Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

5W30 asta e cel mai recomandat...Altceva inseamna sa te complici inutil...

Share this post


Link to post

Eu am dat doar niste cifre relative .. oricum, probabil media ptr. aceasta vara nu va fi nici ea departe de 30 grade.

So ... pot sa ma prezint cu ulei cumparat de mine sau trebuieste neaparat de la service.

Share this post


Link to post

"Negociaza" mai intai cu ei, anunta-i de intentia pe care o ai si in functie de "ostilitati" actionezi... :)

Share this post


Link to post

Revin, 30'C la umbra medie zilnica pe timpul verii ? Nu cred ca iesi din casa atunci.

Stai cuminte si lasa uleiul care este in motor.

Share this post


Link to post

Problema e ca am doar 2 mil la dispozitie ptr. schimbatul uleiului, ca m-a luat asa pe nepregatite si vreau neaparat sa-l schimb maine cu toate ca ... sapt. viitoare o bag in service ptr supapele alea nenorocite. Ok ... atunci uleiul va ramane 5W30.

Share this post


Link to post

Daca tot desfaci motorul degeaba :D nu face si schimbul de ulei degeaba.De ce nu il faci atunci?

Share this post


Link to post

In principiu, poti sa mergi "de acasa" cu uleiul tau - si filtrul de ulei - atata timp cat se incadreaza in parametrii dati de producator.

Cel putin la dealerul din Sibiu se poate, DAR, in acest caz, ora de manopera este tarifata dublu !

 

Si - asa cum a precizat cineva mai devreme - daca uleiul este negru, un tratament Motor Flush este absolut necesar !

Share this post


Link to post

am facut ieri revizia

620 ron

ce s-a facut se poate vedea in attach

post-1346-1142581619_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ce bujii au pus?

Share this post


Link to post

pai nu cred ca le-au inlocuit, acolo zice v(erificare) si ei au bifat ca le-au verificat :)

sau cel putin asa deduc eu.

 

cam mare pretul zic eu, aceeasi revizie m-a costat 550 ron la radacini, iar ultimii 50 ron au fost in plus de la ceva "etiere siliconic" (nu mai tin minte) si un spray pt. curatat tamburii de frana.

 

p.s. vad ca fisele de bujii se schimba la 90kkm. oare de ce alea de dacie erau varza dupa 10kkm?

Edited by hawkeye

Share this post


Link to post

primele 4 puncte scrie inlocuire. ce-i drept cred ca mai am o fisa care detaliaza mai exact ce s-a facut.

referitor la ce bujii s-au pus..habar nu am

 

problema mea este ca iar a inceput sa tremure masina

Share this post


Link to post

Bleah, eu vreau sa schimb bujiile la urmatoarea revizie, nu sa mi le verifice.

Share this post


Link to post

si eu ma apropii de 30k. am auzit lucruri bune de niste bujii bosch cu 4 catozi, or fi si pentru ale noastre?

Share this post


Link to post

Nu, mersi :) Imi plac NGK-urile. Vreau doar sa obtin un pret bun pe ele.

Share this post


Link to post

Exista vreo metoda ocolitoate de a afla daca anumite piese au fost livrate catre un service? Tare am impresia ca d-nul maistru, inginer, sef .. ma cam duce cu presul ptr a rezolva alte "obligatii". Piesele, trebuiau sa ajunga sapt. trecuta si, n-au ajuns nici acum dupa spusele Mariei Sale :-W

 

P.S. Schimbat ulei vechi cu ulei 5W30 Super Synthetic Genuine + filtru gratuit din partea lor.

 

Cost factura 170.94 RON

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post

Pot sa iti spun ca ieri se plangea un amic de intarzierea unor piese la un dealer (daca te referi la pb. cu supapele) , iar saptamana trecuta am vazut doua motoare de Kalos desfacute la care se lucra, la alt dealer. Amandoi din Buc.

Poate ca este, intr-adevar o intarziere.

Share this post


Link to post

Americanii nu au auzit de revizii? What is going on?

 

I think i should change mine im nearing 50k and it hasnt been done yet lol! I dont know how though

Share this post


Link to post

Un sfat va rog.

Ma apropii de revizile de 55 k si 60 k.

La 55k trebuie sa schimb uleiul si filtru aferent (datorat schimbarii simeringului distribuitiei fiind necesara inlocuirea uleiului -gratuit), iar la 60 k filtrele de aer, bujiile si pompa de apa (cu mare pompa :banana: ). Avand in vedere ca la 40600 am schimbat cureaua de distributie si simeringul distributiei, intreb: se mai impune schimbarea curelei de distributie daca se umbla la pompa? Oare sa fac toata revizia la 55k si sa devansez astfel graficul reviziilor (mai dificil din punct de vedere bugetar) sau pe etape asa cum le vine randul?

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

De ce la 55k uleiul si filtrul si la 60k restul? Cum vine asta? De cand ai uleiul si de cand restul?

Share this post


Link to post
De ce la 55k uleiul si filtrul si la 60k restul? Cum vine asta? De cand ai uleiul si de cand restul?

 

Uleiul l-am schimbat la 40600 curtoazia dealerului care schimband simeringul distribuitiei a schimbat si uleiul, in atare caz + 15000 km rezulta ca se schimba la 55600 km cu tot cu filtru.

La 60 k se face revizia normala insa fara de curea de distributie care a fost schimbata la 40600 + 60000 iese din garantie urmatoarea schimbare.

Share this post


Link to post

Atunci fa totul la 55k si gata. O fi mai greu din punct de vedere financiar, dar cu siguranta masinii o sa ii placa. Si nu numai ei. Eu mi-am scos acum filtrul de habitaclu si e e negru dupa numai 8000km, de exemplu.

Share this post


Link to post
Atunci fa totul la 55k si gata. O fi mai greu din punct de vedere financiar.

 

Multumesc Satori, parca am auzit in mesajul tau vocea ministrului Ionut Popescu: Sari cu toti banii!! :-?

Probabil ca asa voi face, insa cureaua de distributie, o las pe aceasta de 15000 km sau pun una noua? Si BTW ca sa fie recomandarea ta de seppuku deplina, cat ar costa numai cureaua? Sa stiu si eu sa nu ma prefac ca sunt scotian la tarate. :D

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

In mod normal se schimba cureaua din 60 in 60 de mii, nu ? Asa ca mai bine iti notezi undeva cand ai schimbat-o si o mai faci dupa inca 60000 de km. Asa imi pare mai economicos, daor daca vrei sa scapi complet de griji si sa nu te defazezi fata programul "standard" are rost sa o schimbi acum.

Mie imi schimbasera baietii la Cielo cureaua la 110k de km si cand m-am dus la 120 s-au sesizat singuri ca isi adusesera aminte, noroc ca am dat de aceeasi brigada de mecanici...

Share this post


Link to post

Am facut astazi prima revizia la 15870 km la Radacini de pe Timisoarei.

Interesant e ca am sunat astazi de dimineata sa ma programez, m-au programata tot astazi la 13 si pe la 14 am luat masina de la ei.

Le-am zis ca ramane martorul de la airbag aprins - l-au rezolvat (dupa cate am inteles l-au resetat) - si portbagajul se inchidea greau trebuia sa-l trantesc ca sa se inchida - l-au rezolvat si pe asta, acum se inchide singur fara sa-l mai trantesc.

am platit 570 RON pe:

-filtru benzina

-filtru ulei

-filtru aer

-filtru polen

-4l ulei (mi au mai dat si acasa un bidon de ulei cu ce a ramas)

-spray curata frane

-manopera

Share this post


Link to post

Cam multicel?!

Poti sa detaliezi factura putin? :osanale:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...