Jump to content

pernaku

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About pernaku

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Interests
    personale
  • Din
    Intravilan Iasi
  • Auto
    Daewoo/Renault
  • Model
    Matiz/Clio
  • An
    2006/2006
  • Nr. Inmatr.
    schimbat
  1. Coma21Îmi pare rău, pentru „făcutele mașinii” ... dar nici chiar așa de scump să o ții ! Lasă mecanicu' să facă treabă numai după ce-i faci mașinii, o diagnoză temeinică ( aici și colegii de forum ... te ajută în limita posibilităților ); mecanicul să înlocuiască piesele/reperele defecte găsite în urma diagnozei. Altfel, păcat de banii investiți, fără remedierea defecțiunii ! Nu găsești pe cineva care să fie „pe situație” ?
  2. mcmihai003@, DA ! Caută un motoraș cu cinci fire care să aibe contactele bune ( mă refer la contactele comutatorului inclus ce-și face funcția prin intermediul celor trei fire ... ce NU acționează motorașul ). La cele trei fire unul din ele este comun, celelalte două formând căte un „contact închis”, funcție de poziția tijei motorașului de acționare; ( pentru tija coborâtă contactul format este pentru închiderea celorlalte trei uși și ... invers pentru deschiderea lor ). Atenție la polaritatea de branșare la alimentarea de comandă dată motorașului de blocul telecomenzii.! Succes !
  3. Bună ziua mcmihai003, Referitor la poza din postarea nr 4, unde TOATE motorașele de acționare pot fi interschimbabile ( fiecare are câte două fire ... ), poți rezolva problema folosind un motoraș asemănător, însă dotat cu cinci fire de la un kit de închidere centralizată „PILOT”; acest motoraș are două fire de acționare ( ca și celelalte din poza susmenționată ), celelalte trei preluând funcția de actuator ( foto de la post 2 ) - situație în care NU ai dotată mașina cu închidere din telecomandă. În cazul în care ai avut ȘI motoraș de acționare, vei lega la noul motoraș ȘI firele vechiului care le preia astfel funcția ( vechiul motoraș nemaiavându-și rostul ) Prin această înlocuire, rezolvi problema ! ( rămâne să identifici care fire sunt și rolul lor de la motorașul cu 5 fire ... ) Succes !
  4. @GHIBAN COSMIN ... ei, pentru un ... demaror ( poate obosit ... ), n-ai să arunci mașina ! Simptomele descrise conduc la ideea că sunt probleme la demaror; cel mai probabil ar fi solenoidul care acționează bendix-ul - are în capăt un contact „de forță” care ... poate fi uzat - ... Cel mai bine este să mergi la un electrician auto priceput, care are să-l controleze de starea periilor colectoare, starea în care se află rotorul demarorului, să-l curețe de depunerile de praf de grafit, ... să-l reabiliteze, apoi după montare pe mașină să verifice CUM își face treaba. Mult succes !
  5. pernaku

    Sarbatori Fericite!

    Crăciun fericit la toată lumea !!! Sărbători fericite !!!
  6. !. @calinjack; Am schimbat și eu plăcuțe frână așa cum le-am cumpărat de la distribuitorul local. Le-am schimbat au 32K Km ... fără nicio problemă ! Susțin cele afirmate de @salex 2.@azer; trebuie verificat traseul hidraulic de la pompă la cilindrul recepror ... să nu aibă o strangulare, sau ... ceva care să-i cauzeze lipsa debitului lichidului de frână la cilindrul receptor reclamat pentru nefuncționare. Și aerisirea circuitului hidraulic poate conduce la rezolvarea situației. Mult succes !
  7. @ robert 1000 Cu motorul oprit ... pare a fi normal a fi „ vine un voltaj mai scăzut la geamuri”, că ... e pe acumulator ( și care sărăcuțul, nu-i ajutat de alternator prin funcționarea motorului, dă și el cât poate !!! ). Cu semnalizatoarele „funcționale” ( la acționarea geamurilor) ... este bine de consultat un electrician BUN pentru diagnoză și remediere probleme. De la distanță ... dificilă rezolvarea problemelor. La portbagaj, poate trebuie să-i corectezi cursa la limitatorul care acționează „comutatorul e funcțional” . Un electrician priceput în „electrica” Espero ... poate rezolva problemele semnalate . Mult succes !
  8. @rawll76 Vezi în topicul „probleme electrice” CNEL; verifică contactul electric cheie.
  9. @stefandeep Placa de presiune ... ocazie cand vei schimba tot kit-ul la ambreiaj.
  10. @bobote Farurile presupun că sunt cele originale ( de când a fost făcută mașina ), caz în care trebuie să te gândești și la starea oglinzii fiecăruia! ... „Bătrânețea”, (mai ales orele de funcționare) își spune cuvântul ! - chiar dacă ele apar ... ca fiind OK !
  11. Foarte bine, mai pune-i vaselină dacă-i mai trebuie ! Dacă te „pune pe gânduri filetul care scapă”, ai două variante: 1. Schimbi cablul și-i faci reglajul corespunzător ( astfel, ai scăpat de această grijă ... vezi post 683 ) 2. Cedează cablul ... când nici nu te aștepți, de-l vei înlocui „la fața locului” ( să nu uităm că iarnăă ... mai este !), cum am avut eu „norocul”, numai că era pe timp de vară ! Mult succes !
  12. @ticolino1990, ... „ rulmentul si intra usor cu mana” ... CÂT de ușor ? Are (puțin) joc cămașa interioară pe axă ?
  13. @surki2 Vezi aici http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/1138-contact-defect/page-3. Bafta !
  14. @smihaes Partea electrica ce tine de AC, sa fie adusa la comportamentul NORMAL ! Apoi se poate depista daca ... mai sunt si altele - inclusiv comanda si starea electroambreiajului, ... De verificat : începând cu contactul cheie ( se sting becurile din bord, bricheta mai are curent, ventilatorul de climatizare si radiocasetofonul mai functioneaza cu cheia scoasa din contactul mecanic ? ), In mod normal, daca nu este pornit ventilatorul de climatizare, nu lumineaza becul de pe butonul de comanda AC, implicit nu cupleaza electroambreiajul la compresor.( chiar daca motorul masinii este pornit ) De la distanta ... greu de facut diagnoza. Apeleaza LA UN ELECTRICIAN AUTO CARE SA CUNOASCA electrica masinii ! ( o fi mai scump, dar, te fereste de SURPRIZE ! ). Succes !
  15. iuli03@ Vezi aici http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/1138-contact-defect/page-2, și citeste mai departe, unul din colegi a pus si poze ! Succes !
 

×
×
  • Create New...