Jump to content
 

Andrei.ss

Membru
  • Content Count

    322
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

4 Followers

About Andrei.ss

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/24/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    sfarlea_andrei@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Munchen
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive DOHC 16V
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    BC 04 DES

Recent Profile Visitors

3394 profile views
  1. Foarte tare! Citatul din manualul de service de la Cielo cu "uleiul de cutie nu se inlocuieste, doar se completeaza" a fost implementat si de Mitsubishi?
  2. Poate suntem off topic, dar problema cu semnalizarea imi e cunoscuta. Pacat ca la Radacini nu se mai gasesc originale ca pe vremuri. Uite diferentele la cele doua semnalizari pe care le am (una noua de la Radacini care s-a ingalbenit si cealalta originala): - la cea aftermarket banda neagra de etansare este dintr-un fel de cauciuc moale, pe cand la semnalizarea originala banda e dura - desi pe ambele scrie SUNG SAN pe spate, pe originala scrie si pe fata in partea de jos a gemuletului - geamul celei originale arata ca e prins cu un fel de cleme de corpul din plastic gri, pe cand cealalta cred ca e doar lipita - pe cea aftermarket nu scrie Made in Korea - cea aftermarket nu are montat pe orificiul de evaporare (cred ca pentru asta e) acel 'burlan' de cauciuc cu buretel, deci praful e liber sa intre. Din ce se vede (atasez si un print screen mai vechi), aproape sigur ce mai e pe stoc la Radicini e varianta ieftina, care dupa 2 luni se ingalbeneste.
  3. Stiu ca suntem "off topic", dar Dacia arata incredibil, felicitari!!! Am o slabiciune aparte pentru masinile vintage. Bunicul meu a cumparat o 1300 in 1969, care a circulat pana acum vreo 5-6 ani, cand a fost data (fara stirea mea) la remat. Din ce vad, singurele lucruri care lipsesc pentru a fi perfecta (ceea ce e si normal pentru ca nu s-au mai fabricat de zeci de ani) ar fi bratele de stergator originale cromate si acea "sina" tot cromata de la buza capotei. Cea di '69 mai avea niste lampi rosii pe aripile din fatza, dar nu pentru semnalizare; se puteau aprinde doar alternativ dintr-un buton de pe plasticul care acoperea coloana de directie, langa claxon. Baga si ceva poze cu Cielo.
  4. In legatura cu postarea de pe 29 martie cu conducta de frana, cred ca ti-ar prinde bine ceva de genul asta pt desfacearea lor, mai ales la cate masini ai acum. Nu fac reclama, doar iti spun din proprie experienta ca sunt eficiente si nu rotunjesc canelurile precum cheile fixe sau mopsul.
  5. Andrei.ss

    CATERINCA

    Nu e neaparat caterinca, ci dovada ca pasiunea pt Daewoo poate supravietui si dupa ce isteria green va fi declarata invigatoare pentru totdeauna
  6. Foarte interesant...asa am aflat ca Espero vandut la noi era versiunea cu facelift (model 1993 sau 1994) si ca a existat o versiunea anterioara, din 1990, care avea chiar si un logo diferit. Bordul electronic s-a montat doar pe modelul 1990 (in imagine se vede logo-ul cel vechi, iar consola centrala e putin diferita fata de cele de la noi).
  7. In legatura cu schimbatul uleiului de cutie, poti vedea postarea mea de aici. Am folosit GM sintetic indicat acolo (se poate vedea si codul in imagine), care si-a dovedit superioritatea absoluta fata de uleiul de cutie mineral SAE80 din fabrica, mai ales la temperaturi scazute. Am ras cand am citit de Mihoc, de acolo am luat si eu masina in 2003, dar dupa ce la prima revizie de 5.000 km mi-au turnat in motor 4 litri de ulei in loc de 3,75 n-am mai dat pe acolo. Vazand ca esti pasionat, daca vrei imi poti scrie in privat (nu vreau sa se considere reclama) sa iti recomand un service cu magazin in Bacau ceva mai spalat, unde lucreaza in consultanta si un prieten de-al meu foarte bine pregatit (de la care am invatat cam tot ce stiu despre masini) si care are si el Cielo din 1995 in stare tehnica perfecta. Nu fac aia acolo minuni, dar macar nu te trezesti ca platesti o revizie si descoperi apoi ca de fapt nu ti-au schimbat tot ce e in factura. Oricum, felicitari pt pasiune.
  8. Stiu ca a trecut o luna de la postarea ta intiala, dar daca gaseai postarea mea de aici probabil scapai fara sudarea surubului pe punte
  9. Da, benzina dateaza din ianuarie 2015, nu am sesizat vreun comportament straniu. Nu ar fi problema sa-i fac o bucurie Englezului cu un tur de "remember", dar masina nu mai are nici ITP, nici RCA, deci plimbarea maxima e pana in fatza garajului si retur. Off topic: Radeam cu nevasta ca ea ma vede la 60 de ani conducand o masina vintage (stie ca imi plac acelea mai mult decat cele de ultima generatie), cu o fufa de 20 de ani in dreapta. La un moment dat a venit revelatia: masina o am deja, trebuie doar sa astept sa devina vintage Cat despre fufa, tot nevasta sugereaza ca ar trebui in curand sa incep turul maternitatilor sa vad care sunt perspectivele peste vreo 20-25 de ani...
  10. Moment emotionant de scurta revedere dupa cativa ani... N-a constat decat intr-o pornire a motorului (lucru care l-a facut bineinteles fara probleme), dar macar m-am bucurat sa pot auzi din nou minunatul si familiarul sunet al DOHC-ului care m-a purtat prin atatea locuri.
  11. Daca tot esti fan al faptelor de arme ale lui Rommel in Franta, eu zic sa-l faci decapotabil si sa-l redenumesti Kubelwagen Oricum, felicitari pt rabdarea de care ai dat dovada in ce priveste restaurarea.
  12. Foarte interesant ce povestesti tu cu soferii dilimaci din Serbia...eu cand am trecut pe acolo in 2013 toti mi s-au parut destul de cuminti...chiar ma gandeam ca nu gasesc unul dupa care sa ma tin ca sa nu mai merg cu viteza legala. Legat de Belgrad, unde am fost de 3 ori, nu am decat amintiri placute, mai ales la ce exponente ale sexului frumos sunt pe acolo. Belgrad rules!!! Apropo, caldirea in ruina e fostul minster al apararii, bombardat in 1999. Am ras la faza cu bariera ridicata la controlul bagajelor, exact la fel am patit si eu cu 5 ani in urma. Vazand bariera ridicata, inaintam sovaitor cu vreo 3 km/h ca nu stiam ce am de facut, mai ales ca nu vedeam pe nimeni. Cand am ajuns aproape de bariera cu pricina aud o voce stil militian care bate cu pulanu-n palma care striga plin de importanta "eeeeeei, unde treceti ilegal frontiera?". Imi venea sa-i zic "ba boule, ma vezi ca inaintez cu 3 km/h, bariera e ridicata si tu stai ascuns in ghereta de nu te vad, cum ar trebui sa procedez?". De unde nu e, nici D-zeu nu cere...
  13. E prima data cand pui poze cu Nubira si am ramas foarte impresionat de aspect, tine-o tot asa, atat din punct de vedere estetic, cat si mecanic. P.S.: Daca ai sti cat de mult mi-am dorit sa am pe Cielo meu jante de Nubira ca ale tale, dar nu am reusit sa gasesc. Acum ca am plecat din Romania si masina sta in garaj de peste 3 ani nefolosita, am cam renuntat la idee...
  14. Cel mai probabil asta e de fapt cazul colegului care a initiat topicul: masina cumparata in rate, nu leasing.
  15. Foarte ciudata treaba...din ce spui reiese clar ca tu esti proprietarul masinii, de moment ce e inscrisa pe numele tau si platesti si impozit. Intrebare (posibil stupida): Ai incercat sa o vinzi si nu s-a putut din cauza mentiunii de pe CI, sau doar presupui ca asta ar puta constitui un impediment?
 

×
×
  • Create New...