, clapeta, etc. Quote Share this post Link to post
Viktor Posted March 13 Apa la vacuum? Aici e vorba de absortie sí nu stiu cit de indicat este sa absoarbe apa pe diverse cai in diverse piese etc. Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted March 13 Nu e problema, ca e putina. Eu asa am facut. Dupa cate am vazut pe youtube, se mai poate folosi si spray de curatare carburator. Quote Share this post Link to post
Viktor Posted March 14 Mai bine spray pentru curatat carburatoare ori EGR cleaner macar astea curata traseul sí in final arde substanta pecind apa... dusmanul nr 1 a unui motor de ajunge la interior din greseala chiar. Apa, nici in cizme nu-i buna! Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted March 16 (edited) Treaba dumitale, dar numai sa observi. La apa vezi ca scoate abur pe esapament, La spray e posibil sa se accelereze putin motorul. Edited March 16 by rich1974 Quote Share this post Link to post
mobutu Posted March 16 (edited) Am revenit. Nu am verificat cu apa. Sambata am dat jos EGR si l-am curatat. Dupa montare la loc, toate bine si frumoase. Si duminica si luni la fel. Totul ok. Azi nu a mai fost ok. A revenit ralantiul la 2000-3000 de ture si nu si-a revenit nici dupa un drum facut prin oras. Cand ajung acasa imi vine o idee. Zic sa deconectez bateria si sa o reconectez, ca dupa orice operatie facuta in saptamanile trecute ( curatare clapeta, inlocuire motoras IAC, curatare EGR, toate facute la o saptamana distanta ), de fiecare data am deconectat bateria si dupa totul a fost ok. Dar nu a durat in niciuna din situatii mai mult de 2-3 zile sa revina ralantiul nebun. Dupa toate astea, pentru ca are zile cand merge f bine si zile cand merge f prost, eu cam scot din calcul ca trage aer pe undeva. Nu se poate sa traga azi si maine nu. Sau sa traga azi si dupa ce deconectez si reconectez bateria sa nu mai traga. Cred ca e ceva de soft. Dar ce? Aici m-am blocat. Edited March 16 by mobutu Quote Share this post Link to post
mobutu Posted March 24 Salut. Nu are nimeni idee de la ce ar fi problemele? Pare ca, după deconectari ale bateriei, mai prelungite, de genul vreo 5 min minim, își revine, dar a doua sau a treia zi iar o ia razna. Pare ce a pe electric, vreun senzor. Dar ce anume? Quote Share this post Link to post
ches Posted April 13 Majoritatea celor care au gaz pe masina si merg mult pe gaz au injectoarele pe benzina infundate. Dat fiind ca masina merge bine pe gaz, cel mai probabil asta e problema. Desfa bujiile si vezi daca e ceva in neregula cu una dintre ele pentru a putea suspecta o supapa cu probleme. La Aveoul de 1.4 101 cp ai IAC sau are clapeta de acceleratie cu drive by wire? Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted Saturday at 05:16 AM Cum sa fie injectoare infundate? Pai pornirea se face pe penzina. Si nici macar nu e injectie directa, sa zici ca sta injectorul in camera de ardere. Eu am gaz pe masina din 2009 si nu am probleme cu injectoarele. Quote Share this post Link to post