Jump to content
 

Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

buna ziua domnilor am o simpla intrebare imi sta aprins la bord asa de o data becul care indica bateria daca se poate sa ma sfatuiti cam ce sa intimplat va multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Revin si eu cu inca o mica problema (daca se poate spune asa). Cand pun contactul se aprind beculetele de la AC si recirculare, cand dau sa actionez electromotorul se sting si apoi ori raman stinse, ori aprinse, ori imi ramane AC aprins... Nu face mereu dar ma streseaza, nu stiu ce are. A mai patit cineva? Stie cineva ce se intampla?

Share this post


Link to post

@victor002007 : Rapid in service la un electrician sau pus un voltmetru bun pe masina. Cei care se pricep f. bine la electrica ar trebui sa confirme insa, din cite stiu eu, becul rosu se aprinde cind e o problema la incarcare, adica alternatorul da semne de oboseala si nu iti baga cit trebuie ... De la distanta, te poti alege doar cu speculatii: regulator, punte diode, poate carbuni terminati, poate niste cabluri obosite sau papuci exidati, etc. Fuguta la electrician !

Share this post


Link to post
@victor002007 : Rapid in service la un electrician sau pus un voltmetru bun pe masina. Cei care se pricep f. bine la electrica ar trebui sa confirme insa, din cite stiu eu, becul rosu se aprinde cind e o problema la incarcare, adica alternatorul da semne de oboseala si nu iti baga cit trebuie ... De la distanta, te poti alege doar cu speculatii: regulator, punte diode, poate carbuni terminati, poate niste cabluri obosite sau papuci exidati, etc. Fuguta la electrician !

 

subscriu. ultima oara cand am avut becul rosu aprins mai mult de 5 minute eram pe la Ploiesti si am ramas pe acolo :) ) - a murit alternatorul. Ca sa te simti motivat sa te duci urgent la electrician: doar alternatoril m-a costat (la bosch car ce e drept) 700 ron. asta fara cei 300 ron care i-am platit cuiva sa ma aduca de la ploiesti la braila. Asculta-l pe victor!

Share this post


Link to post

SALUT stie cineva de ce mi se arde siguranta de sub bord de la proiectoare?cand vreau sa aprin proectoarele se arde siguranta<o schimb si iar o arde si tot asa.de la ce pote sa fie?

Share this post


Link to post

Verifica cablajul proiectoarelor din bara si chiar starea becurilor in proiectoare.

Share this post


Link to post

Am si eu cateva probleme cu Espero fratelui meu ( a fost al meu):

- dupa o seara geroasa a ramas fara baterie, am schimbat bateria si am pornit masina ...insa au aparut urmatoarele probleme: luminile marsarier raman aprinse indiferent ce as face( !!!! ) si cand bag in marsarier se aprind toate beculetele din bord ca si cum as pune contactul!!!

 

Masina merge bine ...porneste ok...doar ca a trebuit sa scot becurile de la marsarier ca sa nu-mi consume bateria.

 

Aveti vreo idee?

 

PS: Sapt viitoare merg la Autonet dar as vrea sa stiu si eu cam ce ar putea fi !?

Share this post


Link to post

Problema: Nu mai functioneaza semnalizarea si stopul pe frana. Am schimbat siguranta (se arsese) si tot nu functioneaza. Restul functioneaza - avarii, aeroterma, plafoniera,ceata, etc.

PS. La armare/dezarmare alarma se aude releul alarmei pentru impuls pe semnale dar becurile nu se aprind.

Ceva pareri?

Share this post


Link to post

Salut! Am si eu o problema cu inchiderea centralizata. Nu se mai inchide usile din telecomanda, adica alarma se pune, daca deschid usa incepe sa urle. Daca inchid usile cu cheia merge ok, nu face figuri, din telecomanda nu vrea. De deschis merg si din telecomanda si din cheie. Doar la inchidere pare sa fie problema. Ce ar putea fii? Merci anticipat.

Share this post


Link to post

Din simptomul descris trebuie sa verifici daca pozitia actuatorului ( sau daca masina estev SH si are motoras actionare cu 5 contacte ), trebuie verificata pozitia acestora, daca nu s-a slabit fixarea la pozitie, deplasarea fiind facuta " in sus " ( explic astfel pentru o mai simpla intelegere si nu din comoditate cum zic unii ... ! ).

In consecinta, verificat fixarea pozitiei actuatorului, respectiv a motorasului, fata de tijele de actionare.

Succes !

Share this post


Link to post

Salut !

Am remarcat in ultimele zile, cind dau pe treapta 1 de ventilatie, ca vine un miros de aer incins (ca si cum ai turna apa pe fierul de calcat). Daca comut pe treapta a doua de ventilatie totul revine la normal. Dupa consultarea schemei elctrice, cred ca acest miros provine de la una din rezistentele din cele 3 inseriate pentru prima treapta de ventilatie.

Daca cineva s-a mai confruntat cu aceasta problema, exista posibilitatea de a le schimba ?

E posibil sa fie de alta natura problema - de exemplu motorul ventilatorului ?

 

Multumesc anticipat !

Share this post


Link to post

mirosul de incins vine cu "robinetul" de temperatura aer la capatul cursei pe rosu? (caldura max)

daca da - vezi daca se mentine mirosul de ars cand comuti spre zona albastra

Share this post


Link to post

Da, mirosul de incins vine cind cursorul de temperatura aer este la capatul cursei pe rosu.

Share this post


Link to post

Atunci ai ceva mizerie pe calorifer sau chiar este fisurat.Rezistentele sunt pe tubulatura de admisie si aerul trece pe linga ele indiferent ca sursa de aer este pe rece sau cald.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Mirosul este foarte pregnant pe prima treapta de ventilatie, si apare imediat cum pornesc masina, indiferent daca a stationat mai mult sau nu. In momentul in care comut pe urmatoarele trepte, efectiv dispare mirosul iar daca las circa 10 minute sa functioneze la turatie mai mare ventilatorul, cind comut inapoi pe prima treapta - nu mai vine acel damf de aer incins.

Share this post


Link to post

exact ce a spus Ovi este - de-aia te intrebasem si eu cand simti mirosul...

trebuie sa cureti caloriferul... iar daca atunci cand il dai jos il gasesti umed sau "patat" ... curge

ar fi fost mai simplu sa umbli la rezistente, dar asta e...

 

si inca ceva - mai uita-te pe la nivelul lichidului de racire pana ajungi sa desfaci pe acolo - daca scade e clar, te pregatesti cu calorifer nou :(

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Zilele trecute m-am uitat la nivelul apei si se pare ca a scazut aproape cu 1 cm fata de cit stiam eu ca era prin luna august. Am sa iau in calcul si aceasta posibilitate.

Inca o data multumesc pentru raspunsuri !!

Share this post


Link to post
Zilele trecute m-am uitat la nivelul apei si se pare ca a scazut aproape cu 1 cm fata de cit stiam eu ca era prin luna august. Am sa iau in calcul si aceasta posibilitate.

Inca o data multumesc pentru raspunsuri !!

 

Pei din august pana acuma numai 1 cm. Inseamna ca 100% nu iti curge radiatorul ala. Eu il aveam pocnit si completam in fiecare zi cu apa ( 1 litru 2 ) asta se intampla asta vara cand puteam pune numai apa distilata fara antigel, si apropo vezi ca e complicat de desfacut caloriferul ala daca vrei sa il cureti... dute la un service mai bine ca iti prinzi urechiile in toate plasticaraiele din spatele bordului :) bafta si numai bine

Share this post


Link to post

Se da un Cielo GLE 96 cu proiectoarele lui ok. Am primit cadou un set de proiectoare mici Hella care as dori sa le pun. Pentru a nu re gauri bordul cu buton separat + cabluri + etc as dori sa le leg in paralel pe circuitul celor doua existente. Recomandati sau nu?

Share this post


Link to post

Unde gasesc in compartimentul motor o mufa/imbinare a instalatiei electrice unde sa pot lega alimentare pentru un releu din circuitul proiectoarelor pentru a comanda un al 2 lea set de proiectoare?

Va multumesc si astept cu nerabdare raspunsul dvs

Share this post


Link to post
Unde gasesc in compartimentul motor o mufa/imbinare a instalatiei electrice unde sa pot lega alimentare pentru un releu din circuitul proiectoarelor pentru a comanda un al 2 lea set de proiectoare?

Va multumesc si astept cu nerabdare raspunsul dvs

 

Nu ti-as recomanda sa pui 2 rinduri de proiectoare,eventual inlocuieste-le pe cele originale cu cele primite cadou.Daca totusi insisti sa pui 2 rinduri de proiectoare,du-te la un electrician auto.

Share this post


Link to post

Hehe gasit in proiectoarele originake becuri H3 100W fiecare. ce e de facut? de dat jos banuiesc nu?

Share this post


Link to post

Am si eu o problema cu ridicarea geamurilor atat fata cat si spate la Cielo 2005, exe. De unde poate veni problema. Se coboara cu usurinta dar la ridicarea lor dintre scaune ... nu se mai ridica. Trebuie sa insist f. mult pana se ridica pe fata. Pe spate se ridica doar de pe usa. Sa fie oxidati papucii de la comanda?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...