Jump to content

Wolfman

Super Moderatori
  • Content Count

    2612
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

About Wolfman

  • Rank
    The Fastest

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.daewooclub.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Murciélagos
  • Interests
    Cars, IT
  • Din
    Murciélagos
  • Auto
    Lexus, Opel
  • Model
    CT 200H, Astra H GTC
  • An
    2011, 2008
  • Nr. Inmatr.
    BCxxUFO

Recent Profile Visitors

6850 profile views
  1. Ai inteles gresit, nu pui cate o siguranta si astepti 3 zile sa se descarce bateria! Deconectezi papucul de pe borna+ si pui cate o siguranta, apoi masori amperajul (inserezi un ampermetru (setat pe scala 0-1A) inte borna + a bateriei si papucul care a fost pe borna +). Amperajul masurat este curentul pe care ti-l papa in standby consumatorii de pe masina si nu ar trebui sa treaca de 50 mA.
  2. Salutare, multumesc, la fel si tie! In ultimul an am fost prins tare cu jobul, am ramas singur (din 3, cati am fost) pe felia mea de activitate... Plus consemn non stop de la 1 mai, cand mi-a plecat ultimul coleg. E cam nasol sa ramai sa stingi lumina intr-o firma, exceptand salariile compensatorii. GTC-ul merge foarte bine, in afara de pompa de apa schimbata anul trecut a cerut doar consumabile, remapul a fost cea mai de folos cheltuiala (ca investitie nu-i pot spune), cei 30 de caluti in plus se simt din plin. A ajuns aproape la 140K km si aduna zilnic km cu naveta la serviciu a sotiei si a lui fiu-miu (au locurile de munca la 2 km distanta unul de altul si folosesc aceeasi masina, avand si acelasi program). Tucsonul a fost vandut, era cam lenes la cei 112 CP si greutatea lui, dupa aia am mai avut ca masina de back-up la cea de serviciu un passat B6 din 2010 cu 170 CP cu care am fost in concedii (am renuntat la el de teama problemelor posibile cu pompa de ulei, a piliturii din sistemul de alimentare, a DPF-ului care ajunsese deja la 198 ml cenusa acumulata), un Aveo care a facut si ala vreo 300 km in 8-9 luni iar din februarie am un Primera SW 1.9 DCI care trebuie sa plece saptamana asta la Constanta, unde va ramane definitiv. Dupa vanzarea Acordului n-am putut sa ma obisnuiesc cu nici o masina, eram cat pe ce sa iau un CU2 din 2009 2.4 benzina insa s-a vandut inainte de ajunge sa o vad... Il astept pe florinellll s-o vanda pe-a lui :).
  3. Intrucat de la 1 iulie mi-am schimbat jobul, a trebuit sa predau masina de serviciu si drept urmare am inceput sa caut o masina care va fi folosita preponderent in oras, motorizare hibrid sau PHEV si care sa nu treaca de 10-12k euro. Cum nu prea ma atrage designul Prius-ului iar cele cu plug-in au toate multi km, am gasit un Lexus CT 200H, an fabricatie 2011, unic proprietar si utilizator, cu 112.000 KM, istoric service complet la Toyota. Momentan nu am decat pozele de pe siteul de vanzare, urmeaza un detailing exterior (la interior e impecabila - de, masina de doctorita). N-am apucat sa fac decat un drum de Iasi-Bacau si ceva drumuri in oras, sta foarte bine pe drum, bine antifonata, directia e precisa, cutia E-CVT e placuta la condus.
  4. S-o stapanesti sanatos, fara nici un incident! Din ce an e, ca parca n-am vazut scris pe undeva?
  5. Trebuie sa pui un pret, altfel se sterge.
  6. Multumesc de urari, asemenea si voua! Cumpararea a fost o chestie neasteptata chiar si pentru mine, duminica batusem palma pt. Celica si in ziua urmatoare ma uitam pe OLX dupa o inlocuitoare, cand am dat de anuntul cu Tucson aparut cu 7 ore mai devreme. Nu-mi venea sa cred ca are doar asa de putini km, insa cand am vazut cartea de service si proprietarul am cumparat-o imediat, omul a ramas uimit ca l-am luat pe loc sa mergem sa facem actele. Jantele de vara sunt cam din alt film, insa am si jantele originale cu anvelopele de iarna, care or sa ramana definitiv pe masina.
  7. E 2.0 CRDI, tractiune integrala. Multam de urari, asemenea si tie!
  8. Celica a fost inlocuita cu un Tucson din 2006, am scapat de vociferarile fiica-mii care trebuia sa se ghemuie pe unul din "scaunele" spate ale Celicai, in putinele zile cand eram mai mult de 2 persoane in masina. Are 100 000 km, unic proprietar, carte service la zi la reprezentanta, cam plictisitoare ca nu am ce sa fac la ea. Dotata, pt anii ei (piele, trapa, scaune incalzite, climatronic, etc).
  9. Celica s-a ales cu jantele vopsite profesional pe care am montat anvelopele noi de vara. De Paste am scos-o la plimbare la Bicaz unde, dupa masa in familie, s-a deschis lista pt. drive-test (bineinteles, cu mine in dreapta), unii ar fi vrut sa mearga doar cu fiica-mea, insa nu s-a putut ... Dupa vreo juma' de ora de alergatura cu 6000 RPM prin curbele de la baraj mi-era la fel de rau ca dupa 30 de min. cu kartul pe pista de la Selena Motor Sport unde, cu ceva ani in urma, m-am dat cu andreib... Ma bate gandul sa mai iau o Celica de Anglia cu motor de 192 CP si sa-i fac swap (motor, cutie, planetare) la a mea... Din pacate merg atat de putin cu ea (de-abia am 1200 km din noiembrie, de la ultimul schimb de consumabile) incat nu prea merita.
  10. Confirm, GTC-ul meu are asa ceva, la cumparare am pus OPCOM-ul pe el si a gasit o valoare apropiata cu cea din bord.
  11. Ultimele doua saptamani am umblat doar cu masina de serviciu insa de pe 23 sunt in concediu si am redescoperit placerea de a conduce. I-am luat un set de anvelope de vara, dupa sarbatori dau la vopsit jantele de aliaj dupa care montez noile anvelope.
  12. Wolfman

    Ghidusii Homemade

    Cu doi ani in urma, satul de diminetile cu cate minim o ora de lopatat la zapada, am cumparat un snowblower pe benzina; daca are 5-6 ore de functionare in doua ierni...
×
×
  • Create New...