Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. E gata, mai am finitia de mahon de relipit pe aia de la schimbator, baga cald, all good. Urmatoarea pe lista este siguranta aia de la dezaburire, functioneaza dar topeste siguranta in 5 minute (nu se arde), probabil contact imperfect in panou, o fericire.
  3. Ieri am dat o fuga pe transfagarasan sa vada aia micii zapada si sa mai fac niste km la asta. Nu am fost dezamagit Masina s-a comportat bine, e definitia puturoseniei daca nu o turezi dar e ok batraneste asa cateodata. A facut aproape 1000 km de la desfacerea motorului, drept urmare am inceput sa ii dau un pic. Sunt impresionat de frana aia, desi e stock complet franeaza foarte bine, e drept ca totul e nou, ceea ce dovedeste ca masina nu are frane proaste dupa cum umbla vorba, cu intretinere corespunzatoare sunt chiar ok.
  4. Last week
  5. Buna ziua stimați domni . De puțin timp în familie a sosit o mașină Opel CORSA C din 2001, motor benzina 1.0 . Îmi puteți spune vă rog : 1. După ce aprind pozitia și faza scurtă, de unde comut pe fază lungă? 2. Plafoniera de unde o pot opri să nu se aprindă când deschid ușile ? Plafoniera nu are atașat întrerupător. Vă mulțumesc mult anticipat !
  6. Busonul vechi era tot de Cielo si... miroasea nitel pe langa el. L-am inlocuit cu un Valeo, nu pare sa mai miroasa acum, sper sa nu-l piarda sotia pt ca nu mai are "sufa" aia "antiprost"
  7. Salex

    La Multi Ani

    Pentru toti colegii si toate colegele care se simt cu musca pe caciula... La multi ani de ziua numelui
  8. Cand am fost in vizita la Salonul Auto Bucuresti i-am facut si o placuta personalizata, pana gasesc una originala de showroom, cu font in stilul scrisului de mana. Duminica am inceput tratamentul pentru piele, sa o mai inmoi, ca e destul de taricica. Intre timp, am mai gasit un magazin cu diverse piese Daewoo originale, dar in Pitesti, pe Bulevardul Fratii Golesti, Bloc S9C. Auto Power Mafo se numesc.
  9. Ia hai sa mai bag un mic wall of text, ca au trecut cateva luni de la ultimul update. Incepuse sa ma zgarie un pic pe cele 4 retine albeata de la aparatorile de noroi, grila stergatoarelor si suportul pentru numarul de inmatriculare, asa am imprumutat un pistol cu aer cald si le-am readus negrul la suprafata, dupa am dat si cu un dressing de plastice pe care il aveam, Meguiar's Ultimate Black. La una dintre aparatori am tinut un pic prea mult pistolul intr-un loc si am inmuiat un pic de tot plasticul. Aia e. Cine nu munceste, nu greseste. Am amanat schimbarea conductelor de frana pe anul viitor, ca e mai mult de munca acolo. In plus, nici furtunurile de frana de la Hel Performance nu au fost ce trebuie. Va trebui sa fac unele pe comanda. Totusi, am reusit sa schimb lichidul de frana si tamponul motor dreapta cu cel care trebuia. De asemenea, am gasit in Polonia tamponul pentru cutia de viteze. Pe ala o sa il schimb prin ianuarie, inainte de ITP. Ala era si ultimul de care mai aveam nevoie. Prin august, Bratu Tudor ne-a filmat mie si lui @mirceajo bijuteriile, asa ca va las link-urile de Instagram + Tik Tok sa va delectati privirile: https://www.tiktok.com/@bratudor/video/7134277664583601413?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7171542945426343429 https://www.tiktok.com/@bratudor/video/7157676955876216069?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1 https://www.instagram.com/p/ChHq3i-Dz7w/ https://www.instagram.com/reel/CkSwNikj8DI/?utm_source=ig_web_copy_link In mare majoritate a postarilor mele am vorbit in mare parte de piese cumparate, revizii si ale mesterile, asa ca am zis sa postez si pe unde m-am plimbat. Am condus pentru prima data pana la mare (Constanta) si am zis sa fie cu Nubira, sa vada si ea marea. Nu ca ar fi cine stie ce mare soferie sa mergi pana acolo, dar a fost un farmec aparte cand eram la volanul ei. S-a descurcat foarte bine, tinand cont ca eram 4 persoane in masina (dintre care una era cat doua) si portbagaj plin de bagaje. Mai in drepta era si Bricul Mircea A atras si ceva priviri de la lume, in special de la un grup de turisti coreeni. :)) A fost bagata si in tarc, sa nu scape herghelia de cai. :)) Am fost si pana pe Valea Argesului. Dupa a fost incaltata de iarna, imbaiata si pregatita de iernat.
  10. Comenzile de geamuri si alte maruntisuri sunt facute de Donyang Electronics.
  11. Vezi ... daca nu lucrezi cu manusi de latex
  12. Earlier
  13. Asa se vede in poza din cauza unghiului, in realitate nu e asa rau, l-am atins cu mana un pic cand l-am montat
  14. Toata compasiunea pentru ce ai avut de facut ... imi aduc aminte perfect sistemul de la Espero. Te asigur ca ala de la Leganza e mult mai nasol Dar, ceva nu imi place. Mai bine de jumatate din fagure este cam "turtit", asta va afecta fluxul de aer care va trece prin calorifer :((
  15. Din seria, daca nu repari iarna la masina nu ai facut nimic, ieri m-am apucat sa schimb caloriferul de caldura fiindca ma plictiseam Evident, am reusit sa rup stutul de la condensul de AC la demontare (am uitat complet de el) dar am reusit sa desfac toate suruburile frumos, inclusiv infamul de deasupra timoneriei pentru cine stie ) Binenteles ca radiatorul nou (nissens) era putin mai mic decat originalul si a trebuit sa fac o "romaneasca la una din prinderi, cred ca se observa in poze. Totodata am lipit stutul de condens si la remontare l-am rupt iar, fiindca nu reuseam sa inchid clima din cauza unei conducte de la noul calorifer si am fortat cam tare. S-a realiniat conducta cu cateva lovituri de ciocan si am reusit sa inchid clima . Am pus toate suruburile inclusiv ala nenorocit, insa pentru asta a trebuit sa demontez maneta schimbatorului cu tot cu tija aferenta pentru spatiu, insa cel mai probabil o sa o desfac iar sa relipesc stutul fiindca pe partea cealata e complicat si nu o sa fiu sigur ca il pozitionez bine si sigur ma trezesc cu apa la picioare la vara. Cam atat momentan fiidnca ma saturasem sa tot stau in pozitii contorsioniste prin masina, continuarea episodul viitor.
  16. Cu motor SH, dupa experienta de acum, ma cam tem. Poate sa fie generatie de dupa 2014 ... Dar chiar si asa. Ideea de desfacut si refacut cel actual se bazeaza pe faptul ca as avea control total la piese, macar stiu ce bag. Am gasit pistoane forjate, chiar si in Ro. Mai mult, am gasit pistoane forjate la +0,5mm ... Posibil un fel de RK1. Par sa fie sanse mai bune acum decat erau saptamana trecuta. Deci, daca sunt probleme de camasa, merge o rectificare+honuire ... Cumva, oricum pistoanele le schimb, nu mai am incredere in ele, bag forjate. Deci nu ar fi mare hai, ramane doar rectificarea blocului. Cam asta imi pare un plan fezabil, mai astept oferta de piese
  17. Sper ca ai rezolvat intre timp, aceeasi problema si eu am patit-o acum multi ani, s-a dovedit ca sunt unele probleme de cablaj.
  18. Am mai intalnit si eu comportamente ciudate la arderea unei sigurante pe care scria ceva dar alimenta si cu totul altceva. E un design un pic mai "economic" pe partea electrica. Multumim ca ne-ai spus si rezolvarea!
  19. S-ar rezolvat între timp, am înlocuit o siguranță de 15 A din compartimentul motor. Ciudat că închiderea centralizata și deschiderea portbagajului din telecomanda era funcțională. Nu mergea sa deschid portbagajul din butonul de pe ușă.
  20. Salutare, am întâmpinat următoarea situație : după oprirea motorului, indicatoarele ceasurilor de bord rămân blocate , dispare afișajul kilometrajului.Ca sa coboare definitiv trebuie sa pun contactul ai să îl iau imediat ce au coborât. Toată situația a apărut după ce am scos becul care luminează in portbagaj deoarece aveam martorul portbagaj deschis aprins in permanență - probabil contact imperfect. A mai plătit cineva așa ? Aveți o soluție pentru rezolvarea acestei probleme ? Recomandati sa scot borna peste noapte ? Mulțumesc.
  21. Pai, atunci variantele sunt acelelasi doar ca scoti bmw-ul din ele Legat de bloc, o fi aluminiu fara camasi, doar coating de ceva gen nikasil/alusil ca la bmw. Apropo de motor nou clar nu "nou" gandind obiectiv, daca trebuie sa inlocui mai mult decat un piston nu cred ca mai are rost sa continui, alt motor sh direct in care intri si il faci cum trebuie, daca gasesti si nu costa cat masina, altfel, data la dezmembrat si luat alta (da stiu, nu esti genul, nici eu). La cat de rare sunt motor sh greu de gasit, in schimb asta are si o parte buna, daca gasesti persoana potrivita o dai la dezmembrari pe bani buni Acelasi lucru am patit si eu la un nissan primera (p11 parca) acum multi ani, piston spart, bloc zgariat muci, la momentul respectiv am gasit un singur motor ca al lui departe, am fost fupa el si vroia pe el cat masina toata, drept urmare s-a inlocuit cu altul mai potent si mai comun care cred ca merge si in ziua de azi.
  22. Nu ma pricep la sfaturi de mecanica dar, doua motoare (la Nubira si Spark) cu distributie sarita + restul de probleme asociate, le-am rezolvat la service-ul de pe Pucheni, cu zero probleme dupa. Nu scot fum, nu consuma ulei etc. Un alt nume care imi vine in minte e Claudiu DNC care pe vremuri se ocupa doar de Opel.
  23. Si la daewoo sunt electrice, dar cele cu Clima
  24. Iar asa pe final de vara prin august am avut o revelatie.. trebuie sa vopsesc etrierii ca nu mai merge. Am ales un rosu mat pentru etrieri si negru mat pentru discuri, ambele pt temperaturi inalte de la Dedeman motorsport. Da stiu, trebuie sa repar aripa spate si sa vopsesc jantele.. urmeaza. Tot in august am avut parte de o alta mica filmare din partea lui Bratu, las link-urile de pe Instagram si Tiktok (depinde ce folositi, eu am facut cont pe tiktok doar sa-l vad): https://www.instagram.com/reel/CkSwNikj8DI/?utm_source=ig_web_copy_link https://www.tiktok.com/@bratudor/video/7157676955876216069?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1 si alte poze.. de luna asta :)) Gata sunt la zi
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...