Jump to content
 

Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 1.5 Dohc Bej

Recommended Posts

Termina cu prostiile si respecta-te ! Schimba si segmentii 😛

  • Like 1

Share this post


Link to post
4 hours ago, Salex said:

Termina cu prostiile si respecta-te ! Schimba si segmentii 😛

I-a comandat noi, cred ca mai mult de gura noastra :))

Share this post


Link to post

I-am comandat, dar nu de gura voastra ci fiindca am rupt unul la montaj 🙂

Totodata am descoperit ca se gasesc din ce in ce mai greu piese de daewoo 🙂  Am gasit intr-un final goetze cu greu, urmeaza sa ii si primesc.

Pana atunci am montat biela noua in locul celei strambe. Am reusit acasa cu o presa improvizata din surubul de jos al alternatorului (singurul de lungimea potrivita) o tubulara, vre-o 2 saibe si o lampa cu gaz. A fost mai usor decat am crezut, la remontare am reusit sa il bag chiar cu mana incalzind doar biela, diferenta de temperatura intre biela si boltul rece a fost suficient.

IMG_20210901_124938_hdr_compress13.thumb.jpg.6d18625fbb4fb45f2f4f6f86e74ea3bb.jpg

IMG_20210901_131148_compress1.thumb.jpg.7e859bf151be4dacbd7caa79b6054965.jpgIMG_20210901_132718_hdr_compress71.thumb.jpg.a71bf50e0555a50c16535e32cbb956dc.jpg

Intre timp, fiindca se apropie inceputul scolii si se termina distractia, am scos restul pistoanelor, am montat ambreiajul/cutia si am urcat ansamblul pe masina folosind o metoda foarte neortodoxa si noua pentru mine 🙂

IMG_20210906_163117_hdr_compress4.thumb.jpg.e80faca632a688952c57d654a71915c0.jpg

IMG_20210906_183842_hdr_compress78.thumb.jpg.5582d26f7eb8422899a203c76d227084.jpg

Am zis ca mai bine sta sus pe masina la un adapost oarecare decat cu baia in sus pe un palet 🙂

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Azi s-au bagat planetarele, montat electrica botului si o parte din bot. Urmeaza bara cat de curand.

Totodata am reusit sa deblochez alternatorul fara sa il desfac, sper sa si incarce, pacat de el era aproape nou cand l-am dat jos cu tot cu motor si a fost 1000 RON la momentul respectiv, Valeo de 85A.

IMG_20210908_192522_hdr_compress42.thumb.jpg.d4ab3323772ad37a363d5ab06109041c.jpg

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post

Au venit segmentii, drept urmare am bagat pistoanele.

Am reusit sa rup un surub de la biela noua, ori cheia dinamometrica mi-a facut figuri, ori suruburi proaste.

Tind sa cred a doua varianta fiindca le-am strans tandem la pistoanele 2 si 3 si la 2 au rezistat desi erau la a treia strangere fara inlocuire din istoria motorului.

Drept urmare am inlocuit ambele suruburi de la nr 3 cu cele de la biela veche fiindca si celalalt era vizibil intins.

IMG_20210910_140648_hdr_compress47.thumb.jpg.be2343134746ba45065d2f1ace68168b.jpg

IMG_20210910_163636_hdr_compress41.thumb.jpg.c179115178e2d2043687a8e5c2fd664a.jpgIMG_20210910_163705_compress81.thumb.jpg.e8bf02bd17dff65053948bbb5e51a459.jpg

M-am indurat sa pun si pompa de ulei noua ca tot aveam 2 prin garaj, luate la reducere de la radacini, evident. Eu si Pompiliu ce golim stocul alora 🙂

Pompa a fost desfacuta inainte si bine am facut fiindca era uscata complet, nici urma de ulei/vaselina prin ea, pleca direct fier pe fier.

IMG_20210910_171904_hdr_compress95.thumb.jpg.b6f6cbbef0503b53b9efbfed3cd31c8f.jpg

Am montat si baia de ulei si am inchis motorul in partea de jos. Am vrut sa pun si chiulasa insa era mult de munca, trebuiau curatate suprafetele bine, plus ca vreau sa curat bine pe la supape fiindca este o gramada de moloz si alte nebunii pe-acolo, data viitoare.

 

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Acum 37 minute, Dj_Dark a spus:

Eu si Pompiliu ce golim stocul alora 🙂

Si eu!

Vine cat de curand vremea cand n-o sa mai gasim piese... 😐

Dar tie nu ti-e rau cand stii cat ai de lucru la fierataniile alea?

Mie cand mi se "strica" ceva la masini, sau cand ma gandesc ca trebuie sa merg la service, sau chiar ITP, ma iau ametelile, nu dorm noaptea. 🤣

Share this post


Link to post

Eu fac asta de placere, nu de nevoie. De-asta am 4 masini functionale, se strica una, iau alta 😛

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Gata si chiulasa, am curatat suprafetele cu lemn, sminger de 800 si o lama de cutter (usor, fiindca e aluminiu 🙂 ).

Am facut si un test de etanseitate la supape, pe admisie la pistoanele 3 si 4 din pacate nu etanseaza corect, mai ales la 3 unde sunt si cel mai ruginite. Sper ca in timp sa se curete, ar fi trebuit pasuite dar aia e, se pasuiesc the hard way 🙂 .

Pe chiulasa s-a montat admisia si rampa de injectie cu niste injectoare care sper sa mearga fiindca nu le stiu istoricul (nu au fost ale mele).

IMG_20210911_144055_hdr_compress18.thumb.jpg.ec87ad4874932ab787eb0338cb1b7dec.jpg964802903_IMG_20210911_195025_hdr2_compress81.thumb.jpg.d237cc8ba686b1838ba15a3ba265fda4.jpg551080967_IMG_20210911_195114_hdr2_compress20.thumb.jpg.b7de230144e0826f56d7c8d96ce86226.jpg

Capacul e pus la misto, il voi curata inainte de montarea finala.

Cam atat, sper week-endul viitor sa mai lucrez la ea, pana atunci imi trebuie pompa de apa si curea de distributie.

Ah da, uitasem, segmentii noi cu bloc nou, deschiderea fantei la rece este 0,4 mm 😄

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...