-
Content Count
37 -
Joined
-
Last visited
About bayla
-
Rank
Forumist
- Birthday 05/19/1984
Contact Methods
-
Gender
Male
Profile Information
-
Location
Craiova
-
Din
craiova
-
Auto
daewoo / CHEVROLET
-
Model
tico / AVEO 4u
-
An
1999 / 2007
-
Nr. Inmatr.
dj 13 ccn / DJ 19 CCC
Recent Profile Visitors
1421 profile views
-
posturile sunt din 2007. sunt in targ cu 500.000 buc. cu prindere la usa la cheder. intr-adevar cele originale ,de reprezentanta, sunt scumpe (~200 euro perechea)
-
Garnitura De Chiulasa Arsa
bayla replied to ing3r's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
ai GPL ? poate pe la furtunele de la instalatie sau la plamanul de la GPL. mie la aveo mi s-a spart radiatorul pe o muchie (sub carcasa de plastic de la termocupla)...incat nu se vedea din niciun unghi...decat dupa ce l-am demontat -
Chevrolet - Reset Ecm / Idle Learn
bayla replied to ASIMO's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
salut ! Am un AVEO 1.2, 17000km. Acum iarna ,cand dau drumu ' la dezaburire, scade turatia motorului...pe turometru, shy incepe sa tremure la ralanti, nu chiar asha rau, dar se simte... de ce oare ??? Nu vad legatura dintre un consumator de curent, shy turatia motorului... -
Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii
bayla replied to iso's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Am Aveo 1.2 l , de o luna 1700 km la bord... Consum urban (Craiova) 8,2 - 8,4 % Consum Extra 6 % mers 90- 110 kmh si 7 % mers ~ 140 kmh si cu A/C 40-50% din drum -
Pornire Aveo La Peste 30gc.porneste Mai Greu
bayla replied to miixhu's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
salut ! Am si eu de o luna un AVEO 1.2 l ... 1700 km. Am si eu problema asta cu pornirea... uneori nu porneste "din prima" (cam in 60-70 % din cazuri , nu porneste). Trebuie ori sa tin mai mult demarorul, ori sa apas acceleratia putin (o secunda). Mentionez ca astept vreo 10 secunde , pana se sting toate becurile la bord, inainte de a pornii motorul. -
Salut. Intrebari: Tico de 400.000 KM, nu i-am schimbat uleiul din cutie niciodata. Are ceva ??? Am un zgomot... un fel de uruit ca de rulment de la motor, la punctul mort. Atunci cand calc ambreiajul la podea, sunetul dispare... Am schimbat RULMENTUL de presiune, semering palier,placa.., disc ... si nici o schimbare. Mi s-a spus ca ar fi priza de la cutia de viteze... Ce ar putea sa fie ??? Am schimbat si furca la ambreiaj (cand incepuse sa sara din a II-a ), si am vazut ca era "mancat" vreo 5 mm din ea (acum vreo 50.000 km). Am schimbat de curand suruburile si bucsele la timonerie (Cutia era f. "larga" , iar acum intra vizibil mai bine in viteza). Dimineata intra greu in viteza I-a , iar in a III-a nu intra de loc, primii...2-3 km, dupa care isi da drumu incet-incet. (merg 1-2-4 primii km.) Pareri...??? Ati patit asa ceva ?
-
consum urban regim taxi - 6.5 % consum extraurban - 5.00 % consumuri in prezent, cand masina are 400.000 km, fara motor facut. precizez ca atunci cand masina era noua... in primii zeci de mii de km, am obtinut consumuri de 4.9% urban in regim taxi si 4.00 % exterior, asa ca tind sa il cred pe luciano, dar la 90 km/h . (Nu am GPL pe masina)
-
Salut, as dorii si eu manualul. Daca nu s-a rezolvat inca cu adresa de FTP, atuci las si eu un mail, daca are cineva timp... Multumesc! Y! : mybayla@yahoo.com
-
bayla started following Electronică și software auto and Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
-
La schimbarea plachetilor, mi s-a intamplat ...fenomenul normal... : mi s-a ridicat nivelul la lichid. Are ceva daca acum e peste maxim ??? E vreo problema? Multumesc!
-
In primul rand, pentru ce masina ? In al doilea rand, vrei 2 sau toate 5 ? ... vrei noi sau second ? Voie buna !
-
Gpl Pe Kalos/Aveo/Lacetti
bayla replied to Kalos_Waiting's topic in Modificări și îmbunătățiri Aveo, Kalos, Lacetti
Intrebari: - Si cand se duc cu ele la verificare DIN 6 IN 6 LUNI, le "jupoaie" de autocolant ??? (apropo... le autocolant ORACAL cel folosit la "imbracatul" auto) . Va zic eu ca nu e chiar asa usor sa imbraci o masina in colant, poatedoar daca e treaba facuta de mantuiala... si e toata numai dungi. - Daca e asa cum ziceti voi, cei cu masinile ingalbenite de colant, ce culoare au in certificat??? Daca au rosu, nu prea mi se pare bine , la un filtru de politie, totusi masina e galbena... Daca au galben... iar nu mi se pare lagal... cand defapt masina e rosie... -
De ce apa din lichidul de frana creste vascozitatea ? Logic nu ar fi sa o scada... sa ajunga lichidul "apa chioara" ? "coeficientul de franare este foarte mic pe circuitul lung(spate)"... asta nu se datoreaza si diferentei de eficacitate intre franarea cu etrieri si franarea cu saboti ? (Mi se pare normal ca franarea -spate sa fie mai ... ineficienta)
-
Exista Adelaida si la voi in Bucuresti? Nu stiam... Maine o sa ma duc sa caut. Sa vad ce gasesc... O sa postez un raspuns. Multumesc inca o data pt. informatii!