Jump to content

Sign in to follow this  
AmunDei

Matiz Euro 4

Recommended Posts

In primul rand, bine v-am gasit!

Este al doilea meu post pe acest forum, iar motivul inscrierii a fost, evident, achizitia unui autoturism Daewoo nou, mai exact un Matiz euro 4.

 

Daca imi permiteti, voi incepe cu o poveste, care va insuma pe scurt experientele mele legate de autoturisme in cei 20 de ani cati am pana acum.

 

Deci, totul a inceput pe la 2-3 ani, cand dovezile pastrate de parinti (respectiv schite, desene etc) in legatura cu fascinatia mea asupra a ce avea motor, 4 roti si volan au inceput sa apara. De mic eram familiar cu aproape toate modelele de masini ce existau pe vremea aceea (acuma mi-e mai greu sa tin pasul, la cate zeci de firme si modele sunt). Aceasta pasiune se poate datora faptului ca tatal meu a condus pentru o perioada de timp o motocicleta marca Ural, pe care o are si acum si se afla in perfecta stare de functionare, desi nu a mai fost condusa de mai mult de 10 ani; pe langa asta, este depozitata la tara, in CASA, for safekeeping. Banuiesc ca pentru un colectionar valoreaza o mica avere, dat fiind ca e fabricata prin 60 si...+ ca are si atas. Dar pe mine nu motocicletele m-au atras, ci masinile.

 

Cum ziceam, masinile, fir-ar ele sa fie... Cert este faptul ca imi placeau inca de atunci. Le desenam, faceam schite, atat dupa modelele existente pe piata cat si dupa cele existente in imaginatia mea. Chestia asta cu desenatul m-a tinut pana prin clasa a saptea, daca pot spune asa. Dar cum fara talent nu poti face nimic, iar ambitia nu poate suplini talentul, m-am lasat definitv si de aceste desene in creion pentru a-mi dedica timpul altor activitati.

 

Dar s-o luam usor, ca deja am avansat prea mult. Imi amintesc ca pana sa implinesc 10 ani mergeam pe la tara la bunica din partea tatalui, iar un frate de-al ei avea in posesie un Aro. Din ala mare, de consuma mult, bun de carat plugul cu el. Iar pe acest Aro am avut ocazia sa fac pe soferul de cateva ori, evident doar din volan. Fratele bunicii obisnuia sa ma tina in brate, iar in timp ce el actiona pedalele si schimbatorul, eu eram cel responsabil cu directia. Si ma descurcam de minune, reuseam sa tin drumul drept iar in curbe sa apreciez cat era nevoie sa trag de volan pentru a fi in siguranta. Ce sa mai, imi placea la nebunie!

 

Urmatorul punct important in viata mea a fost in anul 1997, cand tata a achizitionat de la un prieten un Citroen CX, din 1982, cu motor de 2.2 diesel. Bucurie evident! DAR, avand doar 10 ani, nu puteam sta nici macar in scaunul din fata, pentru ca legea spune ca au voie doar copii peste 12 ani. Eu nu m-am suparat, am acceptat situatia, iar peste doi am facut saltul pe mult doritul "loc al mortului", heh... Si de atunci pana sa-mi iau carnetul numai acolo am mers.

 

Iar scoala de soferi am inceput-o exact la cateva zile dupa ce am implinit 18 ani, iar dupa cei 6 petrecuti pe scaunul din dreapta, condusul unei masini nu mai era un lucru care sa fie o problema. Adicatelea, stiam toata teoria posibila, imi lipsea doar practica. Iar practica am facut-o pe cele doua masini de scoala, ambele Volkswagen Polo cu motor de 1,4 diesel. Fara a ma lauda, caci pana si instructorul mi-a spus ca am fost printre cei mai buni studenti pe care i-a avut, am desavarsit orele de scoala fara nici o problema. Comenzile masinii mi-au fost explicate decat o data (nu ca nu le-as fi stiut), iar de acolo, de la primul drum, omul a fost convins ca mie imi lipsea doar practica.

 

Apoi a urmat examenul, unde eu speram sa n-am vreo problema la partea teoretica, deoarece tind sa gresesc foarte mult din neatentie. La oras m-am simtit foarte sigur pe mine, chiar dinainte de examen. Dar soarta a facut ca planul de acasa sa nu se potriveasca cu cel din targ, iar dupa primul examen de sala, la care am luat 22 din 26 (deh, pana la urma am fost suficient de atent) a urmat partea cu orasul. Am fost ultimul dintre cei examinati, iar in timp ce-mi asteptam randul nu puteam decat sa observ cum elevii care aveau examen cu acelasi politist ca si mine, ieseau rand pe rand din masini cu fete posomorate, iar majoritatea fetelor plangeau. Am zis ca deh, no fi bai, ma descurc eu...doar stiu sa conduc, iar pe parcursul scolii respectasem cum se cuvine regulile de circulatie, si in plus de asta orasul il stiam aproape pe tot pe de rost. Asa ca am invitat pe domnul politist in masina, si am purces la drum. Care drum a durat nici mai mult nici mai putin de vreo 3 minute in total, pe stradute libere, fara circulatie si care le cunosteam foarte bine. In timp ce conduceam vad eu ca domnul politist tot scria el ce scria acolo pe foaia lui, dar fara sa-mi zica nimic. Si dupa ce opresc, se uita la mine, da din cap dezaprobator, si imi arata foaia unde, stupoare, adunase vreo zece, da 10!! greseli de conducere, toate in cele 3 minute cat a mers masina. Am ramas pur si simplu perplex...martorul la fel si el (martor picat in prealabil, cam tot din fixurile politistului). Din nou, nu ma laud, nu imi iau apararea de nebun, dar mentionez ca nu am facut absolut nici o greseala pe parcursul examenului. Spun asta deoarece cele cateva stradute pe care am mers, fusesem pe ele de zeci de ori, si in conditii de trafic, iar ca sa spuna el atunci ca am avut 10 greseli mi s-a parut pur si simplu o aberatie. Si ca o completare a mai bagat si faimoasa replica cu "Ia uite, abia ai trecut si sala..."

 

Tot ce pot sa spun e ca am coborat din masina bulversat, fara sa inteleg nimic, m-am dus la instructor, care a ramas si el socat mai mult decat am fost eu initial. S-a oferit sa ma duca cu masina pana acasa, dar am zis pas, si am preferat sa ma duc pe jos, sa ma aerisesc sa sa-mi pun gandurile in ordine. Era decembrie, si numai eu stiu cata carne in frigider a primit domnul politist responsabil cu evaluarea...

 

Dar asta-i viata...am mai luat niste ore, am programat inca un examen, iar pe scurt asta a fost cam asa: sala 25 din 26, iar orasul trecut cu brio. Si gata lume, AM CARNEEEEEEET!!!

 

Si da-i si condu nene CX-ul familiei, cat cuprinde! Mama s-a dat jos de la volan aproape complet, intrucat nu mai avea loc de mine. Dar a fost ok, pentru ca nici ei nu prea ii place sa conduca.

 

Ca masini conduse in intervalul 18-20 de ani au mai fost: un peogeot 206 1.9 diesel, proprietar tata, cateva masini de la amici, care s-au nimerit toate a fi diesel, iar din iunie anul trecut, un Logan 1.5 dci 70 cp, care a luat locul CX-ului.

 

Apoi, la inceputul anului II de facultate (Poli Bucuresti - iar eu sunt din Ploiesti), respectiv octombrie 2007, am hotarat si mi-am propus ca pana la inceputul anului III voi avea si eu masina mea, buna, rea, noua, second, cum o fi, dar sa fie a mea. Asa ca m-am pus pe strans bani...de pe unde am putut. Si s-a facut luna de gratie ianuarie, iar daca pana in acest timp cochetasem doar cu ideea unei achizitii de sh, odata cu inceputul 2008 s-a infiripat in mintea mea conceptul de achizitie masina noua. DAR! Noua, noua, toata lumea ar vrea noua, dar de unde? Banii stransi de mine erau putini, cu ce m-ar mai fi ajutat mama abia daca s-ar fi strans de un sh amarat si fara prea multe pe el. Ceea ce evident, nu-mi convenea. Iar in urma deciziei guvernantilor nostri de a mari pana la valori absurde taxa de prima inmatriculare la autoturisme noi, am zis ca daca vreau nou, trebuie luat acum, cat mai e timp. Asa ca am pus cap la cap bugetul meu, bugetul mamei, iar ca o a treia parte am solicitat bunicii din partea mamei o parte din banii pe care ii avea ea stransi. Asa ca, dupa toate calculele, s-a ajuns la suma aproximativa de 6000 euro. Dar ce masina noua sa iei la banii astia, care sa aiba neaparat A/C (pe care il vroiam nu din moft, ci din multele veri merse in Citroenul care nu avea aceasta optiune). Asa ca mi-am dirijat atentia asupra siteului Daewoo Romania, unde la mirificul pret de 5900 euro TVA inclus trona mandra si triumfatoare versiunea de Matiz E A/C. Chel in rest, dar cum principalul scop al viitoarei mele masini era sa ma duca de la A la B, vara sa fie rece si iarna sa fie cald, aceasta versiune s-a dovedit a fi suficienta doleantelor mele. Asa ca repede spre cel mai apropiat dealer, "care este" Automar Ploiesti, aflat la nici 5 minute de mers cu masina de casa mea.

 

Astazi este joi, iar luni eu ma infiintasem la dealer, cu dorinta de a avea propriul meu Matiz. Cum intram in reprezentanta, vedem noi acolo (eu cu mama adica) Matiz E A/C: 5900 euro + o alarma cadou de la dealer. BUN! Am scapat si de asta, ca tot vroiam alarma ca sa pot scoate o reducere la casco. Vorbim cu nenea reprezentantul, care ne spune ca mai era decat un Matiz din versiunea respectiva pe stoc (care stoc se afla in Bucuresti) si in plus de asta mai era si alb, exact cum as fi vrut (nemetalizat adica). Ne da nenea aviz de plata la Banca Transilvania, si fiindca in ziua aceea era prea tarziu, ca sa ne mai grabim, am platit a doua zi de dimineata si ne-am infiintat din nou la dealer. Surpriza noastra a fost ca se facuse pe undeva o neintelegere si cumva, acel Matiz care il vroiam eu era deja rezervat altui cumparator. Cum nu se poate mai NASPA! Asa ca m-am resemnat, si ne-am decis sa asteptam pana cand stocul se va reinnoi; dar pana sa plecam reprezentantul a avut inspiratia sa ne aduca la cunostinta de o versiune care nu o luasem in consideratie, anume E A/C ABG . Mai pe scurt, un E A/C cu airbag sofer. Boooon! Dar asta e 6150 euro...si iarasi NASPA! Ne gandim noi ce ne gandim, si ajungem la concluzia ca am putea apela deocamdata la rezervele rezervelor, cum s-ar zice, in materie de buget. Asa ca in 5 minute ne-am decis asupra acestei variante (cheltuielile necesare inmatricularii + plata asigurarii au fost gandite separat, deci singura diferenta a fost la cei 250 euro din pretul de achizitie a masinii, pe care nu ma intrebati de unde i-am scos, ca nici eu nu stiu exact).

 

In concluzie, Matiz E A/C ABG sa fie! :D

 

Care Matiz a fost ridicat astazi, joi, 24 ianuare 2008, pe la 10 dimineata, impreuna cu alarma si un radiocasetofon montat pe ea, ce il aveam pe acasa (urmeaza pe viitor sa-l schimb cu un mp3).

 

Asa ca, imediat dupa ridicarea masinii, primul stop a fost, evident, la cea mai apropiata benzinarie, unde i-am dat de baut de vreo 60 ron. Dupa aceea au urmat alti kilometri de impresii, toti facuti in Ploiesti evident, printre care si drumul la societatea de asigurari, sa-i facem casco. De asemenea i-am luat niste presuri, la 50 ron, din Careffour, care s-au potrivit perfect.

 

Iar primele impresii sunt, dupa cum urmeaza:

Ca plusuri: - spatiu interior cacalau, asta in ciuda dimensiunilor de buburuza;

- motor fasnet, urca in ture repede, fun de condus;

- ergonomia bordului;

- cele doua boxe fata se aud binisor;

- vizibilitate foarte buna;

Ca minusuri: - cursa foarte scurta a ambreiajului, aproximativ o treime din cea a loganului. (am plecat de pe loc mult mai rapid decat m-as fi asteptat). M-am obisnuit foarte repede, il consider minus doar comparativ cu pedala loganului, care permite un condus mult mai fin. Matizul vrei nu vrei il bruschezi din ambreiaj, desi i-am prins spilul si a doua oara n-am mai plecat cu scart de pe loc :)

- pedala de frana: nu stiu cat de minus e, dar iar e opusa ca la logan, unde daca apesi putin intri cu capul in geam, pe cand aici trebuie sa pui piciorul pe ea zdravan ca sa franeze. Concluzia, se pare ca varianta de mijloc nu exista deocamdata.

- ar mai fi ca minus lipsa directiei asistate, dar nu ma deranjeaza atat de mult cat m-ar fi deranjat lipsa aerului conditionat, iar in fond, niste muschi la maini nu strica nimanui. :)

 

Per total, o masina inchegata, dar care inca imi da senzatia de fragilitate. Urmeaza sa ma obisnuiesc si cu acest aspect.

 

Iar in final, va salut inca o data, sper din tot sufletul ca nu v-am stresat cu povestea mea (dar se pare ca imi e mult mai usor a scrie decat a desena), si promit ca voi reveni cu impresii dupa mai multi kilometri. Pana atunci, daca aveti intrebari, va raspund cu cea mai mare placere.

 

Atasez si cateva poze cu buburuza (trebuie neaparat sa-i gasesc un nume adecvat), desi probabil majoritatea stiu cum arata un Matiz alb.

 

Noroc!

 

image007qt5.th.jpg

image010to8.th.jpg

image008sw0.th.jpg

image009dj7.th.jpg

Edited by AmunDei
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca m-a luat somnul de la povestea povestilor :) Bravo ca la atata pasiune nu ti-ai luat un second :)

Drum bun fara RK :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-ti traiasca si sa te bucuri mult timp de Bubu` !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

Se pare ca vom sarbatori data in care am capatat mashinutele in aceeasi zi. Si eu m-am urcat la volanul buburuzului meu cel nou tot joi, 24.01. Am deja 80 km la bord. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de urari.

 

bustanv, super tare :) . A mea a venit cu 94 km, ca a fost adusa de la bucuresti pe rotile ei. Eu am apucat sa fac decat vreo 25 cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AmunDei, al meu avea fix 15 km la bord cand m-am suit in el si am plecat fericit de la dealer. Daca nu dadeam spaga, mai asteptam vreo 3 zile dupa masina. Mi-au facut cadou o racleta de gheata pentru parbriz, covorase de cauciuc de calitate, kit-ul auto obligatoriu (trusa, triunghi, extinctor), un deodorant pt Maty, un calendar cu Daewoo, mi l-au dat cu silicoane si l-au ceruit de arata scos de pe portile SIAB-ului cand m-am suit in el. Presupun ca un client obisnuit (nedadator de spaga) nu beneficia de asemenea servicii. Cel putin asa mi-a comunicat un coleg ce si-a procurat un Matiz de la aceeasi reprezentanta in decembrie, nu a dat spaga, a asteptat 3-4 zile si nu a primit nimic din cele de mai sus, in afara de vreo 15 km la bord in plus fara de mine.

 

P.S. Am deja 160 km la bord (deci 145 facuti de subsemnatul). Ah, ce-mi place... Nu m-as mai da jos din el. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu a fost spalat de ei (dar dupa ce am dat plasticul jos de pe scaunul dreapta am descoperit o urma de scrum de tigara pe tapiterie - deh, gorilele din service, dar asta e, poate in timp se duce). Kitul de siguranta l-am primit de la ei, fara sa dau nici un ban in plus, am primit chiar si o geanta pt el, inscriptionata daewoo. Si la mine tot 3 zile a durat de cand am dat comanda pana am ridicat masina, in conditiile in care a fost adusa de la bucuresti si a stat si in service sa-i fie montata alarma si casetofonul. Dar spaga n-am dat, nici nu s-ar fi pus problema. Tipul de la reprezentanta cu care am vorbit a sunat personal la service si le-a cerut sa-si faca timp, din cauza ca eu as fi vrut sa ridic masina in decursul acelei saptamani. A fost super de treaba.

 

Si ca un update, am facut cativa kilometri prin afara orasului, vreo 30 asa, iar impresiile sunt dupa cum urmeaza:

- desi in accelerare motorul este destul de zgomotos, chiar si la turatii mici (dar nu ma deranjeaza absolut deloc), la viteza constanta este foarte silentios.

- partea nasoala este in schimb la insonorizare, care pot sa zic ca nu prea exista. Silentiozitatea motorului este compensata de zgomotele de rulare, iar per total ajunge sa fie un pic mai galagioasa decat loganul diesel.

- incalzirea functioneaza de minune, este foarte rapida, comparativ cu a loganului diesel. Evident motivele sunt motorul pe benzina, ce ajunge la temperatura de lucru mult mai repede, dar si cantitatea mai mica de aer din habitaclu ce necesita incalzire.

- de asemenea in place cutia de viteze. Este scurta si precisa. Treapta a doua agata din cand in cand, dar am citit pe aici pe forum, si ar fi ceva comun.

- cu ambreiajul m-am obisnuit, intr-adevar este mai comod, dar numai din treapta a doua in sus. Pt treapta I raman la parerea ca un ambreiaj cu o cursa mai lunga este mai bun. Ca un fapt divers, astazi am reusit sa-i opresc motorul de 2 ori! O data la pornirea de pe loc, si o data in marsarier. Ceea ce nu mi s-a intamplat niciodata de cand am carnetul, nici macar in timpul scolii de soferi. Culmea e ca nici n-a tremurat de nici un fel. Am observat ca s-a oprit motorul abia cand nu mai aveam raspuns de la acceleratie. :) Concluzia, pentru mine cursa scurta la treapta I nu-i buna. In rest, e ok.

 

Per total, imi place din ce in ce mai mult. Urmeaza sa mai fac kilometri si sa-i fac si un consum, acuma in perioada de rodaj. Chiar sunt curios ce iese.

 

Noroc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce intelegi prin kit de siguranta? Gentuta aceea albastra, inscriptionata ' Daewoo' , si care contine cric si triunghi, nu ai primit-o cadou de la dealer, asa este echipat orice Matiz care iese din fabrica, si ai platit pentru ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ce intelegi prin kit de siguranta? Gentuta aceea albastra, inscriptionata ' Daewoo' , si care contine cric si triunghi, nu ai primit-o cadou de la dealer, asa este echipat orice Matiz care iese din fabrica, si ai platit pentru ea.

 

Asa ma gandeam si eu, dar vezi... Colegul meu neplatitor de spaga... Nu a beneficiat de asa ceva. E magarie, dar asta e tara in care traim. :(

 

Nu iti fa probleme, AmunDei.

Eu am condus timp de 7 ani un "camion" de Dacie 1300 din '72, credeam ca daca imi pot struni camionul (majoritatea prietenilor mei nici nu o puteau porni de pe loc), pot sofa fara probleme orice.

M-am inrosit pana in varful urechilor cand am oprit motorul la plecarea de pe loc la un stop, si apoi cand o garam cu spatele. Dar asta s-a intamplat in primii 20 de km, pana ne-am invatat unul cu celalalt. :)

Acuma deja parca ne-am sti dintotdeauna. :X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti doresc cat mai multi kilometri fara incidente si sper ca ai sa participi la intalnirile organizate de club (atat cele locale cat si cele nationale).

 

PS : Asteptam sa apara sticker-ul regulamentar (eventual si suporti de numere) cu DaewooClub pe masina, ca cei din Ploiesti si Bucuresti sa il poata recunoaste pe Bubu' !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am mai zis si pe celalat forum pe care ai postat, multi kilometrii fara probleme :)

Edited by EFZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
- partea nasoala este in schimb la insonorizare, care pot sa zic ca nu prea exista.

 

E o masina "low budget", iar insonorizarea costa :) bun venit pe forum, s-o stapanesti sanatos, o sa primesti si autocolant de la subsemnatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
o sa primesti si autocolant de la subsemnatul.

Daca as reusi si eu sa ajung intr-o joi la intalnire, primesc si eu unul? :rolleyes: Contracost...

 

PS Offtopic?

Edited by EFZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, daca gasesti pe cineva care sa aiba autocolante la el (eu sau Satori sau xbitz). Daca nu, se poate si prin posta, de la Mircea. Eu livrez autocolante si-n Ploiesti, dar cu programare in prealabil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da, daca gasesti pe cineva care sa aiba autocolante la el (eu sau Satori sau xbitz). Daca nu, se poate si prin posta, de la Mircea. Eu livrez autocolante si-n Ploiesti, dar cu programare in prealabil :)

 

VAXXi, stii cumva daca se ocupa cineva de autocolante si prin Brasov? :-?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ce intelegi prin kit de siguranta? Gentuta aceea albastra, inscriptionata ' Daewoo' , si care contine cric si triunghi, nu ai primit-o cadou de la dealer, asa este echipat orice Matiz care iese din fabrica, si ai platit pentru ea.

 

 

Asa ma gandeam si eu, dar vezi... Colegul meu neplatitor de spaga... Nu a beneficiat de asa ceva. E magarie, dar asta e tara in care traim. :(

 

Nu iti fa probleme, AmunDei.

Eu am condus timp de 7 ani un "camion" de Dacie 1300 din '72, credeam ca daca imi pot struni camionul (majoritatea prietenilor mei nici nu o puteau porni de pe loc), pot sofa fara probleme orice.

M-am inrosit pana in varful urechilor cand am oprit motorul la plecarea de pe loc la un stop, si apoi cand o garam cu spatele. Dar asta s-a intamplat in primii 20 de km, pana ne-am invatat unul cu celalalt. :)

Acuma deja parca ne-am sti dintotdeauna. :X

 

Ma scuzati, m-am exprimat gresit. Am primit si cric, si triunghi, si trusa de prim ajutor, si extinctor, si niste becuri de schimb, si geanta albastra. Si fara spaga. :) Eu mi-am luat decat vesta reflectorizanta. :) Si covorase pt interior. Si covrig pt volan. Si atat, ca mi-au mai ramas bani decat de benzina :lavolan:

 

Cat despre plecarea de pe loc, nu m-am inrosit, ca deh, se poate intampla oricui, mai mult din neatentie, nu neaparat ca esti un sofer prost. Dar m-a mirat faptul ca n-a tremurat de nici un fel. Pur si simplu s-a oprit, eu apasam acceleratia si nimic. Abia dupa ce am vazut becurile aprinse pe bord mi-am dat seama ca era motorul oprit. :rolleyes: Muzica era de un asa volum incat motorul sa-l aud abia cand ajungea pe la 10 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te poarte sanatos! Ce inseamna Matiz 'ABG' ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ce inseamna Matiz 'ABG' ?

E prescurtarea de la airbag. Si e pus doar la sofer, din cate stiu eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AmunDey: invata masina mai turata, adica sa schimbi vitezele cum ti-am mai zis, dupa ce iesi din rodaj sa cresti turele astea, din cand in cand sa-i dai si cate-o limitare, si vei vedea ca motorul va fi mai silentios.

Celalalt Clio din firma e mult mai galagios decat al meu la peste 3500 de ture, si stiu sigur ca este condus destul de linistit, probabil e pragul de turatie peste care nu prea se trece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa treaca de pragul asta, evident dupa rodaj. ;) Ce ne lafaim pe doua forumuri :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi mi-am montat cotiera la Matizos :banana: Am dat 50 de ron pe ea, luata din praktiker ploiesti, si este neagra. Are un singur compartiment, destul de incapator zic eu. Am mers cativa km si in afara orasului si pot sa zic ca e destul de comfortabila. Principalul motiv pt care am luat-o, pe langa cel al comfortului la drum lung, ar fi pt ca actele le tin intr-un "portofel" sa zic asa de marimea unui caiet d-ala mic obisnuit, care are inclusa si o agenda. Si culmea e ca nu incapea in torpedeu :o , si de fiecare data cand ma dadeam jos din masina trebuia sa iau respectiva chestie cu mine, ca inauntru n-aveam unde sa o las ca sa nu fie la vedere. Acuma sta foarte bine in compartimentul din cotiera, unde mai ramane si un pic de loc, daca o fi nevoie sa mai tin altceva.

 

Prinderea s-a facut in plasticul consolei de la frana de mana, cu cateva suruburi autofiletante, si se potriveste de minune, si nu incomodeaza nici la centura, nici la frana de mana, nici la reglajul scaunului. Si in spatele cotierei are si un suport retractabil de pahar, pt pasagerii din spate. Deh, asta fuse bonus la cutie. ;) Per total, sunt multumit. Poze nu i-am facut, ca era intuneric cand am ajuns acasa, si n-am blitz la telefon.

 

Ma gandesc pe viitor, ca o prima imbunatatire serioasa, prima optiune ar fi la sistemul de franare. Niste discuri mai bune pe fata, eventual si discuri pe spate. Cu cat merg mai mult cu ea cu atat mi se pare ca spatiul de franare creste, comparativ cu al loganului. Bani sa fie, ca timp se gaseste...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astazi mi-am montat cotiera la Matizos...

 

Sa incerci si tu sa faci o poza atunci cand conditiile vor fi favorabile.

Edited by NFS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta. Cel mai probabil maine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iote ca a trecut ziua, am scos masina la plimbare, dar poze la cotiera iar am uitat sa fac. :)

 

Am mers vreo 100 km, pe tot felul de drumuri: in localitate, afara, prin gropi, pe drum bun, pe drum drept, pe drum virajat, ba cu 20 la ora, ba cu 90 la ora, cu alte cuvinte un traseu divers. Si uite asa, dupa un drum mai lung, am inceput sa simt masina mai bine, lipsa de servodirectie nu ma mai deranjeaza deloc, m-am obisnuit si cu franele (o fi si de la placute nerodate, parca acuma franeaza o idee mai bine), ambreiajul in treapta I nu-mi mai face figuri deloc, deh...ma invat repede cu masina noua :D Per total imi place din ce in ce mai mult, si neajunsurile uit repede de ele. Intr-un fel e bine ca nu-s pretentios cand e vorba de masini, ma multumesc cu ce am. Maine ma duc pe la RAR sa fac secretizarea cartii, si pe urma ma pun pe invatat, ca joi am examen :drinkers:

 

A, si dupa astia 100 km, acul de la benzina n-a scazut prea mult. E bine si asa, inseamna ca i-am dat de cap cu turatiile :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×