Jump to content
 

pompiliu92

Membru
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

About pompiliu92

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Rosiori/Bucuresti
  • Auto
    Daewoo/Skoda
  • Model
    Nubira 2/Octavia 2
  • An
    2002/2006
  • Nr. Inmatr.
    B-28-LMP/B-928-LPP

Recent Profile Visitors

1254 profile views
  1. Ti-am mai gasit cateva piese noi originale pentru Damas. https://mivaserv.autovit.ro/shop/?q=damas&search[category_id]=&search[order]=created_at%3Adesc
  2. Eh, la mine a picat dupa 19 ani aia din dreapta, ceea ce este acceptabil.
  3. Aventura nu s-a terminat inca! Mai aveti putintica rabdare fiindca am scos de la pastrare si lampile de SUA pentru bara spate, montate cu ajutorul lui Mircea + Luci. Surprinzator, nu au fost probleme cu suruburile de la bara, operatiunea decurgand fara sughituri. Let there be light! Nu pare mare lucru, dar totusi este un detaliu care schimba aspectul masinii si aduce un plus de functionalitate, poate chiar si un spor de vizilitate in trafic. Pe partea de confort termic, am decis sa schimb foliile de pe geamurile laterale spate + luneta, deoarece nu prea mai filtrau cine stie ce din caldura si am mers pe gama de folie ceramica de la Llumar. Bonus, am pus si folie UV pe geamurile laterale fata. Per total general, e o diferenta notabila, in special in spate. Din pacate, fix cand eram la atelierul de folli, macaraua spate dreapta s-a trezit brusc ca nu mai vrea sa coopereze. Eu aveam o presimtire si s-a adeverit la fata locului. A plesnit o bucata de plastic care tinea intr-un loc o camasa metalica prin care trecea cablul macaralei. S-a remediat cu un spiral subtire, doua gauri si stransa camasa aia cu doua sarme de cupru. Geamul a prins din noua viata. Tehnic, e o reparatie temporara, dar macaura spate stanga s-a defectat intr-un mod similar in urma cu cel putin 10 ani si mecanicul a folosit ceva poxilina/poxipol, ca nu era pe stoc o macara noua la Craiova si asa a ramas de atunci. Totusi, pentru linistea mea sufleteasca, am luat o macara noua originala pentru partea dreapta, sa o am acolo, in caz de nevoie. O am si pe cea din stanga, pusa bine undeva in garaj la Rosiori. Nu in ultimul rand, am fost sa ii verific si geometria, ca nu imi amintesc ultima data cand a fost facuta. Toate bune si frumoase, fara probleme cu suruburi intepenite sau asa ceva.
  4. Mno buun. Hai sa mai revin cu update-uri. Jantele de 15" + capacele aferente chiar au dat o fata noua masinii si ii "șade" tare bine. Chiar si tinuta de drum s-a schimbat nitel. Parca sa zic ca sta mai bine in curbe, plus franarea mai buna, dar acolo cred ca trebuie sa dau si ceva credit anvelopelor, fiind si noi. Am testat si un dressing de plastice de la Meguiar's sa vad cum se prezinta. Meguiar's Ultimate Black se numeste. L-am aplicat prima data pe plasticaraia de la motor, dar nu inainte sa o curat frumos cu ceva apa, sapun, burete si o carpa. Destul de bune rezultatele, asa ca am aplicat si pe trim-urile de plastic din interior. Acum ceva timp, @mirceajo ma "corupsese" cu o informatie destul de interesanta. Mai exact, ca Nubira avea un set de ceasuri de bord mai frumoase, intitulate Supervision si care se regaseau pe echiparile de top din Coreea de Sud. Problema era ca la momentul respectiv inca nu stiam codul de piesa, dar cum imi tot place sa caut piese pe internet a fost direct challenge accepted. Intr-un final, am reusit sa gasesc codul, dar m-am lovit de bariera lingvistica. Multe site-uri din Coreea de Sud nu aveau si o varianta in engleza, iar google translate nu prea era de mare ajutor de cele mai multe ori. Sa zicem ca in unele cazuri am facut rost de ceva adrese de email, dar nu am primit raspuns si in alt caz, am gasit un numar de telefon si am sunat pe la ora 10:00 (ora lor), dar persoana de la capatul celalat al firului ziceai ca de abia o trezisem. Ups. Cum nu prea am avut sorti de izbanda, o perioada nu am mai insistat asa de mult, dar ceasurile inca ramasesera in atentia mea, pana intr-o zi cand mi s-a aprins un bec si nu era cel de check engine. Mi-am amintit ca in urma cu ceva ani buni existau firme care puteau sa iti aduca produse de pe Amazon US sau Ebay, contra unei mici taxe, asa ca am inceput sa caut daca exista o astfel de firma de intermediere si prin Coreea de Sud. In scurt timp aveam sa o si gasesc: https://koreanbuddy.com/ Procedura lor era foarte simpla. Le dadeai link-urile cu produsele care te intereseaza, ei iti emiteau o factura care includea pretul bunurilor + comisionul raportat la valoarea lor, plateai, comandau, iti trimiteau poze sa vezi daca era totul in regula, emiteau o factura pentru transport, plateai si plasau coletul la firma de curierat agreata. Ca sa fie treaba treaba, am comandat doua seturi de ceasuri Supervision SH, unul pentru mine si altul pentru @AndreiCiprian fiind si mai fezabil din punct de vedere economic asa. Dupa un foarte scurt drum din Coreea de Sud pana in Romania (3 zile) si o sedere mai lunga in vama DHL, acompaniata de ceva hartogaraie + taxe, aveam sa intru in posesia ceasurilor. Ce sa mai, zici ca eram un mic copil de Craciun. Cu ajutorul lui Mircea, un set de ceasuri urma sa aiba o "noua casa" in Nubira mea. Cum un video valoreaza mai mult decat 1000 de poze, l-am urcat pe YouTube: Ignorati titlul video-ului. L-am pus intentionat, ca poate se indexeaza mai bine si il vad si altii din tara sau din afara ei. Printre particularitatile diferite fata de ceasurile originale regasim: iluminare LED (inclusiv pe ace), acul turometrului care se face verde in momentul in care trebuie sa schimbi viteza pentru un consum optim de combustibil si kilometraj digital, cu trip A, trip B si dimmer pentru iluminare. Initial, am crezut ca ceasurile au un intreg display digital, dar la o analiza mai amanuntita a rezultat ca nu e asa. O parte din farmec fiind generat chiar de catre capacul de plastic fumuriu. De asemenea, trebuie sa mentionez ca masina a si "intinerit" cu ~2500km, fiind o diferenta de kilometri dintre ceasurile vechi si astea "noi", dar asta este un detaliu marunt care poate fi trecut usor cu vedere.
  5. Vezi ca are tipul asta compresor nou original plus alte piese interesante: https://www.olx.ro/d/oferta/piese-daewoo-cielo-noi-IDefaFJ.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=3
  6. Pai daca unele nu au nimic, de ce sa le schimbe? :))
  7. Nu mai aveai si tu un tub de brake cleaner sa il cureti frumos pe afara? :))
  8. Din ce gama ai pus folia Llumar?
  9. Ciudat cum s-au slabit suruburile alea.
  10. Sa o stapanesti sanatos. Vad ca ai jantele alea de 15" originale si nu lipsesc capacele. Sa ai grija de ele, ca alea se gasesc mai greu. Ai putea sa iei un al doilea Damas sa il faci camper si pe primul sa il pastrezi original, dar asta implica costuri de intretinere in plus, ca ai avea 3 masini.
  11. De curiozitate, la cine iti faci evacuarea?
  12. Hai ca intr-un final m-am decis si am luat un set de 4 anvelope Hankook Ventus Prime 3 K125 195/55 R15 85V. Daca tot am luat jantele dupa mine, le-am si incaltat. Valve cromate, azot, echilibrare Haweka, tot tacamul.
  13. Sincer, mie nu mi s-a parut ca seamana a motor de boxer.
 

×
×
  • Create New...