Jump to content
 

Wolfman

Super Moderatori
  • Content Count

    2628
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

About Wolfman

  • Rank
    The Fastest
  • Birthday 06/05/1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.daewooclub.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Murciélagos
  • Interests
    Cars, IT
  • Din
    Murciélagos
  • Auto
    Toyota
  • Model
    Prius Plug-in Hybrid
  • An
    2015
  • Nr. Inmatr.
    **99UFO

Recent Profile Visitors

7174 profile views
  1. Despre Outlander PHEV gasesti destule pe net, cu bune si rele. Nu cred ca se compara la fiabilitate cu Prius, incluzand bateria de tractiune aici. Are ambreiaj, care pica pana in 200k. In rest, o masina care, ca orice plug-in, se preteaza celor care merg preponderent in oras si au unde incarca acasa sau la job.
  2. ODO 130000, 6000 de km de cand am cumparat-o, 120 l benzina consumata, consum mediu 2%. Am facut un drum pana la mare si retur (850km), viteza medie 87 km/h, consum mediu 4.9%. Nici o problema aparuta, uleiul este tot transparent pe joja. I-am dat maxim pe autostrada 199 pe bord (cam 187 in realitate), urma o rampa accentuata si a inceput sa scada viteza. Viteza maxima este limitata la 180, m-am mirat ca a trecut peste... Sta destul de bine pe drum la viteze de peste 140 km/h, , CX-ul de 0.25 si greutatea isi spun cuvantul, se duce usor pana la 180, tot timpul exista o rezerva de curent in baterii astfel incat sa nu-mi dea emotii in depasiri. Una peste alta, cred ca o sa stea un timp la mine, cel putin pana o sa gasesc un Outlander PHEV de 3-4 ani pana in 100000 km si pret acceptabil. I-am luat deja ulei Toyota 0W20, filtru si placute frana fata Textar (n-au fost schimbate niciodata si mai au doar vreo 3-4 mm).
  3. Dupa aproape trei luni de circulat exclusiv urban, ieri am facut aproape 170 km extraurban, drumul fiind destul de aglomerat pentru ca se intorcea lumea din minivacanta de Rusalii. Consum mediu 3.1, viteza medie 60 km/h. ODO 126800 km.
  4. Fix asa e si a mea, doar ca firul de legatura e mai subtire.
  5. Nu de are nici o componenta, e doar un circuit imprimat cu o serpentina de cupru. Pot sa-i fac poze detaliate, daca vrei.
  6. Ma gandeam ca daca nu e suficient semnalul sa-i pun o serpentina suplimentara din sarma de cupru (este destul loc in interior), insa n-a fost cazul.
  7. Pentru eram nevoit sa-i desurubez antena radio de cate ori puneam husa pe masina, am "tunat-o" cu antena tip aripioara de rechin, Vibe FM merge la fel de bine :). Antena am cumparat-o de pe EMAG, se conecteaza la soclul antenei originale.
  8. Wolfman

    Naluca

    M-am lasat de fumat de mult, in timpul de tigara verific placutele si trag de roti, sa vad daca n-au aparut jocuri.:) Ce-i drept am cric hidraulic, nu invart la coarba.
  9. Wolfman

    Naluca

    Mie-mi ia juma' de ora sa schimb rotile de iarna/vara intre ele, cu tot cu carat in/din beci, nu mi-am inchipuit ca n-ai avut timp sa termini treaba... Acu' vad ca-s chiar la fel in diametru, deci n-ar fi problema , teroretic. Ma gandesc ca nu ai mers chiar mult cu acest "setup".
  10. Wolfman

    Naluca

    Din ce stiu, la 4x4 este interzis sa ai anvelope diferite pe axe, pentru evitarea aparitiei defectiunilor in lantul cinematic. Oricum, n-am mai auzit pe nimeni sa mearga cu dimensiuni de roti diferite intre axe, doar de dragul testelor!
  11. La mine, din cauza dimensiunilor bateriei originale (Lungime: 236mm, Lățime: 129mm, Inaltime: 227mm) nu gasesc decat originala Yuasa AGM sau baterie clasica, 2-3 modele. Deocamdata vad ca si-a revenit bateria la ~12.55 V, daca reincep lucrul de la birou o s-o incarc zilnic (se incarca odata cu bateria de tractiune) si nu cred sa mai fie probleme. La primul semn o s-o inlocuiesc, oricum. Stop-startul nu se poate dezactiva la hibride, motorul cu ciclu Atkinson este optimizat sa functioneze la turatii medii/mari, in stationare se opreste obligatoriu, ponirea de pe loc fiind doar pe electric (exceptie doar cand motorul termic e in warm-up).
  12. A venit si randul Toyotei se ramana fara baterie de pornire (ce-i drept, cu un substantial ajutor din partea juniorului care a lasat o lampa de parasolar aprinsa vreo 4 zile)... Cand s-o pornesc, s-a aprins doar o parte din bord, totul terminandu-se intr-un tiuit sfasietor, de R2D2 ce-si da duhul. Bateria originala YUASA B24JIS avea 6.7 V. Am conectat-o la un charger UltimateSpeed de la LIDL pe modul AGM si dupa 26 ore avea 82% incarcare. Acum, dupa cateva drumuri prin oras s-a stabilizat pe la 12.5 V ca si inainte de infarct. O monitorizez si daca intr-o saptamana de stat in garaj scade sub 12.2 V o sa-i caut inlocuitoare. Bateria originala este destul de greu de gasit si costa vreo 1200 lei. Din cate stiu, bateria de 12V nu are rolul de pornire motor ci doar de actionare pompa de frana la pornire, bord, media. Probabil ca o sa iau o baterie de calitate AGM (nu neaparat YUASA), cu aceiasi parametri (45Ah 325A) sau ceva peste, doar sa incapa in spatiul existent. N-am mai iesit din oras de 2 luni si consumul de benzina tinde spre zero. Ma gandesc foarte serios ca urmatoarea a doua masina va fi una full electrica, probabil Kona. Drumurile sunt peste 90 % in oras, in concediu este mai comod cu avionul iar pentru drumuri mai lungi ocazionale ramane Priusul.
  13. N-ai vandut-o? Apropo de ulei, il alegi in functie de stilul de condus, daca mergi linistit poti pune si 0W20, daca tragi tare de motor mergi pe ceva mai potent, eu la Accordul meu (K20Z2) am pus RLI 0W30 si ultima data 0W20 tot de la RLI (Renewable Lubricants), acum are peste 300.000 KM, proprietarul actual i-a pus GPL si motorul nu consuma deloc ulei...
  14. Merci, la fel! @Rafi: Lexus-ul are garda la sol de 13 cm, trebuia sa parchez la cel putin 30 cm de bordura ca sa pot cobori din masina, apoi portbagajul era destul de mic (375 l fata de 443 la Prius) iar sistemul hibrid fara plug-in mi se pare destul de putin eficient. Ca sa detaliez, cu un plug-in, pentru un parcurs preponderent in oras, pe distante mici, ai posibilitatea sa mergi distante cumulate mari pe EV mode (am avut si 500 km parcursi fara sa porneasca motorul termic). Daca mai ai si posibilitatea de a incarca la job, dublezi autonomia, daca mergi la cumparaturi la Kaufland sau Cora idem. Ce nu-mi place la Prius plug-in este faptul ca odata descarcata bateria de tractiune de 4.4 KWH, n-o mai poti incarca decat la priza, spre deosebire de Outlander PHEV, de exemplu, la care ai posibilitatea de a o incarca si cu motorul termic (cu un consum mai mare de benzina, ce-i drept). Dupa terminarea autonomiei pe EV, Priusul plug in se comporta ca un hibrid normal (fara plug -in), avand doar autonomia de 2 km folosita la depasiri si la pornirea de pe loc.
  15. 90 min la priza de 220 V.
 

×
×
  • Create New...