Jump to content

calinx

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About calinx

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti 1.6
  • An
    2006
  1. Salut Dupa 3 vizite la service si schimbarea valvei PCV + corpului clapetei de acceleratie masina merge in continuare prost. Nu se aprinde niciun bec; cei de la service nu au gasit nicio eroare. Initial cand se incalzea motorul si mergeam in coloana cu multe accelerari si decelerari, brusc relatintul scadea sub ~500 ture si uneori motorul se oprea. Daca reuseam sa o tin din acceleratie treceam peste moment dar se putea repeta peste un timp. In plus frana de motor era mult mai "eficienta" Acum problema relantiului s-a rezolvat insa masina parca merge infundat: - la decelerare aproximativ la capatul cursei pedalei de acceleratie masina scutura in toate vitezele - frana de motor e "super" tine indiferent de inclinatia pantei - accelerarea/decelerarea in zona capatului cursei pedalei de acceleratie imi creeaza senzatia de ceva care se inchide/deschide neregulat - asta se simte in pedala Ceva idei?? Multumesc
  2. Salut Am rezolvat problema intr-un final. In lipsa de timp si de electronist am gasit tot blocul de comenzi la Radacini cu 700 de lei si in 40 minute l-am scos pe cel vechi si l-am inlocuit; toate functioneaza acum. La mine nu functionau dezaburirea spate, aerul conditionat si nici iluminarea din cauza unei "lipituri reci" care isi revenea cand masina se incalzea. Multumesc
  3. Felicitari, bine ca ti-ai adus aminte sa postezi pe forum. Ma intereseaza pe unde scoti placa?
  4. Multumesc de incurajari , Nu becurile sunt problema tot un contact imperfect care incepe sa functioneze cand vrea el, Daca fara iluminarea comenzilor ma descurc, degivrarea care functioneaza doar dupa 5-6 km parcursi e cea mai enervanta
  5. Nimeni nicio solutie?? Nu de alta dar azi am rams si fara iluminarea comenzilor ventilator, temperatura, directionare aer
  6. Am descoperit ca am aceeasi problema cu dezaburirea/ buton de recirculare din cauza contactului imperfect care incepe sa functioneze dupa ce se incalzeste masina A reusit cineva sa rezolve problema singur? cat costa operatiunea in service? se repara doar contactul sau se inlocuieste modulul? Multumesc
  7. Dupa schimbarea inelelor zimtate de pe planetare totul functioneaza normal. Intrebare; un senzor defect ABS nu presupune aprinderea in bord a becului ABS?
  8. In cazul meu se pare ca inele de ABS de pe planetare sunt problema; ciudat ca au cedat la doar 85.000 km. Sper ca le gasesc separat.
  9. Multumesc mult pentru raspuns, am joi ora la service; poate ne spui daca s-a rezolvat problema
  10. Nici o idee? Din ce am observat problema se manifesta doar la o anumita viteza in jur de 10km/h atunci cand incepe sa functioneze ABS-ul. Saptamana ce urmeaza sunt din nou pe capul celor de la service.
  11. Revin cu ceva observatii; Nu se intampla constant, apare doar la viteza mica de exemplu mers in coloana, la franare pedala devine moale + zgomotul aferent de cuplaj/decuplaj Aproximativ acelasi zgomot imi apare la prima plecare de pe loc dupa ce masina trece de sa zicem 5-10km/h Multumesc
  12. Salut De aproximativ o luna se intampla ceva ciudat la franarea la viteza mica sau cand ating usor frana. Pedala se comporta ca si cum ar intra ABS-ul in functiune(dar foarte scurt) si se aude un zgomot de cuplare/decuplare + zgomotul unui "arc". La viteze mari sau la franare brusca totul se comporta normal. Cei de la service mi-au schimbat placutele de frana fata + un etrier insa problema persista. Ceva idei? Multumesc
  13. Ai găsit rezolvarea ? am aceeași problema din iarna trecuta Multumesc
  14. Multumesc moderatorilor care mi-au mutat mesajul de la Probleme tehnice - KALEECCS la Probleme tehnice - CNEL???!!! Masina cu probleme e un Lacetti 1.6 iar titlul era Relanti variabil doar cu motorul cald.
  15. Salut Dupa o excursie de aproximativ 5000 km in concediu preponderent pe autostrada a aparut problema cu relantiu-ul. Pornit la rece dimineata nici o problema relantiul se stabilizeaza ~800 si totul functioneaza normal. Insa dupa o oprire de 20-30 minute daca pornesc din nou la frana de motor masina da in nas si relatiul variaza intre 2000-3000 fara a se stabiliza. Oprit pe dreapta un pic de pauza si repornit poate rezolva simptomele. Interesant e ca problema nu apare constant, se poate intampla ca intr-un traseu cu 2-3 opriri sa nu se manifeste de loc. Am curatat clapeta de acceleratie, restat ECM +/- Idle learn insa nici o diferenta. Ceva idei inainte sa merg la service?? Multumesc
 

×
×
  • Create New...