Jump to content
 

Sign in to follow this  
ovi

Nu Mai Porneste

Recommended Posts

Am o intrebare: de vreo saptamana face figuri bendixul la expero 1.5 16 valve DOHC. Se potriveste bendixul de la electomotorul de cielo la Espero? N-am schimbat la Espero si nu stiu.

 

Edit moderator: Te-am rugat (si pe alt topic) sa iti revizuiesti stilul de a scrie. Asta este ultimul avertisment inainte de a aplica mai dur _Regulamentul (pe care iti recomand sa il citesti). De asemenea, iti recomand sa parcurgi lista de avertismente.

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se potriveste NUMAI acela de Cielo DOHC si Euro3 (este de fapt acelasi demaror care are reductor planetar).

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci se portiveste de la cielo care are motorul identic ca la expero 1.5. e diferenta de 30 de lei intre cel de expero care e mai scump si cel de cielo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cielo E3 are motorul de Lanos. Nu are treaba cu cel de pe Expero. Unele componente e posibil a fi compatibile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se referea la cielo DOHC E2 colegul care este aproape identic dpdv mecanic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... si este identic si cu cel de Euro3 (Lanos, daca place aceasta precizare). Repet si eu (pt. @cris06) ca motorul la care a facut referire @florin90 este cel DOHC Euro2. Pe Euro3 (sau, ma rog, Lanos !) s-au montat aceleasi demaroare, model cu reductor planetar interpus intre rotor si bendix.

Edited by smv

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat bendixul cu unul de cielo, nu stiu ce an era sau ce motor stiu ca de 1.5 an 96 dar sa portivit perfect si am revenit iar la porniri usoare :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! cine poate sa-mi spuna dece un CIELO , an 1997 motor cu o singura axa cu came - 8 valve -porneste normal la rece pe benzina si pe gaz ,iar cand se incalzeste aproape 20 - 25 minute se opreste si nu mai porneste nici pe benzina si nici pe gaz ? i-am schimbat bobina si luleaua din capacul de ; delcou care avea 2 fisuri si tot asa se opreste , DECE ????? cine a mai patit asa ceva sa-mi spuna si mie care este problema ( mai , la sigur . MULTUMESC !!!!!!! - ?????? ( ARE calculator -- O fii din EL ???? )

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca substitutia intregului ansamblu delcou (repereaza pozitia inainte de demontare). "Seamana" a modul de aprindere. Presupun ca "bobina" pe care spui ca ai schimbat-o este bobina de inductie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am citit tot topicul asta dar nu am gasit la nimeni asemanator, majoritata au reusit sa rezolve problema eu nu pot sa-i dau de capat...

Deci, am un cielo 2005 benzina, si am o problema la pornire, cand invart cheia in contact se aprind martori in bord, se aude pompa de benzina dar cand dau sa pornesc nu vrea... Nu se intampla tot timpul, uneori porneste din prima, sau dupa 2-3 minute chiar si 10. Cand dau sa pornesc nu se invarte electromotorul, nu se intampla nimic, iar cand se invarte porneste imediat.

Precizez ca am schimbat contactul electric, am luat unul original... am incercat sa pornesc prin fire puse pe mufa care intra in contactul electric si nu am reusit.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa contactul pus si fa srtap intre fitul gros si cel subtire de pe bobina bendixului. Ar trebui sa porneasca, daca nu e posibil ca defectul sa fie la electromotor nu la contact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cip la ea? chestia aia neagra lunguiata de plastic de atarna pe inelul de la chei... daca da, de acolo e. Asa face si a mea, cand nu citeste cipul, becul rosu de pe carcasa volanului ramane aprins. Pur si simplu iau contactul, il pun din nou si merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aia pe chei, dar dau cate odata si 50 de chei si nu porneste iar alta data porneste din prima

Share this post


Link to post
Share on other sites

La astea E3, imobilizatorul "taie" si alimentarea demarorului cand cipul nu e recunoscut. Daca LED-ul de control ramane aprins la introducerea cheii in contact, se scoate mansonul de cauciuc din jurul butucului si se va misca coronita metalica cu bobina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine (2006) bobina nu este pe butuc ci este lipita pe spatele plansei de bord cam in dreptul unde atarna cheile in contact. Seamana cu cele lipite pe articolele protejate contra furtului in magazine (cele tip timbru).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai ca nu inteleg: pe spatele plansei bord? Poate te referi la modulul imobilizator care, intr-adevar, se afla in spatele tabloului de bord, spre parbriz.

Edited by cris06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil se refera la "bobina" imobilizatorului "coronita" aia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, la aceea m-am referit. Si am vrut sa spun ca (la masina mea, cel putin) nu se poate ajunge la ea pe la butucul contactului. Daca nu acesta a fost subiectul si am inteles gresit, imi cer scuze.

Edited by smv

Share this post


Link to post
Share on other sites
@kta91-ai rezolvat problema?

 

Salutare!

De vreo doua zile am ceva probleme la pornire.

 

Cu motor rece,se aude doar un "clanc" la rotirea cheii in contact.

 

Dupa vreo 4,5 incercari porneste bine,fara sa se chinuie.

 

Cu cheia la maxim nu se aude acel carait,doar clanc,se aprin martori dar nu porneste.

 

Dupa ce porneste ,merge ok,fara balbaieli,fum sau lipsa de putere(asta ma face sa exclud pompa benzina sau injectoare)

 

Bateria este noua,dupa schimbare n-au fost probleme de pornire la cald sau rece.

 

Fara motor pornit, am lumina ok la faruri,claxon puternic,semnalizare,muzica etc totul se prezinta bine pe partea de baterie.

 

La cald,pare ca nu face probleme-daca parchez ,opresc si pornesc motorul,pleaca din prima(am incercat vreo 5 porniri consective)

 

Nu prea stiu cu ce sa incep planurile de achizitii:poate fi de la bobina,fise sau electromotorul? :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil, vinovata este cea de aici . In timp problema se va agrava, va porni greu (sau deloc) chiar si "la cald".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Sporadic,la cald ,aparea "caraiala" si o pornire mai greoaie,dar rar si pornea.. :)

 

Sunt curios daca se gaseste la vanzare separat de electromotor.

 

Revin cu rezolvarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se gaseste :) . Nu-ti recomand piesa "originala", am incercat si eu o scamatorie din asta si m-a tinut fix 3 saptamani. Da-mi maine un telefon si vorbim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NostraSalex(damus) ,ai avut dreptate.

 

S-a rezolvat azi prin schimbarea solenoidului.

Electromotorul n-avea nimic,doar doua bucse au trebuit schimbate.

 

Problema este ca dupa acel cod ,la acel magazin,am ajuns la piesa in ambalaj dw motors..sper sa nu ma tina si pe mine 3 saptamani.

 

Multumesc pentru sfat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Miste_R: o sa am grija sa nu-ti mai prezic tie nimic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...