Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/18/25 in all areas

  1. N-am mai facut mare lucru, sambata am spalat putin motorul, ca era plin de noroi de asta vara. Spalat e mult spus, am dat cu solutie si apa pe laterale si pe panoul ignifug, pe sus doar cu carpa umeda. Cat sa arate decent si sa nu-mi fie jena cand ma duc la revizie.
    3 points
  2. daaa.. ! Multumesc @AndreiCiprian 😄 asa cum se vede, Nubira a trecut printr o transformare avand parte de un transplant de clima, de pe Nubira lui Andrei care pleaca spre ceruri devenind teava de gard sau poate o arpia de Logan 😁 pe Nubira mea, asa ca dupa 1 zi de munca la propriu, alaturi de @mirceajo care ma ajutat cu clima fiind la al x lea transplant si a lui @AndreiCiprian am reusit sa montam clima pe masina, totodata cu ocazia asta am rezolvat si o gramada de zgomote de sub bord, plus un strat de insonorizant extra pe peretele de foc, mici detalii care per total au adus un plus de confort si placere condusului. La doua zile dupa montaj, am avut un drum unde am intampinat o serie de probleme geniale, care m-au facut sa ma gandesc daca nu cumva am uitat sa conectam orice sub bordul ala, mai exact dupa ce am iesit de pe autostrada masina efectiv nu mai putea sa isi tina ralantiul, motorul balbaia excesiv, si dupa cateva minute de chin, in care am mers bara la bara pe centura Ploiestiului, s-a oprit motorul, si oprit a fost pentru mai bine de 15 min in care orice i-am facut nu pornea, nu ma gandeam la nimic decat la ce facusem cum 2 zile inainte si ce ar putea sa fie gresit.. intr un final am reusit sa o pornesc, si fara sa mai stau pe ganduri am facut stanga inapoi spre Bucuresti, culmea masina a mers impecabil in turatie, am ajuns in cele din urma cu ea acasa, am bagat diagonza, si supriza, avea stocata o eroare la care nu ma gandeam niciodata, de cand o am si de cand stiu masinile si motoarele astea nu m-am lovit de problema asta, EGR, se blocase supapa cu o bucata de ceva calamina, probabil la drumul spre Ploiesti unde a vazut constant turatie, a plecat o bucatica de calamina si a blocat supapa, am curatat o, resetat eroare, si totul este ok.
    3 points
  3. O sa pun poza asta, si nu o sa zic nimic :))
    3 points
  4. Vineri m-a anuntat sotia ca nu mai merge camera spate. Sambata am iesit sa investighez, in speranta ca e ceva simplu si rezolv rapid... n-a fost sa fie, m-a prins ora 20 pe sub masina. Mufa camerei a cedat, undeva prin interior e un fir intrerupt. Daca tot eram cu bara spate data jos, am zis sa o inlocuiesc cu o chinezarie cu care a venit player-ul. Dupa 2-3 ore de plastice demontate, injuraturi si maini zgariate pe sub bord, am reusit sa o montez. Calitatea video este groaznica, mai ales noaptea, am comandat o 70mai identica cu cea veche si va trebui sa reiau "procesul" de inlocuire camera (candva, cand oi avea chef).
    2 points
  5. Vineri mi-am facut de lucru, am inlocuit mecanismul stergatoarelor si bratul de la sofer (la pasager nu am gasit) cu unele noi. Si filtrul de polen, care avea in jur de 1 an jumatate. Am pus si valva de sens, dar am renuntat rapid la ea pt ca scadea presiunea la stropitoare destul de mult.
    2 points
  6. Odo 179.100 Nu s-a mai intamplat nimic special, doar un episod in care a inceput sa se balbaie si a aprins Check. Cum m-am dotat cu o bomba de tester de 30lei care se pare ca citeste doar partea de motor,l-am conectat si am gasit codul P0132, am sters eroarea si nici o problema de atunci. Cred totusi ca este o problema la sonda 1 de pe galerie.
    2 points
  7. 293.500 km, schimb de ulei, parbriz si plafon. Si stergatoare noi Bosch (aia am gasit) @ches o poza la perete, chiar daca nu era intuneric complet. Am impresia ca trebuie sa mai ridic putin farurile
    2 points
  8. Epica a intrat la mici reparatii de tinichigerie... de cand am luat-o a avut o pata de rugina pe plafon. Parbrizul era zgariat si el destul de rau, asa ca am zis sa le rezolv pe ambele.
    2 points
  9. Tot in aceeasi padure, un prieten a avut norocul sa mai descopere o groapa de gunoi. Pare mai mare ca prima, urmeaza sa o mai exploram saptamana viitoare. 3 rasnite de cafea marca Peugeot. Sticle, sticlute, calimari, cioburi de geam, de sticle si de vesela. O baterie pt lanterna marcata "wermacht", bucati de oglinda cu producatorul pe spate etc
    1 point
  10. Salutare, weekendul trecut am reusit sa schimb si curelele de accesorii si rola intinzatoare. Asa cum banuiam, rola mi-a dat cele mai multe batai de cap, pe deoparte din cauza spatiului limitat si pe de alta parte din cauza modului cum se prinde rola, cu o piulita speciala, facuta sa intre in canalul ala de unde se ajusteaza tensionarea curelei. Totul a durat undeva la 1.5 ore. Operatia am facut-o la un prieten care are garaj cu canal.
    1 point
  11. daca nu e o chestie de soft, adica sa nu fie alt layout, ar putea fi ceva mecanic, sa bata litera de langa.
    1 point
  12. La groapa de gunoi nu a mai mers treaba... am mai gasit o portiune cu gunoi la suprafata, dar majoritar cioburi de geam, cateva piese auto mici, bucati de furtun, cheder etc Am batut padurea prin diverse locuri, pe final de zi am reusit sa scot un tag german (blank, din pacate), la 2 pasi mai incolo un tub de antrenament 7.92 si la alti 2-3 pasi sigla auto Ferdinand Keibl
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...