Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

Distributia la accesorii, pun pariu. Si atarna mai, ce nu intelegi? E simplu.

 

PS: cat o fi dat ala cu 50kkm ca ma bag si eu la una din asta... poate...

Share this post


Link to post

Asa au zis aia , pe factura scrie curea agregate.

Pai de ceva vreme cand era masina rece se auzea un mic suierat (doar pana se incalzea motorul). Eu le-am zis astora iar ei au demontat respectiva curea si au masurat-o cu una noua , si avea cam 3-4 cm mai mult.

PS Preturile au fost urmatoarele:

1.Curatitor frane 23.8

2.Filtru ulei 25

3.Filtru benzina 50.3

4.Filtru aer 51.3

5.Filtru polen 83.5

6Ulei Opel 166.6

7.Manopera 155.3

Total 558ron.

PS Uleiul este Opel 5W30

Edited by body

Share this post


Link to post
Cum si-au dat seama ca e mai lunga?

I-au lungit-o cand au schimbat supapele.

Share this post


Link to post

Si eu suspectez ca respectiva curea au intins-o la schimbarea supapelor.

Share this post


Link to post

Bre, curea accesorii... iti spune ceva?

Share this post


Link to post

Pe factura scrie curea agregate , habar nu am ce e aia , am crezut ca e cea de distributie , sau mai bine zis asa mi s-a parut.

Share this post


Link to post

55420 km sau inceputul reviziei in 2 rate cu discount:

Partea intai in valoare de 221,72 RON include urmatoarele

inlocuit ulei 5W 30 GM - 4 Litri a 44,5 RON / litru = 178,5 RON

filtrul de ulei 19,32 RON

manopera 23,90 RON

motorul flush-at prin curtoazia dealerului on the house. :D

Is that so bad?? :scarpin:

Va urma...

Share this post


Link to post
filtrul de ulei 19,32 RON

 

Cand am schimbat oloiu', am primit gratis filtru'.

Share this post


Link to post

Stai linistit, nimic nu e gratis.La cat au adaosul de mare la piese pot sa iti spuna ca si manopera e gratis.

Share this post


Link to post
Stai linistit, nimic nu e gratis.

 

Totusi oil flush-ul oare cat face?

pret

later am gasit ca face tot cat un filtru asa ca no big deal ai economisit Lucian79, pe langa asta eu is mai diversificat :banana:

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Exact cat diferenta in plus la ulei :P

Share this post


Link to post

Le mai si ramane, ei achizitioneaza uleiul la pret de angro. In magazin, un flush e 3-4$ si ei il vand cu 7$. Asta-i hotie cu ingaduinta de la MF.

Alo, nici un organ nu vegheaza, sa se autosesizeze ?

Service-urile nu sunt unitati de comert, sa practice adaosuri comerciale, sunt prestatori de servicii, care trebuie sa factureze pe baza de deviz. Daca ar face asa, v-ati ingrozi de preturile lor vanzare in raport de cele de achizitie. Mai bine sa nu stiti. Oricum revolutiile sunt programate doar la un interval de 200 de ani, iar la cea mai recenta ziceati: "Uite mama, militarii !".

Share this post


Link to post

Bine, bine am trecut de prima etapa cu schimbatul uleiului folosind doar specialisti GME, acum urmeaza a doua etapa in care se va schimba pompa de apa. Necazul este ca acest gadget este in aceiasi zona cu distributia si pentru a carei manevrare trebuie pozitionat motorul in asa fel incat accesul / inlocuirea sa fie facila. La ultima tentativa cand s-a schimbat cureaua de distribuitie a fost avariat radiatorul AC-ului. Ma intreb acum ca fac daca se repeta istoria si daca trebuie sa apelez specialistii de la NASA sau BAE Systems pentru inlocuirea pompei tinind seama de capacitatea limitata sa nu zis infima a dealerului de la malul marii de a efectua aceasta operatiune delicata. Am argumente in cele ce afirm insa nu fac obiectul acestei discutii. Ce vreau sa stiu se rezuma la ce fel de scule, dotari mai deosebite sunt necesare efectuarii operatiei pentru ca data trecuta la inlocuirea curelei de distributie dealerul a utilizat un elevator pentru masina si un butuc de lemn pentru a ridica motorul. Si asta in prezenta unui reprezentant GME Budapesta care nu a comentat modernismul operatiunii si a sculelor si cum bine stim GM Romania are un dar deosebit in a se ascunde dupa degete cand e vorba de raspundere. Ce precautii trebuie sa-mi iau pentru a evita deterioarea altor piese si care ar fi acelea. :scarpin:

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Am facut si eu prima revizie, cea de 15K. Am fost la Radacini, in Militari. Mi-a placut de ei, curati, atenti, prompti! Ca bani, 5.700.000 lei vechi si de schimbat, stiti voi, cele de regula. Una peste alta, revizia a durat cam trei sferturi de ora.

Share this post


Link to post

Aveti idee cum se comporta baietii de la GTT? Sunt programat vineri la prima revizie (am 14500 acum) si nu stiu la ce sa ma astept ( nu stiu cat de seriosi sunt cei de la service, dar cei de la vanzari au fost de nota 10). Sfaturi ceva???

Share this post


Link to post

Eu n-am avut probleme cu ei (la revizie :D ).

Te duci in cladirea Opel, la receptia din dreapta, dai cartea de service, talonul, cheia, mosmondeste ceva pe calculator, te roaga sa te plimbi unde vrei cam o ora, poti sa te hlizesti prin geam la ce fac (daca ai norocul sa fie masina pe un elevator mai la vedere). Daca vrei piesele vechi poti sa le spui daca nu te intreaba ei (oricum, n-ai de unde sti ca au fost ale tale :( ).

Eu insa am fost acum un an si inca nu mi-a sosit din nou vremea. Poate s-or mai fi inrait... sau poate imbunat...

Share this post


Link to post

Inca nu am dat reset si s-ar putea sa fie de acolo, dar uneori, dimineata, cand pornesc masina, mai ales daca o las in sarcina relativa (ambreiaj neapasat) imi joaca nitel acceleratia. Dupa prima apasare de acceleratie, se calmeaza. :) Sa fie de la masticul ala de ulei pe care l-au pus... Naiba stie.

Share this post


Link to post

Ce treaba are uleiul cu mersul tau neregulat la relanti.

Ai curatat iac-ul?Sau astepti urmatoarea intalnire sa imi dai palinca sa ti-l curat eu? :P

Share this post


Link to post

Nu e mers neregulat la relanti. Doar cand este rece motorul :D

Daca il gasesc, il curat eu :P si tot iti dau palinca :D daca beau si eu.

Share this post


Link to post

Am curatat IAC-ul, nu era foarte murdar. In schimb, lacasul lui era. SA vedem efectele, desi s-ar putea sa nu fie concludente avand in vedere ca asta e primul reset dupa schimbarea bujiilor si, prin absurd, putem presupune ca masina nu stia sa mearga cu ele la rece, dupa stationare lunga.

Share this post


Link to post

Cat te-au costat bujiile ?

Share this post


Link to post

500 mii, am mai zis pe undeva mai sus. Sun 1 milion cu tot cu montaj la dealer si nu sunt NGK ci Bosch. b-(

Share this post


Link to post

Am finalizat si eu revizia de 30k inceputa in urma cu cateva luni: :) )

-Schimbat bujii - Bosch (Made in Germany) - din lipsa de timp nu am mai urmat sfatul lui Satori. Am mai folosit bujii atat NGK cat si Bosch. S-a intamplat chiar sa fiu mai multumit de Bosch, desi cred si eu ca NGK sunt mai buni, iar in Bosch nu prea am incredere de fel.

- Filtre aer, polen

- Test amortizoare (dreapta fata era putin scurs). Spre surprinderea mea, cele pe fata s-au comportat mai bine: 66/68, cele din spate mai rau 52/54.

Cata importanta ar trebui sa acord "devierii rotii", la care s-a raportat 11,6m/km? - Am atasat raportul testului.

 

Pentru cine nu vrea sa pateasca(,) ca mine, atasez circulara trimisa de GM tuturor service-urilor, referitoare la operatiile ce trebuie efectuate la revizii. De mentionat ca circulara "bate cartea masinii" - citez sursa autorizata!

A se vedea ca inlocuirea lichidului de frana nu (mai) este obligatorie la 30K!

post-1663-1149615327_thumb.jpg

post-1663-1149615344_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Mda, se confirma obligativitatea schimbarii pompei de apa la 4 ani sau 60k... La fe si tampenia cu schimbatul tuturor filtrelor la un an/15k. Cred ca le vom schimba iarasi intre noi :) , la un an sau 10-15k un filtru de aer sau benzina e aproape nou. Daca le scuturi un pic, mai merg un an.

Share this post


Link to post

perfidus@De benzina poate dar de aer sigur nu.

 

Unde isi baga romanul nasul se alege praful.Nici macar tabelul asta nu au reusit sa il scrie bine.Lichidul de frana se schimba la fiecare 30k km sau 24 luni.Ca sa nu mai vorbim de folosirea masinii in conditii extreme unde perioadele/numarul de km se injumatatesc .

Una peste alta se numeste prostie.Nici masinile nu se intretin cum trebuie si ei dau cu piciorul la bani si clienti.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...