Jump to content

Recommended Posts

Gata, le-am montat.

post-5070-1239451468_thumb.jpg

post-5070-1239451473_thumb.jpg

post-5070-1239451476_thumb.jpg

post-5070-1239451480_thumb.jpg

post-5070-1239451484_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu-mi place :) Nu vin corect in zona capotei, nu continua luftul acolo, e o diferenta destul de mare. La fel, pleoapele nu continua linia data de capota in partea frontala, au curbura prea rapida, parca se grabesc sa se uneasca cu aripa... Chestiile astea nu se vedeau cand erau albe, acum se vad.

Share this post


Link to post

Da, in dreptul capotei, unde se uneste cu bara fata, este o diferenta... asa mi-a iesit desi nu am vrut :( . Mai mari probleme mi-am facut cu vopseaua... dar ea a iesit ok. Curbura, din punctul meu de vedere, este fireasca, asa o vad eu :) .

Share this post


Link to post

Isi da seama cineva cum a facut turcul asta aici de a modificat farurile? Mi se pare mie sau a demontat oglinzile?

Share this post


Link to post

Le-a dat jos si le-a vopsit. Sunt prinse in surubele :) .

Share this post


Link to post

Ajutat de tutorialul de la lacetti am reusit sa dau ceasurile jos pentru a vedea daca se poate schimba culoarea cu care se aprind. Rezultatul este ca in poze :( . Becurile ce lumineaza cifrele si inele din jurul lor au o pielita albastra pe ele si sunt becuri de 3,4 W, iar culoarea pe care o doream era alb. Becurile din restul masinii au si ele o pielita, dar de data asta verde, deci se pot face sa se aprinda alb. Am scos becurile de la ceasuri si am pus o lumina in spate iar dupa cum se vede in poza se pare ca plasticul este colorat verde la cifre iar inelele albastre... AB sau Bogdan please help, se pot pune ceva leduri?

 

Becurile dupa aproape 3 ani sunt afumate rau :( se cer inlocuite.

post-5070-1240685162_thumb.jpg

post-5070-1240685168_thumb.jpg

post-5070-1240685173_thumb.jpg

Share this post


Link to post

cat te-a ajuns vopsitul lor?

Share this post


Link to post

Daca te referi la pleoape, 2x lei un spray cu primer si 55 lei a costat un spray cu vopsea facut dupa codul de culoare al masinii.

Share this post


Link to post

In legatura cu resoftarea unui lacetti diesel...

 

Am facut o rescriere de soft de la TCM turbo care a costat 150 e si performantele masinii au crescut la 150cp si cuplu undeva la 340 nm aprox.

 

E super masina trage f bine mai ales in treptele 3-4-5. O acceleratie de la 80 km/h la 120 km/h se face in aprox 6 sec acuma dupa resoftare incepand din treapta 3.

 

Eu sunt multumit cum merge si se merita,

 

Ps. mircea jentile tale sunt cumva enzo h? si pe cat? merci

Share this post


Link to post

Da, sunt Enzo H, pe 15"

Cat ai garantie de la resoftare si de cat timp ai facut-o? Ai fum in spate la accelerari brutale? DPF-ul ce zice?

Share this post


Link to post

am resoftat acuma aprox 2 luni.

 

merge brici nu scoate deloc fum, nu se manifesta anormal absolut deloc

 

garantia pe resoftare este de 2 ani

 

si am pastrat softul meu original pe pc si pot oricand sa-l rescriu pe masina

 

 

 

si mai o lamurire plss., am citit pe forum despre jante pt lacetti si vreau sa iau pe diametrul de 16" si grosimea 6.5 cu ET 42 sau 7 cu ET 40 daca e ok oricare varianta si gume 205.45.16 sau 205.50.16. e buna oricare dintre variantele de mai sus ? plss un raspuns clar sa stiu ce sa comand.  

 

multumesc mult

Share this post


Link to post

Pe 16 iti merg asa:

1. 6,5j x 16, pcd 4x114,3 ET 40 anvelope 195/45 r16, 195/50 r16, 205/45 r16

2. 6.5j x 16, pcd 4x114,3 ET 35 anvelope 195/45 r16, 195/50 r16, 205/45 r16

Share this post


Link to post

multumesc de informatii

 

 

acum ma pun sa caut jante si anvelope..sper ca va arata ok pe 16 si poate castig ceva la stabilitate

 

si mai am ceva de lamurit..la mine la 25 mii km dupa o revizie la care au mutat rotile de pe fata pe spate si invers uzura pe fata esta cam mare mai am putin si ajung la marcajul acela de siguranta de pe cauciuc..iar pe spate e mai putin uzat

 

repet rotile de fata de acuma au fost pe stape pana la revizia de 15 mii km

 

multumesc

 

ps.: la jante am gasit ceva dezent sau enzo la pret bun cu guma good year nct5 205.45.16 (250 ron bucata de pe net la magazine de anvelope)..si zic ca merge ok

Share this post


Link to post

E cuplu mare pe fata si de-aia se tocesc repede.

Share this post


Link to post

am gasit 2 variante de jante 

 

1. 7.0 x 16 , 4x114.30 et 40

 

2. 6.5 x 16 , 4x114.30 et 40

 

cu gume 205.45 cu care roata ar fii pe total mai mica cu 0.8% decat originala sau guma 205.50 iar roata mai mare cu 2,6% ambele variante incadrandu-se in acel +3% >-3% .

 

cred ca optez pt varianta 7.0 x 16 et 40 cu guma 205.45...sper sa nu am surpriza sa frece in vreu loc undeva cum a patit cineva pe forum pe la pagina 3.

 

mircea daca poti o ultima parere la alegerea mea m-ar ajuta mult. multumesc

Share this post


Link to post

7 J o sa-ti loveasca! Eu ti-am dat exact dimensiunile de care ai nevoie. Personal, pe drumurile din Romania, si talonul de 50 mi se pare mic.

Am sunat la TCM turbo si am intrebat de resoftare. Mi-au dat un pret dublu fata de ce ai scris tu mai sus...

Share this post


Link to post

eu sunt din tm, si am facut resoftarea aici la un distribuitor autorizat de tcm turbo care l-am gasit pe pagina lor de tcm. tipu a luat mai putin si mi-a zis ca decat sa faca 3 resoftari la 250 euro mai bine face 10 la 150 euro.

 

150 euro la lacetti diesel iar la captiva era 250 euro la el.

 

o fi pret de criza.. :P

 

daca vrei iti dau numele si nr de tel

 

poti sa-l suni sa vezi...pana nu schimba tarifu..eu stiu...mie asa mi-a luat 150 fara factura la negru

 

 

 

ms. pt inf la jante...raman dator si am ales dimensiunea 6.5jx16 cu gume de 205.50 care sunt cu 16 mm mai mari decat cele din fabrica si intra ok fara sa frece

Share this post


Link to post

Pai si ce fac, dau 150 e pe resoftare si 200 pe drumul pana la TM? :) ) Las' c-o fac la Bucuresti.

Share this post


Link to post

Si daca ar fi sa pui jante de 17 ? Ce dimensiuni , sau pe ce site pot sa verific ?

Share this post


Link to post

Multumesc mult Mircea !

Share this post


Link to post

revin dupa o mini vacanta de week-end in ungaria unde intamplator vad in trafic un lacetti hb diesel (dupa gura tobei de esapament care este mai larga la diesel am presupus), il urmaresc pana opreste si intreb politicos despre tuningul la jante.

 

jante: bobet lv4 16"

 

gume: dunlop sp 9000 205.50.16

 

arata super, masina stabila, ce intelegeam eu din ce zicea unguru si e f multumit de ele.

 

in ro n-am vaz nimik pe 16 pe lacetti pe strada.

 

 

 

 

Share this post


Link to post

N-ai intrebat ce era mai important: J-ul (latimea) si ET-ul (distanta butucului fata de axul rotii)

Share this post


Link to post
N-ai intrebat ce era mai important: J-ul (latimea) si ET-ul (distanta butucului fata de axul rotii)

am uitat eu sa specfic era de 6,5j cu et 40 ca mi-a aratat catalogul de unde le-a cumparat caci cu limba era mai greu de inteles..

 

 

apropo cat trebuie sa fie et defapt? scade cu grosimea janti?...am vazut pe un site cu jante 16" cu j de 6,5 si 7 cu et 35, 40, 42...poate stii tu sa explici :P raman dator again..10x

 

apropo un site profi. de calculare dimensiuni jante si anvel.: http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp

Edited by alterego

Share this post


Link to post

am o nelamurire mircea, ai spus ca janta 16"x7j cu et 40 nu e ok ca o sa loveasca de ce 17"x7j cu et 40 merge?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...