Jump to content

Sign in to follow this  
Akon

Lacetti - Anvelope

Recommended Posts

Am gasit la cineva cauciucuri de iarna dar sunt 195/70/15 si nu sunt sigur daca intra.Le vinde in 125ron/buc pirreli si michelin.Care credeti ca sunt mai bune?

Nu stiu jante de tabla de unde sa iau,oare se potrivesc cele de nubira?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vredestein sunt cele mai bune. Asta te intereseaza iarna, sa ai cele mai bune pneuri. Cand este sa alegi intre o ciocnire si o diferenta de pret la un pneu, ultima optiune este cea mai ieftina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tolin stiu ca vredestein sunt cauciucuri bune dar totusi le-am gasit pe acestea la un pret zic eu destul de ok tinand cont ca sunt noi-noute.Ma gadesc ca sunt firme destul de bune si iarna nu prea iese asa mult masina.

Nu mi-a raspuns nimeni in legatura cu jantele,se potrivesc de la o masina mai comuna?la reprezentanta ma gandesc ca sunt foarte scumpe astea de tabla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merg pe lacetti. Eu am pus 195/60/15 si erau la limita, nu atingeau in nici o pozitie, insa distanta pana la buza pragului era destul de mica, pe viraje era in jur de 5-6 mm.

Jantele de nubira nu se potrivesc, sunt 4x100, lacetti are 4x114.3

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Share on other sites

E diferenta mult prea mare la diametru, nu iti recomand. Iarna e indicat un cauciuc mai ingust, merge un 185/65/R14 sau daca nu vrei alte jante ia maxim 185/65/R15, ideal ar fi 185/60/R15.

Eu am dat pe Vredestein de 195/55/R15 310 lei/buc si merita fiecare banut. Trei-patru ierni le tin sigur, le-am dat jos si sunt ca noi dupa 6000Km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am gasit la cineva cauciucuri de iarna dar sunt 195/70/15 si nu sunt sigur daca intra.

Ai o diferenta fata de dimensiunea stock de 9.8%. Maxim diferenta e cam de 3%.

Ti-au zis bine colegii.. atat cu jantele cat si cu anvelopele ieftine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok baieti,am inteles.Multumesc pt ajutor.Se poate inchide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca si Michelin Alpin sunt in top. Pentur mine sunt no. 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mai recomand si urmatoarele cauciucuri. Poate ca unii dintre voi vor stramba din nas cand vor auzi ca sunt facute de Barum. Dar isi merita fiecare banut, mai ales ca nici nu sunt foarte scumpe. Eu mi-am echipat Dacia din profil cu aceste cauciucuri si iarna trecuta nu am avut nici un fel de problema la mersul pe zapada, fara lanturi. Practic, toata iarna, masina nu a stat decat in prima zi cand a nins. Dupa aceea am iesit cu plugul la zapada. =))

 

Acesta este link-ul unde puteti afla mai multe:

http://www.depozituldeanvelope.ro/product_...7b523f7fa5ae128

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfidus, nu mai incurca omul! De ce ii zici 185/65/R15 ?? astea nu intra! Maxim pe 60/R15! testat pe pielea mea! :P Nu o lua in nume de rau! Dar il induci pe akon in eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry. Eu n-am testat dar credeam ca 13mm pe raza e putin ca sa ajunga sa atinga undeva. Unde anume nu intra? Si cele pe 60 sunt un pic mai mari, cu 7.5 mm, dar sunt mai ieftine un pic.

 

LE: am vazut si ce-a zis mircea, la 195/60R15 sunt 9.7mm si-s la limita, deci e clar. Multumesc pentru corectie!

Edited by perfidus

Share this post


Link to post
Share on other sites

1- Ating pe spate la amortizor.

2- Atinge pe fata la viraje in aripa!

Doar de asta e forumul, sa discutam si sa ne dam sfaturi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

 

Eu iti pot spune ce am facut eu pentru cauciucurile de iarna..

 

Umblasem atunci toata ziua dupa jante de otel, insa nu am gasit nicaieri (NICAIERI, tu iti poti inchipui sa nu gasesti nicaieri in oras??). Asa ca ultimul popas a fost AUGSBURG. Mi`au aratat acolo ofertele lor, si presat de timp si obosit de atata alergat, alesesem : Am cumparat un set de Jante de Aliaj Enzo - made in germany - 6.5J (un pic mai late decat cele originale care erau 6j) si un set de roti de iarna Fulda 195/55 R15, care au profilul cam in V... (normal cred ca sunt all-season M+S, dar se vede calumea ca sunt de iarna). Ce pot sa spun despre ele: cauciucurile sunt foarte bune, m`au tinut deja 2 ierni, nu am nici o urma de uzura, nu am probleme, nu am patinat etc. Ma simt destul de bine ca al doilea rand de roti au jante tot de aliaj, nu strica deloc designul masinii, cum s`ar fi intamplat in cazul jantelor de otel. Cel mai mult imi convine ca din cauza latimii mai mari a jantelor, am crescut ecartamentul masinii cu cca 2.5 cm, ceea ce ma ajuta sa iau curbele oleaca mai tare (5-10 km/h in plus).

 

Dar hai sa iti spun ce m`a indemnat mai mult la acest gest : la Gold-Platin, o bucata de janta de OTEL costa 800 ron.

Cu toate cheltuielile eu am iesit la 2300 ron - mi`au facut un discount de nu stiu cat la suta ca aveam comanda mai mare de 2000 ron.

 

Tchuss.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...la Gold-Platin, o bucata de janta de OTEL costa 800 ron...

 

Nu stiu de unde scoateti voi preturile astea. Eu, personl am fost la Gold & Platin am intrebat acum 4 zile cat costa o janta tabla si au zis ~ 300 RON. E adevarat, ca la ~ 400 de RON aveau jante de aliaj, dar oricum nu era 800 de RON o janta ordinara de tabla.

Edited by speedy82

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am pus la lacetti ... caucicuri de 195x65x15 si imi atinge cand iau maxim de volan

masina se comporta mai bine ... nu mai simt gropile atat de rau dar in schimb ... servodirectia mai greoaie si consumul in oras sa ridicat la 16 %

Edited by Mircea
Nu mai cita inutil mesajul anterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ai pus roti cu 6.5% mai mari..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziua buna,

Ce puteti sa-mi spuneti despre Barum Bravuris, mai ales atunci cand esti nevoit sa-ti echipezi masina urgent si nu gasesti alte anvelope care sa aiba caracteristicile cerute in cartea tehnica a masinii?

Anvelopele noi se pun intr-adevar pe spate? Asta inseamna ca dupa o perioada de rulare, ar fi bine sa fie trecute pe fata?

 

Pentru ca nu am trecut de mult timp de faza de "boboc", postez un link pentru curiosi, privind cateva recomandari date de Michelin pentru utilizarea anvelopelor.

http://www.ag-business.ro/index.php?pag=no...tle=RECOMANDARI

Conduceti in siguranta! :lavolan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrucat anvelopele originale si-au dat obstescul sfarsit la nici 3 ani si doar 46.000 km :-W prezentand uzura foarte pronuntata, neuniforma si mai ales crapaturi in flancuri, am decis sa-l incalt pe Blackie cu 4 anvelope noi. Am optat pentru majorarea dimensiunii cu putin, respectiv de la 195/55/15 trec la 205/55/15 si pentru niste anvelope cu design in v, protector de janta, destul de apreciate ca si raport calitate/pret. Urmeaza sa le primesc pana vinerea viitoare cel mai tarziu, apoi ma voi duce la autosoft sa le montez, sa echilibrez toate rotile si sa fac geometria.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai avut ceva curaj sa ataci nankangurile :) Sper ca ai jantele de 6.5, la jante de 6j intra la limita si se vede foarte inafara anvelopa. Am vazut la un coleg exact dimensiunile astea, si nu prea mi-a palcut.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 6.5J cu ET 42. Conform calculatoarelor de anvelopese depaseste dimensiunea actuala cu vreo 5 mm, "acceptable for most cars" si vitezometrul va indica cu 2% mai putin decat realitatea, adica va corecta eroare de masura pe care o are acum.

In bugetul alocat acestei schimbari Nankang-urile s-au incadrat cel mai bine, iar review-urile am vazut ca sunt OK, oricum, par superioare hankook-elor. Vedem dupa ce le montez :)

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Nankang :D spelling and stress :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am mai postat de mult.. Intre timp, masinuta mea a fost incaltata cu tenisi noi, :) cu tot cu jante. BBS pe 16, et 44, Si gume falken profil V o sa revin cu poze. Dimensiunea gumelor, :D este 215/40/R16 Sunt incantat de cum sta masina acum, era bine si inainte dupa trecerea la V-uri de la BF goodrich Profiler 2.. Dar acum e altceva domne. Pacat ca nu avem drumuri pt ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tocmai asta-i problema. Evident ca o anvelopa cu talon mic si o janta mai mare aduce un plus de stabilitate dar ce te faci cu drumurile? Eu am dorit sa pastrez talonul anvelopei sau chiar sa-l cresc (in conditiile in care iarna merg pe 195/60/15 si e mult mai confortabil) si cea mai buna alegere din lista de compatibilitati este 205/55R15. Alte anvelope compatibile ar fi:

 

Tyre code Diameter Circumference Difference

---------- -------- ------------- ----------

225/45 R15 584 mm 1835 mm -2.02 %

205/50 R15 586 mm 1841 mm -1.6 %

215/50 R15 596 mm 1872 mm 0.08 %

225/50 R15 606 mm 1904 mm 1.76 %

195/55 R15 596 mm 1872 mm 0 %

205/55 R15 607 mm 1907 mm 1.85 %

 

Practic cu astea talonul anvelopei creste cu circa 5 mm, iar latimea anvelopei imi va oferi o stabilitate mai mare si un grip mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu asta Mircea. Dar mie imi plece cum arata cu un talon mai mic. Daca stiu ca am drumuri mai proaste de facut, am si jentile pe 15 deja incaltate in garaj, si nu-mi i-a mai mult de 15-20 min sa le schimb :) Poate in curand mai ducem si noi lipsa de gropi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×