Jump to content

varais

Membru
  • Content count

    210
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About varais

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/04/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.fotopro.webgarden.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    varais2001

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    B-08-NGM
  1. varais

    Nubira Ii

    A cam luat-o rugina firar sa fie.
  2. varais

    Nubira Ii

    Mă gândeam să trec Nubi pe Ravenol.
  3. varais

    Nubira Ii

    Cu asta toate sunt bune și frumoase 6-7000 km fara sa pape nici 40 ml ,după care până pe la 9-10000 mai pun un litru. Și dacă stau bine să mă gândesc cred că de la Rădăcini am luat ultimele două schimburi.
  4. varais

    Nubira Ii

    Salut omule ! Ce ulei folosesti pentru Nubi ca eu unul trebuie sa ii fac schimbul si parca m-am saturat de GM. Si pe unde va mai intalniti zilele astea?
  5. varais

    Nubira II CDX 1,6

    104000km Am reusit sa imi fac timp si am schimbat discurile de frana si placutele. Masinuta i-am inmanat-o tatalui meu care a fost mai mult decat fericit. Acum am trecut pe diesel 1.6 TDI Highline Passat. Imi voi face timp ( sper ) sa ii fac prezentarea aici.
  6. varais

    Nubira II CDX 1,6

    Mâine verific cu aparatul de măsură să văd dacă primește curent. Daca primește atunci un alt geam. Să văd dacă reușesc să găsesc. Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk
  7. varais

    Nubira II CDX 1,6

    Domnul meu ambele intra în discuție.Totodată și butonul pentru degivrare nu știu dacă da contact pentru ambele oglinzi ( releu ) sau pentru fiecare în parte cumva. Din cate am văzut contactele de pe oglinda ar fi accesibile pentru aparatul de măsură și atunci s-ar clarifica situația. Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk
  8. varais

    Nubira II CDX 1,6

    M-am gândit la treaba asta. Poate o fi doar un contact oxidat și eu mă agit degeaba. Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk
  9. varais

    Nubira II CDX 1,6

    Asta e fara degivrare. Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk Am găsit la King 25 Ron. Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk
  10. varais

    Nubira II CDX 1,6

    Asta ar fi ideea dar până acum am găsit doar la Rădăcini la un preț fantasmagoric de 390 Ron. Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk
  11. varais

    Englishman`s Mitsubishi Lancer

    Să o stăpânești sănătos și fără probleme până la 1 mil de km. Excelenta alegere. Anul asta am ratat ocazia sa îmi schimb masinuta pe care o va prelua tatăl meu. Am tot făcut drive test cu o mulțime de noi modele și diverse modele. Nimic nu m-am convins. In momentul de față mă gândesc și eu tot la 1.6 Mivec. Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk
  12. varais

    Nubira II CDX 1,6

    102000 km. Încă un schimb de ulei, plus distribuția cu de toate. Am o problema cu sonda de pe cutie pentru marșarier. Sper sa o găsesc. Oglinda din partea dreapta nu mai degivreaza. Daca aveți vreo idee cu oglinda nu va sfiiți sa-mi dați un sfat. Din cate știu eu tragi de ea și ar trebui să iasă din clipsuri dar parca am o reținere sa trag de o chestiune care are venerabila vârstă de 13 anișori.
  13. varais

    Nubira Ii

    Salutare domnu, vad ca nu te plictisesti deloc.
  14. varais

    Nubira II CDX 1,6

    94 000 km A venit si timpul pentru schimbat ambreiajul, inclusiv tija care il actioneaza. Era putin stramba la cat m-am chinuit sa ajung la doctorul ei . Si daca tot nu aveam astazi ce face am curatat si valva EGR. Nu a avut prea multe impuritati doar ca mi s-a parut axul pitintel intepenit. Cand am desfacut-o nu am reusit ca o deschid maxim tragand cu gura. Dupa curatare se misca fara probleme.
  15. Am rezolvat-o pana la urma a fost bobina de inductie. Am trecut prin multe cu treaba asta pe la service-uri autorizate si nu numai. Ba ca e pompa de benzina si nu mai asigura presiunea necesara, ba ca presiunea din rampa de injectoare, ca ar fi injectoarele infundate etc. Pana la urma am cumparat eu bobina si gata. Pentru cei care au Nubi si le scartaie "amortizoarele" la denivelari. Nu au nici o problema amortizoarele de vina sunt bucsele de la bara antiruliu. Eu le-am schimbat si am dat si cu vaselina interior exterior. Atentie totusi daca va apucati de treaba asta pentru ca dureaza foarte mult. Sunt doua bucse care costa 7 lei prinse fiecare intr-o clema cu doua suruburi. Pozitia e atat de incomoda ca desfaci cam 10% dintr-o tura la fiecare surub.
×