Jump to content
 

Andrei.ss

Membru
  • Content Count

    327
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

4 Followers

About Andrei.ss

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/24/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    sfarlea_andrei@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    München
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive DOHC 16V
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    BC 04 DES

Recent Profile Visitors

3510 profile views
  1. Andrei.ss

    Cu Tico in Grecia

    Mi-a atras si mie atentia ieri stirea respectiva. Foarte bine, bravo lor! Tin minte diversi retarzi care ma intrebau si pe mine cum de m-am dus cu Cielo in Muntenegru (de fapt sensul intrebarii era cum de nu mi-a fost frica sa nu se strice pe drum). Imi venea sa le zic ca am mult mai multa incredere in Cielo meu, decat in diverse daune semi-totale luate de la "batranele ariene care au mers cu masina doar duminica la biserica" (Scurta paranteza, povestea cu batrana credeam ca e de acum doar subiect de banc, dar pe cand eram in RO prin 2014-2015, o colega de serviciu ne povesteste entuziasmata cum a cumparat o masina adusa de un samsar din Germania si care i-a bagat fix povestea asta - colega s-a suparat pe mine ca in momentul cand am auzit povestea am inceput sa rad ca un posedat). Alt eveniment recent, o persoana de aceeasi etnie cu noi de aici din Germania se mira cum de alta persoana pleaca pana in Romania cu Loganul. Asta e snobism si ignoranta.
  2. Eu astept si topicul dedicat despre restaurarea Volkswagen-ului vintage Cred ca are o istorie interesanta...
  3. Incredibil ca am gasit singura poza de arhiva dinainte sa-i montez de acum 10 ani. Sper sa te ajute, din pacate nu am si cu el desfacut sa vezi oringul.
  4. Daca te intereseaza, ai in poza codul (din ce stiu frana spate e la fel la Cielo si Espero). Diferenta dintre poduse e cum urmeaza: - la cel original cand franezi impingi mizeria aia de garnitura ca sa impinga apoi pistonasul - la ATE nu mai ai o garnitura ca piesa separata, etansarea se face cu oringuri parte integranta a pistonasului, deci forta de franare (si asa destul de mica) nu mai e absorbita si de garnitura
  5. Poate Espero a fost facut cu piese de mai buna calitate, dar la Cielo meu din 2003, dupa vreo 40.000 km de la iesirea masinii din fabrica cilindrii deja erau ruginiti si aproape complet blocati (cand am demontat tamurii aproape ca era curat inauntru, deci e clar ca nu frana aproape deloc). Dupa ce i-am schimbat cu cilindri ATE (care se vede ca sunt cu totul altfel lucrati) si am pus supape limitatoare de 45 (de Vectra A) in loc de 30 deja s-a imbunatatit frana spate simtitor. Nu e comparabila cu punte cu discuri, dar e cam maxim ce se poate obtine din configuratia stock.
  6. Pozitia bratelor se poate datora intr-o anumita masura si jocului pe care il capata mecanismul, cum a fost in cazul meu. Din fabrica masina a venit cu unul facut la UAMT Oradea care a inceput sa aiba joc la putin timp dupa ce am achizitionat-o si care dupa vreo 70.000 km s-a si rupt. L-am inlocuit cu unul original si se vede diferenta de calitate, de aceea iti recomand sa faci si tu acelasi lucru. Codul de piesa este 96931459 si o poti gasi de exemplu aici. Cu un mecanism aftermarket risti iar ca dupa putin timp stergatoarele sa o ia pe campii.
  7. Cred ca discutia pro/contra meditatii este falsa, la fel cum ar fi absurd a propune interzicerea cutitelor pentru a reduce numarul de crime. Nu vad nimic problematic in a investi in dezvoltarea anumitor aptitudini si competente ale unui copil platind ore suplimentare, in masura in care esti dispus sa faci asta. Din puntcul meu de vedere adevarata tema este conflictul de interese, anume atunci cand profesorul de la scoala poate avea parghiile pentru a exercita presiuni asupra propriilor elevi in scopuri de castig material ("platesti meditatii si ai note mai mari la scoala"), rezultand intr-o discriminare a elevilor care ar refuza eventuala "invitatie". Esential este faptul ca indiferent daca profesorul este de buna credinta, atat timp cat ofera meditatii propriilor elevi este foarte probabil ca asupra sa sa planeze suspiciunea de conflict de interese, de aceea cred ca ar fi preferabil pentru toata lumea ca astfel de situatii sa fie evitate.
  8. Foarte tare! Citatul din manualul de service de la Cielo cu "uleiul de cutie nu se inlocuieste, doar se completeaza" a fost implementat si de Mitsubishi?
  9. Poate suntem off topic, dar problema cu semnalizarea imi e cunoscuta. Pacat ca la Radacini nu se mai gasesc originale ca pe vremuri. Uite diferentele la cele doua semnalizari pe care le am (una noua de la Radacini care s-a ingalbenit si cealalta originala): - la cea aftermarket banda neagra de etansare este dintr-un fel de cauciuc moale, pe cand la semnalizarea originala banda e dura - desi pe ambele scrie SUNG SAN pe spate, pe originala scrie si pe fata in partea de jos a gemuletului - geamul celei originale arata ca e prins cu un fel de cleme de corpul din plastic gri, pe cand cealalta cred ca e doar lipita - pe cea aftermarket nu scrie Made in Korea - cea aftermarket nu are montat pe orificiul de evaporare (cred ca pentru asta e) acel 'burlan' de cauciuc cu buretel, deci praful e liber sa intre. Din ce se vede (atasez si un print screen mai vechi), aproape sigur ce mai e pe stoc la Radicini e varianta ieftina, care dupa 2 luni se ingalbeneste.
  10. Stiu ca suntem "off topic", dar Dacia arata incredibil, felicitari!!! Am o slabiciune aparte pentru masinile vintage. Bunicul meu a cumparat o 1300 in 1969, care a circulat pana acum vreo 5-6 ani, cand a fost data (fara stirea mea) la remat. Din ce vad, singurele lucruri care lipsesc pentru a fi perfecta (ceea ce e si normal pentru ca nu s-au mai fabricat de zeci de ani) ar fi bratele de stergator originale cromate si acea "sina" tot cromata de la buza capotei. Cea di '69 mai avea niste lampi rosii pe aripile din fatza, dar nu pentru semnalizare; se puteau aprinde doar alternativ dintr-un buton de pe plasticul care acoperea coloana de directie, langa claxon. Baga si ceva poze cu Cielo.
  11. In legatura cu postarea de pe 29 martie cu conducta de frana, cred ca ti-ar prinde bine ceva de genul asta pt desfacearea lor, mai ales la cate masini ai acum. Nu fac reclama, doar iti spun din proprie experienta ca sunt eficiente si nu rotunjesc canelurile precum cheile fixe sau mopsul.
  12. Andrei.ss

    CATERINCA

    Nu e neaparat caterinca, ci dovada ca pasiunea pt Daewoo poate supravietui si dupa ce isteria green va fi declarata invigatoare pentru totdeauna
  13. Foarte interesant...asa am aflat ca Espero vandut la noi era versiunea cu facelift (model 1993 sau 1994) si ca a existat o versiunea anterioara, din 1990, care avea chiar si un logo diferit. Bordul electronic s-a montat doar pe modelul 1990 (in imagine se vede logo-ul cel vechi, iar consola centrala e putin diferita fata de cele de la noi).
  14. In legatura cu schimbatul uleiului de cutie, poti vedea postarea mea de aici. Am folosit GM sintetic indicat acolo (se poate vedea si codul in imagine), care si-a dovedit superioritatea absoluta fata de uleiul de cutie mineral SAE80 din fabrica, mai ales la temperaturi scazute. Am ras cand am citit de Mihoc, de acolo am luat si eu masina in 2003, dar dupa ce la prima revizie de 5.000 km mi-au turnat in motor 4 litri de ulei in loc de 3,75 n-am mai dat pe acolo. Vazand ca esti pasionat, daca vrei imi poti scrie in privat (nu vreau sa se considere reclama) sa iti recomand un service cu magazin in Bacau ceva mai spalat, unde lucreaza in consultanta si un prieten de-al meu foarte bine pregatit (de la care am invatat cam tot ce stiu despre masini) si care are si el Cielo din 1995 in stare tehnica perfecta. Nu fac aia acolo minuni, dar macar nu te trezesti ca platesti o revizie si descoperi apoi ca de fapt nu ti-au schimbat tot ce e in factura. Oricum, felicitari pt pasiune.
  15. Stiu ca a trecut o luna de la postarea ta intiala, dar daca gaseai postarea mea de aici probabil scapai fara sudarea surubului pe punte
 

×
×
  • Create New...