Jump to content

 


Photo
* * * * * 5 votes

Espero 1.5 Dohc Bej


  • Please log in to reply
996 replies to this topic

#981 florinellll

florinellll

    Forumist

  • Membru
  • 419 posts
  • Din:BUCURESTI
  • Auto:DAEWOO-HONDA
  • Model:LEGANZA-ACCORD
  • An:2000-2011
  • Nr. Inmatr.:B-999-CUCU

Posted 09 April 2017 - 20:07

Eu l-am retunat in juma' de ora



#982 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 3048 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 09 April 2017 - 21:39

Mi-s de parere ca de slabesti foarte foarte putin aerisitorul incit sa nu opuna rezistenta presiunii in sistem si faci o juma' de pedala sau chiar o cursa (cu lichid pe furtunul de pe/in aerisitor) o sa graiasca la fix de fu ori ba aer in sistem.



#983 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4845 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 10 April 2017 - 20:04

Corect, dar nu am avut alt om atunci, vedem data viitoare, fix asta ma gandeam si eu sa fac.

Ce m-a bulversat a fost ca doar 2 faceau fenomenul, in diagonala si din intamplare sunt pe acelasi circuit :)



#984 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 3048 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 11 April 2017 - 06:38

Nu e cazul de-un nea pedala in zona de ai la indemina un furtun de aerisire de vreo ~ 80 cm ce pasuieste foarte bine pe capul aerisitorului, cu un ~ 15 cm (sau mai bine) lichid pe el ce e scurs/prelins usor in aerisitor in ideea de a scoate aerul, apoi o mica bucla (din aerisitor) catre in jos dupa care urmatoarea bucla a furtunului cit mai sus suspendat de arc sau orice altceva in zona. In modul asta, pentru scurt timp (suficient pentru a verifica) eventuale bule de aer in sistem se localizeaza undeva in jurul primei bucle formate. Cel putin eu astfel procedez de ma incearca curiozitatea verificarilor .



#985 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4845 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 13 April 2017 - 06:52

Am luat-o in Bucuresti aseara, frana pare ok, din pacate cred ca am rupt tamponul de la CV, o sa investighez mai amanuntit in urmatoarele zile.

Partea amuzanta si enervanta totodata este ca toata lumea vrea sa se "dea" cu mine si nu pot sa ma abtin.

E pe principiul, cum sa ma faca pe mine o coaja de espero? :)

Ii rup eu ceva pana la urma, intr-un fel e bine ca e in faza de testare, vedem ce s-a calculat prost.

Bine ca mi-am oprit si bmw-ul aici in Buc, daca ma lasa asta nu raman fara masina, am cu ce ma misca.

Si 2 poze

IMG-20170413-WA0005.jpg IMG-20170413-WA0007.jpg

Diseara va fi la intalnire, polivalenta cel mai probabil ca e cald :)


Edited by Dj_Dark, 13 April 2017 - 08:37.

  • VAXXi and tunning4life like this

#986 Geo_ZGA

Geo_ZGA

    Forumist

  • Membru
  • 779 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:B-81-ZGA

Posted 13 April 2017 - 22:34

Ne-ai pacalit si n-ai mai ajuns la intalnire :)


  • tunning4life likes this

#987 big2shae

big2shae

    Forumist

  • Membru
  • 466 posts
  • Din:Piatra Neamt/Bucuresti
  • Auto:Daewoo/Volkswagen
  • Model:Cielo/Jetta
  • An:2oo3/2oo8
  • Nr. Inmatr.:NT-23/27-PSG

Posted 14 April 2017 - 22:18

O fi vopsit ouăle..

#988 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4845 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 15 April 2017 - 02:22

Imi pare rau, a intervenit ceva.

Data viitoare, daca e frumos ne vedem la Poli, masina o sa mai stea in Bucuresti.


Edited by Dj_Dark, 15 April 2017 - 02:24.


#989 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4845 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 17 April 2017 - 09:50

Si..primele impresii, am rupt un tampon motor, ori cel de la cutie (de sub baterie) ori cel din spate din mijloc. La accelerari bruste se muta pozitia schimbatorului destul de mult, nu e normal.

O sa iau original (100 RON), cel mai probabil e cel de la cutie, oricum l-am cam fortat cand am carat masina fara motor, cutia de viteze neavand sprijin sigur l-a fortat intr-o pozitie nefireasca, asta pe langa timpul care il are si nici nu e original.

Am atins cu bara aia de jos pe la 2 denivelari, sa vedem cum a fost afectata.

Trozneste ceva cateodata la viraj pe loc, in deccelerare brusca, o fi tot tamponul sau..altceva, trebuie verificat si asta.

Pot fi mai multe cauze, pivotii in brate s-a rupt sudura de la piulite, capetele de bara nu se aseaza bine pe conurile modificate, bara aia de rigidizare are joc in prinderi, cam atat imi vin in cap momentan.

Usor asa se face.


Edited by Dj_Dark, 17 April 2017 - 09:55.


#990 alexinno

alexinno

    Forumist

  • Membru
  • 522 posts
  • Din:Braila
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Executive, GPL Tomasetto
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:BR-04-JOM

Posted 17 April 2017 - 18:30

Eu am pus Lemforder pe cel din spatele cutiei, e ok si dupa 2 ani. Era mult mai ieftin decat originalul. Am vrut sa-mi dau doar cu parerea, mai ales ca suntem ca ursitoarele la un nou...renascut. Mult succes!

 


Edited by alexinno, 17 April 2017 - 18:31.


#991 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4845 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 18 April 2017 - 19:50

Am luat originale de la radacini ambele de la cutie, sa vedem cat tin. Daca se rup din nou am o idee cum sa le intaresc pe viitor.

Joi se vor schimba.

Pret 200 RON ambele.

Si inca ceva, mi s-a fisurat parbrizul in dreapta jos si pare ca se extinde rapid. Cel mai probabil din cauza suspensiei, va trebui sa construiesc un strut bar intre oalele amortizoarelor cat de curand sa inchid paralelogramul.

Porcariile care se gasesc de cumparat nu ma satisfac, vreau ceva sanatos.

Maine mi-am facut programare la geometrie.


Edited by Dj_Dark, 18 April 2017 - 20:03.


#992 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4845 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 21 April 2017 - 07:23

Si s-a executat manevra, ambele tampoane erau bune insa le-am inlocuit daca tot m-am tavalit.

Problema era alta. Prinderea de metal dintre cutie si tamponul stanga slaba rau in suruburi.

In partea care se prinde pe cutie un surub lipsea complet, celelalte 2 desfacute cam 1 cm. Bine ca nu le-am rupt.

S-au strans alea 2 urmeaza sa caut si pe al treilea pe cutia veche de acasa.

Binenteles ca s-a schimbat si comportamentul, nu mai smuceste, nu mai trozneste, intra perfect in viteze, per total e alta masina :)

Misterul este, cum s-au desfacut. Exista o posibilitate foarte mare sa le fi slabit eu in procesul de aliniere montaj motor si asa au ramas.

Am mai gasit unul slab inainte de geometrie, intre axul volanului si cuplajul elastic de la caseta :D M-am prins ca aveam joc cam mare la volan si am investigat.

Acum inevitabil ma gandesc, ce naiba am mai uitat sa strang :D. Ca din buci am strans putin cand am vazut problemele si m-am gandit cat am tras de ea in starea asta.

Am facut si geometria, pare ca merge mult mai bine, nu mai trage in toate partile la plecari in forta, din pacate nici nu prea am avut cum sa plec tare pe vremea asta.


Edited by Dj_Dark, 21 April 2017 - 07:26.


#993 mike.omega

mike.omega

    Sofer Cu Acte

  • Membru
  • 2960 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Daewoo, VW
  • Model:Nubira II SX GPL, T3
  • An:2004, 1982

Posted 21 April 2017 - 07:50

Eu stiu ca de la vibratii/trepidatii si alte chestii cu "atii" la sfarsit piulitele se pot desface :) Motiv ptr care unde se ajunge greu sau unde nu vreau sa-mi mai bat capul prea curand am inceput sa montez piulite cu inel din plastic. 



#994 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4845 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 21 April 2017 - 07:55

Da, insa astea sunt suruburi, au pasta de blocare pe filet, si mai sunt insurubate si in aluminiu (sau antimoniu, din ce o fi facuta CV).

Oricum o sa mai verific odata cand il completez si pe al treilea. Mai mult ca sigur eu am fost de vina, am slabit ca sa "vina" motorul pe pozitie cand am pus distantierele la ala central sa il mut 1 cm mai spre stanga sa nu "bata" alternatorul in lonjeron, cum am vazut cazuri.


Edited by Dj_Dark, 21 April 2017 - 07:57.


#995 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 3048 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 21 April 2017 - 10:11

In general suruburile is prevazute cu adeziv de blocare. Eu folosesc Loctite 243.



#996 Geo_ZGA

Geo_ZGA

    Forumist

  • Membru
  • 779 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:B-81-ZGA

Posted 21 April 2017 - 12:13

Si dovada

Attached Thumbnails

  • 18055770_1409255732457887_3087270661654234606_o.jpg


#997 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4845 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 08 May 2017 - 16:18

Deci, inca rezista in 2 suruburi, nu par sa se fi desfacut din nou.

Intre timp am ajuns pe acasa si am pe cutia veche suportul cu toate 3 suruburile, din pacate nu am avut si trusa corespunzatoare la mine, trebuie cheie de 15 iar in cea veche din garaj nu am asa ceva, am incercat cu un 16 insa dupa ce a scapat la 2 am zis sa nu le distrug.

Data viitoare o sa vin pregatit.

In rest, functioneaza corespunzator, am rezolvat cablul de acceleratie care tot scapa din clema aia de fiecare data cand fortam, s-a adaugat o piulita pe post de adaos si un colier micut mai sus.

 






3 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)