Jump to content

nt98adu

Membru
  • Content count

    657
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

About nt98adu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/14/1971

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Piatra Neamt
  • Din
    Piatra Neamt
  • Auto
    Chevrolet Evanda, Peugeot, Honda Civic
  • Model
    2,0i, 107 TWO, 1,4iS
  • An
    2005, 2007, 2001
  • Nr. Inmatr.
    Nou

Recent Profile Visitors

4025 profile views
  1. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    A venit si conducta, am luat compresorul de la reparat, umplut compresor cu 225ml ulei, montat pe masina, pus freon. Rezultatul rece ca gheata cu pierderi zero verificate cu lampa UV. Sper sa fi scapat de cosmarul AC-climatronic pentru ca era singura problema a masinii Cu prostia asta de AC am uitat si de noul logo chevrolet de pe capacele jantelor.
  2. nt98adu

    Espero 1.5 Dohc Bej

    https://motofocus.ro/1848/ulei-pentru-compresor-tot-ce-trebuie-sa-stiti Totul despre uleiul compresor. La Daewoo/Chevrolet tipul si cantitatea uleiului e inscrisa pe eticheta compresorului. @florinellll se incurca in minciuni e putin spus. Habar nu au! Doar stiu sa butoneze aparatul ala si sa caute cantitatea necesara de freon pentru tipul masinii. Daca ai facut imprudenta sa videzi instalatia, in compresor raman max. 50 ml ulei iar ei introduc max. 50 ml la cantitatea de freon prescrisa. Cum majoritatea compresoarelor tb sa aiba 200 ml+ ulei, in scurt timp compresorul nu va mai face presiune si va fi bun de aruncat. M-am plictisit cate informatii despre instalatiile AC si componente am citit de pe net. Le: Scuze DJ ca am postat pe topicul tau.
  3. nt98adu

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Nu stiu cat de bine indica aparatele astea. La mine au pus 25ml ulei in instalatie iar compresorul era gol pentru a efectua niste probe, iar cand au scos, a fost 42ml ulei. La freon a fost mai putin cu vreo 20gr. ce au iesit din instalatie cand am desfacut tevile de pe compresor. Daca au scos 760gr. inseamna ca nu pierde deci nu cred ca e buna teoria lor. Ulei cat au tras de pe instalatie? Vezi sa nu ramana compresorul pe uscat ca nu mai face presiune cum trebuie si se duc segmentii rapid. Unul din compresoarele ce le am, are aceasta problema. Celalalt are probleme pe supapa regulatoare asa cum a anticipat @Salex. Le-am dat sa faca din doua, unul bun. Verifica eventual cu un alt compresor. Pe mine cel putin, ma dispera instalatia asta de AC.
  4. nt98adu

    Un Espero 1.8

    Lipseste cu desavarsire reglajul lombar de pe cele originale, au o configuratie ciudata a spatarului si din aceste motive dau o senzatie totala de disconfort plus dureri de spate la drum lung. Eu pusesem pe Cielo scaune de Calibra si era mult mai bine.
  5. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    E bun prenadezul dar pe material textil cu suport. Altfel trece prin panza si nu ai vrea sa vezi asa ceva.
  6. nt98adu

    Probleme La Motor Matiz Euro3

    Pai cat ar putea sa-ti ia un electrician auto sa verifice cablajul ala? Maxim 80 lei. Ca mai mult nu cred ca face....
  7. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Data viitoare atunci. Momentan am gasit fisurata cupla care vine pe teava ce duce in radiatorul de clima si cand am dat piulita jos, am ramas cu bucatile in mana. Astept teava completa pentru inlocuire. Cupla aia are rolul de a tine fixate tevile in compresor. Posibil am strans eu prea tare sau a fost fisura anterior. Eu zic dupa cum arata in sectiune ca fisura este anterioara, acum fiindu-i sfarsitul.
  8. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    De regula se dezlipeste la curbura plafonului cu parasolarul. Se umfla acolo si nu ai cei face. S-a folosit tapiteria veche, iar lipirea am facuto pe portiuni destul de mari, nu total. De asta a ajuns un spray. Aveam impresia ca e pentru E46 operatiunea. Daca e pentru E36, merge
  9. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Ieri am scos tot freonul si uleiul din instalatie. Mai jos, poza cu ceasurile privind presiunea in instalatie cu specificatia ca aparatul scosese deja 140 g freon.
  10. nt98adu

    Probleme La Motor Matiz Euro3

    Verifica mufa senzorului, firele din instalatia electrica, pinii daca stau bine in mufa. Daca era defect senzorul se aprindea martorul motor si asa ramanea. Faptul ca se tot aprinde si se tot stinge, denota contact imperfect pe instalatia electrica.
  11. Daca ridici roata si invarti de ea ca sa constati ce rulment este defect in mod sigur nu vei constata nimic. Rulmentul ar trebui sa fie prea terminat astfel incat sa se auda cu roata ridicata. Mecanicul care a verificat ar trebui sa stie asta cum ar trebui sa stie si faptul ca un rulment huruie doar cand este exercitata o sarcina asupra lui, deci cand roata sta pe sosea nu in aer. Acolo ai o bila sau mai multe cu cimentarea dusa sau camasa sparta. Schimba rulmentul sa nu ai vreun necaz cu blocarea rotii in mers.
  12. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Multumesc de sugestie Am incercat sa desfac ieri acest angrenaj de pe compresorul vechi dar nu am reusit. Pot fi mai multe, de la segmenti distrusi in compresor pana la separatoare de ulei si alte supape de prin compresor. Am banuit ventilul de aeraj, dar l-am verificat si nu are nimic rupt, distrus. Ramane doar compresorul de schimbat/reparat. Chiar m-am gandit sa le duc la un atelier sa faca din doua unul bun. Vedem. In ultima instanta voi lua si compresor daca nu reusesc sa fac nimic.
  13. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    Nu intentionez sa-ti stric elanul muncitoresc dar era mai bine sa achizitionezi direct un plafon fara textil dezlipit. Am lucrat anul trecut vreo 2 zile cu un amic sa retapitam un plafon textil la un E46 si anul acesta a inceput sa se dezlipeasca pe alocuri. Am folosit un spray Bison luat de la Dedeman pentru lipire burete si material textil. Operatiunea e buna pentru suprafete mici, unde chiar rezista lipiciul asta.
  14. nt98adu

    Un Espero 1.8

    Probabil o tin turata sa se amorseze tachetii, altfel nu vad logica. Ai montat axa noua si o lasi mai usor in primii 500 km timp in care urmaresti eventualele zgomote suspecte. Alte precautii nu-si au rostul.
  15. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Habar nu am. M-am uitat eu pe ceasurile alea de pe aparat, unul cu albastru si altul cu rosu dar nu am inteles mare lucru. La instalatiile AC, nu ma pricep si nici nu-mi mai bat capul. Am dedus ca daca nu am pierderi pe instalatie si daca totusi raceste putin, singurul vinovat ar fi compresorul care nu face presiune. Fiind cumparat sh, cam asta e. Compresorul original al masinii nu baga deloc rece chiar daca nu avea pierderi. Din ce am citit pe net, problema poate fi de la uleiul introdus in el, altul decat prescriptiile fabricantului sau de la faptul ca a functionat fara ulei, majoritatea service-urilor, la reumplerea instalatiei, nu pun cantitatea de ulei extrasa din instalatie ci doar 25-50 ml. Astept o oferta de la Autoeco pentru un compresor Teamec si ulei PAG 100. Ce e nou, e nou si nu mai umblu cu carpeli ca din experienta spun ca nu tin prea mult.
×