Jump to content

varais

Membru
  • Content Count

    241
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

1 Follower

About varais

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/04/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.fotopro.webgarden.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    varais2001

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo / VW
  • Model
    Nubira II / Passat
  • An
    2004 / 2013
  • Nr. Inmatr.
    B-08-NGM / B-40-VRM

Recent Profile Visitors

2173 profile views
  1. varais

    Nubira II CDX 1,6

    SKF am comandat și eu astăzi. Mâine seară va fi gata.
  2. varais

    Nubira II CDX 1,6

    Offff Nubi iar cere atentie. De data asta rulmenti fata . Am schimbat la un moment dat parca pe la 70 000 km. Au tinut pana la 107 000. Cam putin. Daca aveti o idee ce marca ar merita sa pun acum nu va sfiiti cu o parere. Si sa nu uit ca mai are o duda. Nu se mai deschid toate usile din cheie. Se descide doar usa de la sofer. Daca deschizi larg portiera fata de la sofer face contact si se deschid si celelalte. Este intrerupt firul exact la radordul flexibil dintre portiera si caroserie. Poate il conving pe Dj sa incercam o reparatie pentru ca el e artist la fire impletitosudatoletconizate.
  3. Salut stiu ca e cam tarziu dar cam asa se aud rulmentii mei la Nubira in momentul asta. Astazi duc masina la service. Tu cum ai rezolvat?
  4. varais

    PASSY

    Lasă mă că predam torța celor mai tineri.
  5. varais

    PASSY

    Eu unul sunt mulțumit. Tot ce mă interesează este confortul și liniștea la drum lung. Nubira începuse să mă obosească sau poată am îmbătrânit eu.
  6. varais

    PASSY

    Da este instant la 80 ,mă întorceam singur de la Lehliu și cred că era o idee de vale. La 80 are o medie de 4.4 La 50 daca păcălești cutia să treacă în aVIIa, adică accelerezi până la 70 și scazi ușor la 50 sau pur și simplu ii dai pe manual, papa la mers constant și drum drept 2.7. Dar asta este doar pentru cine are răbdare nemăsurată. In orice caz cu un plin de 70 de litri faci 1200 km și nu trebuie sa te chinui pentru asta.
  7. varais

    PASSY

    Da are 105 CP și 250 NM.si 1500 kg. La 140 km/h papa 5.5/6 în funcție de relief . Daca urci un deal ajunge și la 7.8. Daca treabă e foarte serioasa retrogradează singur din aVIIa cat are nevoie. La cat a fost de încărcată masina cam 1900 de kg s-a mișcat nesperat de bine. Pe urcare la munte in mod sport de la 30 la 80 m-am ținut după un A6 pe tot ce a însemnat curba la dreapta iar în următorii 100m de urcuș drept avea o lungime de mașină în fața. In mod sport cutia schimba cam la 4500 rpm. La viteze mari treabă e in felul urmator. 140- cred că este viteza recomandata pt el. Nu are nici un stres, nu nu îl auzi de sub capota, nu ai zgomot de vânt probabil încălțat cu ceva EcoContact nu se auzeau nici anvelopele dar cu Ultra Sport se aud .Consum 6. 160-170 - urca până aici frumos și constant retrogradând o treapta dar nu te înfige în scaun, tu toate astea îl când începe să accelereze de la 140 după care situația e mai lină până la 170 - Zgomotul de la anvelope e prezent la un nivel acceptabil. Zgomotul la vânt începe să se facă simțit. Surpriza este consumul 7-7.5. 200 - Nu te mai interesează zgomote si prostii de nici un fel, verifici presiunea in pneuri care de la 2.3 creste la 2.4 cam in 3 min., Verifici temperatura ulei care ajunge la 128 gr. C și după maxim 5 minute trebuie sa frânezi pentru că ai probleme de trafic și în momentul ăla de frânare puternica rememorezi instant schimbul de plăcuțe, marca lor, compoziția materialului, și câtă "carne" mai au discurile. Ajunge la viteza asta mai greu față de un 2.0 și pe la 4000 rpm cat are îți transmite un murmur destul de normal prin care îți spune " Baaaa vezi că pot și dastea da cat ai de gând o mai ținem așa că am injectoarele cam mici pentru viteza asta"
  8. varais

    PASSY

    Traseu Buc. Sibiu, Simeria, Prislop, Petroșani, Voineasa, București, Lehliu, București. Cam așa arată situația . Mai am cam 40 km până acasă. L.E. Am uitat un lucru important. Patru persoane, plus bagajele aferente și plinul făcut la plecare. Pe A1 până la Pitești 140 pe cruise, A1 Sibiu - Simeria tot 140 , Petroșani - Obârșia Lotrului am crezut că nu se mai termină și am văzut a-III-a selectată doar pe singura porțiune de 30m de asfalt rămasă pe acolo. In rest mers aproape legal iar pe tot ce a însemnat urcare la munte unde au fost două benzi cat a putut atât a tras.
  9. varais

    Nubira II CDX 1,6

    Asta ar fi partea mai ușoară. Problema este că după 1000 km pe la tara pe Nubi o dor basculele de nu se poate. Așa că le-am comandat pe amândouă, plus ulei, toate filtrele și un set nou de bujii. Joi sunt programat la service și dacă terminam in timp util trec și pe la întâlnire. Intre timp trebuie sa fac rost de o lopata sa dau afara noroiul din ea. Nu știu de ce tata a simțit nevoia acuta să meargă cu ea când ploua mai tare. Sper sa nu iau bătaie la spălătorie.
  10. varais

    Nubira II CDX 1,6

    Mai avem puțin și terminam.
  11. varais

    PASSY

    Mă uraților nu mă zăpăciți de cap că-i dai Passatul lu tata și iau Nubira înapoi.
  12. varais

    PASSY

    Care dintre ele pentru joi ?
  13. varais

    PASSY

  14. varais

    PASSY

    Interesat este faptul ca din cutie miscarea de rotatie este transferata unui diferential si de acolo la planetare. O fi mai bine asa o fi mai rau ?
  15. varais

    PASSY

    Asta asa pentru cei pasionati de tehnica. Tot vorbeam aseara de cutii si nebuneli. http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/114-cutie-dsg-7-vw.html Asta este bazdagania de pe tractorasul meu.
×