Jump to content
 

Wolfman

Super Moderatori
  • Content Count

    2626
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

About Wolfman

  • Rank
    The Fastest
  • Birthday 06/05/1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.daewooclub.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Murciélagos
  • Interests
    Cars, IT
  • Din
    Murciélagos
  • Auto
    Toyota
  • Model
    Prius Plug-in Hybrid
  • An
    2015
  • Nr. Inmatr.
    **99UFO

Recent Profile Visitors

7102 profile views
  1. Dupa aproape trei luni de circulat exclusiv urban, ieri am facut aproape 170 km extraurban, drumul fiind destul de aglomerat pentru ca se intorcea lumea din minivacanta de Rusalii. Consum mediu 3.1, viteza medie 60 km/h. ODO 126800 km.
  2. Fix asa e si a mea, doar ca firul de legatura e mai subtire.
  3. Nu de are nici o componenta, e doar un circuit imprimat cu o serpentina de cupru. Pot sa-i fac poze detaliate, daca vrei.
  4. Ma gandeam ca daca nu e suficient semnalul sa-i pun o serpentina suplimentara din sarma de cupru (este destul loc in interior), insa n-a fost cazul.
  5. Pentru eram nevoit sa-i desurubez antena radio de cate ori puneam husa pe masina, am "tunat-o" cu antena tip aripioara de rechin, Vibe FM merge la fel de bine :). Antena am cumparat-o de pe EMAG, se conecteaza la soclul antenei originale.
  6. Wolfman

    Naluca

    M-am lasat de fumat de mult, in timpul de tigara verific placutele si trag de roti, sa vad daca n-au aparut jocuri.:) Ce-i drept am cric hidraulic, nu invart la coarba.
  7. Wolfman

    Naluca

    Mie-mi ia juma' de ora sa schimb rotile de iarna/vara intre ele, cu tot cu carat in/din beci, nu mi-am inchipuit ca n-ai avut timp sa termini treaba... Acu' vad ca-s chiar la fel in diametru, deci n-ar fi problema , teroretic. Ma gandesc ca nu ai mers chiar mult cu acest "setup".
  8. Wolfman

    Naluca

    Din ce stiu, la 4x4 este interzis sa ai anvelope diferite pe axe, pentru evitarea aparitiei defectiunilor in lantul cinematic. Oricum, n-am mai auzit pe nimeni sa mearga cu dimensiuni de roti diferite intre axe, doar de dragul testelor!
  9. La mine, din cauza dimensiunilor bateriei originale (Lungime: 236mm, Lățime: 129mm, Inaltime: 227mm) nu gasesc decat originala Yuasa AGM sau baterie clasica, 2-3 modele. Deocamdata vad ca si-a revenit bateria la ~12.55 V, daca reincep lucrul de la birou o s-o incarc zilnic (se incarca odata cu bateria de tractiune) si nu cred sa mai fie probleme. La primul semn o s-o inlocuiesc, oricum. Stop-startul nu se poate dezactiva la hibride, motorul cu ciclu Atkinson este optimizat sa functioneze la turatii medii/mari, in stationare se opreste obligatoriu, ponirea de pe loc fiind doar pe electric (exceptie doar cand motorul termic e in warm-up).
  10. A venit si randul Toyotei se ramana fara baterie de pornire (ce-i drept, cu un substantial ajutor din partea juniorului care a lasat o lampa de parasolar aprinsa vreo 4 zile)... Cand s-o pornesc, s-a aprins doar o parte din bord, totul terminandu-se intr-un tiuit sfasietor, de R2D2 ce-si da duhul. Bateria originala YUASA B24JIS avea 6.7 V. Am conectat-o la un charger UltimateSpeed de la LIDL pe modul AGM si dupa 26 ore avea 82% incarcare. Acum, dupa cateva drumuri prin oras s-a stabilizat pe la 12.5 V ca si inainte de infarct. O monitorizez si daca intr-o saptamana de stat in garaj scade sub 12.2 V o sa-i caut inlocuitoare. Bateria originala este destul de greu de gasit si costa vreo 1200 lei. Din cate stiu, bateria de 12V nu are rolul de pornire motor ci doar de actionare pompa de frana la pornire, bord, media. Probabil ca o sa iau o baterie de calitate AGM (nu neaparat YUASA), cu aceiasi parametri (45Ah 325A) sau ceva peste, doar sa incapa in spatiul existent. N-am mai iesit din oras de 2 luni si consumul de benzina tinde spre zero. Ma gandesc foarte serios ca urmatoarea a doua masina va fi una full electrica, probabil Kona. Drumurile sunt peste 90 % in oras, in concediu este mai comod cu avionul iar pentru drumuri mai lungi ocazionale ramane Priusul.
  11. N-ai vandut-o? Apropo de ulei, il alegi in functie de stilul de condus, daca mergi linistit poti pune si 0W20, daca tragi tare de motor mergi pe ceva mai potent, eu la Accordul meu (K20Z2) am pus RLI 0W30 si ultima data 0W20 tot de la RLI (Renewable Lubricants), acum are peste 300.000 KM, proprietarul actual i-a pus GPL si motorul nu consuma deloc ulei...
  12. Merci, la fel! @Rafi: Lexus-ul are garda la sol de 13 cm, trebuia sa parchez la cel putin 30 cm de bordura ca sa pot cobori din masina, apoi portbagajul era destul de mic (375 l fata de 443 la Prius) iar sistemul hibrid fara plug-in mi se pare destul de putin eficient. Ca sa detaliez, cu un plug-in, pentru un parcurs preponderent in oras, pe distante mici, ai posibilitatea sa mergi distante cumulate mari pe EV mode (am avut si 500 km parcursi fara sa porneasca motorul termic). Daca mai ai si posibilitatea de a incarca la job, dublezi autonomia, daca mergi la cumparaturi la Kaufland sau Cora idem. Ce nu-mi place la Prius plug-in este faptul ca odata descarcata bateria de tractiune de 4.4 KWH, n-o mai poti incarca decat la priza, spre deosebire de Outlander PHEV, de exemplu, la care ai posibilitatea de a o incarca si cu motorul termic (cu un consum mai mare de benzina, ce-i drept). Dupa terminarea autonomiei pe EV, Priusul plug in se comporta ca un hibrid normal (fara plug -in), avand doar autonomia de 2 km folosita la depasiri si la pornirea de pe loc.
  13. 90 min la priza de 220 V.
  14. GTC-ul a ajuns la 148.000 km fara nici o problema; cum fiu-miu (care o conduce) lucreaza de acasa a ramas fara baterie saptamana trecuta, i-am luat ce-am gasit pe stoc la epiesa, un Rombat Silver de 70 A. Lexus-ul n-a reusit sa ma convinga, asa ca am trecut la vara-sa cu popou naspa, Toyota Prius Plug-in ... Sotiei ii place mai mult asta, cica arata mai bine si are si portbagajul mai mare (asta-i drept). Am gasit libere numerele de la Accordul vandut in 2016, asa ca le-am mai platit odata . Autonomia electrica e de 20 km acum, a fost si de 16 asta iarna... Cu incarcare acasa si la job reusesc sa fac 30-40 km/zi pe EV mode. De multe ori nici nu-i nevoie sa o incarc si acasa, am sub 6 km pana la serviciu, asa c-am avut perioade cand mergeam si cate o luna fara sa porneasca motorul termic. Era mai misto CT-ul in interior, de exterior nu mai vorbesc... Insa sentimentul ca mergi aproape gratis fara sa scoti pic de fum e priceless. Are 126.000 KM (verificati pe carvertical si la reprezentanta), carte service doar la reprezentanta, sistemul hibrid cu inca 5 ani de garantie. Am facut cateva drumuri extraurbane, desi nu are vreo pretentie de sportivitate, in depasiri se descurca destul de bine cu acceleratia la podea, dand impresia de mai multi cai decat cei 136 CP declarati.
 

×
×
  • Create New...