Jump to content

nt98adu

Membru
  • Content Count

    709
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

About nt98adu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/14/1971

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Piatra Neamt
  • Din
    Piatra Neamt
  • Auto
    Chevrolet Evanda, Peugeot, Honda Civic
  • Model
    2,0i, 107 TWO, 1,4iS
  • An
    2005, 2007, 2001
  • Nr. Inmatr.
    Nou

Recent Profile Visitors

4349 profile views
  1. nt98adu

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Depuneri sigur vei avea pe bujia respectiva. Daca nu a lucrat, e normal. Le poti schimba tu, simplu si fara mare stres. Motorul cu admisia data jos, incalzit la 90 grade, pulverizat WD40 in locasul bujiei, lasat 5-10 min sa-si faca treaba (daca se evapora, pulverizezi din nou) si cu simt, le desfaci usor pe toate.
  2. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    La Daewoo a fost mereu o problema cu amortizoarele. Configuratia arcuri inalte si moi cu amortizoarele slabe pe ulei nu a fost una fericita. Pe langa senzatia de barca a suspensiei si instabilitate pe curbe, cea mai deranjanta este durata de viata a amortizoarelor. Din acest motiv multi spun ca bate caseta de directie si de fapt, amortizoarele sunt praf. Scuze de offtopic. Ontopic: suspensia de pe bmw este una din cele mai bine gandite suspensii. Am avut ocazia sa vad pe masina amotizoare originale de 18 ani in perfecta stare.
  3. nt98adu

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Cum spunea si Dj_Dark, testul cu sticlele nu este relevant. Orice injector care depaseste valoarea nominala de functionare, necesita inlocuire. Verifica pe GM Tech 2 care este valoarea de fabrica pe care un injector ar trebui sa o aiba. La Epica si la alte marci auto, este valabila valoarea de +/- 2 cu urmatoarele observatii: - un injector cu valoarea de +/- 1 sa zicem, tot va cauza trepidatii la ralanti pana se incalzeste motorul; - daca un injector este iesit din paramentri cu +/-, un alt injector va compensa si va avea o valoare de +/- Tocmai de aceea se impune verificarea separata a lor pe banc ca sa stii pe care-l schimbi sau reconditionezi. Este bine ca ai doar 4 injectoare Masina e ce trebuie si o prinde tare bine culoarea. Sa o folosesti cat mai multi km fara probleme.
  4. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    Putin 100.000 km pentru amortizoare? Atunci ce zici ca la Evanda au fost schimbate pe garantie, dupa 3 ani si 42000 km conform cartii service? Si nu cred ca au facut offroad cu ea... Caseta de directie nu stiu daca merge de la E36 la E46 dar poti cauta un sh bun. Nu e mai mult de 400 lei.
  5. nt98adu

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Bine ca ai rezolvat problema Cu reglajul casetei, ai rezolvat?
  6. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    Doar cu un schimb de caseta poti remedia problema. Si daca o cumperi, ai grija sa fie pentru motorizarea ta chiar daca part numberul de pe Realoem le da pe toate la fel. Am avut de tras la fostul E46 cu treaba asta.
  7. nt98adu

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Rulmentii i-am schimbat la Daewoo pentru ca huruiau la nici 100.000 km. Si la Chevy sunt schimbati pe garantie undeva la 75.000. Culmea, rulmentii originali ca si caseta de directie vin pe Mando. Fiecare masina, daewoo sau chevy se prezinta exact cum a fost intretinuta de fostii proprietari; mai bine sau mai putin bine. Din ce observ, modulul ABS/TCS, la fel ca la toate masinile, este format din partea electronica si partea mecanica. Mecanica nu face probleme si doar electronica. Nu ai cum sa schimbi doar senzor ABS. Ala vine incorporat in rulment si nu ai cum. Practic masina asta nu are fuzeta ci doar un mare rulment fixat in 4 suruburi de un brat metalic. Probleme pe electrica am avut insa doar din cauza fostului proprietar. Ca si materiale, sunt foarte mici diferente. Trimurile pe Chevy sunt de un maro urat, spalacit, imitatia de piele de pe usa este o nuanta de gri mai deschisa la culoare, nu are inscrisul cu CDX pe aripile fata, nu are piele pe maneta schimbator viteze (manuala) Ca si plusuri fata de Daewoo, are suficiente datorita dotarilor peste. (senzori ploaie, tempomat, oglinda dreapta cu modificarea unghiului pentru marcharier) Un lucru ce l-am remarcat fata de Daewoo, este consumul. Ori au umblat pe la soft si au schimbat managementul motorului, ori merg eu mai usor, insa daca la Daewoo urban nu-mi scadea sub 14% benzina (rar cand aveam 13), cu asta am 13% gaz. Am zis ca ceva nu e bine si tot am calculat, dar se pare ca asa este. Extraurban cu Daewoo cel mai putin am avut 6,8% benzina, asta imi consuma 7% gaz. Rugina, am si eu la buza unei aripi spate unde banuiesc ca a fost atinsa si facuta sa fie si pe tronsonul esapamentului care e chiar foarte ruginit dar in rest e chiar ok. Apropo, astazi aici a dat prima bruma. Am cuplat butonul dezghetare luneta/oglinzi/parbriz dar cu parbrizul nu s-a intamplat absolut nimic. Deci dotarea e doar in carte si poate exista pe modelele Magnus.
  8. nt98adu

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Ce spui tu cu modulul ABS si blocarea lui, eu nu am avut la fosta Evanda si a fost Daewoo curat. Dupa ce i-am schimbat ambii rulmenti pe fata, masina functiona impecabil. Probabil e acelasi bug ca la multe module ABS unde partea electronica se duce dupa mai multi km si dau numai erori. Banuiesc ca este Chevroletul cu 38000 km la care s-a schimbat motorul Spor la treaba!
  9. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Pe principiul nici piesele originale nu mai sunt ceea ce trebuie, ieri am predat pe garantie amortizoarele noi pe ulei si am montat altele pe gaz. Dupa nici 1000 km erau pompa de bicicleta. Sa vedem cat tine Kyb.
  10. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    Sper ca ai luat Behr altfel anul viitor, il schimbi din nou.
  11. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    Nu vorbesc la nervi, nu am de ce. Îmi place confortul din E39 și îi simt lipsa, dar cam atât. Baftă cu reparațiile!
  12. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    Eu zic sa le vinzi si sa ramai doar cu Espero. BMW-urile sunt sac fara fund si niciodata nu poti spune: '' gata, am terminat". Am avut atatea si in afara de E34, toate au facut probleme. Ba turbine, ba cutii automate, ba pompe de injectie, ba chiulase, ba injectoare etc. Nu sunt masini fiabile, punct. Bine, poate sunt eu mai pretentios dar cand vezi ca piesele noi fie ele OE sau OEM rezista din ce in ce mai putin, cand vezi ca azi faci toata directia fata si maine pica un injector de la combustibilul bun din Ro, cand in permanenta trebuie sa repari cate ceva, te lasi de meserie. Este doar o parere personala. Si tot ca o constatare, ani de-a randul am avut Daewoo, am Peugeot-ul 107 cu motorizare Toyota, am Honda Civic din 2001si nu am avut probleme cu toate la un loc cate am avut cu BMW. Nemaivorbind de costuri la piese si consumabile. Deci, nu mai baga bani in ele ca nu merita. Mie mi-au trebuit vreo 10 ani ca sa ma conving.
  13. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Mare lucru nu i-am mai facut. Doar un upgrade de la halogen Philips Blue Vision la xenon H1 4300K si xenon H3 4300K in proiectoare. In rest multi km.
  14. nt98adu

    Daewoo Evanda 2.0 At

    In sfarsit! :)))
  15. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Păi când mă plictisesc, dau jos autocolantul și rămâne nichel
×