Jump to content
 

Sign in to follow this  
tete

Jurnal de bord - CIELO reparatii+defecte

Recommended Posts

Totusi de ce ai luat toba Conex?Sunt facute in Iasi la fabrica de vopsele si dupa spusele mecanicilor sunt incredibil de proaste #-o .

 

 

Pai ce sa fac Andrei, toba coreeana costa 1.500.000, si momentan nu aveau la magazinul de unde cumpar eu doar tobe din astea Conex.

Trebuia sa o schimb ca facea urat de tot, trezeam toata strada cand veneam tarziu de la servici.

 

Intre timp am schiimbat si toba intermediara, dar de data asta am gasit coreeana. :) >-

Share this post


Link to post
Share on other sites

la revizia de 70.000 adica ieri am schimbat cam asa:

 

curea distributie - 1.100.000

ulei aral : 960.000

filtru ulei:95.000

fise bujii:190.000

f.aer: 120.000

bujii: 4x95.000=380.000

toba finala made in korea-1.200.000

set placute frana: 680.000

si cam atat ...in rest sunt multumit de masina pana acum merge super fata de dacia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@donald, 6 luni, si eu am 5000 cu ea si fac 6 luni pe 31 acum, la 1500 la fel inspectie vizuala, fara sa schimb uleiul, este optional lucrul acesta, acum la 6 luni imi schimba uleiul si filtrul, in rest o verifica, m-am interesat si ma duce distractia pana in 300 RON, numai uleiul si filtrul cam 180 RON,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul + filtru = 1.8mil lei daca cumperi Ulei Daewoo de la ei.

Gasesti insa celalalt ulei recomandat Castrol TXT softec + 5w40 cam la 1.3mil lei prin comert. Plus filtru (~120.000 lei) tot iesi mai ieftin. Diferenta e cam de 800.000 lei.

Daca nu accepta la acel service mergeti la altul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor, tocmai am trecut printr-o revizie majora la al meu Cielo 1996, schimbat pistoane si segmenti, plus costurile aferente, si o revizie la suspensii, plus un reglaj de directie.

Costurile defalcate:

 

-pistoane: 4 buc - 186 RON

-bolt piston: 32 RON

-set segmenti: 159 RON

-set garnituri motor: 243 RON (mi s-au parut cam scumpe...gresesc?)

-supapa admisie: 1 buc - 16 RON

-supapa evacuare: 1 buc - 26 RON

-curea distributie: 45 RON

-alezat bloc motor: 159 RON

-manopera motor: 450 RON

 

Plus: -filtru ulei: 9,5 RON

-ulei Aral: 69.6 RON

 

TOTAL MOTOR: 1395.1 RON - 13.951.000 lei vechi.

 

Alte reparatii:

-filtru benzina: 26 RON

-cap bara: 35 RON

-pivot inferior: 43 RON

-rulment spate: 39 RON

-ulei T90 (cutie de viteze parca): 1 L - 11.2 RON

-ulei servodirectie: 1 L - 24.5 RON

-manopera: 60 RON

-reglaj directie: 60 RON

 

TOTAL ALTE REPARATII: 298.7 RON - 2.987.000 lei vechi.

 

TOTAL REPARATII: 1693.8 RON - 16.938.000 lei vechi.

 

Am trecut preturile in lei noi deoarece preturile pe facturi sunt in lei noi, si asa a fort mai usor sa transcriu...

 

Sunt multumit de ce a iesit, precizez ca motorul avea 106.000 km (sau asa indica kilometrajul, nu pot garanta ca e real, avand in vedere ca motorul inainte de revizie mi-a mancat aprox 1 l de ulei in 500 km). Acum am motorul in stare perfecta, si o sa am eu grija de el, cine stie prin ce a trecut cu proprietarul anterior... recomand folosirea de uleiuri bune, si schimbarea lor la timp... si desi pare batranesc, un condus mai putin apropiat de cel pt WRC, motorul asta nu e motor de BMW [-X ... (am citat mecanicul :( )

Edited by rexpopuli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verificati daca nu cumva sunt blocate etrierele. Mie mi s-a intamplat exact asa ceva. Acum simt imediat cand sunt blocate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, si bine v-am gasit!

De curand sint posesorul unui cielo '96, caruie i-am facut o revizie la 140k:

1. ax despicat (ceva pe la balamale) - 4buc - 2.52 RON

2. bolt usa - 2buc - 4.16 RON

3. bujii - 33.08 RON

4. filtru aer - 14.98 RON

5. filtru benzina - 17.59 RON

6. filtru ulei - 10.46 RON

7. rulment exterior spate - 2 buc - 32.9 RON

8. rulment spate - 2 buc - 32.84 RON

9. placute frana - 75.02 RON

10.sigurante balama - 4 buc - 3.64 RON

11. ulei daewoo 10w30 - 97.2 RON

12. vaselina - 5.16 RON

13. incarcare instalatie AC - 144 RON

14. ITP - 40 RON

 

15. manopera - 257.05 RON

 

Tolul m-a ajuns cam la 850 RON

 

Mi-au mai spus ca ar trebui sa schimb axa cu came si colbutorii.

Tachetii tzacane cam tare si nu existe remediu impotriva acestui fapt, decat inlocuirea celor de mai sus. Au dreptate?

 

Toate astea s-au facut la arrow in cta, baietii lucreaza bine dar sint cam dezorganizati, te cam intarzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mecanicii),desi permis am de 5 ani.

folosesc un cielo fabricat in '98 cam de 4 luni. timp de 5 ani nu l-a folosit nimeni (a stat parcat si nemiscat undeva pe un trotuar datorita posesorului care era in varsta), iar cand l-am luat avea la bord 14000km (zic eu reali, fiindca masina arata impecabil, ca noua). acum 4 luni i-am schimbat uleiul si i-am pus baterie noua. consuma max 8.8l/100km urban si min 6.7l/100km afara.

dupa atata amar de vreme in care nu a fost folosit, ma gandesc ca trebuie sa-i fac o revizie (ITP-ul l-am facut tot acum 4 luni). ce service imi recomandati (pret/calitate) din bucuresti, si cam cat costa schimbul amortizoarelor (care zic eu ca trebuie sa il fac) si geometria rotilor ?

in astea 4 luni am ajuns la 18.000 km.

ce altceva credeti ca ar trebui facut la el ? (masina arata si merge bine, o singura problema are, cand plec uneori de la stop se opreste motorul daca nu accelerez - se intampla de maxim 5 ori pe saptamana sa zicem).

10x

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! am si eu un Cielo din anul 2002, fabricatie 1996, si am probleme cu comanda geamurilor la uda dreapta fata si usile din spate. Mai exact nu raspund la comenzi uneori (actionez oricare din butoane si nu reactioneza in nici un fel la nici una din usile amintite). Problema nu este la butonul de pe usa soferului- l-am verificat cu un voltmetru si acesta da tensiune pentru comanda celorlalte usi. Mai departe nu stiu daca acest buton comanda la randul lui un releu sau nu si daca da care este acesta? Astept sugestii si ajutor- eventual o schema electrica a masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbat la 180.000 4 amortizoare, 2pivoti,2capete de bara, burduf planetara, cablu frana de mana, 2bielete directie, 2arcuri spate, 2bucsi punte spate.

total 11.500.000. fara manopera, le-am schimbat la un amic de-al meu care are service si stand pt directie. :"> si imi poate pune un elevator la dispozitie si sculele aferente cand am nevoie :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites
salut! am si eu un Cielo din anul 2002, fabricatie 1996, si am probleme cu comanda geamurilor la uda dreapta fata si usile din spate. Mai exact nu raspund la comenzi uneori (actionez oricare din butoane si nu reactioneza in nici un fel la nici una din usile amintite). Problema nu este la butonul de pe usa soferului- l-am verificat cu un voltmetru si acesta da tensiune pentru comanda celorlalte usi. Mai departe nu stiu daca acest buton comanda la randul lui un releu sau nu si daca da care este acesta? Astept sugestii si ajutor- eventual o schema electrica a masinii.

 

 

 

am avut si eu o problema asemanatoare cu geamul de la sofer. butonul primea curent, dar defectiunea s-a dovedit a fi de la macara, asa ca am investit 800.000 intr-una noua. cea veche mai functiona, insa se strambase cablul ala otelit impreuna cu o rola si nu mai facea cursa dus-intors, ramanea blocat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand mi-am cumparat Cielo 96 asta primavara nu am folosit caldura sa vad ce si cum. Abia ieri cand era mai rece am zis sa vad si eu cum incalzeste masina. Si, surpriza. Caldura ioc. Asa ca am purces la remedierea defectiunii. Prima data am fost la un service care se ocupa numai de Daewoo. Patronul din prima mi-a zis ca problema este caloriferul care trebuie schimbat fiind infundat. Pret 300 RON. Am zis PAS mai cercetam. Azi la alt service un baiat meserias a dat verdictul:T-ul de apa infundat. Si a avut perfecta dreptate. Deci schimbat T-ul 11 RON, cele trei furtune aferente care erau rascoapte 12RON, antigel 6.6 RON/l, apa distilata, etc. In total cu manopera si ciubucul pe care zau si l-a meritat 90 RON. Inainte de a pune antigelul am facut si o spalare a instalatiei. Ce mizerie a putut sa iasa, doamne. Dar in final pot spune ca baga caldura de nu-i adevarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat macara portiera stg fata, mecanism schimbator viteze, simering ax comanda viteze.

 

macara 40 RON

mec. schimbator 80 RON

simering 7 RON

 

manopera 0 RON, ca le-a schimbat je. :banana:

 

Sorry, am creat un topic nou cu acest subiect, rog moderatorii sa-l stearga sau sa-l mute la Jurnal de Bord.

Multumesc.

Edited by oureche

Share this post


Link to post
Share on other sites

cielo 96, schimbat placute frane + garnituri etriere.

 

placute frana - 455.000 ROL

garnituri etriere - 2 x 110.00 ROL

manopera - 300.000 ROL

--------------------------------------

Total 975.000 lei

 

 

ianinte de schimbatul placutelor jentile din fata se incingeau destul de tare (dupa 10 km nu puteai sa tii mana 5 secunde, ca frigeau).

acum doar ce m-am intors de la mecanic, dupa ce a schimbat placutele ... si e aceeasi problema.

care sa fie cauza ? (lichid de frana suficient, disc de frana ok)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cielo GLE '97 la 125.000 Km

 

 

Filtru benzina = 20

Buson surub umplere benzina = 16

Inel conducta alim. benzina = 1

 

Manopera = 90 (include verificare totala)

 

Total: 127

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat cielo 1996 acum 2 ani de la primul proprietar ( in care am facut 40000km), avand 120000km la bord in prezent. in 2 ani am schimbat asa:

- presuri cielo

- bompa d benzina - m-a lasat imediat cu am cumparat-o

- 2 furtume motor

- am introdus freon

- 2 arcuri pe spate, termostat, pompa de apa.

- 1 pivot inferior

- 1 bieleta directie si un cap de bara

- 3 relee accesorii

- toba finala si intermediara

- 2 proiectoare ceata

- antena, plus panou comanda geamuri sofer.

- am reparat glisierele scaunelor, am inlocuit buretii scaunelor fata.

- consumabile, ulei, lichid servo, lichid frana, antigel, curea distributie si curea compresor, bujii, fise, delcou, rotor delcou, placute frana - toate inlocuite cand am luat-o.

Se vede treaba ca primul proprietar nu a prea ingrijit-o, cu toate astea ma declar multumit de masina, am adus-o la ,,linia de plutire,,

Edited by marcelradian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme la Cielo GLE/AC 1996:

 

Pierdea apa..din ce in ce mai rau. (ajunsese la 3-4 litri la 100 km). Reparatii: Schimbat pompa de apa (curgea in prostie cand porneai motoru)+ o pastila la blocul motor.

 

Avea un uruit motorul la 2500 ture in sus. Reparatii : (rulment alternator )..Si pompa de apa mentionata mai sus..care uruia si aia.

 

Placute frana + saboti + luati tamburi pe strung deoarece erau ovalizati..dar..franele inca nu tin...pedala este moale..desi am aerisito. (banuiesc pompa de frana).

 

Axul balamalei usa sofer schimbat deoarece troncanea.

 

Incarcare cu freon a aerului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si eu cu taurasul in service. Masina are 110 k.

Am schimbat 4 amortizoare, 4 arcuri, bucse brat partea din spate, filtru aer, curea distributie, curea alternator. Piesele au costat 8.5 mil lei vechi. Manopera doar pt amortizoare si arcuri a fost 1.5 mil lei vechi. Celelalte piese le-am schimbat in alt loc si au fost 800 de mii.

 

Deocamdata se comporta bine masina, mai trebuie capetele de bara schimbate si in rest e bine. Ce parere avetzi de pretul de manopera e bine..am dat mult, putin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

mi-am luat de curand un cielo an fabr 99 cutie automata.

daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna daca exista f'un indicator la bord pt placute de frana uzate ?

scartaie cand franez mai puternic la viteze mai maricele, dar este un sunet gros.

o a 2-a problema este ca vreau sa inlocuiesc curelele, care curele tb inlocuite si ce pret au ma intereseaza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

GLE 1999, 137.000 km

 

pompa apa = 128.5

 

manopera = 100

 

Super multumit de serviciile oferite de service !

Share this post


Link to post
Share on other sites

revizie 120 k km:

Schimbat curele, lichid de racire, ulei, filtre (ulei + benzina), testare compresie pistoane, testare electronica motor -> 6 700 000 ROL

Share this post


Link to post
Share on other sites
cielo 96, schimbat placute frane + garnituri etriere.

 

placute frana - 455.000 ROL

garnituri etriere - 2 x 110.00 ROL

manopera - 300.000 ROL

--------------------------------------

Total 975.000 lei

ianinte de schimbatul placutelor jentile din fata se incingeau destul de tare (dupa 10 km nu puteai sa tii mana 5 secunde, ca frigeau).

acum doar ce m-am intors de la mecanic, dupa ce a schimbat placutele ... si e aceeasi problema.

care sa fie cauza ? (lichid de frana suficient, disc de frana ok)

 

de unde ai cumparat placutele de frana ca eu sub 1,2mil nu am gasit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glisierele etrierelor sunt gripate. Asta e o boală moştenită de la Opel. Nu trebuia să-ţi schimbe garniturile de la etriere ci să cureţe şi/sau să schimbe garniturile de la glisiere. E un kit special, care are până şi o vaselină specială pentru aşa ceva. Mie aşa ceva mi-a făcut mecanicul meu şi nu am probleme. Până la următoarea gripare. Poţi să mergi înapoi la mecanic şi să-i spui ce să-ţi facă. Asta dacă nu e un fiţos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...