Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

- uzură vreo 60% la plăcuţele de frână, motiv pentru care acestea joacă puţin pe culisoare şi produc oareşce zgomot; n-am schimbat deocamdată plăcuţele (ei au zis că la 3 ani, dar am eu o bănuială că o să mă duc cu ele gata schimbate atunci :) , că la ei sunt vreo 320 RON :( )

 

Pai se pare ca, GTT practica niste preturi cu adevarat ametitoare. La Anvelo Oradea placutele costa 1.5 milioane. Eu voi trece maine seara prin Bucuresti, asa ca, daca cineva doreste, cineva pofteste placute sa ma anunte.

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post

Oare pina unde o sa ajungem cu nesimtirea ?

Mai exact azi am fost cu masina la o minirevizie si-am schimbat filtru aer, polen,benzina, bec 5w -> total 170 RON. Bun zic ... acceptabil, mai imi ia vreo 50 RON manopera si scap in 2 mil. si-un pic.

Dupa ce am asteptat o ora jumate sa vina mecanicul si m-am apucat sa schimb de unu singur filtru de aer, apare si mecanicul. In 10 min. schimba filtru de polen si cel de benzina, baga neonu sub motor si gaseste buba la AC ... o nenorocita de vrabie a ajuns naiba stie cum la compresor si s-a rupt un fir.In 10 minute lipeste si firul (mentionez ca a fost nevoie sa vina alt mecanic ptr lipirea firului, si care a aparut normat pe deviz cu 1 h = 45 RON :wallbanger: ). Bon .. ma duc fericit la casierie ca o rezolvai si p-asta si cand sa platesc ..mi-au cazut plombele ... 350 RON. Ma uit pe deviz ... manopera 180 RON iar piesele 170 RON.

Timp normat 4 ore. Pai draqu sa-i ia ... d-aia platim asa mult reviziile ca astia pentru o juma de ora de munca te taxeaza cu 2 mil. Eu inteleg ca trebuie sa traiasca si ei ...da nici chiar asa :( . Adica bataie de joc pe fata.

Am facut si-un calcul ...dupa iesirea din garantie, revizia daca o faci personal, nu te costa mai mult de 3 mil. Asa mai zic si eu ..nu 6 milioane. Oricum R U S I N E ANVELO CENTER - ORADEA.

post-1757-1156167868_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu vreau să par mistic, dar vezi dacă-i lauzi :( (vezi postul anterior) Pun pariu că dacă chiar ai vrea să cumperi de la ei plăcuţele alea de frână şi să ţi le pui sub pernă, s-ar uita la tine urât şi ţi-ar da... cu flit.

Share this post


Link to post

di-BAS isi respecta clientii !?

Sau este o minune care va dura 3 zile?

 

Am mers azi la ei pentru revizia de 45k hotarat sa il trimit pe avocat sa ridice masina. Nu glumesc si nu exagerez. Eram disperat in urma tristelor experiente anterioare si hotarat sa incep razboiul cu ei.

Insa dupa ce s-au apucat de masina parca nu mai recunosteam service-ul. Alt comportament, amabili si receptivi, de nerecunoscut. Cei cu care am avut contact erau nou-angajati. La sfarsit surpriza: In timp ce imi scriau devizul m-au rugat sa completez un chestionar cu cateva intrebari despre cum a decurs operatiunea.

Remarcasem eu inca de la intrare ca au afisat un mare poster cu costurile de intretinere pentru toata gama Opel, dar nu credeam ca schimbarea e atat de profunda.

 

Oare au inteles ca de la noi vin banii sau e doar un foc de paie?

 

 

Despre revizie: Inlocuit placute de frana, ulei GM 5W30, completat antigel OMV (?!) - mi-au dat bidonul ce ceea ce a mai ramas in el :thumbl: ; constatat joc la tija amortizorului => s-a comandat si va fi inlocuit; filtru de aer nu aveau pe stoc dar il inlocuisem cu doar 4k km in urma tot la ei, filtru ulei, filtru benzina. Toata distractia 635 RON.

Constatat, dar nu remediat (cu acceptul meu): burduf crapat la un cap de bara.

Share this post


Link to post

Am fost astazi la revizia anuala in Cluj la Ecomax.Masina are numai 2231 kilometrii, ca nu prea am folosit-o de cand am cumparat-o.Urmand sfaturile pe care le-am gasit pe forumul asta, am decis sa-mi cumpar eu ulei de motor de la Metro; am cumparat ulei original Opel 5w30 cu 1 bulion jumate, cum am vazut aici si in diagrama fluidelor. In mare am fost multumit de amabilitatea celor de la Ecomax:au lucrat cu spor si au fost cumsecade,insa nu m-au lasat sa stau pe parcursul intregii revizii in atelier deoarece citez:"poate va cade ceva in cap si i taie la colegu' din salar cand vine sefu'!!! " :) ) Am primit restul de ulei care a ramas in bidon si am cerut filtru de ulei ramas pe care de-asemenea l-am primit.Filtrul+ 1 ora manopera=82.11 lei noi (desi au lucrat la ea maxim 10 minute).

post-1995-1156859269_thumb.jpg Hala de la Ecomax post-1995-1156859345_thumb.jpgTotalul post-1995-1156859396_thumb.jpgUleiul Opel

 

Total:150+83= 233 lei noi

Plus Asigurarile= cam 10...12 milioane luna asta pe masina :spumelagura:

Share this post


Link to post

Te-ai scos ieftin. Misto, dar nu ai precizat daca ai schimbat si alte filtre (aer, habitaclu...etc). Am si eu o nelamurire. 2231 km intr-un an ? La ce ti-a fost capul cand ai cumprat masina asta ? :)

Share this post


Link to post

Pai la asa parcurs nu pot spune ca sunt colmatate. [-X Ma gandesc ca de la 01 08 2006 am parcurs deja 5400 km si pana la sfarsitul lunii mai fac 1000 km linistit. :lavolan:

Share this post


Link to post

Inafara de filtru de ulei si uleiul propriu-zis nu am mai schimbat absoult nimic.Sa mai uitat sa vada daca nu imi pica piesele de pe masina si atat.Pai, masina am luat-o sa mai ies la padure and stuff...dar intre timp am luat motorul si prin oras cu el ma plimb.

Share this post


Link to post

Exista vreo posibilitate sa aflam cat costa reviziile la Kalos (si nu numai) la prietenii nostri mai capabili de peste granita de vest? Daca de la anul tot avem carte verde, macar sa profitam. Pentru cei din Bucuresti e cam complicat dar banuiesc ca pentru cei localizati in centru/vest poate ar fi interesant.

 

Personal nu prea as vrea sa mai fac vreo revizie la handicapatii din service-urile noastre.

Share this post


Link to post

La mijlocul lui Octombrie o sa fac revizie la cei din Brasov, rude de sange cu cei de peste granita de vest, atunci pot da si amanunte. Pana atunci, din auzite, doar vorbe bune.

Share this post


Link to post

Gata revizia I.

Radacini Motors, Bd. Timisoara (Bucuresti)

Programare pentru ora 9; la 8:50 au preluat comanda, la 9:00 era pe elevator, la 10 era gata, la 10:10 achitam factura.

Personal amabil (stiam deja, am mai fost de 3 ori la ei, prima oara pentru scut, apoi doua mici interventii) calitate ireprosabila.

S-a verificat tot ce e trecut in caietul de service (roti - au dat jos toate rotile- jocuri, presiune, etc, frane, ECM, etc), s-au demontat, curatat tamburii spate, curatat cu spray toate franele, inlocuit garnitura de cupru de la busonul de golire al baii de ulei, completari diverse lichide, etc.

Multumiot deplin.

 

Total factura 479,63 RON

Ulei GM 5W30, filtrele inlocuite mi-au fost inapoiate in cutiile celor noi.

 

In plus, am primit cadou un rucsac.

 

PS am pus si aparatori noroi fata, 54,72 RON (doua aparatori plus manopera)

Share this post


Link to post

Trebuie pusi in rama, sau oare asistam la o generalizata imbunatatire a service-urilor Chevy din RO. Pretul destul de bun si daca atmosfera a fost cea descrisa, parca ma bucur ca pe 01 01 2007 pasim in UE, alaturi de partenerii ce raspund de siguranta utilizarii masinilor personale. Alte exemple?

 

Unchiu' Tolin @ se pare ca voi face revizia de 70k la Brasov, drept pentru care te rog vino cu detalii. :) >-

Share this post


Link to post

Desi aveam dubii referitoare la calitatea serviciilor prestate de Radacini, se pare ca sunt ok.

Am facut si eu revizia de 30000 km si pot spune ca sunt multumit.

Revizia completa (inclusiv bujii schimbate) 590RON + rucsac cadou.

 

Au fost amabili si prompti.

 

Oricum, s-au purtat mai bine decat la revizia de 15000 pe care am facut-o tot la ei.

 

PS: poate are legatura cu imbunatatirea serviciilor - a aparut pe peretii lor un afis cu un numar de call center la care poti face sesizari, reclamatii samd. Din cate stiu in primavara nu era.

Share this post


Link to post

si eu tot la Radacini pe Bd. Timisoara am facut prima revizie...la 9 am dus-o la 11 am primit telefon sa o iau (nu am stat acolo). Cost total: 5,6 mil...Ma mira manopera 2,9 ore...asta cred ca e diferenta intre mine si Kaloman... (eu am avut si o problema de garantie...un zgomot la roata stanga fata la denivelari, gropi...dar a fost rezolvata..cica un surub nu era bine strans). Per total sunt multumit, ma asteptam la suma asta...si eu am primit un ghiozdanel cadou :) )

Share this post


Link to post
PS am pus si aparatori noroi fata, 54,72 RON (doua aparatori plus manopera)

Zi-ne şi nouă, cei cu portierele veşnic murdare, dacă apărătorile produc efectul scontat.

Chiar aş vrea şi eu să-mi pun, dar parcă 110 RON pentru toate 4 e cam mult. Am văzut în Cora unele (câte 2 la set, 25 RON setul), mai multe modele, dar nu scrie pe vreunele că s-ar potrivi şi la Kalos. Arată bine şi sunt din cauciuc. Există unele care, spun ei, se potrivesc la Matiz. Are cineva idee dacă apărătorile de la Matiz merg la Kalos? Aşa, din ochi, eu aş zice că da, însă mi-ar prinde bine şi o confirmare din partea altcuiva. Sau ştie careva unde aş putea găsi la un preţ rezonabil unele care să se potrivească sigur?

:osanale:

Share this post


Link to post

Azi am fost pe la noua reprezentanta Chevrolet din Sibiu (auto Huber nu mai comercializeaza acesta marca, asigurand insa service-ul) sa-mi schimb un bec la farul dreapta (17,5 RON inclusiv montaj, Philips nu-stiu-cum).

 

Seful de la service este un prieten de-al meu (super meserias) si am mai stat de vorba cu el ca nu-l vazusem de ceva vreme.

 

Chestia interesanta - ca sa revin la subiect - a fost ca mi-a spus ca, la ei, revizia de 15.000 la Kalos costa cca. 350 RON cu totul (adica ulei, filtru ulei si restul de filtre).

M-a socat pretul - sunt curios sa vad cat va fi cea de 30.000 km - am 24.000 acum si pana la sfarsitul anului se fac 30.

 

OFF TOPIC:

Am vazut la ei si o Epica: SUPERBA !

Trebuie sa la soseasca cat de curand si CAPTIVA.

Sunt extrem de curios sa o vad/pipai...

Share this post


Link to post

Pai venim si noi din Craiova la preturile astea, mai mult de 1 mil. nu costa benzina si daca avem si pile :)

Ce uleiuri folosesc, stii cumva?

Share this post


Link to post

GM si/sau Castrol.

 

Spunea ca sunt obligati (oarecum) sa foloseasca uleiurile GM dar, mai pun si Castrol ca sa nu "iasa" cu preturile prea sus.

 

Chiar l-am intrebat legat de acest aspect : sunt cele GM mai bune ?

Raspunsul a fost clar : NU, dar sunt mai scumpe ... si suntem obligati sa le folosim.

Share this post


Link to post

Fost-am si eu la mult-laudatii Radacini. Revizia II la 1 an (~26000km).

 

Costurile s-au invartit undeva pe la 580 RON (nu am suma exacta in fata) iar toata treaba a durat undeva pe la 2 ore. Desi treaba a fost facuta bine - mi-au rezolvat inclusiv o scartaiala (la GTT nu i-au dat de cap) pe care o auzeam la denivelari, se pare ca erau pivotii un pic slabiti (?!) - pe partea de profesionalism mi s-au parut slabi. Lucrul care a pus capac a fost faptul ca, daca nu le spuneam eu, nu-mi treceau nimic in carnetul de garatie! Iar atunci cand le-am spus au facut-o la modul "ok, hai sa o facem si pe asta...". Nu mai pomenesc de atitudinea oamenilor de la vanzari, care gaseau altceva mai bun de facut decat sa raspunda la o intrebare.

 

In concluzie, tehnicieni buni, serviciu clienti slab.

Share this post


Link to post
Zi-ne şi nouă, cei cu portierele veşnic murdare, dacă apărătorile produc efectul scontat.

 

Scuze pentru intarziere. Da, merita, nu atat pentru noroi (care e mult diminuat acum ...) dar , mai ales, pentru micsorarea efectului abraziv al particulelor de nisip, praf sau chiar pietricele (mai mari sau mai mici),

Aparatorile pe care le-am pus sunt dedicate (pentru Kalos) si sunt din plastic, spre deosebire de cele asa-zis "universale" , din cauciuc, de prin magazine gen Cora.

Se pare ca se si pot vopsi la culoarea caroseriei.

De la montarea lor am facut un drum mai lung prin tara (de aceea nici nu am putut raspunde la timp) si cred ca deja si-au scos banii. Se pot lua si separat, fara a plati si manopera (se monteaza destul de usor, toate gaurile de prindere se potrivesc ...).

Am constatat ca, cel putin portierele-fata (si zonele respective ale pragurilor), sunt MULT mai curate (evident ca nu protejeaza si de noroiul aruncat de alte masini care ruleaza in paralel ...)

Share this post


Link to post

Am facut prima revizie la un an (14.000 km) la Ecomax Cluj:

 

filtru comb:....................49.98

filtru ulei:.......................21.42

mobil super s 10w40:......109.48

manopera:.....................165.41

 

TOTAL...346.29

 

Doar acuma am observat ca uleiul este 10w40, si uitandu-ma in manual am vazut ca recomanda 10w30 sau 5w30. Ii deranj mare?

Share this post


Link to post

Prima revizie la 1 an (11300KM) la Autoglobus 2000 Timisoara:

Ulei 5w40 Mobil 114,9ron 4l

filtru ulei vectra 6,9ron

filtru benzina (lacetti,spark,evanda) 25,3

filtru polen kalos 72,3

filtru aer kalos 30,7

materiale aux 12,4

toate materialele cu GM ( piese originale opel/chevrolet)

total materiale cu tva 312,7

manopera cut va 73,5

 

total cu tva 386,35

 

timp aproximativ 2 ore cu programare.

Oare filtrul acela de polen chiar e asa de important?? Se pare ca asta e cel mai scump din toata revizia si auxiliarele (oare ce intra aici??)

 

Cam asta ar fi .In rest masinuta se misca bine, consumul urban este intre 10-11l sub asta nu am reusit sa cobor, extraurban in schimb vara cu AC-on, aproximativ 7l.

Edited by bluehardx

Share this post


Link to post

Hmmm... bunute preturile la revizii, oricum, mai acceptabile zic eu decat in Bucuresti... :(

Doar acuma am observat ca uleiul este 10w40, si uitandu-ma in manual am vazut ca recomanda 10w30 sau 5w30. Ii deranj mare?
Nu ar trebui sa fie deranj din puctul asta de vedere, cu toate ca vine iarna si nu prea cred ca te afecteaza 40 in loc de 30 (cifra din coada). Iarna e mai important numarul ala din fata, adica 10 in cazul tau. Deranj mai mare imi pare ca nu ti-a pus 5W... Poate de aici si costuri un pic mai, insa nu cred ca e mare diferenta dupa cum vad la urmatorul post...

 

Oare filtrul acela de polen chiar e asa de important?? Se pare ca asta e cel mai scump din toata revizia si auxiliarele (oare ce intra aici??)

Da, e important pentru tine, adica sunt convins ca dupa un an era vai de el imbacsit, eu stiu de cand aveam Nubira si i.l schimbam la fiecare 10k de km, adica(,) cam la 3-4 luni si arata crunt. Plus ca nu mai are acelasi randament ventilatia. La lucrarile ce se faceau odinioara in Timisoara, sigur a inghitit o gramada de praf...

Share this post


Link to post

marr, da- mi si mie te rog un nr de telefon sau adresa de la reprezentanta din sibiu.

poate ies mai ieftin decat in brasov

Share this post


Link to post

Ai aici datele de contact:

 

http://www.chevrolet.ro/services/dealer_lo...7&dtype=all

 

Ca si localizare, este pe partea stanga a DN 1, la intrarea in Sibiu dinspre Brasov (Rm. Valcea) aproximativ vis-a-vis de statia Lukoil.

Se vede din drum.

 

Accesul este putin mai dificil daca vii dinspre Brasov (Valcea) deoarece nu ai voie sa faci la stanga in dreptul lor.

Trebuie sa mai mergi cca. 100 m pana la sensul giratoriu din dreptul parcul comercial (hypermarket Real, Baumax, Media Galaxy) si intorci in sensul giratoriu.

 

PS: Suna inainte sa intrebi pretul reviziei, sa nu faci drumul de pomana (mai ales ca, acum, drumul Brasov-Sibiu nu este de loc o placere !).

Edited by marr

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...