Jump to content

Recommended Posts

@ Mircea . Cam la cat se va ridica operatia ? Asigura si rescrierea softului original inainte de revizii ?

Share this post


Link to post

300 euro. Ce rescriere inainte de revizii? Nu se poate vedea ca masina este chipuita decat daca o pun pe dynotest sau descarca mapa din ECM sa o vada parametru cu parametru pe computer. Greu de facut, la noi la revizii abia daca pun un scaner pe masina, iar mai mult de jumatate din cei care le au nu prea stiu sa le foloseasca. Rescrierea softului original o faci doar in cazul in care ai o problema grava a masinii si nu vrei sa se vada, gen motor spart, ambreiaj distrus, turbina sifonata ssau intercooler spart etc

 

Dar de Lacetti WTCC ce sa mai zicem :D o masina superba din punctul meu de vedere :osanale:

...dar care nu are in comun cu modelul de strada decat numele si forma generala a caroseriei ;)

Share this post


Link to post

Ce mare chipuiala e la un turbo-Diesel ? Cresti limita de presiune a aspiratiei fortate. In rest, face ECU ce a fost invatat sa faca. Asta a facut si injinerii de la SEAT cand i-a prins.

Share this post


Link to post

Nu sunt chiar atat de sigur ca asta-i tot :) In general mai sunt parametrii care trebuie modificati, inclusiv timpii de injectie

Share this post


Link to post

Ma indoiesc sau zic ca, cine umbla in alta parte se adventureaza. Stii bine cat de fragil este echilibrul acolo, nu-i ca la benzinare, sa poti trage linistit de orice. Iar pentru 20%, cat zici matale, nu-i nevoie.

Inca, baietii sunt cu bun simt, nu merg pana la 30%, au mila de motor si de client.

Share this post


Link to post

buna, am vazut ca vorbiti de rescriere de soft, eu am facut o rescriere prin primavara, de la 121 cp la 152 parca a zis si cuplu undeva pe la 350 la tcm turbo in timisoara si masina merge super la acceleratie iar la viteza de top am atins 200, nush cat mergea inainte ca nu am incercat dar este o mica problema la mine la peste 180 km/h se aprinde martorul de filtru de particule care se stinge in vreo 3 zile singur...nu stiu ce inseamna asta dar diferenta la consum nu am sesizat cu martorul aprins deci banuiesc ca martorul se aprindea din cauza eliminarii a mai multor noxe decat era normal, la viteza foarte mare probabil avand putere mai mare = elimanare crescuta noxe.

 

Asta cred eu ca ar fii cauza. In rest e ok si la demaraj rupe...scoate suta sub 9 sec. poti sa iti dai lejer cu q7, tuareg de 3.0 tdi ca nu te faci de ras :P

 

ps.: acceleratie 80-120 km/h incepand cu treapta 3 in jur de 6-8 secunde depinde cat e masina de incarcata... 

 

 

Share this post


Link to post

200 merge si cu 121 CP, viteza maxima este data de limitarea cutiei de viteze, nu de puterea motorului. Poti pune si 300 cp pe cutia aceasta, tot 200 va atinge masina.

Faptul ca se aprinde martorul de la DPF inseamna ca se colmateaza filtrul de particule. In carte este bine specificat ce trebuie sa faci in aceasta situatie, pentru ca motorul intra in ciclu de regenerare DPF. Trebuie sa mentii o anumita viteza o anumita perioada si sa nu opresti motorul pana la stingerea martorului. Oprind motorul nu faci decat sa opresti operatia de curatare si vei avea probleme cu o oarecare contaminare a uleiului cu motorina, intrucat pe perioada de curatare, se injecteaza mai multa motorina in pistoane pentru a creste temperatura gazelor de evacuare. Daca nu respecti recomandarea de a merge cu o anumita viteza, multa motorina va spala uleiul de pe cilindri si va ajunge in baie.

Eu unul nu am avut pana acum in 33000 km vreo aprindere a martorului DPF, desi merg destul de mult in oras. Nici cand am mers cu 200 nu am avut astfel de probleme, chiar mi-a placut tare cum se comporta masina la o astfel de viteza, stabilitatea neavand de suferit, nu ai niciodata senzatia de pierdere a controlului asupra directiei, denivelarile sunt absorbite promt si fara ruliu in caroserie. Evident ca masina nu este facuta pentru astfel de viteze, insa se comporta foarte bine in plaja de viteze superioare cu mult limitelor legale :D

Revenind la chip tuning, e ciudat ceea ce spui despre consum, in mod normal, exploatand masina in acelasi mod ca si inainte de chiptuning, consumul ar trebui sa scada.

Share this post


Link to post

stiam ca trebuie sa merg pana se stinge martorul dar de pe autostrada buc.-pitesti pana in timisoara nu s-a stins...ce era sa fac sa merg 2 zile intruna pana se stinge?

Edited by Mircea
Fast reply sau add reply

Share this post


Link to post

Pai trebuie sa mergi cu o anumita viteza. Daca ai continuat sa o arzi la blana, evident ca nu s-a stins :) )

Share this post


Link to post

Buna, am noutati...am pus jante de aliaj MAK Fever 5r pe 16" cu et 40 si j7 cu anvelope Kumho Ecsta KU31 205.50, am si poze...

post-22698-126006588807_thumb.jpgpost-22698-126006590151_thumb.jpgpost-22698-126006592069_thumb.jpgpost-22698-126006595108_thumb.jpgpost-22698-126006597213_thumb.jpg

 

ps. nu mai rupe aderenta (la 150cp) si este mai stabila si parca mai comoda un pic :P ...va recomand cu incredere...si acuma cu jantele gata cu tuningul ca prea multi bani am bagat in masina (folii, xenon, parktronic, jante, soft tcm si binenteles detector radar :D )

Share this post


Link to post

Daca tie nu-ti atinge cu 205/50 R16, inseamna ca eu nu mai trebuie sa-mi fac griji la 205/50 R15 :) Arata bine masina.

Share this post


Link to post

Sigur iti merge 205.50 pe 15 la mine pe 16 nu atinge si am pus inele de centrare si sta perfect si parca e loc si de mai mare un pic dar dadea eraore la km la mare.

Share this post


Link to post

 

Ca fapt divers, la anvelope de iarna am 195/60/R15 si nu ating pe nicaieri.

 

 

Pt iarna sunt bune anvelopele 195.60 r15 sau 185.60 r15 care sunt ceva mai subtiri si ma gandesc ca pe zapada cele mai subtiri sunt mai bune

 

 

 

Share this post


Link to post

Normal, teoria zice ca cele mai subtiri. Eu totusi le prefer pe cele mai late, intrucat gandeste-te ca nu mergi numai pe zapada, iar pe asfalt te avantajeaza mai mult cele mai late :)

Share this post


Link to post

Deoarece in ultima vreme m-am saturat sa tot spal la faruri si proiectoare, mi-a venit o idee. Cum se poate face un sistem de spalare macar la faruri :)

Sper ca nu am postat gresit, dar am zis ca nu are rost sa deschid un alt topic, pt imbunatatire la masina, am considerat ca e tot un "tuning".

Intentionez sa montez si eu duze tip perdea, si cu cele vechi ma gandeam daca nu ar merge montate in bara pt faruri, intrebarea mea, ar fi daca duce pompa si duze perdea si cele vechii puse la faruri.

Share this post


Link to post

Iti trebuie pompa si duze de mare presiune, altfel doar le uzi, nu le speli...

Share this post


Link to post

Si ai ceva sfaturi in privinta asta? :)

Imi trece prin cap inca o idee, sa mai pun un bidonas cu pompa numai pt faruri.

Share this post


Link to post

E, Mircea.. sa ne tii la curent, si dupa montaj asteptam impresii. Ca as fi si eu interesat de asa ceva.

Share this post


Link to post

Sa vedem daca livreaza mai intai. Daca nu, va trebui sa gasesc solutii alternative de achizitie in Canada si expeditie in Romania...

Share this post


Link to post

.. plus 2 seturi de placute ceramice (fata - spate).

 

Hmmm, alea nu trebuie bagate in temperatura? Si cam cat ar costa?

Share this post


Link to post

Discurile de frana dublu ventilate (si fata si spate) sunt 97 USD perechea, iar placutele de frana ceramice sunt 35.5 usd setul pe axa fata si 37.95 usd pe spate. La toate astea se adauga expeditia, taxele vamale si TVA-ul. Nasol ca vad ca baietii nu se inghesuie sa raspunda la mailuri...

Share this post


Link to post

Ventilate pe spate? Nu trebuie schimbati si etrierii?

Share this post


Link to post

Pai asta ma intreb si eu. Comparand specificatiile vad ca au aceiasi dimensiune.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...