Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Deja vorbim de sf-uri... nu masoara nimeni la micron, cotele sunt la 0.25, 0.5mm. Toate motoarele au niste tolerante acceptate inclusiv de producator, nici din fabrica nu ies masurate la micron.
  4. Honuirea, indiferent cat de fina ar fi, ia din material ... Nu conteaza cati microni, dar NU va mai rezulta cota originala !
  5. Sambata a fost prima iesire la munte, intr-o zona in care am mai fost, pe urmele regimentului 30... zapezile si ploile au mai scos la suprafata obiecte noi. Un cuc maltratat, medalie incoronarea Carol I 1881, ochelari masca de gaze, 2 tuburi de antrenament pt Mannlicher m93 (au lemn in interior, in loc de praf), un tub de Martini Henry cu un m93 infipt in el pe post de cutiuta cu vaselina, nasturi, nasturei, capac bidon apa
  6. Geo_ZGA

    Epica 2.0 Vcdi

    Si-a revenit consumul, de la filtrul de aer era. La dus spre munte am alergat-o, dar la intors am mers legal, lejer... minimul absolut: 3.9. In medie cam 5.1-5.2 am scos pe intoarcere
  7. Honuirea pastreaza cota originala, nu se ia din material. Problema cu codurile e ca nu stiu care dintre ele e standard.
  8. Dupa honuire n-ar trebui sa iti spuna mecanicul ce cota iti trebuie ? Ma gandesc ca o sa fie , in cel mai bun caz, cota 1. La Leganza nu exista cota 1, ca fapt divers
  9. 3 coduri diferite... cineva imi zicea ca ar fi pe cote de reparatie, dar nu as da 1200 lei (originale) pe parerea cuiva de pe net
  10. ches

    Epica 2.0 Vcdi

    Cu ocazia asta mi-ai adus aminte ca trebuie sa merg in targ sa cumpar 1 m de furtun pt oil catch can-ul de pe Captiva. Cel vechi era mai mic in diametru, l-am incalzit si fortat peste stuturile de la PCV si bineinteles ca a crapat nitel.
  11. Ca sa mai fac un update, s-a achizitionat un bloc sh complet, in stare buna (mici zgarieturi, dar f fine care ies la honuire). Acum caut segmenti, pt ca sunt 3 tipuri si nu stiu exact ce sa aleg... se va face o honuire, montaj si cam aia e. Plus maruntisuri, gen curatat injectoare, schimbat microfiltre din ele, simeringuri peste tot etc
  12. Geo_ZGA

    Epica 2.0 Vcdi

    In weekend am facut o tura pana la Navodari si mi s-a parut cam mare consumul... cam 1-1.5 peste ce era normal (~9.5 la 138km/h, 8.8-8.9 la 128km/h). Drept urmare am comandat un filtru de aer si ulei pt schimb. Azi am inlocuit doar filtrul de aer, dupa care mi-am facut de lucru cu oil catch can-ul. Borseste ulei peste tot, asa ca, pana ii gasesc o reparatie buna (daca o fi), l-am dat jos si am pus un furtun cum era si din fabrica. Urmeaza si schimbul de ulei, dar cum Epica nu e Pinin sa ma bag in picioare pe sub ea, ma voi duce la mecanic. Aprox 261.000km la bord
  13. Am fost astăzi și am făcut operațiile descrise mai sus de Ches, dar mie mi-a cerut 240lei și in final după ce am spus ca am văzut și cu 150, mi-a luat 200 lei, și sa vin la 1 an pentru întreținere , sa schimb uleiul la compresor.A măsurat la grila de bord aerul rece: 1,7 grade. Sunt mulțumit, dar cred ca și cu 150 lei găseam același servicii.
  14. Asta cu verificarea la 2 ani este vrajeala totala. La Epica am reumplut instalatia dupa 9-10 ani cand am vazut ca baga mai lesinat. AC-ul de acasa l-am nu l-am reumplut niciodata si bate in 15 ani. La Spark a inceput sa bage doar aer recisor ca sa ma exprim finut, dupa 5-6 ani de la verificare/ reumplere. Am reumplut si acum este OK. Cost: 120 lei. Toate aparatele fac acelasi lucru - golesc instalatia, videaza pt verificare pierderi si apoi reumplere cu cat scrie pe eticheta de pe capota.
  15. Salut baieti , a mai aparut o mica problema , am mai avut-o in trecut, s-a remediat se pare doar temporar , la un service unde am si intrebat ce a fost dar nu am primit rasuns. La un moment dat dupa aproximativ 1 ora de mers, extra urban, in localitate dupa cateva opriri la trecerile de pietoni, daca faci greseala sa o scoti din viteza (cutie automata)risti sa nu mai poti pleca de pe loc. Masina pornita cand o bagi in sarcina (drive) se opreste motorul. O pornesti si operatiunea se repeta. Acum intrebare : sa fie cumva un senzor cu probleme sau calculatorul?
  16. sincer, nu prea ai ce intretinere sa faci, daca zici ca baga rece. intretinerea consta in igienizarea instalatiei, verificarea scurgerii condensului sa nu fie blocata, schimbarea filtrului de cabina. exista procedura de verificare a racirii, este descrisa in manualul de reparatii, dar e laborioasa, trebuie masurata temperatura, nu prea sunt dispusi mecanicii sa faca asa ceva. Plus ca, iti vor spune ca nu mai e noua, nu mai merge ca la inceput. tabelul este pentru aveo, ca eu asta am.
  17. Earlier
  18. Bună ziua tuturor. Am o întrebare legată de aerul condiționat AC. La mașina mea AC funcționează, răcește -zic eu dar am înțeles că se face întreținere la 1-2 ani, poate mai devreme, intru-cât se pierde 10% freon la un interval de timp. Eu am cumparat-o iarna, nu m-am lovit încă de nici o problemă. Pe scurt: am sunat la 4-5 service care încarcă cu freon. Preț: 150-200 lei. Ultimul la care am sunat a spus că doar completează cu freon - 50lei/100grame* 25lei/50grame, cât încape, (ulei nu se completează dacă există presiune), mi-a spus domnul. Acum întreb: ce fac ceilalți pentru 150-200 lei în plus față de completarea cu freon?
  19. Am schimbat si intarit putin tamponul central de la motor fiindca avea joc mare de la greutatea motorului si era o chestiune de timp pana se rupea la fel ca cel vechi. O poza de context, tamponul cu pricina este cel din stanga. Am indesat fortat in partea de jos o bucata de cauciuc de pe tamponul vechi (cum are cel din dreapta, plin tot acolo), acum limba de sus sta lipita de caroserie si se simte ca motorul nu se mai misca asa rau intre acceleratie si frana de motor. Din pacate ma grabeam si nu am facut poza cu mantzocareala, am doar cu victima:
  20. Pus tips-ul vechi pe noua toba. E crima sa sudezi inox subtire cu electrod, am reusit cu 40a maxim, peste trecea prin el. Si nu, nu am invatat sa sudez. a fost opera lu taica-miu'
  21. Lucrurile stau in felul urmator, ce am reusit sa fac pentru moment: Verificat clapeta de acceleratie,curata, ca noua; Schimbat , in urma verificarii codurilor de eroare , supapa comanda pozitie arbore cu came, partea de admisie; Nicio schimbare. Daca stie cineva: In urma schimbarii supapei care comanda pozitia arborelui cu came trebuie anulata eroarea din soft pentru ca supapa sa lucreze corect sau pur si simplu ea isi face treaba si softul anuleaza singur eroarea? Va multumesc! Urmeaza sa schimb sonda lambda ,va tin la curent!
  22. Le-am pus... dar degeaba. Mai incerc, pana la urma s-o gasi careva sa le ia.
  23. Incearca sa le pui pe olx, se potrivesc si pe unele modele mai vechi de Mitsubishi, gen Colt, trebuie sa te documentezi nitel. Eu asa am reusit sa vand jantele de tabla de 15" ale sora-mii (Lacetti are tot 4x114.3).
  24. Cosmetică auto profesională / Deplasare la domiciliu / Detailing interior / Injecție-Extracție / Soluții dedicate - textil - piele - alcantara - plastice Pentru mai multe detalii și programări, contact în privat. Detailing interior complet + hidratare plastice Seat Altea FR Detailing interior complet + hidratare plastice Ford Fusion 3 Detailing interior complet + hidratare piele și plastice Ford Kuga
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...