Jump to content
Sign in to follow this  
aztec

Inmatriculare Dupa 2007, a masinilor din UE

Recommended Posts

Posibil. Eu am facut sute de calcule in toamna, vrand sa iau un second din germania. Nu prea exista masina buna sub 9 mii. Abia de la 10 mii in sus poti gasi ceva in regula. Ma refer la clase medii, nici mici nici mari.

Si-atunci am ramas la varianta sa o iau de noua. Macar am garantie, la care unii tot vor sa renunte =))

 

Am zis 1000 la misto ... Depinde si ce masina vrei si din ce an. Gasesti o masina "buna" si din '98 daca vrei ... nu neaparat din 2006.

Share this post


Link to post

Un club auto vrea sa dea statul roman in judecata pt nivelul taxelor auto din romania, ce sunt aberant de disproportionate..

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZfGBUM5BEYs

 

 

Si

"

Democraţii s-au întâlnit luni în prima şedinţă oficială a Biroului Permanent Naţional al partidului, de anul acesta. La finalul discuţiilor, Emil Boc a precizat că partidul pe care îl conduce solicităsuspendarea temporară a aplicării taxei pentru prima înmatriculare pentru că ea nu este obligatorie din perspectiva UE, ea existând doar în 16 state din spaţiul european. În plus, democraţii cred că impunerea taxei a fost deformată în Parlament faţă de forma propusă de Guvern. Lucru care a dus la o fiscalitate excesivă pentru nivelul de trai al românilor.

 

În altă ordine de idei, liderul democraţilor a subliniat că Partidul Popular European a confirmat statutul de membru cu drepturi depline al PD în cadrul PPE. Democraţii cred că legea referundumului aşa cum a fost ea votată de Parlament este contrară Constituţiei României. Ca de obicei, PD susţine deciziile preşedintelui Băsescu. Acesta nu a promulgat textul de lege şi l-a retrimis la Legislativ. „Nimeni nu poate limita dreptul poporului de a se pronunţa prin referendum”, a spus şi Emil Boc.

Sursa: Antena3.ro

Share this post


Link to post

Care vreţi taxă de înmatriculare 0 puteţi lua maşini cu motoare hibride... (exemplu Toyota Prius). Probabil că astea vor avea accize mari că nu se produc în UE

Share this post


Link to post

O Prius model vechi (2001) costa 10.000 euro cu 80.000 km, iar modelul nou (2004) pleaca de la 15.000 euro. Bonus faptul ca sigur service-urile agreate de Toyota Romania au mecanici si scule pentru a face o diagnoza la Prius.

Imi amintesc declaratia cuiva de la Toyota Romania, la lansarea Prius: "Prius este un produs de nisa, prea scump pentru Romania..." Sunt curios cate au vandut anul trecut!

Share this post


Link to post

Nu e vorba ca vrem taxe 0, ca mai trebuie sa traiasca si statu' din ceva(cu toate ca nu merita, parere personala), dar un nivel normal, acceptabil este se doreste...

Share this post


Link to post

Ba da domle'. Vream taxe 0! De ce nu? Daca in alte tari se poate, de ce sa nu se poata si la noi? Ca sa nu falimenteze Dacia sau de ce?

Share this post


Link to post
O Prius model vechi (2001) costa 10.000 euro cu 80.000 km, iar modelul nou (2004) pleaca de la 15.000 euro. Bonus faptul ca sigur service-urile agreate de Toyota Romania au mecanici si scule pentru a face o diagnoza la Prius.

Imi amintesc declaratia cuiva de la Toyota Romania, la lansarea Prius: "Prius este un produs de nisa, prea scump pentru Romania..." Sunt curios cate au vandut anul trecut!

 

 

Într-adevăr sunt scumpuţe - nu se merită mai ales în perspectiva sumbră de a se strica ceva pe la ea sau de a o buşi. Am văzut că sunt şi alte maşini cu motor hibrid (Mercedes) dar suferă de aceleaşi hibe

Share this post


Link to post

Ultima ora: PNL si PD, intalnire cu usile inchise

Taxa pentru prima inmatriculare va fi redusa

 

Sefii PNL si PD au avut in aceasta seara o intalnire neoficiala discutand in cadru restrans problemele Aliantei. Niciunul dintre ei nu a oferit vreo declaratie.

 

In urma discutiilor s-a luat decizia ca valoarea taxei pentru prima inmatriculare sa fie redusa in prima sedinta de guvern, adica miercuri.

 

Intalnirea vine la cateva zile dupa ce Tariceanu a lansat acuze dure la adresa PD in cadrul Congresului PNL, afirmand ca partenerii de Alianta urmaresc doar cresterea in sondaje.

 

O alta problema stringenta discutata a reprezentat-o taxa pentru prima inmatriculare, pedistii cerand anterior eliminarea sau suspendarea ei.

Share this post


Link to post

E bine sa nu fie scoasa aceasta taxa ci doar redusa. Oricum acum este exagerat de mare o adevarata hotie. Trebuie sa vanda si tariceanu si cei de la pitesti ceva masini. Probabil ca vor recuce cu 20% in prima faza. Dupa alte amenintari din partea UE vor mai face un pas...

Share this post


Link to post

Foarte interesant, dar deocamdata nimeni nu se lanseaza cu o idee noua... Ok sunt deacord sa existe o taxa de inmatriculere, astfel incat romania sa nu ajunga un cos de gunoi al europei...

Share this post


Link to post

Nu cred ca Romania va ajunge o groapa de gunoi e Europei ... din contra.

 

Daca acum 40% sau mai mult din masinile inmatriculate in romania sunt non-euro ... odata cu scoatetrea taxelor acest lucru se va stabiliza ... si anume se va reduce numarul masinilor poluante.

In loc de o Romanie impanzita de dacii berline din '90, non-euro, fara frane si fara dezaburire, mai degraba o Romanie plina de Opeluri din '90 :) . Corect?

 

Nu sunt de acord cu mentinerea taxei pentru ca in primul rand nu este constitutionala si in al doilea rand este o piedica pentru mine (si nu numai pentru mine) in a-mi indeplini un vis vechi ... si anume ... o masina mai acatarii si nu o rabla in aceiasi bani.

 

Din cate am auzit ieri la TV cei din PD au propus suspendarea temporara a taxei ... asa cum s-a intamplat si la Giurgiu, pentru a testa piata, apoi scoaterea sau diminuarea ei.

 

LE: De fapt si de drept ... pe ei nu ii doare nici in cot de poluare ci de stagnarea pietei auto din romania.

 

Oricum normal ar fi fost ...

1. Sa se faca un referendum

2. Sa se faca un sondaj

 

Abia apoi sa se ajunga la o concluzie.

Este si normal sa-i fie frica lui Tariceanu. Oricum vinde 3000 de masini pe an (cota de piata de 1%) ... odata cu scoaterea taxei o sa vanda 1000 daca nu, mai putin :) )

 

http://www.apia.ro/date/2006-11-Analize.pdf

Edited by CieloFan

Share this post


Link to post

Hai bre sa fim seriosi, referendum pentru fiecare rahat de taxa sau ordonanta? Sau un sondaj comandat de ei ? :) )

Groapa de gunoi? Uita-te la Bulgaria ce e acolo. Opeluri din 90? Alea or fi jaguaruri din 2004? =))

Bai, o masina din 90 nu poate fi in cel putin 90% din cazuri decat un cazan mancat de rugina si cu multe sute de mii de km la bord.

Share this post


Link to post

Iti dai seama ca asemenea cazane nu isi vor lua cei care au acum o masina mai buna.

Mai bine un cazan nemtesc din 90 cu sute de mii km la bord decat cazane de Dacii din anii 70-80 tot cu sutele de mii pe ele.

Share this post


Link to post

Intre o gioarsa straina (nemteasca, frantuzeasca, japoneza, coreeana, somaleza etc) si una romaneasca, eu as prefera un RAR si o Politie Rutiera care sa-si faca treaba asa cum ar trebui.

Share this post


Link to post

"Hai bre sa fim seriosi, referendum pentru fiecare rahat de taxa sau ordonanta? Sau un sondaj comandat de ei ?21000000.gif

Groapa de gunoi? Uita-te la Bulgaria ce e acolo. Opeluri din 90? Alea or fi jaguaruri din 2004? 24000000.gif

Bai, o masina din 90 nu poate fi in cel putin 90% din cazuri decat un cazan mancat de rugina si cu multe sute de mii de km la bord."

 

N-a zis nimeni ca o sa se importe Jaguaruri din 2004, ci exact cum ai zis. Opeluri din '90. Crezi ca, cazanele alea mancate de rugina sunt mai proaste decat cazanele marca Dacia mancate de rugina? Nu cred.

 

Sa stii ca nu foarte multa lume isi permite o masina noua. De ce sa nu-mi pot cumpara o masina SH la pretul corect al pietei ... pentru ca un guvernant sau altul vrea sa-si faca ambitia cu mine? Iar pentru cei care deja au o masina si le e frica ca nu o s-o mai vanda decat cu o zecime de pret e problema lor. Trebuie sa suferim si noi pe langa ei ... nu inteleg ...

 

Si da ... sa faca referendum sau sondaj. De unde stiu ei cate masini se vor cumpara? Telepatic sau cum? Sa faca frate un sondaj si sa afle odata pentru totdeauna daca merita sau nu instituita taxa. Dar nu asta e problema inca odata. Problema este protejarea producatorilor si importatorilor.

Share this post


Link to post

Si de ce e atat frica de "cazanele ruginite"...ca se inchide o piata...cea de masini noi..si se falimenteaza anuniti producatori sau vanzatori...dar!!!! :tongue: se deschide una noua...cea a pieselor de schimb...ca daca sunt vechi...se schimba piese...daca sunt vechi vin bani la guvern...prin amenzile aplicate de organele competente ale statului care speculeaza orice neregula la masini...si asa castiga bugetul tarii...

Da, un scenariu frumos...dar poate prea optimist?

 

Eu zic ca nu... :D

Share this post


Link to post

Ideea este un pic altfel: la noi s-a ajuns la un fel de paradox, putere mica de cumparare si totusi ponderea de masini noi e prea mare.

Ideea ar fi ca pentru venituri de pana in 2k euroi pe luna de familie nu e normal sa iti cumperi masina de 15-20k euro. Am amici care platesc un leasing de mai bine de 1/2 din venituri, chestiune complet anormala.

 

In mod normal ar fi trebuit sa ne putem lua sh dar din nou anormalitatea Romaniei referitoare la conditiile de rulaj, revizii, etc ne face sa nu riscam sa cumparam sh din tara.

Share this post


Link to post

cielofan,

Daca tu crezi ca o masina de 15-18 ani mai e masina.. si poate fi folosita fara sa bagi bani seriosi in ea, te inseli. Chiar daca se va permite inmatricularea unei asemenea aratari fara taxa, tot va fi greu de circulat cu ea :)

Iti spun si de ce: ea va trebui sa corespunda normelor de poluare specificate la producerea ei. Daca te prinde Videanu in B ca nu corespunde, (sau un echipaj de militieni cu rar-ul dupa ei) iti rade un 50 de mil amenda de vorbesti singur. Ca sa corespunda trebuie sa bagi multi bani, sa cauti piese de te doare mintea, si dezmembrarile vor disparea.

Inca o data, second se gasesc masini bune, dar sunt scumpe, ca orice este bun. Ocaziile sunt ocazii.

 

Dacii 13xx sunt deja putine deja!

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
o masina de 15-18 ani mai e masina.. si poate fi folosita fara sa bagi bani seriosi in ea, te inseli. Chiar daca se va permite inmatricularea unei asemenea aratari fara taxa, tot va fi greu de circulat cu ea :)

 

Pai asta e si ideea... de ce se teme statul???? sau ma rog, grupul de interese???

Sa primeasca bani la buget din amenzi?

Sa permita inmatricularile oricaror autovehicule, dar sa mareasca amenzile pentru orice parametru ce nu corespunde normelor actuale...simplu...

Share this post


Link to post

Tocmai de asta spun. Mult mai buna afacere mi se pare cumpararea unui matiz sau logan.

Share this post


Link to post

mai buna afacerea pentru cine? Ipotetic statul ar pierde bani...

Din amenzi se castiga multi bani...decizia ar fi in concordanta cu cerintele EU...lumea toata a fi multumita ca are masini BUNE... :D

Pretul la Logan ajunge acolo unde ar fi trebuit s afie de la inceput...la 5000 de euro... :->

Chiar toata lumea ar fi multumita...

Dar sa fie asa simplu? cand a facut Romania ce a trebuit?....ar mai fi romanii romani? :D

Share this post


Link to post

Vorbim de cumparator bre. De stat mi se roope.

Cu un cazan nu poti decat sa-ti schimbi abonamentul la RATA cu unul mult mai scump la service-uri.

Share this post


Link to post

Groapa de Gunoi a Europei = Nu ne vindem ţara = etc etc (lozinci comuniste, manipulare la greu)

 

De ce nu gândiţi fraţilor concret: Eu am dat 5500 euro pe un Cielo din 2000 anul trecut în Dec. (preţ care l-am considerat f. mare). Mi-ar fi stricat mie acelaşi Cielo/Nexia luat la 2500 Euro? Nu cred... sau să fi luat un Opel la banii ăia de prin 2002?

 

Voi ăştia care vorbiţi de gropi de gunoi etc... aţi fost vreodată într-o altă ţară? Să faci :spumelagura: când vezi un Clio SH în Franţa la 3500Euro iar în Ro un model similar la 7500Euro? Sau un Ford ca la 2000 - 3500 euro iar în târg la Vitan cu taxe incluse la 6000Euro? Lasă-mă frate pe mine să aleg, într-un mod liber, nu mai te băga tu stat să faci bani la buget ca să-i cheltuii pe urmă pe viloace şi alte cele!

 

Tocmai taxa asta meseriaşă o să menţină pe străzi rablele româneşti (dacii, oltcit, etc etc) pentru că proprietarii lor nu vor putea să-şi ia maşini noi dar ar putea să-şi ia maşini mai bune la 1500 - 2500 euro şi să le arunce pe astea.

Share this post


Link to post

Intr-adevar ai dat prea mult. Ti-l dadeam pe-al meu din 2003 cu mai putini km :) ) Nene, cele mai neingrijite masini sunt in franta. Il iei la 3500 de acolo, dar mai pui vreo 2 mii dusul, adusul, acte, benzina, etc. Si mai repari ceva la el si iesi la pret de golan nou. Da ai clio.. mare sfarleaza.

Si vezi ca vorbeam de 90 nu de 2000+. Nu mai visati la limuzine la pret de cielo second ca nu se gasesc pe toate drumurile.

Inca o data, nu am zis sa se pastreze taxa (din contra), am spus ca nu gasesti masini bune la pret de Tohan, din punctul de vedere al unuia care a cautat o masina second cateva luni.

Asa ca lasa matale tonul vehement ca nu e cazul.

 

Off-topic: Asa-i cu masinile second grozave, si iefine, si cu intrarea in UE .. ca-n bancul asta:

- Bulisor, tu ce vrei sa faci cand vei fi mare ?

- Visez sa fiu miliardar, ca tatal meu.

- Pai ce, tatal tau e miliardar ?

- Nu, si el viseaza.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...