Jump to content
 

AndreiCiprian

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About AndreiCiprian

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    XNT

Recent Profile Visitors

305 profile views
  1. Bun, avem si freon, doar 500g in loc de 750g, pentru ca la testul de vid pe aparat a reiesit ca pierd pe undeva :)), cand a scos lanterna sa vada pe unde curge, soc si groaza, avea substanta de contrast peste tot :)). A ramas sa iau zilele astea un spray de frane sa curat tot la motor sa il si spal . Momentan clima merge ok baga rece si toate cele. O tin numai pe automat si e super wow in comparatie cu " robineti". O sa revin cu un update dupa ce o sa rezolv cu pierdutul freonului .
  2. Casetofonul ala e luat din graba , urmeaza si ala sa fie schimbat, stick-ul e un mp3 player care e de varsta cu masina :))
  3. Si pozele cu care ramasesem dator :))
  4. Part. 4 In Ianurie 2020 primesc tot de la Mircea un anunt de pe olx cu o Nubira cu lupe la dezmembrat, il sun pe proprietar si il intreb daca are clima masina, asta intampladu-se Miercuri , Sambata la 9 eram la masina ca sa iau clima, eu cautand clima de aproape 1 an jumatate. Discut cu omul pretul pentru clima si pentru faruri, intelegandu-ne la 300 de lei pentru clima si faruri, zic ok hai dupa ele, am luat din start inca 300 de lei la mine, pe ideea ca nu se stie ce se mai lipeste de mine :)). Cum am ajuns la masina primul am putut sa ma servesc, per total am plecat de acolo cu clima completa, faruri cu lupa, broasca usa sofer originala, comenzi volan, un player original si o magazie de CD-uri originala, proiectoarele, vas lichid de parbriz de break + maneta ca sa imi fac si eu la un moment dat spalatoare la faruri :)) , totalul final a fost 350 de lei. Farurile direct pe olx s-au vandut rapid cu 300 de lei :)). Inainte sa inceapa pandemia am zis sa fac si eu itp, ca sa pot sa stau linistit in pandemie :)). Surpriza la itp numai aveam frana de mana, cum eram pornit sa schimb discurile am zis ca asta e momentul oportun. Pe spate am mers pe o combinatie dubioasa sa zic asa, discuri Delphi si placute TRW si sabotii ABE ( alta varianta nu am avut ). Zis si facut, comandate si livrate in 2 zile, ma apuc sa le schimb, si cum mie nu imi iese nimic din prima :)) , am montat sabotii gresit si nu tinea frana de mana, stai chinuiete , strange frana de mana , rupe siguranta de la frana de mana, suna-l pe Mircea sa imi aduca alta maneta ca a mea numai era utilizabila :)). Intr-un final am reusit sa le montez corect si acum am si eu frana de mana . Revenit la itp , trecut cu brio. Luna urmatoare adica in Aprilie, am comandat si pentru fata discuri si placute, am mers pe ATE si discurile si placutele. Montante bine din prima, doar ca atunci cand am dat jantele jos am rupt inelele de centrare. Si atunci mi-a venit ideea sa imi fac inele de centrare din aluminiu la strung, gasit strungar, cand ajung la el, imi propune sa imi faca din teflon, 6 inele 25 de lei. Montante doar pe fata, inca rezista bine, si daca le refac anual e mai ieftin decat sa iau din plastic. In viitorul apropiat intentionez sa imi pun si pompa de frana de Evanda ( care e la fel ca aia de Leganza) pe care o am deja, pentru a avea tot sistemul de franare de Leganza. Cum in Martie a venit Covidul peste noi , clima mea a ramas pe stand-by , pana acum cateva zile cand m-am hotarat brusc sa o montez :)) zis si facut, vorbesc cu Mircea sa vina sa o puna, eu unu nefiind in stare sa o pun singur riscand sa raman cu masina desfacuta prin curte :)), am schimbat si termostatul cu unu Gates luat de la Radacini acum cateva luni, al meu de pe masina fiind cel original , am zis totusi sa il schimb, l-am pastrat si pe cel original. Atunci cand am luat clima, am luat-o cu tot cu instalatia din bord a masini donatoare care era Euro 2, asa ca am mers pe ideea sa o montam pe asta si sa o facem sa functioneze pentru Euro 3. Zis si facut, momentan am instalatie de Euro 2 pusa, instalatie care nu are probleme ca aia pentru Euro 3. Pentru un moment cam asta e povestea masinii mele, planuri pentru ea sunt multe, bani si timp sa fie :)).
  5. Part. 3 In Decembrie 2018 am facut cunostiinta cu niste politistii chiar daca nu mi-am dorit , asa ca 30 de zile m-am intors la origini, adica sa ma plimb cu autobuzul si metroul. Eu pieton putin deprimat ca am ramas fix cand era frig , primesc ca de obicei un mesaj cu un link cu un anunt de pe Olx cu o pereche de faruri cu lupa, eu cautand de ceva vreme un set decent si ca aspect si la bani. Il sun pe omul care avea anuntul si imi spune ca are mai multe piese si ca vrea pe toate 200 de lei, 2 zile mai tarziu ma duceam cu un prieten la Targoviste dupa faruri si restul pieselor :)). In Ianuarie 2019 am primit un telefon ca sa spun asa :)), Mircea gasise interior de piele si avea nevoie de un interior ca sa il dea la schimb, al meu nefiind intr-o stare prea buna, l-am dat pe al meu si am luat un interior textil de la Mircea. Dupa aceasta intamplare gasesc din intamplare pe olx o Nubira visinie cu volan dreapta 2.0 cutie automata la un pret bun, discut cu Mircea despre ea , el spunandu-mi ca o stie si ca e foarte interesanta, dar era departe, platforma costa mai mult decat masina in sine :)). Dupa cum probabil sper ca pana acum v-ati prins ca este vorba de Nubira visinie ( 30LON) :)). Cum a ajuns la masina, l-am rugat sa imi dea niste poze cu masina, stiind ca o sa dea piese de pe ea, pe scurt el nu facuse inca actele pentru masina si eu deja imi luasem interiorul si jantele :)) . Si pentru ca eram extrem de curios de cum arata masina, asa ca am petrecut o noapte alba , ei ajungand in Bucuresti undeva pe 2 noaptea. Ne-am intalnit pe centura undeva dupa Otopeni, facusem o mica coloana de Nubire :)), momentul maxim a fost cand era paralel cu mine si a calcat-o blana si a plecat si dus a fost, el avand la sufa si Nubira visinie :)). Undeva pe la mijlocul anului 2019 primesc de la @pompiliu92 un link catre un anunt de pe Olx, cu un far cu lupa nou, de vanzare la noi, pun mana pe telefon si dau de niste baietii de la Mures care au cumparat in urma cu cativa ani un TIR cu piese pentru Daewoo , spre norocul meu avea doar farul din stanga cu lupa, pretul de achizitie a fost mai mult decat ok, adica 150 de lei cu tot cu livrare. Cu timpul si km au inceput sa planga rulmentii pe spate, i-am schimbat la ambele rotii cu unii SKF ( 1 an mai tarziu deja plange la o roata), partea distractiva a fost cand dupa nici 3 luni au inceput sa planga si aia de pe fata :)). M-am abitionat sa dau eu fuzetele jos si sa le duc la un service sa imi schimbe rulmentii nu stiam la ce ma bag, dupa lupte seculare cu cateva suruburi, am desfacut bascula din fuzeta, cand am lasat bascula 3 din 3 bucse erau rupte :)), daca tot era totul desfacut am zis sa iau si basculele, am gasit la AutoBro, Lemforder la 150 lei/bucata, comandate , luate si puse. Per total toata operatiunea a durat 2 saptamanii :)). Avand-o pe sora mai mare nu era nici o graba sa o fac. Dupa niste doctorate date cu suruburile a fost montata loc, dar am uitat un lucru esential sa strang suruburile de la bascule cu masina lasata, dupa 2 zile am aflat si eu ca trebuie stranse,m-am tarat pe sub masina si le-am strans, spre norocul meu nu am stricat nimic cand am mers cu ele semidesfacute. Sper ca ordinea cronologica e buna :)), cum eu facusem upgrade de la saboti la discuri, am avut de la inceput probleme cu etrierii, am observat cand am pus jantele de iarna ca de pe cele de vara se curata vopseaua de pe interior, nu am dat importanta initial , pana la un moment dat cand am calcat frana si masina nu a cooperat :)), dupa o cercetare scurta am gasit si cauza, etrierul stanga plangea , discut ca de obicei cu Mircea si el imi da o idee buna sa caut direct etrieri de la Leganza ( etrieri avand pistonasele mai mari decat cei de Nubira) , etrieri de Leganza se potrivesc fara modificari. Zis si facut am luat etrieri la un pret bun pentru toate 4 rotiile. Au fost montatii de catre Mircea , momentan au cred ca aproape 10.000km de cand sunt montati si nu am avut nici o problema cu ei .
  6. Part. 2 La inceputul anului 2017 masina a ajuns in sfarsit dupa 12 ani, pe mana mea :)), iar in urma unui stil de condus mai anormal ca sa zic asa, ambreiajul original a cedat undeva pe la 76.000 km, masina stand iar aproximativ 2 luni in parcare, punand o intrebare pe grupul de pe Facebook, si recomandarea a fost @mirceajo , am luat legatura cu el , stabilind o data pentru a lua masina si a face ambreiajul. Eu stiind intr-o oarecare masura Nubira lui Mircea, am fost uimit cand am vazut-o in realitate si am mers cu ea, Nubira lui nu avea nici macar o legatura cu Nubira mea :)). Pe scurt operatiunea a durat 3 ore pe ceas, din momentul in care au inceput efectiv lucrarea si pana cand a pornit masina si plecat de pe loc. Dupa care am inceput sa frecventez intalniriile saptamanale, unde am cunoscut multa lume inclusiv @DjDark , @pompiliu92 si alte persoane care mereu m-au ajutat cu un sfat bun si nu s-au dat inlaturi sa imi faca galerie cand reparam ceva la masina :)). Cand am inceput sa frecventez intalniriile si vazand cat mai des masina lui Mircea, am inceput sa caut piesele necesare ca sa fie cat mai apropiata de a lui, dar nu am insistat foarte tare sa le si gasesc, nu erau o prioritate. Totul a fost fain si frumos pana in vara lui 2018 cand imi da mesaj @pompiliu92 si imi spune ca a cumparat pentru Nubira lui , toate elemente din mahon (plastic care imita lemnul :)) ) si atunci am fost pe ideea ca el are si eu nu? Asa ca am luat problema in mana si am gasit elementele de mahon + o pereche de ceasuri pentru Euro 2 ( adica pre 2005) cele pe care le aveam eu ( alea pentru euro 3) uitau sa imi indice viteza sau turatia. Am pus mahonul si ceasurile, dupa cateva zile gasesc din intamplare un anunt pe maretul OLX cu o Nubira pusa pe lateral, ii trimit link-ul lui Mircea si el imi spune istoricul masini, ea fiind in proprietatea cuiva din grup . Eu avand varianta SX, adica fara discuri pe spate, am zis ca ar trebui sa gasesc si eu pe undeva piesele necesare pentru discuri, cum masina pusa pe lateral avea tot ce era necesar pentru conversia de la tamburi la discuri, stabilesc cu Mircea o zi in care sa mergem sa luam discurile si jantele de pe masina rasturnata, avand multe de carat si stiind ca sunt fanul Nubirei lui,am mers cu masina lui pana la Campina. Fain frumos am luat cele necesare de pe masina, dupa aceasta plimbare am zis ca imi trebuie neaparat arcurile sport,masina din Campina avand arcuri sport, o saptamana mai tarziu eram inapoi la Campina dupa suspensie. Un singur lucru am regretat atunci, am ratat clima completa , dar asta e. Suspensia fata a fost montata repede la intalnire, suspensia spate a ramas pe stand-by, cand a venit in sfarsit ziua cand am pus suspensia si pe spate am intampinat o oarecare problema care m-a urmarit multa vreme :)), nu cred ca am injurat vreodata la fel de mult ca atunci cand am slabit rezervorul ca sa scot cablurile de la frana de mana. Problema intampinata la montaj au fost etrieri, cel de pe stanga cand am dat sa desfac aeristorul a cedat de la nivelul etrierului, bun frumos, a stat masina suspendata in curte inca o saptamana pana am gasit alt etrier, etrier la care s-a dus filetul de la aerisitor, dupa o reparatie romaneasca era ce trebuia. Cand am reusit sa rezolv franele si suspensia ,masina era ce trebuia.
  7. Salutare, daca tot frecventez forumul de ceva vreme, am zis ca a venit momentul sa imi prezint si eu "caruta". Daewoo Nubira 2 1.6 16v 103cp, luata de ai mei de noua in 2005, varianta de echipare SX. Si acum imi aduc aminte cand am vazut-o prima data la poarta , eu asteptand sa vad un Tico mic si verde si a aparut balena albastra. Extrem de fascinanta in comparatie cu vechiul Tico, parca aveai mai mult loc in ea, incapeau si mai multe bagaje, mult mai confortabila, si ca sa spun prima impresie pe care a avut-o taicameu despre ea : ,, In sfarsit numai depasteste nimeni peste mine ,, . Tico a mai rezistat in familie inca 2 saptamanii, pana s-au hotarat sa il vand, pus anunt in geam, in 3 ore deja il cumparase un vecin pentru fiul lui incepator. Pana in 2013 stiu sigur ca Tico-ul inca a mai circulat, pentru ca il vedeam prin cartier, de atunci numai stiu nimic de el, cel mai probabil a ajuns la Remat, el avand in 2005 cand l-au dat ai mei undeva la 170.000km, si toata Romania vazuta . Singurele 2 poze pe care le-am gasit cu raposatul Tico sunt cu mine sprijindu-l :)), prima poza e facuta undeva in 1998-1999, iar a doua cred ca in 2001-2002. Pana in 2008 masina a fost folosita zilnic, pana a aparut sora mai mare, aceasta fiind o Kia Sportage 2.0 benzina manuala. Din acest punct Nubira a ramas strict pentru mers in oras. In 2010 cand ne-am mutat in Bucuresti, masina a intrat intr-un fel de stand-by fiind folosita doar 6 luni pe an, in celelalte 6 luni stand pe dreapta, pentru ca eu inca mai aveam cativa ani pana sa dau de permis, iar maicamea numai conducea la fel de mult, pana in 2013 a fost folosita preponderent iarna, asta pana cand a ramas suspendata in zapada si s-a chinuit taicameu 20 de minute sa o scoata de acolo, a 2a zii Kia avea Rca facut, iar Nubira a ramas pe dreapta .
  8. Dar cand mi-ai trimis poza am crezut ca esti pe langa masina mea , pana am vazut porcariile din bara :)) Dar lasa @pompiliu92 ca o sa ma mut si nu o sa mai fie Nubira mea tot timpul murdara :))
  9. Ce pot sa zic, felicitari pt bani bagati in ea si pt acest topic. La tine Nubira are mai mult valoare sentimentala decat financiara. Apropo in 2020 sa schimbi rulmentii aia pe spate ca huruiau ultima data cand am mers cu ea :))
  10. Cu placere Si o poza cu ea spalat. Rotiile sunt din acelasi film cu masina acum. E prima data in viata ei cand are jante pe 14 :))
  11. Ca sa nu las praful sa se depuna :). La multi ani!!
  12. Felicitări inca o data pentru nebunia asta de Nubira. Senzatia aia pe care o ai cand stai in stanga si duci lipsa de volan si pedale, nu se compara cu nimic :)). Nu o sa uit curand faza din seara in care ai adus-o cu Lucian la șufă si ai trecut glont pe langa mine fara prea mult efort. :))
  13. Buna ziua am si eu o intrebare legat de o minunatie de Nubira 2, mi s-a dat vitezometrul peste cap acum ceva vreme, am desfacut tot bordul am scos tot afisajul l-am zguduit putin a revenit acul la 0, dupa 10-15 minute de mers cu maxim 60-70km/h a trecut in viteza pe langa 220 si a ramas acolo definitiv, am folosit gps-ul ca sa aflu aproximativ ce viteza are masina la o anumita turatie intr-o anumita viteza ) , problema cu vitezometrul cred ca persista de aproximativ 6-7 ani dar atunci pornea masina atingea 50-60km/h si vitezometrul era pe 0km/h si sarea dintr-o data, cu o palma mai sanatoasa isi revenea. Nu a facut tot timpul asa erau zile si zile mergea frumos arata viteza calumea dar si in zilele alea bune ale lui sarea de la 0 la 60 in mai putin de o secunda. Cum as putea sa remediez aceasta mare problema , tata s-a obijnuit cu ea asa dar pe mine ma enerveaza la culme....
  14. Buna ziua, am si eu o problema la sistemul de ventilatie, adica aseara cand am pornit masina am vrut sa dau drumul la dezaburire a pornit si dupa 2secunde s-a oprit am umblat la sigurantele din cutia de la motor si a pornit a mers 10 min pana am ajuns la destinatie, dupa care nu a mai pornit,si astazi de dimineata a mers tot asa 10 minute fara sa umblu la sigurante dupa care s-a oprit. Am o intrebare daca poate sa imi spuna si mie cineva , cum pot sa desfac bordul. Casetofonul este prins in suruburi sau iese daca il fortez putin cu surubelnita?????
 

×
×
  • Create New...