Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Cu o masina pentru transportul banilor.

Share this post


Link to post

Fara suparare,dar poza asta e trucata!Se vede de la o posta!

Share this post


Link to post

Vezi ca am postat eu cateva pagini mai in urma poza reala cu hatch-back-ul...sa vezi asa cateva diferente.

Share this post


Link to post

Hatch-back nu este egal cu break! Iar daca cel postat de tine era hatchbackul cat de mare o sa fie breakul... iar utilitara? Ce dimensiuni mama mama.

Share this post


Link to post

@AAdorjan aia seamana din profil cu opel kadett sau, ma rog, cielo hatchback : :P

Share this post


Link to post

Ca un facut (tot intrebam eu de chestia cu stopurile) aseara am reusit sa ma infig foarte usor in fundul unui Logan. Erau doua, in paralel, eu in spatele celui de pe banda 1. Acesta a franat, am trecut pe banda 2 si m-am infipt in frana caci Loganul se apropia vertiginos. Explicatia: nu ii mergeau stopurile la franare usoara. I-am aratat (tare surprins omul!) si am plecat impacati ca masinile nu aveau nimic.

 

 

PS: Azi dimineata am gasit o julitura pe coltul barii, dar nu avea cum sa fie de la Loganul acela.

Share this post


Link to post

Faci ce faci si dai de cate una ... Bine ca n-a fost mai rau si mai bine ca n-a fost un "loganist" in adevaratul sens al cuvantului, din ala care sare la bataie cand se intampla asa ceva ...

Share this post


Link to post

Sato, daca nu ma insel e al doilea eveniment din asta la tine... Morala : stai departe de Loganuri ! Si se mai vede ceva... te atrag in mod nebanuit... :) Oricum, e aiurea faza, trebuiesc reglate contactele alea la pedala de frana

Share this post


Link to post

@Ali: Daca o sa studiezi un pic istoria lui Renault o sa observi ca in momentul in care intra in dificultati finaciare este transformat in regie de stat. Cand isi revine statul se retrage.

Eu m-am referit la Citroen, iar tu imi spui de PSA referitor la vanzari... MA refeream strict la marci si nu grupuri

Share this post


Link to post

Si eu cred ca poza asta e photoshop!!! Parca bara aia nu prea se leaga!! Zici ca este taiata de la jumatate!!!

Share this post


Link to post

"Mai e putin, mai e un pic. / Pina la marele..."

 

Premieres - Geneva 2006

Motor Cars - First World Presentations

DACIA: Dacia Logan Kombi Concept

Halle 4 - Stand 4141

 

Cine e curios, poate sa traga o fuga...

 

...si a fost, odata, IRIS!

(asta pentru cei care nu-si mai "rapeleaza" referinta din introducere)

Share this post


Link to post

Iata ca au trecut peste 18 luni de cind un prieten drag de-al meu si-a luat Logan si ...iesind masina din garantie a constatat ca se aud niste zgomote suspecte la masina ...mers in service si schimbat bucsi bara stabilizatoare pret 98RON din care 30RON manopera si restul de 68RON pretul bucselor ...pina aici toate bune si frumoase dar totusi tinind cont ca pe mine la Golf 4 m-au costat aceleasi bucsi 26RON mi-se pare destul de scump de intretinut Loganul .

Tare curios sunt ce o sa mai pice la Loganul prietenului in urmatorii 10.ooo km ..acum el are putin peste 16.ooo Km deci masina este ca noua "teoretic" > :)

Share this post


Link to post

nu stiu de ce te mira , pe drumurile pe care le avem.

Share this post


Link to post

E vorba de faptul ca sunt de peste 2 ori mai scumpe decat cele de Golf, nu de faptul ca s-au busit (desi pe aceleasi drumuri romanesti, eu am schimbat piesele astea la 50000 km, nu la 10000). Cum era promotia aia cu "platesti 3 amortizoare, primesti unul gratis la revizia de 20000km" pentru Solenza ?

Share this post


Link to post

bucsile de pe golf-ul tau erau noi? :D

Share this post


Link to post

Vaxxi are espero, tu vad ca ai golf... Eu am o nubira care are aproape 30k de km rulati si aproape 4 ani. Nu bat bucsile! Si chiar daca ar bate, bucsile de pe fata la Nubira sunt vreo 200k rol, iar manopera in service la radacini pentru schimbat este pana intr-un milion.

Share this post


Link to post

Depinde si de unde cumperi acele bucse, ca nu cred ca le-ai luat de la vreo reprezentanta PORSCHE nu? Asa si cu logan daca te duci la dealer sunt alte preturi.

Share this post


Link to post

Mai Bogdane,da cand a cumparat prietenul asta al tau masina,ca eu unul nu prea vad cum au trecut alea 18 luni,in conditiile in care vanzarea(efectiva)loganului a inceput pe 13.09.04??? :-? Ca sa nu mai zic ca preturile,atat al pieselor de schimb cat si a manoperei difera de la service la service.

Share this post


Link to post

Din cate stiu si eu pe 13.09.2004 a fost operatiunea porti deschise la Dacia, iar livrarea s-a facut prin noiembrie parca. Nu avea cum sa treaca 18 luni. Restul comentarilor sunt de prisos.

Share this post


Link to post

Chiar nu stiu cum dar el a zis ca a iestit din garantie si l-au pus aia la plata ,omul mi-a zis clar ca a trecut garantia desi din cite ziceti voi nu se vindea logan pe atunci dar poate nu a avut 18 luni , nu stiu ce sa mai zic .

Oricum un lucru este clar taximetristii fug de LGN ca dracu de tamaie si TAXI urile nu au 18 luni garantie :) ) si pica in draci si apropo taxiurile LGN au doar 30.ooo km garantie =))

 

@chi bucsile bara stabilizatoare la G4 costa 26RON si sunt Febi cele de origine adica VW costa 60 RON si sunt acelasi drac adica oricum nu tin mai mult de 5 ani si 170.ooo km cit aveau ale mele cind le-am schimbat :) )

Share this post


Link to post

Poate a gresit Bogdan sau la informat omul gresit sau mai exista o varianta poate are loganul prototip ca altfel nu avea cum sa iasa din garantie.Culmea stiti ce este,s-au umplut orasele de lgn si voi ziceti ca "fug ca dracu de tamiie" despre taximetristi.Din ce an este vw tau si depinde si de unde ai luat piesele respective.Eu am avut Kalos si sa fim seriosi intretinerea nu este chiar ieftina.Nu am zis ca nu am fost multumit de Kalos( sato stie).Probleme au fost si vor fi la toate masinile, dar uneori prea se exagereaza.

Share this post


Link to post

Atita timp cind un taximetrist ia masina in primire dupa ce iese din garantie normal ca nu e multumit de LGN cum a fost multumit de SLZ care nu a creiat probleme decit dupa 130.ooo km ,chiar am preteni care au avut SN si au fost foarte multumiti dar de LGN nu sunt ...este foarte proasta .

Posesori de LGN vor vedea dupa ce iese masina din garantie pe ce au dat banii.

@bobo77 ,golful meu este din 2000 si are peste 170.ooo km la bord (nu stiu cit are real) si nu am decit o singura problema la aceasta masina si anume greierasii care voi la LGN apar dupa primi 10.ooo km de Bucuresti .

Share this post


Link to post

@BogdanG sa te mai tina masina inca 170000km i-ti doresc sincer, poate esti putin influentat de "razboiul" dintre cele doua forumuri.Uite eu unul am avut kk 1,4 16v si am avut ceva probleme cu masina dar nu pot sa generalizez sa zic de o masina asa si pe dincola, ca nu-i buna, ca o sa vedeti ce patiti dupa ce se termina garantia etc, spre exemplu cu lgn am 25000 si nu am avut nivi o problema,mint(una minora) si sint foarte multumit.Tu ce crezi nu se poate?Hai sa vorbim despre ceva mai constructiv, ca doar avem ce invata unii de la altii, binenteles cu conditia sa acceptam toti ca omul cit traieste invata.

Share this post


Link to post
apropo taxiurile LGN au doar 30.ooo km garantie =))

 

Voiai sa spui 50.000km.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...