Jump to content
 

AndreiCiprian

Membru
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

About AndreiCiprian

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II / Leganza
  • An
    2005 / 2000
  • Nr. Inmatr.
    XNT

Recent Profile Visitors

607 profile views
  1. Momentan au ramas fisele care au venit cu motorul spart. Vedem cum o sa fie alea Tesla cand le pun , la Nubi si la Kia sunt ok. Si referitor la dintele sarit de la distributie, parca e alta masina acum, nu imi mai aprinde deloc check-engine ( nu stiu daca am zis dar daca o lasam sa stea la relanti mai mult , imi aprindea check-engine) . Ideea e, ca jos fulia era la semn, sus nu erau la semn. Oricum momentan vreo 10 zile stau pe dreapta amandoua :))
  2. Si am reusit sa fac si distributia :)) Azi pe 13.01 la 152.881 km ( am notat aici ca sa stiu :)) ). Am mers pe kit-ul complet de la SKF. Daca tot eram sub capota am schimbat si bujiile cu unele NGK mai de buget (18 lei buc.) si am vrut sa schimb si fisele cu unele Tesla cum am si la Nubi si tata la Kia, dar am observat ca am o pierdere de ulei pe la capacul motor in dreptul primei buji, nu foarte mare, dar din experienta stiu ca o sa se faca lac acolo :)) ; asa ca fisele momentan mai asteapta pana schimb garnitura. Distributia nu era pusa la punct, atunci cand am pus motorul de pe donatoare am verificat doar cureaua sa fie intreaga si rolele ok, nu si daca e pusa la punct :)) era sarita cu un dinte la fiecare axa. Am observat ca imi plange putin pe la busonul de la baie , la urmatorul schimb de ulei o sa il schimb. Am schimbat si filtrul de benzina (Mann) si filtrul de aer ( Nipparts) urmează cel de polen, pe care il am, dar se invarte un surub in gol :)) . Mai ramane sa ajung la itp sa ma uit bine pe sub ea, sa rezolv cu termostatul, sa montez senzorul de temperatura exterioara al climei. Acum pot sa zic ca m-am apucat de ce planuisem sa ii fac inainte sa plece biela . Bineinteles ca distributia a fost facuta de @mirceajo :)) riscam sa porneasca motorul invers daca o faceam singur.
  3. Si cand ne apucam sa facem Nubira din piesele pe care le-ai cumparat? :))
  4. Si am reusit sa o inmatriculez pe numele lui taicameu ( rca mai mic si scutita de la impozit ) Am mai facut niste km cu ea, distributia mai asteapta pana in Ianuarie sper. In rest nu am mai facut nimic la ea, a stat aproape 2 săptămâni nemiscata in curte Bineinteles ca am mers pe VL 22 XNT , am mai avut varianta de numar VL 22 SED dar am zis sa raman fidel XNT-ului :)) Imi da o vaga impresie ca are termostatul blocat pe deschis, aseara dupa un drum mai lung (35km) in exterior nu a vrut sa ridice apa de nici o culoare. Ramane de vazut
  5. Am schimbat azi lambda, momentan am stins check din scan, nu s-a mai aprins. Sa speram ca e buna sonda si se mai reglează si consumul .
  6. Bun, de pe 6 Decembrie masina are iarasi RCA, am plimbat-o putin pe la tara si in seara asta am iesit sa ma plimb cu ea ( am facut cred ca vreo 150km :)) ). E altceva fata de Nubira, am avut cateva depasiri pe ce a mai ramas din DNCB si parca e posedata masina cand o calc :)). Nu simt cand prind 80-90 km/h. Urmeaza neapărat distributia saptamanile astea si sa mai rezolv din maruntisuri. Am bagat-o la un vecin in garaj ca sa ma bag sub ea sa prind evacuarea la jumatate si o conducta de ulei de la cutie, astea ramasesera neprinse . Mai trebuie sa ii spal scuturile alea de plastic sa i le pun, asta cand o sa gasesc suruburile :)). Nu stiu daca am specificat dar masina imi tot aprinde Check in bord, pe SCAN mi-a dat eroare pe sonda lambda 1, o am pe cea a masini pe motorul cu aerisire in lateral, sper sa fie buna si sa pot sa o scot intreaga.
  7. Vine acum la salariu distributia :)) nu ne jucam cu motoru asta. Stai linistit, deja ploua in ea :)), am spalat-o azi si am gasit apa la picioare la pasager, o sa le curat cand o sa schimb trapa cu totu. Sper sa am mai multa grija decat am de Nubira, in ultimele 4-5 luni doar am bagat benzina :)) Tractorasul e al unui prieten, merge bine de tot jucaria :)) ne certam de obicei cine sa mearga cu el. L-am mai folosit pe post de scripete si in trecut :)) , vorba aia din popor cand e greu ne adaptam. Pai e culoarea MOS-ului , necesita revopsire masina oricum, mai e atinsa pe aici pe acolo, mai o vopsea matuita.
  8. Part. 3 Ca o completare, o data cu datul cutiei jos, am schimbat uleiul in ea si filtrul de ulei, pe ideea ca daca tot e desfacuta . In poza cu cortul peste masina, am mers pe ideea ca daca tot am montat cutia la loc sa o si punem pe masina, asta intampladu-se pe 30 Noiembrie, norocul meu a fost ca am gasit la cineva un cort suficient de mare. Ca si probleme ce trebuie rezolvate in viitorul apropiat ar mai fii : - macara geam dreapta spate - un rulment ( sper sa fie pe fata) - incarcata instalatia cu freon - reparat trapa - si alte maruntisuri Mai am de facut acum repede, sper ca in prima zi cu RCA sa ma duc la service-ul din comuna, ca sa nu ma mai tarasc iar pe sub ea, sa prind evacuarea de la jumatate in tampoane, sa prind o conducta pe sub motor si sa ii pun inapoi scuturile. Cat am mers pe la tara cu ea, mi-a placut maxim feelingul de automata cu motor mare, acum asteapta cuminte RCA si sa o inmatriculez , bineinteles pe numele lui taicameu , daca o bag pe numele meu intr-un an o cumpar iar ( 2500 rca/an, 950 impozit/an) . Si ca o paranteza ( inca una) si climatronicul si cutia s-au montat inapoi pe masina, dupa turele mele de noapte :)), drept dovada, am reusit sa fac praf plansa de bord de la aia de piese, si in ziua cand am pus cutia, am incercat sa strang de mai multe ori suruburile cu tubulara gresita :)). Posibil sa fii ratat niste detalii, si niste poze asa ca ii rog pe baietii sa posteze ei ce am omis eu. Si vorba aia, ce te-ai face fara prieteni :). Ca sa inchei , multumiri maxime lui @mirceajo si @Dj_Dark si celorlalti implicati in aceasta nebunie , fara ei nu ar fii fost posibil sa am Leganza .
  9. Part. 2 Dupa un brain storming, au venit iar la tara unde e masina @Dj_Dark si @mirceajo pentru o constatare la cutie, au scos furtunul de ulei care intra in radiator, soc si groaza nu face pompa de ulei presiune, si din aceasta cauza nu pleca "bolidul" de pe loc :)). Doar am auzit urmatoarea fraza care m-a marcat si o sa raman marcat, grasule treci sub masina : traversa, evacuare si baia de ulei jos. Din ce trebuia sa fie doar o constatare, am ajuns iar sub masina :)) O ora jumătate mai tarziu cutia era langa masina :)), am aflat cu cutia jos, ca erau penele rupte de la pompa de ulei, asa ca 2 zile mai tarziu eram cu cutia insirata pe casa. Piesa se gaseste noua in Suedia, 55 de euro. Cat am asteptat piesele pentru cutie, am zis sa punem climatronicul de pe cea albastra de piese pe asta de America , zis si facut, nu vreti sa știți cum am dat eu plansa de bord jos de pe donatoare :))). Bineînțeles ca modificarea instalatiei electrice pentru clima a fost facuta de @mirceajo, daca tot era plansa de bord data jos, tot Mircea s-a ocupat sa o repare, am modificat ceasurile din mile in km ca sa fiu sigur ca am 60km/h si nu 60mile/h :)). O problema de care stiam a Americancei era caloriferul de caldura, care era spart ( spart e puțin spus era facut praf) , am zis sa il pun pe cel de la cea de piese ( deh mai scuteam un ban) doar ca era de plastic si o idee mai mic decât ce aveam nevoie. Am cumparat altul nou , Nipparts , altii 200 de lei :)).
  10. Salutare, dupa cum am zis in topicul Nubirei, a aparut o noua jucarie in curte mai exact o Leganza 2.2 automata adusa din America si fabricata in Coreea in 2000. Ca si dotari : e 2.2 AT ( destul de rar) , are Cruise Control functional, interior de piele, lampile specifice de SUA si ce m-a castigat pe mine maxim ( mint lampile de SUA si motorul m-au câștigat) are trapaaa!! De cand eram mic am vrut masina cu trapa, nu stiu sa va zic un motiv exact :)) Si cum toate povestile mele incep cu celebra, am primit un anunt de pe OLX asa s-a intamplat si cu Leganza asta, eram in izolare si primesc anuntul de la un prieten din Craiova : " ia uite ce Leganza e la vanzare " si de acolo a inceput distractia :)) de unde fac eu rost de bani pt ea si cine se duce sa o aduca de la Craiova . Dupa niste telefoane in mai putin de o ora facusem rost si de bani si gasisem cine sa se duca dupa ea mai exact @mirceajo si @Dj_Dark ( multumiri speciale inca o data baieti). Putin turbat in casa pentru ca stiam ca e pe drum masina si ca eu nu pot sa ies sa o vad sau sa ma plimb cu ea, primesc un telefon care imi strica putin seara :)) ( acum mi se pare haios, cand m-a sunat mai aveam putin sa plang :)) ) pe scurt, m-a sunat @mirceajo razand : ba avem o mare problema, a plecat biela prin bloc :)). Pana nu m-a sunat baiatul cu platforma ca a plecat spre Caracal unde era masina cu motorul spart, nu i-am crezut ca vorbesc serios, am crezut tot timpul ca au chef de mistouri, dupa care am primit si pozele cu paguba. Si ca o mica paranteza si daca eram eu la volan sau oricine altcineva, tot aceeasi soarta avea motorul ala :)), posibil eu reuseam sa il sparg mai repede decat Mircea . Am vorbit si cu samsarul de la care o luaserăm si a fost de acord sa imi dea bani pentru platforma cand ma duceam sa iau fiscalul. Planul initial era sa incropim un 2.0 si sa il punem pe ea ca sa pot sa ma plimb si eu cu ea :)). Ideea era sa stea cu 2.0 pana gaseam un 2.2 pe care sa il fac de la 0 , doar ca pe Opel acelasi motor costa de la 2000 de lei in sus. O saptamana mai tarziu, primesc de la acelasi prieten din Craiova alt anunt cu o Leganza albastra cu 2.2 manuala, care statea de vreo 5 ani . Avand tot ce aveam eu nevoie pentru cea de America inclusiv motorul, clima si mahonul, 8 zile mai tarziu am mai luat inca o Leganza :)).Doar ca asta a fost 2300 lei cu tot cu platforma pana la tara . Per total asta de America e o baza super buna, are rugina putin la aripa dreapta spate care sper sa o fac in vara cel tarziu, niste mici urme de prin parcari plus vopseaua matuita pe bara fata si spate. Acum rămâne de vazut ce bube mai descopăr pe parcurs dupa ce o sa merg eu in stilul meu caracteristic cu ea :)) , partea foarte buna este ca o am pe cea albastra in curte pentru piese, cel mai probabil o sa fac bucati pe asta de piese si o sa o pun in magazie. Nu mi-a iesit in primavara cu Nubira aia lovita de America , dar mi-a iesit cu Leganza asta . Cand o sa fie gata sper sa fie cea mai dotata Leganza de la noi ;). In momentul de fata pot spune ca am avut o Nubira si 3 Leganze ( a mai avut una anu trecut luata pt motor ca sa il pun pe Nubira, daca primesc acordul o sa povestesc putin si de cea de anu trecut ::)) ). Bun, s-a pus motorul de pe donatoare, motor mai jegos nu am văzut vreodată, am pierdut o ora sa il curat cu Sano si cu benzina. Porneste frumos si merge rotund, am eu o senzatie ca se aude o rola , dar cred ca mi se pare, oricum in Decembrie cel tarziu Ianuarie vreau sa ii schimb distributia, daca rup si motorul asta din cauza unei tâmpeni, e clar ca nu e de mine Leganza :)) Din nefericire nu am fost de fata cand a fost pornit prima data motorul, a trebuit sa plec, au ramas ei sa termine de montat masina :)). Cum ziceam si mai sus motorul merge superb, doar ca masina refuza sa plece de pe loc, pe tester da niste erori legate de cutie, am luat sigurantele la mana toate bune, verificat cabluri totul ok. Part.1
  11. Si totusi, in talon cum ai trecuta culoarea? Multicolor? :)) Ma bucur ca ai pus in sfarsit comenzile de la mine, nu le aveai decat de vreo 6 luni :))
  12. Cum a zis si @Salex jucaria noua a avut niste probleme la motor, probleme pe care le-am rezolvat in week-end, doar ca au apărut altele intre timp :)) o sa detaliez in topicul dedicat cand o sa ma hotărăsc sa il fac . Referitor la Nubira, ca doar e topicul ei :)) ; am schimbat atunci cu distributia senzorul pozitie axa cu came, senzor care ori nu functioneaza ori am un fie intrerupt, pentru ca check engine-u a ramas aprins constant. Ieri am prins SCAN-ul pe mana si am intrat sa vad ce eroare imi da, aveam in Istoric eroare pe EGR si pe senzor pozitie axe. Am sters erorile si imi da constant eroare pe senzor, sper sa imi fac timp anul asta sa curat mufa si sa verific cablajul, sper sa nu fie senzorul pt ca m-am zgarcit la 120 de lei :))
  13. Anul trecut când am pus clima am pus antigel low-cost :)) , aia e, momentan ramane asa. In alta ordine de idei, viata Nubirei ramane un pic incerta, practic a inceput sa se dezmembreze, piesele o sa raman in apropiere toate la cineva care le apreciaza la fel de mult ca mine, poate chiar mai mult :)) O sa ramana stock, doar lupele o sa mai ramana pe ea. Mai primeste un RCA pe 1 an si un itp si sa vad ce o sa vrea tata sa faca cu ea. Cel mai probabil o sa merg tot eu in continuare cu ea o perioada. Momentan e in "lucru" cealalta masina, dar bineinteles ca tot un Daewoo e :)) O sa revin posibil cu topic separat pt noua jucarie , când o sa fie gata :))
  14. Nu e usor contaminat :)), e direct pamant, o sa incerc sa imi fac timp luna viitoare sa scot iar radiatorul si majoritatea furtunurilor sa le spal inclusiv vasul de expansiune iar, si sa ii schimb antigelul de vreo câteva ori poate se curata. Am spalat tot asa toata instalatia anu trecut cand am pus clima, nu stiu de ce s-a facut in halul asta.
 

×
×
  • Create New...