Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Cam rar dar poate totusi ajuta o curatare. In principiu daca nu mai etanseaza altul nou (sau SH bun)

Share this post


Link to post

Ai grija si cat dai pe cel sh. Ca daca e 1.5 mil nu e mare scofala si as merge pe nou.

Share this post


Link to post

Buna ziua din nou

Am sclipuit o rampa cu tot cu injectoare de opel benzina 1.8 Atata stiu nu am vazut masina. Am scos injectoarele de pe ea si le am pus la Cielo pe rampa lui. Au venit fizic foarte bine si masina pare sa se comporte ok deodata. Ce am observat injectoarele sunt cu jet dublu (nu stiu cele originale cum au jetul) Cert este ca rampa sta presurizata deodata, astept sa vad o pornire dinineata. Daca treaba e ok dau un milion vechi pe toata treaba.Atasat poze cu rampa de opel avand pe ea injectoarele scoase de pe Cielo. Ce mi a mai spus omul ca motorul respectiv era 1.8 16 valve.Astept sa va dati o parere.

Stima,

Doru

post-4622-0-49336000-1386947838_thumb.jpg

post-4622-0-11454500-1386947854_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Du-te la un analizor de gaze, alea au alt debit si trebuie reglat timpul din potentiometrul de CO, altfel o sa-ti consume cat china si iti afuma bujiile imediat.

Share this post


Link to post

Ma duc la un stand itp non daewoo (nu am in oras) or sti aia ce sa faca? In speta e vorba despre o filiala Dacia Service unde fac itpul.

Share this post


Link to post

Nu cred ca stiu sa o regleze insa macar it zic nivelul de noxe si daca e peste limita

 

Share this post


Link to post

Unde esre situat potenriometrul respectiv macar sa sriu daca nu ies noxele sa l mai strang sriu ca e empirica treaba sae ma gandesc sa l ajustez pana ies ok pe tester. Da ti va o parere dace e bine asa macar empiric pana ajung la un service daewoi care stie cu ce se mananca treaba asta

Share this post


Link to post

E pe langa filtrul de aer si e "multitura" insa nu mai stiu in ce parte micsoreaza si in ce parte mareste.

Share this post


Link to post

Este langa filtrul de aer si are un capacel de plastic. Arata asa: Orientativ (numai orientativ !), semnalul trebuie sa aiba in jur de 0,6v. Sper sa-l gasesti usor folosind poza. Reglarea corecta se face pe analizor, asa cum spune Geo.

Share this post


Link to post

Adica Florin :)

 

Ideea e ca valoarea aia orientativa este cu injectoare stock de cielo, cu alea de 1.8 nu prea se mai aplica.

Reglajul ideal ar fi cu testerul conectat si analizorul la c....esapament :D . Pe tester vezi cum variaza valoarea (adica daca invarti bine) iar pe analizor impactul asupra noxelor.

 

PS Credc a o sa cheltui mai multi bani pe reglaje decat daca luai direct niste injectoare sh de cielo :)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Salut! De cateva saptamani am o problema la Espero: cand invart cheia sa pornesc se aprind martorii din bord, merg toti consumatorii ( faruri, cd player, etc.), dar nu invarte electromotorul. Se aude pompa de benzina, respectiv comutatorul de la instalatia de gaz, dar nu se invarte. Chestia asta mi se intampla doar uneori. Pot sa am 5-6 porniri ok, mers perfect de la prima cheie, apoi sa las masina o perioada ( o zi, doua, dar chiar si cateva minute doar) si apoi sa nu porneasca. Ii dau 10-20 de chei si nu se aude nimic invartind. Asa ca o imping sau o las sa plece la vale, apoi o bag in viteza si porneste. Aseara n-a mai pornit deloc, am lasat-o in oras parcata cu fata la bordura in panta si neavand unde s-o imping am mers acasa pe jos. Azi m-am dus sa ma uit la releul de pornire si sa iau altul daca il vad ars sau topit. Dar inainte de asta am hotarat sa ii mai dau o cheie, poate pleaca. Si a plecat din prima. Am ajuns acasa, m-am uitat la releu, pare ok. Se poate sa aiba vreo problema doar in anumite momente si sa trebuiasca sa-l schimb? Sau sa fie ceva de la electromotor, de exemplu carbunii uzati? Sa ma apuc sa ii schimb?

 

Acum cateva saptamani am avut niste sobolani intrati in compartimentul motor. :lollol: Au mancat putin din captuseala dintre motor si habitaclu, atat am putut sa vad. Se poate sa fi intrerupt ceva fire, care in functie de pozitie uneori sa faca contact, alteori nu ?

Edited by OmCret

Share this post


Link to post

Pare o problema de contact slab,verifica legaturile la bornele bateriei,eventual si tensiunea bateriei.

Share this post


Link to post

Mai degraba solenoidul electromotorului

Share this post


Link to post

Postez si eu spre informare. Inca nu am fost la analizor gaze. Cu injectoarele standard cam de 50 lei benzina faceam 120 130 km acum de 100 lei am facut 154 km deci consuma nu se joaca. De mers merge al dracului de iute dar nici sa creasca consumul cu 70 procente parca tot nu cred. Unde arde atata benzina? Am postat doar de polemica e clar ca trebuie sa o mai strang de gat. De fugit n-a fugit in halul asta de cand ma'sa pardon, koreea, o stie.
Scuzati ortografia postez de pe un drac de telefon.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Pai ce credeai? :) Nu ai citit ce am zis in toate postarile alea de mai sus? :) In primul am zis exact asta.

Presupun ca e si fumul dupa tine ca la diesel :D

 

LE La problema cu espero poate fi si contactul electric dar mai degraba un contact imperfect pe la electromotor.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Al naibii ca nu scoate fum nu se ineaca si trage ca proasta.

Share this post


Link to post

Am scos partea centrala a electromotorului: placa cu carbuni carbuni si rotorul. Din cei 4 carbuni, 2 au aceeasi dimensiune, par destul de mari, unul vizibil mai mic decat ceilalti, iar unul alaturat de asta e cam la jumatate decat primii 2. O sa iau o placa cu carbuni noua + un releu de pornire.

Share this post


Link to post

Buna seara.Va rog sa ma iertati daca postez unde nu trebuie dar aici m-am gindit ca e corect.Sa încep cu ceea ce vreau eu sa ma lamuresc.Am un Cielo exe dohc an fabricatie 2004 si prin luna septembrie a acestui an am avut ghinionul sa m-i se arda garnitura de chiuloasa la 143000 km.Mentionez ca masina are si inst. gpl pusa aftermarket marca bigas secventiala.Dupa ce am demontat chiuloasa am constatat ca avea uzura pe segmentii de la pistoanele 2 si 3 si am zis ca tot e desfacut motorul sa ii schimb si segmentii.Am cumparat setul de segmenti,simeringurile de supape care nu prea pareau asa obosite (inainte de aceasta interventie nu aveam consum de ulei prea mare cam 1l la cca 6000 de km parcursi) .Dupa ce am montat tot la loc cu piesele noi cumparate mai sus am pornit motorul.Am folosit ulei GM 10W40 pt.inceput dupa care am zis sa folosesc aral 10w40.Problema pe care o am este ca dupa ce am rulat cca 1000 km cu ea a inceput sa scoata fum albastru la pornire la rece dupa care nu mai scoate nimic pot sa o accelerez cit vreau si la cald nici atit.Am schimbat uleiul dupa cum am spus mai sus si tot acelasi rezultat.Colac peste pupaza acum m-am pricopsit si cu un zgomot la distributie care apare numai la cald ca un scirtait deranjant.Va rog sa ma ajutati cu un sfat ca nu mai stiu ce sa-i fac.Pina sa m-i se arda garnitura nu aveam asemenea probleme.Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Curios este cum de ti-ai dat seama ca segmentii sunt uzati numai dupa ce ai demontat chiulasa (in general, diagnosticarea se face inainte) !? Daca segmentarea s-a facut la 145000 km va fi nevoie de ceva mai mult rodaj. Cred ca zgomotul provine de la curelele anexelor.

Share this post


Link to post

Cind s-a demontat chiulasa am miscat pistoanele cu mana fata spate si aveau joc care a disparut atunci cind s-au montat noii segmenti Cit despre rodaj am in prezent 2500 km parcursi de cind am facut motorul si tot aceleasi simptome le are adica tot scoate fum la pornire la rece.Cureaua de distributie a fost inlocuita impreuna cu rolele intinzatoare si pompa de apa acum 10000 de km deci nu este prea veche.

Share this post


Link to post

La plecarea de pe loc (semafor, de pilda) ai observat un nor de fum in spatele masinii ?

Share this post


Link to post

Buna seara.Abia acum am sosit acasa si nu am avut cind sa mai citesc pe forum.Fumul albastrui caci nu este forba de fum gros este vizibil numai la pornirea motorului la rece dupa aprox. o zi de pauza, dupa care nu se mai vede nimic e totul ok.La pornirea la cald nu se vede nimic.

 

Share this post


Link to post

Pai... pana la urma, consuma ulei ? Cat la 1000 Km ?

Share this post


Link to post

Dupa parerea mea simptomele duc spre segmenti. Fie nu s-au asezat, fie nu au fost montati cum trebuie, fie prezinta defecte de fabricatie ... variante ar fi mai multe. Eu i-as lasa sa se rodeze cum trebuie, m-as impacienta dupa un parcurs de 10.000km. 300ml dupa o segmentare (apropos, s-a facut honuirea camasilor, s-a pastrat cota STD, s-a masurat conicitatea ???) nu mi se pare deloc grav.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...