Jump to content
 

Sign in to follow this  
VAXXi

Chevrolet Volt - Opel Ampera (varianta Europeana)

Recommended Posts

Nimic mai fals.

Mizeria a plecat de la Edmuns insideline, tocmai cei care nu au facut drive-test cu Volt.

Au plecat de la desenele pentru patentare si au realizat teoria conspiratie.

Oricum e vrajeala, cei care au mers cu masina spun ca nu se simte absolut nimic cand masina trece prin diferitele moduri.

 

 

 

Criticat dur de niste oligofreni care s-au grabit si nu au inteles cum functioneaza.

 

Adevaratii jurnalisti au incercat sa inteleaga (unii nici acum nu au intles) cum functioneaza masina si sistemul care e foarte inovativ.

 

http://www.thecarcon...-press-is-wrong

 

http://www.freep.com...furor-pointless

 

http://blogs.motortr...told/index.html

 

http://www.businessi...t-wrong-2010-10

 

 

 

Mai in loc sa iei ceva copy-paste de ce nu ne spui parerea ta ?

 

Binenteles daca ai inteles cum functioneaza, daca nu, o sa-mi fac timp sa-ti explic.

 

Care e parerea ta minte sau nu minte GM ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea am sa mi-o spun dupa ce conduc masina. Din moment ce un oficial GM spune: <i>Combustion engine can drive the wheels</i>, iar pana atunci compania a anuntat ca acest lucru nu se intampla, sunt de parere ca GM a mintit. In plus, omul care spune <i>Combustion engine can drive the wheels</i> recunoaste ca GM a ascuns acest lucru pentru a proteja patentele... Deci recunoaste ca au mintit.<div><br></div><div>Si au mintit si in legatura cu autonomia in modul electric, care initial era, pe hartie, de 60 km, iar acum este cuprinsa intre 40 si 80 km.<div><br></div><div>Nu inteleg de ce GM a ales sa minta. Cel putin in ceea ce priveste autonomia, e utopic sa dai o valoare standard, cand stim cu totii cat de mult depinde autonomia oricarei masini de talpa soferului.</div></div><div><br></div><div>Noi am mai discutat pe tema lui Volt si iti inteleg pasiunea pentru aceasta masina. Si eu cred ca in viitorul apropiat e cea mai inteleapta / acceptabila forma de mobilitate personala. Totusi, e o masina hibrida. Apropos de asta, iti recomand sa citesti interviul cu Enno Fuchs de la Opel, responsabil de vehicule electrice: <a href="http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-7905415-interviu-enno-fuchs-director-pentru-vehicule-electrice-opel-dealerii-vor-trebui-faca-investitii-importante-utilaje-formarea-angajatilor-pentru-vinde-masini-electrice.htm">http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-7905415-interviu-enno-fuchs-director-pentru-vehicule-electrice-opel-dealerii-vor-trebui-faca-investitii-importante-utilaje-formarea-angajatilor-pentru-vinde-masini-electrice.htm</a></div>

 

Parerea am sa mi-o spun dupa ce conduc masina. Din moment ce un oficial GM spune: Combustion engine can drive the wheels, iar pana atunci compania a anuntat ca acest lucru nu se intampla, sunt de parere ca GM a mintit. In plus, omul care spune Combustion engine can drive the wheels recunoaste ca GM a ascuns acest lucru pentru a proteja patentele... Deci recunoaste ca au mintit.

 

Si au mintit si in legatura cu autonomia in modul electric, care initial era, pe hartie, de 60 km, iar acum este cuprinsa intre 40 si 80 km.

 

Nu inteleg de ce GM a ales sa minta. Cel putin in ceea ce priveste autonomia, e utopic sa dai o valoare standard, cand stim cu totii cat de mult depinde autonomia oricarei masini de talpa soferului.

 

Noi am mai discutat pe tema lui Volt si iti inteleg pasiunea pentru aceasta masina. Si eu cred ca in viitorul apropiat e cea mai inteleapta / acceptabila forma de mobilitate personala. Totusi, e o masina hibrida. Apropos de asta, iti recomand sa citesti interviul cu Enno Fuchs de la Opel, responsabil de vehicule electrice: http://economie.hotn...i-electrice.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si au mintit si in legatura cu autonomia in modul electric, care initial era, pe hartie, de 60 km, iar acum este cuprinsa intre 40 si 80 km.

 

Daca esti amabil sa pui un link cu "Combustion engine can drive the wheels" - eu n-am auzit chestia asta.

 

 

Cum sa minta, daca masina intra la vanzare peste o luna ?

 

Ce era inainte o medie acum este un min-max (40+80=120 120/2=60)

Nu e minciuna sunt detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un articol care zice ce a se spune in alt articol ... superb

 

GM nu a declarat niciodata asa ceva.

 

Toti isi dau cu parerea, putini inteleg ceva.

 

 

Motorul termic nu e legat decat la motorul electric secundar MES (55 kW) care functioneaza si pe post de generator.

 

La peste 70 mile/h numai motorul electric principal MEP (111 kW) si MES "misca" rotile.

Edited by Hassel

Share this post


Link to post
Share on other sites

E simplu, masina are sau nu maneta de viteze? :) Astfel se afla daca au mintit sau nu.

 

PS Tehnologia nu e asa de noua, vechile locomotive diesel aveau un sistem similar (lipseau bateriile). Ce ma mira pe mine e de ce nu au aplicat sistemul asta mai demult la masini. Se elimina astfel cutia de viteze complet si timpii morti pe accelerare in care trebuie sa schimbi viteza. Nici costurile de productie cred ca nu depaseau foarte mult pe cele actuale.

 

PS2. ECO adevarat ce ofera si autonomie si tot sunt cele pe hidrogen. Cand or inventa astia baterii atomice portabile voi lua in considerare electricitatea ca un subtitut al termicii, pana atunci batalia e castigata clar de motoarele termice orice ar incerca lumea sa faca din electricitate. Pur si simplu nu ofera suficienta autonomie, autonomie care este foarte variabila si in functie de cati consumatori electrici pornesti in masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o fftopic:

Pur si simplu nu ofera suficienta autonomie, autonomie care este foarte variabila si in functie de cati consumatori electrici pornesti in masina.

Si, chiar daca iti ofera o autonomie decenta (unele, nu Volt in particular), care este durata de refill ? Daca ar fi sa parcurgi 1000km pe autostrada, care ar fi durata excursiei incluzind si timpii de incarcare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are cutie de viteze, e un sistem compus dintrun diferential si 3 ambreiaje electronico-hidraulice.

 

Doua se afla in motorul de 111 kw iar unul in cel de 55 kw.

 

@Dj_Dark cred ca vroiai sa zici de submarinele din ultimul razboi mondial, sunt exemplul perfect.

 

Diferenta e ca Volt nu foloseste motorul termic sa incarce bateriile full , doar le mentine intro zona tampon si le incarca pana la doar 20-25% din capacitate... practic din 60% din puterea bateriei, restul de 40% nu se foloseste niciodata din motive de longevitate.

 

Ideea e ca bateriile sa se incarce de la priza (ieftin) , nu sa transformi benzina in curent (scump).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Review de Volt

 

De mare efect displayu':

 

volt-2010-11-05-600-43.jpg

 

Dar nimic impresionant aici: "Okay, so here's the big of information you've been waiting for: on the 239.7 mile trip from Washington de ce to New York City we burned 6.1 gallons of gas. That's 38.8 MPG, a figure that's pretty good for a gas-powered economy car but, for a $41,000 car that's supposed to make the world a better place for our children... well, it's a little unimpressive to say the least."

Consumul vine cam 6 litri la 100 km, in unitatile noastre de masura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pareri si pareri ... oameni si oameni.

 

Oricum am tedinta sa-i cred pe cei de la o revista auto cu oarecare faima... revistele de gadget-uri sunt neavizate in acest domeniu

 

http://motortrend.au...experience.html

 

127 MPG adica in unitatile noastre de masura 1,85 l/100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inteleg ca oamenii au luat masina si s-au plimbat cu ea, fara sa aiba motiv de partinire (ca sunt intr-adevar revista de gadgeturi). Daca aia le-a iesit si ecranu' arata asta, inseamna ca ceva e putred in Danemarca totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet-Volt-sursa-Chevrolet-01-655x436.jpg

 

 

Automobilul electric cu generator pebenzina Chevrolet Volt va avea doua noi versiuni de caroserie,hatchback si monovolum, “in urmatorii ani”, a declarat directorulgeneral executiv (CEO) al General Motors (GM), Dan Akerson, citatde Automotive News.

 

mai multe pe 0-100.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pan' la urma, e 42 mii euro.

 

hotnews.ro

 

Scump dom'le, scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E groaznic de scumpa pentru specsurile pe care le are... 161km/h? C'mon... 0-100 in 9s ar fi OK, desi la un motor de 150CP care are cuplu de dizal de la 0rpm te-ai astepta la mai mult. Probabil ca sunt grele bateriile.

 

Autonomie intre 40 si 80km... cu 16kwh. Daca iei un randament perfect la incarcare, asta ar insemna la mine intre 90 centi si 2.4€ un "plin", daca e la tarif de zi sau de noapte. Asta echivaleaza cu aprox 1L/100km benzina (autonomie 80km si pret de noapte al electricitatii) si 6€/100km (autonomie 40km si pret de zi). Nu e foarte impresionant.

Edited by mr_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa te mai documentezi pe tema asta.

 

De ce nu ar fi electric ?

 

Numai motorul electric invarte rotile, alimentandu-se de la baterii.

 

Ba chiar este peste un automobil electric, pentru ca nu sufera de "range anxiety" .. si e singura propunere realista de pe piata la ora actuala

 

.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...