Jump to content

IRONICK

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About IRONICK

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Dacia
  • Model
    Logan Laureate 1.4MPI
  • An
    2005
  1. Pentru variatia intensitatii led-urilor trebuie sa folosesti un generator de curent variabil. In tensiune nu se poate obtine o variatie liniara a intensitatii. Pentru alimentarea led-urilor chiar nu trebuie un stabilizator de genul ala. Ca este prea scump si nu renteaza. Mai este problema si de spatiu cand nu ai asa ceva. Cel mai simplu, rezistoare ...
  2. IRONICK

    Evolutie ...

    Nu stiu, ca nu am pus si acolo articolul. Nu te inseli.
  3. IRONICK

    Evolutie ...

    http://www.drive-test.ro/?a=det&art_id=94
  4. Sa zicem ca in cel mai rau caz ar putea sa il arunce catre sofer. Depinde ce fel de impact sufera masina in momentul respectiv si cat de bine este prins in suport. Oricum el are tendinta sa "zboare" spre parbriz la soc frontal inainte ca airbag-ul sa se deschida.
  5. Am zis eu pe verticala ? Atentie MARE la limbaj, aici se ataca ideile nu persoanele...
  6. La o privire mai atenta se poate observa ca "punga" iese la o distanta de aproximativ 8cm de margine, suficienta cat sa nu loveasca suportul respectiv.
  7. Depinde de unde sare. Nu tot capacul ala foloseste
  8. Eu chiar nu folosesc regaljul ala. Doi insi si portbagajul plin nu inclina masina ca sa deranjeze participanti la trafic. Stiu, mult spatiu nefolosit, dar nu suport masinile mici (si nici nu sufar de claustrofobie) gen Tico. Da, mai nou ambreiajul de la MCV este hidraulic. Nu mai spun ca si Logan-ul a mostenit de la Clio problema cu ambreiajul.
  9. Faptul ca butonul ala nu este chiar asa de aratos nu ma deranjeaza. Oricum, este bine ascuns si nu se vede . Iar despre reminescenta, pot sa spun ca este prima Dacie. Pe timpu' comunismului am condus Lada. Chiar nu avea nici o protectie la buson si nu s-a furat din ea benzina.
  10. Ori ca ca este electrica, ori ca este mecanica nu aduce nici un plus ergonomiei. Are protectii de plastic (carenaje la roti ), iar aparatori de noroi stii foarte bine ca sunt multe masini care nu le au din fabrica. Sa fim seriosi asta nu este un motiv ... Nu consider un plus faptul ca apas pe buton sa mi se deschida trapa de carburant. Prefer ca busonul sa fie inchis cu cheia pentru o protectie mai buna. Asta cred ca mi-ar place si mie. Deh, un obicei ramas de pe o alta masina. Are. Chiar si timonerie pe cabluri. Ai vazut pana acum un spoiler de Logan ? Presupun ca Cielo a iesit foarte bine la testele Danner. ) Are. Si chiar nu este pe manivela ca la Cielo Merge si asta care o are, dar ar fi un plus cea concava. Chiar sta foarte bine fata de Cielo. Aici nu pot decat sa: . Nu zic ca Logan-ul este estetic, dar sa zici ca Cielo este mai ... Ceea ce ai adus tu ca argumente Cielo fata de Logan sunt de suprafata. Ma asteptam la chestii mai undercover
  11. http://www.webpark.ru/comments.php?id=17182
  12. Chestia asta este generala. Daca as spune si eu de un posesor de mandrie coreana care il depasesc pentru ca merge sub viteza mea de croaziera, el ma depaseste din nou si imi pune frana pe urma in fata, ce ai zice ?
  13. Nici iarna, nici vara (cu AC pornit) nu a sarit de 9,5. Si asta chiar daca ma grabesc.
 

×
×
  • Create New...