Jump to content

Recommended Posts

Este foarte posibil totusi ca bobina sa fie defecta. Poate nu mai trimite curentul catre contactul de unde il preia fisa daca are contact imperfect sau intrerupt in interiorul ei. Am intalnit un caz d-asta.

Share this post


Link to post

Bobina e 2x2. Adica 2 module fiecare deservind 2 bujii. In mod normal, daca pica un modul, motorul ar trebui sa mearga in 2 pistoane. Adica, ar fi cam greu sa se deplaseze masina fara sa fie tractata.

Share this post


Link to post

Pai la mine merg 3 buji da cred ca e 2x2 probabil are un modul ars dar e curios e ca merg 3 fise si 3 buji, masina merge si ia singura numai ca face ca tractorul .

Nustiu ce sa mai zic o sa merg la un servis s-au sa schimb bobina ca am gasit la cineva destul de ieftin una.

Va multumesc pentru informati , fisele sunt noi dela buji ca leam schimbat toate .

Edited by piratu94

Share this post


Link to post

Oricum, nu mai merge cu ea asa , deorece benzina din pistonul unde bujia nu lucreaza iti scapa in baia de ulei,stricand calitatea uleiului.

Share this post


Link to post

Salutare.

O intrebare capcana am pt voi .

Cum se schimba vitevele pt un consum eficient, la ce turatie , in cate mii de ture?

Eu la schimb pana in 2000 iar turatia minima in viteza respectiva undeva la 1500 .

Cum ar trebui sa procedez.

 

 

schimbi prea jos chiar si pentru un diesel...

 

schimba foarte bine, asa schimba si cutia automata la Espero, si turatia normala e intre 1500 si 2200, peste numai in modul power sau overdrive peste 100 km/h.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Pai atunci ... eu as mai face o singura recomandare: mergeti asa in special atunci cind masina e plina si cu A/Cul in functiune !

 

Era sa uit de frina de motor ...

Share this post


Link to post

Se misca mai lent e adevarat, dar e ideeal penru un consum redus, ii si zice modul economic in manual la A/T, mai ales ca la Espero 1.8 cuplul maxim e jos, pe la 2500, ma gandesc ca si la Leganza o fi la fel.

Share this post


Link to post

Pe la vreo 4000 si ceva ...

Share this post


Link to post

Pai nu am mers cu ea asa si nici nu merg, am facut comanda la alta bobina si o schimb ca alta solutie nu e .

 

Cine ma lamureste si pe mine? Se poate arde bobina de inductie dar sa dea scanteie la 3 fise si la una sa nu dea de loc.

Are circuit separat pentru fie care fisa s-au sa fie de la alceva ? Fisele sunt noi , si cand o scot din bobina una cate una face flama la bobina dar una nu face nimic e moarta . Va multumesc

Share this post


Link to post

Cine ma lamureste si pe mine? Se poate arde bobina de inductie dar sa dea scanteie la 3 fise si la una sa nu dea de loc.

DA !!! Ars e impropriu spus, mai bine zis este defect.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

nu glisierele in sine sunt problema - deocamdata - ci garniturile de protectie, care sunt uzate si intra mizerie

pe eBay nu am gasit... :(

Se gasesc peste tot glisiere cu garnituri, codul GM este 93740249 (se potrivesc si la Nubira, Cielo Executive). Tocmai am luat eu unul din Bacau cu 96 RON, la autodaewoo sunt mai ieftine cu 11 lei. Kit-ul include patru glisiere cu garnituri si un plic cu unsoare.

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Esti sigur ca sint pentru spate ? Nu de alta insa eu am impresia ca ar fi de fata ...

 

LE: De fapt sint sigur ca sint de fata ! Ma bazez pe logica, Cielo nu are etrier pe spate ;)

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Nu le-am incercat, de unde le-am luat mi-au zis ca se potrivesc la Leganza pe ambele punti. Maine mi-am luat o dupa-amiaza libera si in timp ce fierbe cazanul de tuica cred ca dau iar rotile jos. Sambata am pus rotile de iarna si cu ocazia asta am schimbat si placutele de frana pe spate insa n-am mai verificat glisierele si bineinteles ca cele de jos erau blocate, cu placutele vechi nu se incalzeau rotile, insa cu cele noi fumegau etrierii dupa 5 km. Luni am demontat glisierele si le-am curatat/uns cu vaselina siliconica, insa la una am ciupit garnitura si vreau sa le schimb pe toate cele din partea inferioara. Zilele astea am observat o usoara vibratie in volan la 120-130 km/h doar in accelerare, in frana de motor nu se simte. Poate sa fie din echilibrarea rotilor sau din caseta de directie (schimbata de 10k km)? Capetele de bara si bucsele sunt OK, verificate in primavara.

Share this post


Link to post

Codul este pentru Leganza. Iar pretul fabricii pentru acest reper este de ... 61 RON.

Share this post


Link to post

Tre' sa manance si gura lor un 50%, c-asa-i la noi! :-W

Share this post


Link to post

Codul este pentru Leganza.

Fata sau spate ? Garniturile difera. Pentru spate as lua si eu un set de rezerva.

Share this post


Link to post

Las' ca va zic cum se potrivesc maine seara, dupa ce le montez.

Share this post


Link to post

Fata sau spate ? Garniturile difera. Pentru spate as lua si eu un set de rezerva.

Asta nu stiu. Unde caut eu apare doar ca sunt pentru Leganza.

Share this post


Link to post

Sal am si eu o intrebare , bobina de inductie depe leganza se potriveste pe nubira 1 ?

Share this post


Link to post

Da, este aceesi bobina, cod 96350585

Share this post


Link to post

Incep prin a saluta pe toata lumea de pe acest forum ! Salut ! :) . De curand am intrat in posesia unei leganza 2.2 CDX , cutie automata , prima inscriere in 2003 , 122.000 km . Masina nu are nici o buba , ruleaza minunat , stiu de ea pentru ca o am de la o ruda apropiata . Am totusi o nelamurire . Distributia a fost schimbata odata , se ceva ca la urmatoarea revizie sa o inlocuiesc ? din ce am citit pe forum , la 120k trebuie inlocuita din nou . Mersi de intelegere si sper sa nu fi postat unde nu trebuie .

Share this post


Link to post

Da, schimba distributia (inclusiv rolele, toate trei).

Share this post


Link to post

. De curand am intrat in posesia unei leganza 2.2 CDX ,

Esti sigur ca este 2,2l? Este adusa din SUA?

Share this post


Link to post

Crede-ma ca m-am uitat bine in certificat :) . Motivul pentru care o tin e ca merge super , nu are nici o bataie , troncanit, huruit , martori aprinsi etc . I-am facut si consumul de la craiova la tg-jiu , motorul cald , 103 Km ... 7 litri . Acum am completat plinul si sunt curios cat imi va iesi doar oras . Mersi de sfat , la 125k am sa-i schimb si distributia , pe langa toate celelalte .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...