Jump to content

pompiliu92

Membru
  • Content Count

    326
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

About pompiliu92

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Rosiori/Bucuresti
  • Auto
    Daewoo/Skoda
  • Model
    Nubira 2/Octavia 2
  • An
    2002/2006
  • Nr. Inmatr.
    B-28-LMP/B-928-LPP

Recent Profile Visitors

2282 profile views
  1. Da, e acelasi cod si pentru Lacetti. Analizeaza intensitatea razelor solare si transmite informatia mai departe la clima, astfel incat sa regleze temperatura si turatia ventilatorului cum trebuie. Bine, cel mai probabil coroboreaza cu informatiile si de la ceilalti senzori.
  2. Daca tot am fost cu Nubira la Bucuresti, fiindca Skoda era in service, am profitat de ocazie si am schimbat ambele becuri de pe faza scurta, ca cel din stanga incepuse sa o dea intr-o tenta albastra. De asemenea, daca tot aveam noile incaltari de iarna pe balcon, am zis sa fac un drum pana la vulcanizare si sa le pun pe alea. Omul gospodar îşi face vara sanie şi iarna car. Alta viata cu ele. Mult mai liniste in masina. In postarea anterioara aminteam de discurile de frana ca sunt cele din fabrica, dar am omis sa mentionez faptul ca intentionez sa schimb si amortizoarele spate, fiind in aceeasi situatie. Noroc ca am gasit relativ recent un amortizor spate stanga original cu 70 lei in Polonia si pe cel spate dreapta cu 150 lei in Romania. Mai raman placutele de frana si posibil pufferii.
  3. Mno bun. Am ramas dator cu un update. Skodita e reparata si merge bine mersi. Se pare ca la capacul de culbutori exista un filtru epurator care a cedat si mi-a bagat ulei prin admisie, EGR si nitel pe la turbina. Tinand cont de aceste considerente, a fost schimbat capacul de culbutori (asta fiindca filtrul epurator e incastrat in el), alt EGR ca si ala era trosnit, reconditionat turbina ca avea joc axial (stiam de anul trecut ca face si overboost, mai ales ca cele de la KKK nu sunt foarte trainice), curatat admisia, garnituri noi si nu in ultimul rand un schimb de ulei + filtru. Dupa ce am luat-o de la service, i-am facut si o binemeritata baie, sa stea frumos langa sora ei. 😄
  4. Cu vreo doua zile inainte sa fac ITP-ul, becul de pe faza scurta din dreapta a decis sa ma anunte ca ar vrea sa iasa la pensie cu un martor de bec ars in bord, chit ca el inca mai mergea, dar nu la capacitate maxima. Tinand cont de aceste considerente, m-am dus frumos sa le schimb pe ambele cu un set nou. Alta viata. La ITP au fost toate bune si frumoase, doar ca tipul de acolo mi-a spus ca ar fi vazut ceva urme de ulei pe scut si ca nu ar strica sa vad despre ce este vorba. Ciudat e ca eu nu vazusem vreo urma pe jos si nici prin compatimentul motor, asa ca m-am repezit pana la service sa o urc pe elevator sa vedem despre ce este vorba. Partea din spate a motorului era bleasca de ulei si cand au scos capacul de la motor, erau si ceva urme pe EGR. Au scos si furtunul de la intercooler sa se uite daca e ulei pe el, pentru a scoate din ecuatie sau nu turbina si era curat. In clipa de fata sunt doua variante. Ori a cedat garnitura de la capacul culbutorilor, ori si-a dat duhul EGR-ul. De asemenea, cand s-a verificat nivelul uleiului, era la minim. Totusi, tind sa cred ca defectiunea asta este destul de recenta, ca altfel ar fi apucat sa "isi marcheze teritoriul" si vedeam. In orice caz, nu m-am mai riscat sa merg cu masina, asa ca am lasat-o la service sa vada exact despre ce este vorba si am luat Nubira la Bucuresti. Chiar daca e un pic neplacut, nu pot sa zic ca e total neasteptat. Dupa 18 ani, este prima ei defectiune un pic mai serioasa.
  5. Tinand cont ca inca am discurile de frana din fabrica pe spate, ma gandeam ca anul asta ar fi cazul sa le schimb, ca le cam ajunge cati ani au, plus numarul de km. Norocul meu a fost ca am gasit pe codul de piesa doua discuri noi originale la Radacini, ca in sectiunea lor pentru franare nu apareau. De asemenea, am pus mana si pe un senzor de soare. Am mai luat inca doua anvelope de iarna, ca sa fie setul complet.
  6. In mod normal, ar trebui sa fie in configuratorul producatorului specificatiile tehnice pentru modelul masinii. Ceva similar:
  7. Sa nu fie vreo busca de la bascula trosnita.
  8. Greu rau sa caste ochii in oglinda inainte sa deschida portiera.
  9. Uite aici senzor nou si original la 90 lei: https://www.pieseauto.ro/senzor-ax-came/daewoo/matiz/senzor-ax-came-daewoo-matiz-1998-klya-96253544-770164444.html?ssk=20bb19ea169cb8dc0c2e9874672e9023
  10. Motorina de la Rompetrol de 55. 😄
  11. E mai greu accesibila, dar pe de alta parte, e ferita de intemperii si mizerie.
  12. Da, asa este. La Skoda e ceva mai ferita timoneria, dar la Nubira planuiam sa gresez intreg angrenajul.
  13. Mai cumpara una la fel, sa nu va certati pe ea. :))
 

×
×
  • Create New...