Jump to content
 

perfidus

Membru
  • Content Count

    1393
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

6 Followers

About perfidus

  • Rank
    Contele de Monte-Craiovita
  • Birthday 09/02/1968

Contact Methods

  • MSN
    c_radulian
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristi_radulian

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti HB-SX Elite 1.4 16V
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    Definitiv

Recent Profile Visitors

3316 profile views
  1. Citeste manualul, poate vezi descris ceva ce aduce cu defectul sesizat. http://comenzi.radacini.ro/CATALOAGE/Cielo LPG.pdf Pag. 17 din document - o fi ca aici: "Comutarea manuala pe gaz. Acest mod de funcționare este obținut atunci când se da la cheie si se tine apăsat butonul. Led-ul de stare se aprinde intermitent schimbându-si succesiv culoarea (verde si rosu). Acest mod de funcționare reprezinta doar o soluție de urgenta atunci când motorul nu pornește sau sistemul de alimentare cu benzina prezintă un defect."
  2. Bun asa. Daca iti mai aduci aminte codul piesei din metal poate il treci aici sa-l stie si alti proprietari de Lacetti pe benzina.
  3. Cum spuneam, astept sa se incalzeasca vremea si sa trag iar de el poate reusesc sa-l scot afara. Acum de cateva zile s-a stins de tot :D.
  4. Scriu aici la revizii pentru ca e util pentru posesorii de Lacetti cu vechime asemanatoare (2005-2006). Recomand cu caldura schimbarea termostatului o data la doua sau trei schimbări de distributie (sau mai precis la 8-12 ani) chiar daca nu aveti probleme cu incalzirea iarna. Asta ca sa nu patiti ca mine, am rămas cu mașina in drum pentru ca am pierdut tot lichidul de racire. Corpul termostatului s-a retezat pur si simplu in zona in care se imbina in fabrica prin lipire, fiind din plastic. La motorul de 1.4 - 1.6 termostatul se schimba cu tot cu acel corp de plastic, nu se poate inlocui doar piesa in sine. Codul OEM este 96460002 (87 grade). Am cumpărat unul de la Gates cod TH44087G1 (cca 80 lei) si 4 litri de antigel /4l apa dedurizata si am rezolvat problema singur. Norocul a fost ca fiind rece si ploios afara am apucat sa observ foarte repede ca nu mai baga caldura, acul de la temperatura ajunsese deja pe la trei sferturi dar am oprit imediat si nu au fost și consecințe mai grave. Eram la 500m de casa. Daca eram la drum lung ar fi fost cam neplacut si mult mai costisitor.
  5. E un topic vechi dar poate intereseaza pe alti posesori cu eroarea P0340. In afara de pornire uneori la a doua cheie, singurul efect asupra functionarii motorului este un consum un pic marit, eventual o putere ceva mai mica la motor. Nu poate influenta relantiul. Cred ca atunci cand senzorul o ia razna ECM-ul intra intr-un mod de back-up in care doar avansul nu mai este controlat foarte exact (oricum motorul stie destul de exact pozitia arborelui cotit, dar momentul inchiderii supapelor va fi aproximat si nu cunoscut exact de ECM). Eu am mers cel putin un an cu acea eroare la bord (uneori mai disparea, senzorul probabil nu era mort definitiv). Am schimbat intr-un final senzorul cu unul aftermarket (nu stiu ce fabricatie era, ca mi l-a comandat omul de la service) care m-a tinut pana la prima iarna. De data asta s-a facut scrum, si mi-a ars si siguranta. Din economie, pe acea siguranta mai este alimentat si o parte din ECM, comanda MTIA si EGR. Efectul a fost ca abia am mai putut porni motorul ca sa pot ajunge la garaj. Noroc ca nu mi s-a intamplat la drum. Dupa diagnoza care am facut-o singur si care mi-a dat un pic de furca prin defecțiunile multiple induse (abia cand am gasit siguranta arsa mi-am dat seama ca e senzorul dus - facut scrum) am decis sa iau un senzor original din dezmembrari care merge bine si azi. Parerea mea e sa nu schimbati senzorul preventiv nici daca are treisprezece ani. Cel putin nu cu unul noname - puneti original GM Coreea, chiar daca ajunge de nou la vreo 300 lei.
  6. Multumesc Gabriel, si eu banuiam ca e ceva legat de alimentarea permanenta a ceasului (de la BAT+). Plus ca de multa vreme palpaia intensitatea cand aveam luminile de bord aprinse (in mod normal lucrul asta e interpretat ca funcționare pe timp de noapte si intensitatea scade) ceea-ce înseamnă ca si pe circuitul care primește tensiunea ILL+ are probleme similare. Doar sa se faca iar cald sa mai incerc odata sa-l scot din bord, are niste cleme al naibii de tari.
  7. La mine nu se reseteaza de tot, pare ca pur si simplu sta in loc sau ramane mult in urma. Posibil ceasurile de Aveo si Lacetti sa fie la fel, sau poate nu. Eu insa nu am reusit sa-l demontez pe al meu din bord (si chiar am tras ceva de el!) si atunci l-am lasat asa.
  8. Salut, martorul din bord nu este "de la sonda lambda". Ala iti indica prezenta unei defectiuni in sistemul de control al emisiilor. Pot fi zeci de cauze. Cauta un scanner de diagnoza pentru Chevrolet GM-DAT si vezi care sunt codurile de eroare. Abia apoi poti incepe o diagnoza corecta.
  9. Ma bucur ca am fost de ajutor! Intre timp am o alta problema similara, cu ceasul de la bord Isi pierde ora (de fapt, am impresia ca sta pe loc fara contact). N-am reusit inca sa-l scot afara din locasul lui din bord, deci l-am lasat asa.
  10. Nu am remarcat ca ai scris asta. De aici pana la diagnoza legata de supape mai trebuia doar masurata compresia. Totusi nu imi explic de ce nu aparea eroarea P0300 sau P0301 si te trimitea la amestec bogat. Ai luat deci un motor second cu probleme la supape...
  11. Nu te-am intrebat, scanerul cu care citesti eroarea nu iti arata si variabilele Short/Long Term Fuel Trim? Daca nu e defecta sonda lambda/circuitul electric, variabila Long Term Fuel Trim trebuie sa fie negativa la relanti in primele minute de la pornirea motorului si sa creasca usor spre zero. Sau care este valoarea masurata a vacuumului in galerie? Daca nu ai pierderi de vacuum masuratoarea este undeva la 30KPa cu clapeta inchisa. Daca e mai sus ai o pierdere. Eroarea P0132 apare imediat dupa ce o stergi? Daca da, ar putea fi o problema electrica (in conector sau pe fire). P0132 HO2S (Sensor 1) High Voltage Conditions for Setting the DTC HO2S signal voltage is higher than 1.403 V. Test or inspect for the following conditions: HO2S harness connector for water intrusion. High fuel system pressure. Rich fuel injectors or fuel injectors that are leaking. Fuel saturation of the evaporative emission (EVAP) canister
  12. Cred ca am incurcat eu codurile din viteza, la amestec sarac eroarea este P0131. Deci tu esti in situatia inversa, P0132 inseamna ca amestecul este prea bogat. Nu ai cumva si eroarea P0172? Eu am avut acest din urma cod pe ECM la motorul meu si problema era un furtun crapat care lega senzorul MAP de galeria de admisie. Se si simtea un miros ciudat de gaze nearse.
  13. Ca punct de pornire: tensiune mare pe sonda de oxigen = amestec sarac sau ardere incompleta. Nu e simplu de depistat defectul. Banuiesc insa o problema la alimentarea cu benzina. Injectoarele sunt de pe motorul vechi? Pompa de benzina face presiune?
  14. Am adaugat la tutoriale Lacetti o descriere a pasilor necesari pentru desfacerea si repararea problemei cu lipiturile reci/ fisurate. Am vazut ca au fost multi cu problema asta pe Lacetti fara clima automata. Asa arata blocul demontat. Vedeti in tutorial care au fost problemele la mine, mai mult ca sigur si la ceilalti este la fel.
 

×
×
  • Create New...