Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Salut. As vrea sa vorbesc cu tine despre niste angel eys-uri. Cum sa fac? Merci anticipat!
  3. Vezi ce coduri de eroare ai, orice senzor de la ECU poate sa iti aprinda martorul de check engine. Ai citat un post din 2012 de-al lui Mircea, unde cel care postase initial a scris ca la service a vazut ca eroarea era de la DPF, de aici si raspunsul lui.
  4. Ieri am iesit in jurul Buc si am detectat un detector :)) Stiam al cui este, e pierdut de prin ianuarie...
  5. Hai ca iar am uitat de topicul asta si am lasat praful sa se depuna Cum a scris si @pompiliu92 m-am procopsit datorita lui cu un set de ceasuri Supervision , sau cum imi place mie sa le spun "ceasuri originale dă Koreea boss" :)), nu le avem in plan , stiam de existenta lor si de incercarea lui Pompiliu sa puna mana pe un set pentru el si unu pentru mine. Momentan ma apropii de 5000 km de cand am pus ceasurile :)), aveam o problema cu indicatul benzine de ceva timp, doar ca am reusit performanta sa raman in pana , am solicitat suport tehnic, moral si carburant de la un coleg de munca :)), am încercat de atunci sa o tin mereu cu peste jumatate de rezervor ca sa evit telefonul : " am ramas fara benzina iar, am eu palnie ". Am reușit ca la sfarsitul lunii August sa bifez si eu primul meu drum lung cu Nubira, pentru cine nu stie la drum lung am mers mereu cu Kia lu taică-meu ca na gpl mai ieftin, consuma la fel ca Nubira dar e ok :)). Nu am apucat sa fac o poza frumoasa la mare, poate la anul. Fiind primul ei drum lung am fost putin speriat de bombe, daca se rupe, daca sare pistonu prin bloc, daca rup distributia, daca ma face cineva acordeon pe A2, drept urmare am decis ca e cel mai optim sa plec la 3 dimineata cand eram singur pe A2 :)), doar ca nu am luat in calcul ceata , am avut portiuni unde am mers cu 60 la ora . Am vrut eu neaparat sa ii fac un consum dupa drumul asta, mi-a iesit undeva la 8.2% pe 550 km parcursi, dar la dus am mers mai mult cu 80-90 cu cateva varfuri de 160-170 ( astea in Germania ca e limita la noi) , iar la intoarcere am venit pe Harsova mers constant cu 110-120, cu un varf de 150 ca pierdusem turma :)). Super incantat de cum s-a comportat si de consum. Si pentru ca deja insistam cu distributia sa o schimb, astazi am reusit sa o fac dupa cred ca aproximativ 7-8 ani si undeva la 70.000 km, mai rezistau dar nu mult :)). Cureaua si rolele le-am luat Ina iar pompa de apa Hepu, daca tot umblam sub capota am schimbat fisele si bujiile, am luat Bosch si fise si bujii sa vedem cum se comporta , toata operațiunea a fost facuta de @mirceajo daca incercam singur riscam sa porneasca motoru invers . De aproximativ 2 luni ma simteam ca intr-un Vag corect si corespunzator, aveam check engine aprins din cauza senzorului pozitie axe came, am mers pe Delphi in detrimentul celui OE, diferenta la pret fiind de aproximativ 130 de lei, nu mult dar am zis sa încerc cu Delphi intai, sper sa tina. Cum ma regaseam astazi pe sub masina, am descoperit ca motorul meu e foarte sensibil si plange pe la garnitura de la baie :)) , in aceeasi ordine de idei am descoperit ca am un burduf la planetara dreapta dus, sa vad ce e mai rentabil si din punct de vedere financiar si al montajului, daca sa iau doar burduful sau sa caut prin dezmembrari o planetara buna. Am reusit dupa suficient de mult timp sa imi schimb si textilul de pe plafon, al meu fiind extrem de murdar, si daca tot am textil nou am primit cadou si o plafoniera de la un model cu trapa, imi mai trebuie doar trapa. Si spre uimirea mea, a fost primul lucru pe care l-am schimbat singur la masina asta si am reusit in timp relativ util si fara pagube materiale. Pe drumul spre casa astazi era sa fac cunoștință cu unu nene cu un Astra H care nu a vazut ca eram oprit sa fac stanga, imi pare rau ca nu am camera pe masina pusa, a tras pe acostament ca sa ma ocoleasca, acostament care era cu mult sub nivelul asfaltului, ma uitam la el ca urma sa intre in masinile de pe contrasens cand a redresat masina si a intrat iar pe asfalt. Astept sa vad daca avea cineva din jurul meu camera de bord si daca apare filmarea pe undeva, ca la ultimele 2 accidente si de data asta ma uitam la el cum se infige in mine, am cam imbatranit vreo cativa ani pe loc. Da da stiu am scris mult :)) dar asta e . Ps: am avut un supervizor de nadejde astazi la distributie :)) Urmeaza ca pana la sfarsitul anului sa ii schimb amortizoarele si platourile de la frana de mana, si poate ma conving ca e momentul sa atac rugina si sa repar gaurile ( pentru cine nu stie, am mare aerisire in pragul din dreapta:)) ) si daunele de la căprioară:)) Incet dar sigur imi indeplinesc nebunia de a avea cea mai dotata Nubira 1.6 din lume :).
  6. Gata si chiulasa, am curatat suprafetele cu lemn, sminger de 800 si o lama de cutter (usor, fiindca e aluminiu ). Am facut si un test de etanseitate la supape, pe admisie la pistoanele 3 si 4 din pacate nu etanseaza corect, mai ales la 3 unde sunt si cel mai ruginite. Sper ca in timp sa se curete, ar fi trebuit pasuite dar aia e, se pasuiesc the hard way . Pe chiulasa s-a montat admisia si rampa de injectie cu niste injectoare care sper sa mearga fiindca nu le stiu istoricul (nu au fost ale mele). Capacul e pus la misto, il voi curata inainte de montarea finala. Cam atat, sper week-endul viitor sa mai lucrez la ea, pana atunci imi trebuie pompa de apa si curea de distributie. Ah da, uitasem, segmentii noi cu bloc nou, deschiderea fantei la rece este 0,4 mm
  7. Salutare, Am un Aveo 1.4 - 101 cp din 2010. Problema mea este ca nu porneste ventilatorul de racire radiator, apa incepe sa fiarba si tot nu porneste. Am schimbat senzorul de temperatura nu s-a schimbat nimic. Cu ceva vreme in urma cand scoteam mufa de la senzorul de temperatura pleca automat si ventilatorul, acum nu se intampla nimic. Ventilatorul nu pleaca nici pe AC - posibil nu mai am freon. Am verificat ventilatorul pe direct - functioneaza, am verificat sigurante sunt ok, am verificat relee sunt ok. Ce am constatat pe releul ce porneste ventilatorul daca fac eu contactul ce trebuie sa-l faca releul porneste ventilatorul. Mi-am zis ca e releul , dar l-am inlocuit cu cel de la geamuri (acelasi curent 35A) este ok. Cred ca nu primeste comanda pe bobina , cine da comanda pe bobina sa plece ventilatorul? Sper ca am expus problema mea desul de explicit. Ma puteti ajuta?
  8. Da nu i sa aprins martorul pentru dpf ci martorul motor așa pățesc și eu care după o zi se stinge singur la mine . Se aprinde de multe ori la mine după o regenerare
  9. Eu fac asta de placere, nu de nevoie. De-asta am 4 masini functionale, se strica una, iau alta
  10. Earlier
  11. Si eu! Vine cat de curand vremea cand n-o sa mai gasim piese... Dar tie nu ti-e rau cand stii cat ai de lucru la fierataniile alea? Mie cand mi se "strica" ceva la masini, sau cand ma gandesc ca trebuie sa merg la service, sau chiar ITP, ma iau ametelile, nu dorm noaptea.
  12. Au venit segmentii, drept urmare am bagat pistoanele. Am reusit sa rup un surub de la biela noua, ori cheia dinamometrica mi-a facut figuri, ori suruburi proaste. Tind sa cred a doua varianta fiindca le-am strans tandem la pistoanele 2 si 3 si la 2 au rezistat desi erau la a treia strangere fara inlocuire din istoria motorului. Drept urmare am inlocuit ambele suruburi de la nr 3 cu cele de la biela veche fiindca si celalalt era vizibil intins. M-am indurat sa pun si pompa de ulei noua ca tot aveam 2 prin garaj, luate la reducere de la radacini, evident. Eu si Pompiliu ce golim stocul alora Pompa a fost desfacuta inainte si bine am facut fiindca era uscata complet, nici urma de ulei/vaselina prin ea, pleca direct fier pe fier. Am montat si baia de ulei si am inchis motorul in partea de jos. Am vrut sa pun si chiulasa insa era mult de munca, trebuiau curatate suprafetele bine, plus ca vreau sa curat bine pe la supape fiindca este o gramada de moloz si alte nebunii pe-acolo, data viitoare.
  13. Azi s-au bagat planetarele, montat electrica botului si o parte din bot. Urmeaza bara cat de curand. Totodata am reusit sa deblochez alternatorul fara sa il desfac, sper sa si incarce, pacat de el era aproape nou cand l-am dat jos cu tot cu motor si a fost 1000 RON la momentul respectiv, Valeo de 85A.
  14. Am curatat calimara si cocarda, am reusit sa pastrez urmele de cerneala... cate povesti or fi fost scrise cu cerneala asta, poate chiar jurnalul pe care merg aici.
  15. Dupa o pauza destul de lunga (am mai avut vreo 2-3 iesiri, din care una cu ceva antice si medievale in Dobrogea), sambata am ajuns la munte. Nu am reusit sa ajung efectiv pe muntele unde vroiam, pt ca un drum era cu bariera iar al 2lea impracticabil pt Pinin (rampa abrupta, noroi, drumul inclinat pe lateral in unele parti...), am mers intr-un loc unde am mai tot detectat. In primele 15-20 minute: cocarda romaneasca regimentul 30 infanterie, calimara (inca murdara de cerneala la interior) si cana din aluminiu. toate ww1. Dupa aceea lucrurile au stagnat, am fugit nitel de un urs, am mai scos doar cateva maruntisuri... nasturi, nasturei, tarnacop, ramasita de lopata, protectii de focos
  16. Aparatul de radio nu funcționează, am verificat siguranta și este ok. Ce și unde sa mai verific?
  17. In general Sparkurile cu cutie automata s-au vandut in SUA. Poti incerca sa gasesti una pe ebay, dar costul este foarte mare la transport...
  18. Trebuie sa verifici care sunt semnalele de la vechiul casetofon si sa fii sigur ca sunt puse corect si la cel nou. Verifica si siguranta din bord daca spui ca ai inversat mufele, poate s-a ars.
  19. Ultimul pret: 500 lei jantele, fara alte negocieri
  20. I-am comandat, dar nu de gura voastra ci fiindca am rupt unul la montaj Totodata am descoperit ca se gasesc din ce in ce mai greu piese de daewoo Am gasit intr-un final goetze cu greu, urmeaza sa ii si primesc. Pana atunci am montat biela noua in locul celei strambe. Am reusit acasa cu o presa improvizata din surubul de jos al alternatorului (singurul de lungimea potrivita) o tubulara, vre-o 2 saibe si o lampa cu gaz. A fost mai usor decat am crezut, la remontare am reusit sa il bag chiar cu mana incalzind doar biela, diferenta de temperatura intre biela si boltul rece a fost suficient. Intre timp, fiindca se apropie inceputul scolii si se termina distractia, am scos restul pistoanelor, am montat ambreiajul/cutia si am urcat ansamblul pe masina folosind o metoda foarte neortodoxa si noua pentru mine Am zis ca mai bine sta sus pe masina la un adapost oarecare decat cu baia in sus pe un palet
  21. Rezolvat deschiderea electrica portbagaj
  22. Lacetti Sedan din 2007 si ~125.000km pana acum. S-au schimbat etrierii pe spate din cauza ca nu mai lucrau bine, 1 rulment si bucsa de la amortizor pe stanga fata iar in garantie sonda de oxigen. Practic nu s-a simtit ca ai masina in acesti 14 ani. Un alt lucru important mi se pare ca nu are deloc rugina la caroserie( 0 elemente revopsite) doar dedesubt cum este si normal. Consum 6.5-7% la exterior mers decent si 8-9-10% mers alert. Oras intre 10 si 13%. Masina nu consuma absolut deloc ulei intre revizii spre deosebire de masinile din zilele noastre si am folosit numai 5w30. Mi se pare destul de sensibila la benzina in schimb, cum nu-i place benzina cum da Check Engine si mai sacadeaza la turatie mica dar te obisnuiesti. Daca poti gasi o masina intretinuta chiar n-are rost sa stai pe ganduri.
  23. Buna ziua, Am si eu un Chevrolet Spark din 2007 care are casetofonul din fabrica, adica cu CD. Am cumparat unul nou cu USB si nu porneste. Am inversat mufele de nu stiu cate ori si tot nu porneste. E ceva ce ar trebui sa stiu? Sau fac ceva gresit? Daca ma puteti ajuta cu niste detalii cum se instaleaza. Multumesc anticipat!
  24. Wow , mama ce tare , am m-ai gasit si pe Olx nu stiu daca e acelasi vanzator oricum mersi mult vad are m-ai multe piese si de Nubira Matiz Cielo deci na poate o fi lucrat cu piese Daewoo si m-ai are ramase sau cine stie :))
  25. Acum sunt la service, am venit pe baterie, pt ca alternatorul la incarcare imi arata "0", aici vor sa imi comande alt regulator de tensiune, dupa ce acum doua zile l-au schimbat. Cu cel vechi mergea, dar se cam aprindea martorul "baterie" in bord.
  26. Ti-am mai gasit cateva piese noi originale pentru Damas. https://mivaserv.autovit.ro/shop/?q=damas&search[category_id]=&search[order]=created_at%3Adesc
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...