Jump to content
 

Sign in to follow this  
cris06

Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

Recommended Posts

Fix asa am si eu adaptarea la espero, mai putin suruburile care sa tina cablul sa nu intre intre spirele arcului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc. Pana la urma, siguranta primeaza. Nu e mare lucru, doar migala si atentie. Fir intins! 👍

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa arata franele pe spate. Urmeaza fata...

Urmeaza pregatire de iarna: anvelope noi (probabil, doar fata) ulei, filtre, ceara, putin retus la vopsea si ... maruntisuri.

IMG_20191015_115644.jpg

IMG_20191015_115655.jpg

Edited by cris06
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca se tin bine aripile pe spate in ceea ce priveste rugina😛.Sa inteleg ca tratamentele applicate intercut au dat roade 😀😀 ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca a trecut o luna de la postarea ta intiala, dar daca gaseai postarea mea de aici probabil scapai fara sudarea surubului pe punte 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ai dreptate. Am fost asa de "harnic" ca nu am mai gasit profilele ce trebuiesc montate pt cablu. Avand aparat de sudura la dispozitie, a fost mai simplu si ieftin de facut adaptarea asta. 

Legat de aripi, da. Ceara si antifon.

 

Edited by cris06
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

234567,8 km. Mai merge :)

IMG_20200227_193825.jpg

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poc! Bieleta antiruliu stanga. Originala!

Am cautat in carnetul de bord si nu am gasit scris ca a fost schimbata.

Pun si poze cu bucsele originale si cele aftermarket. Le am montat pe cele originale.

Bineinteles, am schimbat ambele bielete.

Nu am avut piulite cu autoblocare. Le montez cu proxima ocazie.

A, i-am servit un ulei american: Triax. Are deja 1000 de km. E... ulei!

Km acum: > 238 000 .

IMG_20200502_082610.jpg

IMG_20200502_091516.jpg

IMG_20200502_091557.jpg

IMG_20200502_091624.jpg

Edited by cris06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsile alea sigur sunt centrate bine? Ca in poza stau cam dubios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia ii pozitia originala usor tesite a bucselor in cauza la cielo. N-am ideie cine si cum procedeaza la stringere insa eu unu le string cu bascula ridicata cu cricul pentru a elimina o centrare defectuasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este. Bara stabilizatoare are urechea prin care trece surubul bieletei putin coborata. Fara cric sub brat nici nu puteam pune piulita. Este puzitia corecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Espero nu e la fel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da, nu le-am mai schimbat demult si nu mai stiu exact. Din poze pareau un pic descentrate dar poate e doar o impresie.

Ce stiu exact este ca scrie in manual exact cum se face, inclusiv cat sa le strangi, daca nu ma inseala pe mine memoria era ceva de genul strangi pana grosimea bucsei este de nus cati mm (parca 7).

Ideea e sa fie bine centrate si stranse exact cat trebuie, daca se distruge motul ala firav de cauciuc sunt degeaba dupa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Dj_Dark said:

Ba da, nu le-am mai schimbat demult si nu mai stiu exact. Din poze pareau un pic descentrate dar poate e doar o impresie.

Ce stiu exact este ca scrie in manual exact cum se face, inclusiv cat sa le strangi, daca nu ma inseala pe mine memoria era ceva de genul strangi pana grosimea bucsei este de nus cati mm (parca 7).

Ideea e sa fie bine centrate si stranse exact cat trebuie, daca se distruge motul ala firav de cauciuc sunt degeaba dupa. 

38mm a intregului partea superioara cu talere (saibe) incluse. Ce-i drept nici eu nu am tinut cont vreodata (chiar am sa masor din curiozitate) si am strins cit a permis filetul ce nu mi-au parut supra tensionate. In schimb, pozitionarea talerilor e cu catare, cele centrale cu gulerii talerului catre distantierul de pe surub, iar cele de pe capete catre exterior, pentru a asigura flexibilitate pe masura modificarii unghiului cazut ori ridicat redat de roata.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post
Share on other sites

In weekend am inlocuit sonda de benzina care tinea acul indicatorului pe 0. Problema nr 1 la aceasta piesa e legatura de masa care se face printr-un papuc plat care, bineanteles, rugineste. Problema nr 2 e locul unde e montata (in lateralul rezervorului, spre roata dr spate, jos). Asta implica golirea aproape completa a rezervorului.

De aceea, i-am adaptat sondei noi o mufa etansa. 

Cu greu am gasit si garnitura originala (de pluta). Cea de pe masina era de cauciuc. Am folosit-o pe cea de pluta.

Sfat ff important: intai se cositoresc firele pe mufa adaptata, apoi se desfac suruburile sondei si se scurge benzina. Nu umblati cu flacara sub masina! Pericol de aprindere si explozie!

Cu ocazia asta, am desfacut si pompa de benzina. Am ramas mirat de curatenia sitei sorbului. I-am dat cu un spray pt curatat franele. Cu ocazia interventiei, am suplimentat firele de masa care, cel putin la sonda, era oxidat.

Km: 240 200.

IMG_20200523_114157.jpg

IMG_20200523_114141.jpg

IMG_20200523_114411.jpg

IMG_20200524_110640.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...