Jump to content

nt98adu

Membru
  • Content Count

    734
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

About nt98adu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/14/1971

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Piatra Neamt
  • Din
    Piatra Neamt
  • Auto
    Chevrolet Evanda, Peugeot, Honda Civic
  • Model
    2,0i, 107 TWO, 1,4iS
  • An
    2005, 2007, 2001
  • Nr. Inmatr.
    Nou

Recent Profile Visitors

4440 profile views
  1. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    Cam asta se intampla la Bmw. Nimic nu e usor. Ca sa faci un retrofit iti trebuie rabdare de fier si cand crezi ca ai terminat, o mica piesa sau un fir, nu potrivesc si ti-a stricat tot cheful. La montajul noului motor vei avea de modificat cateva chestii la instalatia electrica gen mufe, pini, pozitii. Bafta!
  2. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Da @ches, nu am nevoie de CAN. Trebuia sa functioneze dupa legarea firelor, insa unitatea este defecta si am dat-o retur. Astept dupa sarbatori sa primesc alta functionala.
  3. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Dezumflat dupa montaj. De fapt, chiar nu stiu la ce ma asteptam de la o chinezarie. Ma enerveaza ca nu recunoaste comenzile de pe volan (probabil trebuie vreun modul suplimentar), touchscreen-ul merge cam greu, vocea navigatiei nu poate fi setata in limba romana si iluminarea butoanelor este doar in albastru. Ca si plusuri, sunetul se aude foarte bine, are sistem de reglaj surround, equalizer, loud, grafica este foarte buna, citeste orice Cd-DVD, stick, raspunde foarte bine la comenzi. Pana rezolv cu setarea comenzilor de pe volan, ramane radiocd-ul de pe Epica.
  4. Era un timp cand instalatiile GPL erau rudimentare si cauzau multe probleme motorului, de la arderea supapelor pana la distrugerea segmentilor si a pistoanelor. Acum, cand tehnologia a avansat, se vad intradevar beneficiile si cel mai placut moment este acela in care observi ca nu esti nevoit sa plusezi bani din buzunar pentru carburant, cand noxele emise sunt aproape de zero. Este o fericire cand stai in trafic si nu simti mirosuri ciudate de la masina din fata ta, in special cate un diesel obosit cu nelipsitul slogan fara catalizator si fara DPF.
  5. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Si astazi, Evanda, a primit navigatie 2 DIN. Nu una dedicata pentru ca nu exista asa ceva pentru modelul asta ci una universala. Am mers pe ceva mai clasic cu unitate optica CD-DVD. Are USB, slot card, harta Europei inclusa, sistem rulare IGO. Se misca destul de bine pentru ce am eu nevoie. Are equalizer, sistem loud, tot felul de reglaje insa am un feeling ca nu va avea aceaasi claritate ca si 2 DIN-ul de Epica montat. Mai mult ca sigur trebuie sa modific si rama dar asta nu e o problema. Vedem.
  6. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Winter mode
  7. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    Poti monta si incalziri. E simplu si un kit pentru scaune fata nu este foarte scump
  8. nt98adu

    Chevrolet Epica White Pearl

    Sunt masini bune insa din pacate, pretul le-a scazut vertiginos. De fapt asa se intampla cu toata piata auto si de regula cine cauta o marca anume, doreste sa achizitioneze un exemplar la pretul cel mai mic, chit ca dupa aceea va investi sume considerabile pentru intretinerea si functionarea ei. Sper sa o poti da unui pasionat si la un pret cat mai aproape de starea tehnica a masinii.
  9. nt98adu

    Bmw 528I Se Touring.

    Ia jucarii si bomboane la copil, nu mai baga banii in fierul asta! Spor!
  10. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Deci schimbat bujiile cu unele pentru GPL 16kv in loc de 14kv cat au cele pe benzina, fisele au ramas cele originale (Magnetti-Marelli aveau peste parametri celor de pe masina), schimbat garnitura de la capac supape cu Victor Reintz si mapa GPL modificata de pe standard pe turbo pentru ca se alimenteaza mai bine motorul in acest mod. Dupa verificare cam 40 km rulati, nu mai smunceste, nu mai trepideaza, nu mai balbaie.
  11. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Problema rezolvată: https://www.ebay.com/itm/BRISK-Silver-DR17YS-1351-Zundkerzen-Benzin-LPG-CNG-Autogas-4-Stuck-by-Z-E/231540907992?epid=6017012646&hash=item35e8e9dfd8:g:t20AAOSwTghb6o4M
  12. nt98adu

    Honda Accord,sedan,executive,2011,201Hp

    Da, depinde de stilul de mers. Din păcate cu Castrol chiar dacă s-a mers frumos, uleiul tot a dispărut.
  13. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Pe vacuum am pus coliere pe dimensiuni tocmai ca să înlătur eventualitatea că ar scăpa pe acolo. Am să mă uit pe partea de instalație electrică a GPL-ului. Am pus diagnoza AC Stag pe ea și aveam o eroare pe injectorul 1. După ștergere, nu a mai apărut. I-am dat si recalibrare instalație și tot degeaba. Am montat fișe noi Magnetti-Marelli și nici o schimbare. Luni îmi ajung niște bujii strict pentru GPL. Încerc și cu alea. Voi schimba si senzorul de la vilbrochen după care nu mai am idei.
  14. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Ca tot ziceam ca ma plictisesc Au apucato iarasi damblalele. Tura asta face o chestie destul de ciudata, adica, la ralanti merge ce merge perfect si dintr-o data are o scadere brusca de turatie fractiune de secunda dupa care isi revine, comportament atat pe benzina cat si pe GPL. Nu stiu cum sa o traduc. Ca si cum ar sughita. Pur si simplu, alta comparatie nu am pentru moment. Pe benzina, in turatie, functioneaza impecabil insa pe GPL are momente intre 1500 si 2000 de turatii cand nu se alimenteaza corect. Ca si cum ar fi gaz insuficient, nu are putere sau ar merge in 3 pistoane. Daca o accelerez sau daca merg in 2500 ture nu mai prezinta sincope. Am schimbat filtrele GPL si cam degeaba. Maine pun diagnoza GPL Tomasetto sa vedem daca apar ceva erori. Preventiv, am sa cumpar si niste fise sa vedem daca e vreo schimbare. La testarea cu Delphi nu apare nici o eroare pe check engine, deci nu-mi ramane decat sa tot schimb piese pana dispare problema. Cam aiurea.
×