Jump to content
Sign in to follow this  
sedon20dis

Espero Meu Tunat :)

Recommended Posts

e posibil sa o strice mult evazarile alea de la aripi. cred ca daca le micsorezi o sa arate mai bine.

Share this post


Link to post

:mda:

urat urat urat.

 

Mult prea evazat, seamana cu o palarie cu roti. Spoilerul spate are aerisirile alea ca spoilerele alea de 2 lei din vitan, roata spate se vede urat nefiind pe mijloc, roti mici bagate in interior... bani aruncati pe geam.

 

evazat?? se cheama "umflat" dar numai pt cunoscatori!! :) daca imi gasesti tu un model frumos pt spoilerul spate pune o poza si gata...iar modelul asta de spoiler ar trebui sa te interesezi dupa ce maisina e copiat si mai vb atunci!! "roata spate se vede urat nefiind pe mijloc" pt ca poza nu e cum ar trebui sa fie!! :)

ROTI MICI??? 17" 8J 225/45? NU ITI SUNT DE AJUNS?? MA TATA PUNE NISTE 22 " PE ESPERO SI MA ANUNTZI PE URMA IMI PUN SI EU :spumelagura:

Share this post


Link to post

Mie spoilerul spate imi seamana cu spoilerul fata... as jura ca e spoilerul din fata...

Share this post


Link to post

de asta zici ? > :)

post-285-1138123064_thumb.jpg

Share this post


Link to post

sincer eu prin tuning inteleg cu totul altceva decat inteleg altii...un tuning schimba in primul rand tot aspectul masinii!! nu doar o aplicatie la spoilerul fatza niste praguri de dacie(no ofence) si o aplicatie pe spoilerul spate si gata..masina e tunata!!

trebuie schimbat tot la ea...si interior si la motor umblat si muzica pusa pe ea si alte prostioare care o fac sa fie deosebita..

 

de asta zici ? > :)

cevade genu.. :) si daca masina aia e de doi bani..si felul cum arata ...atunci :wallbanger:

Share this post


Link to post

1. http://dexonline.ro/search.php?cuv=evazat

2. Aripile sunt prea bombate pentru rotile alea, trebuia sa le gandesti inainte ca sa imbrace frumos roata. In general, aripile si contraaripile de pe masinile facute profi imbraca perfect roata (nu exista spatiu intre marginea rotii si tabla). In plus, se vede urat din spate ditamai "umflatura".

3. Aerodinamicitatea la Espero este una foarte buna si in zilele noastre, are Cx 0.28.

Share this post


Link to post

Intrebare ... de ce bara spate trebuie sa fie "tip Modena" (Ferrari Modena)... oare chiar nu ai gasit un alt model ... ???

Share this post


Link to post

ti-am scanat espero-ul cu toata bunavointa. din pacate, incercarea ta este nereusita. da impresia ca nu ai avut mult timp la dispozitie, volumele nu sunt armonizate, sugereaza o macheta in forma bruta, cu excrescente. rotile nu se potrivesc deloc cu locasurile lor, si nu e de vina aparatul de fotografiat, sa stii. nimic nu se potriveste cu nimic.

frumoasa nu este. de asemenea ai afectat rau de tot coeficientul aerodinamic.

culoarea exterioara imi place, dar exista si aici o observatie, nu prea se potriveste culoarea exterioara cu albul de pe fetele portierelor.

imi pare rau de banii (banuiesc ca destul de multi) cheltuiti. eu personal daca as avea de ales intre masina ta tunata si un espero asa cum a iesit de pe banda, la aceeasi bani... nu as avea nici cea mai mica ezitare... ba chiar as plati si ceva in plus pentru un espero original, este mai valoros decat masina prezentata in fotografii.

Share this post


Link to post

Priteni,am spus si o mai spun odata masina nu este terminata! in acele poze nu aveam nici amortizoare nici arcuri puse era standard! masina o sa fie coborata...si la catzi bani am bagat in ea am gandit-o!! rotile din spate o sa vina perfect in locasurile in care sunt pt ca o sa pun niste cauciucuri mai mari (225/40)aveam in poze si tre sapun 225/45sau /50!in spate vin distantierele puse(tre sa-mi ajunga din Germania)...in rest ce sa spun..

Iar cremul..nu albul de la portiere se potriveste perfect...asteapta sa vezi masina in realitate!

Si inca un lucru de ce tot o trage lumea cu coeficientul aerodinamic? nu e avione masina ...nu vreau sa merg cu 250km/h si nu ma intereseaza daca consuma 20l/100km...care e problema?

Share this post


Link to post

ok, uite, eu sunt iesean, am inteles ca esti din iasi, probabil am s-o vad si am sa iti spun parerea mea.

daca tu esti multumit de ea, foarte bine, asta conteaza la urma urmei.

bafta in continuare.

Share this post


Link to post
Si inca un lucru de ce tot o trage lumea cu coeficientul aerodinamic? nu e avione masina ...nu vreau sa merg cu 250km/h si nu ma intereseaza daca consuma 20l/100km...care e problema?

Problema e ochiul, acesta, ca si aerul, prefera schimbarile line, discrete, ale liniilor si ale formelor. Eu as inlocui aici termenul de tunat cu cel de turbat.

Share this post


Link to post

Inteleg,masina asta a fost facuta sa intoarca capul...de obicei de asta faci tuning la o masina sa atraga priviri!Am vrut ca masina sa aiba un aspect mai nervos ,espero in general avand un aspect dupa mine mai batrancios..e invechit modelul..

Da sunt din iasi si astept sa vina primavara ca sa o scot pe strazi!

Share this post


Link to post

Vezi ca intorsul capului are doua sensuri, iar nervii nu sunt buni la nici o varsta.

Share this post


Link to post

sedon, nimeni altul decit mataluta ai adus in discutie imbunatatirea aerodinamicii prin tuningul tau - ai idee cite sute de ore se studiaza in tunelul aerodinamic o masina de competitie? chiar si una normala sta mult si bine acolo, cu scopul de a fi cit mai aerodinamica pentru a imbunatati consumul la viteze mari si a elimina cit mai mult posibil zgomotul de vint.

 

Io cred ca ai reusit ce ti-ai propus, respectiv masina va intoarce priviri pe strada; as putea sa dau si un pronostic despre procentul celor care vor zice "oau! ce tare!" si al celor ce vor zice " citamai varza, neica!", dar te las pe tine sa afli ...

Share this post


Link to post

ce sa zic...nu e prea reusita, din lateral zici ca nu se poate deschide bine portiera...asa este?

Share this post


Link to post

Nu te supara, dar ai vandalizat espero. E de o mie de ori mai frumos standard... Parca e un camion cu roti de trotineta...Rotile din spate is intrate jumatate de metru in aripi, necentrate. Alea din fata, la fel. Spoilerele sunt mult prea mari, la fel si pragurile. Geamurile sunt in 3 culori iar stopurile nu au legatura cu restul caroseriei. Prizele de aer sunt muuult prea mari, torul este facut la o scara prea mare. Masina va atrage priviri, dar nu in sensul bun...

Share this post


Link to post

la espero consumul a fost si este o problema mare!la viteze mari espero te rupe la comsun la 200km/h pe 30km mi-a consumat 10 l...deci...trage concluzii! forma aerodinamica nu a fost o prioritate...nu potzi merge cu o masina de genul asta prea tare! la 100 cp ce vrei de la o masina!!

si ca sa mergi cu espero cu peste 140kmh tre sa ai bani!!viteza mea de mers e de 90km/h... :) prima la mine e sigurantza..

mugurportierele se deschid toate cum ar trebui!

 

Unii ar trebui sa citeasca tot ce s-a scris pana aici si dupa asta ar trebui sa vorbeasca!geamurile care zici ca saunt in zece culori sunt ionizate..asta-i viatza si eu port ochelari!

nu stiu cum va atrage priviri...dar mi-e imi place...ma simt bine in ea si doar asta conteaza!!

Si as dori si eu niste poze detaliate cu un espero pe care lumea il considera frumos tunat!

Sunt curios !masina reflecta custul meu as dori sa vad care sunt gusturi voastre de masini tunate!

Share this post


Link to post

sedon29dis: nu stiu cum va atrage priviri...dar mi-e imi place...ma simt bine in ea si doar asta conteaza!!

 

daca ti-e iti place e foarte bine!

sa stii ca in america ar rupe o masina care arata asa!

seamana cu un model de chevrolet de politie! (nu cred ca camara, dar pe-acolo :) )

Share this post


Link to post

Eu am apreciat gustul verificat a lui Giugiaro, de asta am cumparat modelul acesta. Orice modificare ar insemna o ofensa adusa maestrului.

Share this post


Link to post

apreciez banii bagati in masina , munca depusa pentru ea , tapiseria din interior si atat.

Share this post


Link to post

cred ca ai muncit mult la ea, te-a mai ajutat cineva?

cat a durat?

unde stai in iasi?

Share this post


Link to post

Din lateral nu arata asa rau, doar rotile par cam mici comparativ cu masina.

Din fata si din spate mi se pare exagerat de latita in partea inferioara si da impresia unei barci sau un vaporas. Se impun niste jenti late pentru a continua linia masinii, asa da impresia ca e neterminata.

Culoarea mie imi place foarte mult, iar daca tie iti place masina per ansamblu e foarte bine: nu e frumos ce e frumos, e frumos ce-ti place.

Te felicit pentru munca depusa, pasiune si mai ales investitia facuta. Astept poze si cu interiorul.

Succes in continuare.

Edited by dreamlike

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...