Jump to content

Gizmo

Membru
  • Content Count

    202
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Gizmo

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/21/1975

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    dicaeduard@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Craiova
  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E
  • An
    2005
  1. EM!L

    La mulţi ani, toate cele bune! :)

  2. La multi ani si sa-ti traiasca masinuta!

  3. Da din asta am eu. Aral Silikatfrei, ca stiu ca mai era unul ...parca extra si ala nu este indicat la matiz. Numai bine
  4. Ar trebui sa fie o chestie repetitiva: cand accelerezi, pana sa schimbi viteza, ar trebui sa dea cateva suturi. Dupa ce schimbi viteza se raresc sau dispar complet. Cand motorul este cald situatia nu ar trebui sa apara. Poate sa seteze chiar cod de eroare (de genul p0300) sau sa iti dea flash engine check-ul. Daca asculti cu atentie motorul ar trebui sa auzi ca un tacanit repetitiv si chiar sa ai o turatie mai scazuta. Asta te trimite la injector.
  5. Nope. Nu e aceiasi pt ca cel de aral nu contine "acid"-ul ala pe care il specifica la tine. Nu mai am eticheta sa vezi ca avea alta compozitie.
  6. Salut, Incearca urmatoarele lucruri: -porneste motorul dimineata (adica rece), las-o sa mearga putin -pleaca cu ea de pe loc si accelereaza puternic. Daca accelereaza in suturi ai doar o singura mare problema si doar aceea: ai injectoarele/sau doar unul infundate/infundat. Alta varianta de verificare: porneste masina cu motorul rece, las-o sa mearga maxim un minut, opreste motorul, da bujiile jos si vezi care e uda. Pe cilindrul ala ai problema cu injector infundat. Numai bine
  7. Salut, @Emil: pt. link-ul care il dai tu - regula aceea se aplica pt masinile cu blocul motor din aluminiu. Mai precis la acest tip de motor (cu blocul din aluminiu) nu se foloseste antigel cu silicati. NU se "pupa" intre ele > @closchkutza: teoretic poti sa il pui pt. ca este de fapt etilenglicol. Practic nu stiu daca compozitia este chiar cea adecvata pt. motor, adica am citit si eu prospectul si parca ar fi acid azotic, atatea masuri de siguranta impun baietii acolo. Cel pe care tu l-ai avut din fabrica era albastru. Problema este continutul in silicati (cel albastru avea asa ceva), iar cel pe care tu l-ai cumparat este fara silicati. De asta trebuie sa speli foarte bine instalatia. Atata timp cat blocul motor la matiz nu este din aluminiu (ca sa fii obligat sa pui doar din cel fara silicati), si este din fonta, tu poti utiliza ambele tipuri de antigel dar trecerea de la unul la altul se face curatind foarte bine instalatia. Eu am acum in instalatia de la a mea unul de tipul ARAL Silikatfrei (de culoare roz). Ca o concluzie: nu cred ca este indicat sa il pui in masina ta, si asta este doar parerea mea. Tu in ultima instanta poti sa risti daca vrei. Numai bine
  8. 1. Placutele actuale sunt din acelea GM, coreene? Daca nu, de care sunt? Din cate stiu eu din alea sunt. 2. Lichidul de frana este OMV dot 5.1. L-am tinut in casa in ultimele 4 luni, o sa mai stea o luna, la racoare, fara lumina naturala pe ele, bidonasele de tabla sigilate. Credeti ca este vreo problema cu el, sa-mi iau altul sau sa-l pun pe asta? Teoretic poti sa il pui linistit atata timp cat a stat sigilat. Nu a avut pe unde sa "traga" apa.
  9. Salut, Nu cumva dai tu drumul la ambreiaj cam brusc?? Ia incearca sa ii dai drumul mai usor si sa vezi daca mai smuceste Numai bine
  10. Salut, Offtopic: Hai ca sa iti raspund scurt: 1. Orice motorist iti va spune ca motorul se exploateaza la maxim 85% din capacitatea maxima: turatie si viteza. Asta ca sa tii de motor. 2. La 6000 de ture mai ai putere, da cuplu din parti, pt. ca deja esti pe descendenta curbei de cuplu. Practic motorul tau se chinuie sa traga acolo. Sau nu el se chinuie ci tu il chinui ca el si asa nu mai are de unde. 3. La turatia aia ai niste temperaturi la evacuare de te doare mintea. Este posibil (si chiar am vazut asa ceva) sa te trezesti cu galeria de evacuare fisurata. 4. Daca faci un calcul simplu: 85% din turatia maxima (cea de limitare) inseamna vreo 5600 de ture. Acolo motorul tau inca este bine. Peste intri intr-o zona in care temperaturile cresc foarte mult, fortele care apar in motor sunt destul de mari, etc ca e o intreaga teorie. La asta ma refeream cand ziceam ca intri in zona rosie pt. motor. Motivul pt. care nu s-a pus turometru pe masina asta (cu toate ca exista si tipul de bord care are incorporat asa ceva) este pt. ca are limitare electronica a turatiei. Cam asta este. Restul stii tu cum se spune: fiecare face ce vrea cu masina lui. Oricum din cate am vazut ai un ulei foarte bun in masina. Numai bine
  11. Salut, Offtopic: asa mai merge (sau nu). Eu din postul tau intelesesem ca schimbi doi in trei la 70!!! In alta ordine de idei: a treia pana la 100/h nu prea face bine la motor. Esti deja la limita maxima de turatie. Chiar daca limitarea intervine cum spui tu esti deja pe zona rosie care la motorul asta este mai jos de 6000 de ture. Asa ca...sfatul meu: nu mai incerca asa ceva daca vrei sa nu ramai fara motor. Daca nu ma crezi fa un e-mail la fabrica si o sa te lamureasca ei Numai bine
  12. Salut, offtopic: Esti sigur ca schimbai a treia la 70 si mergeai cu a treia pana la aproximativ 100?? Cred ca motorul ala mai are putin si isi da duhul cu tot uleiul Valvoline!! Numai bine
  13. Mi-a placut raspunsul!!!!. In alta ordine de idei: daca mai mergi in continuare tot la fel o sa constati cu surpriza ca te depasesc si carutele, ca bicicletele deja sunt de domeniul sci-fi (enterprise pe doua roti ) ). Mergi rau de tot cu masina aia. Rau!!! |Si stii tu cum se spune: daca ai facut asa de capul tau: rau cap ai avut iar daca ai facut la sfatul altora: prost sfat ai primit!! No offense!!
  14. Salut, Nanutz du-te cu masina in service. Spatiul acela pe care il vad in poza (pare a fi peste 5 mm) este prea mare. Trebuie corectat acel spatiu in sensul ca nu are voie sa existe spatiu mai mare de ~1mm (ideal ar fi sa nu ai spatiu deloc). Din cauza asta ai tu zgomotele pe care spui ca le ai. Acolo ai niste piese pe care se aseaza amortizorul (scaun montura amortizor) care este dus si trebuie inlocuit. Verifica daca ai acest spatiu si pe partea cealalalta ca s-ar putea sa ai acelasi lucru si acolo. Aceiasi problema ca a ta a mai aparut la alt coleg de forum (Alexino) si dupa ce m-am uitat la masina lui, l-am sfatuit sa se duca in service apoi... totul a fost ok. Teoretic ar trebui sa auzi acelasi zgomot si atunci cand treci cu viteza peste denivelari. Numai bine
  15. Salut, Cataline martor SES sau "bec" engine check sau bec MIL este totuna.
 

×
×
  • Create New...