cookie Posted June 20, 2006 (edited) Unde ar trebui sa fie in bord celelalte doua fire care pleaca de sub bancheta? Daca leg la ele un led cu rezistenta pe el si schimb si sonda cu una cu trei fire merge? Multumesc Edited June 20, 2006 by cookie Share this post Link to post
cookie Posted June 29, 2006 Va rog mult sa-mi spuneti si mie unde ajung acele 3 fire de la sonda litometrica in bord. Eu am sonda cu un fir si vreau sa-mi pun una cu trei fire si nu stiu unde gasesc in bord celelalte 2 fire care sunt pt becul indicator. Multumesc Share this post Link to post
cdmov Posted August 18, 2006 Am un matiz aproape nou 4000 km, nu am avut nici o problema pana acum, de o saptamana de cand am facut plinul acul de la indicatorul de combustibil imi arata 75% nicidecum full am zis ca poate isi va revenii dar dincontra dupa 10 km a scazut la jumate si apoi in timpul mersului pendula intre jumate la 75% am zis ca e de la pompa poate a treia zi m-am dus din nou si am alimentat plinul pana sa oprit pompa si mi-au intrat 2 litri ,acul tot 75% imi indica m-am dus la service fiind in garantie si cei de acolo mi-au verificat firele de sub bancheta din spate pe sistemul crestat cu cuterul izolatia si verificat binenteles fara sa mai izoleze la loc mi sa aprins intre timp si becul check, dupa care mi-au zis ca nu e de la pompa de benzina si nici de la sonda e o problema la ceva fir care nu suporta tensiunea dar nu se stie care si trebuie sa las masina acolo intr-o zi, toata ziua S"> sa verifice toata instalatie electrica si sa schimbe firul problema ,eu am zis ca pana acuma dece firul acela a rezistat si acuma nu mai rezista dintr-o data au zis ca e o problema din fabrica si ii da o comanda eranota computerului de bord cu toate ca am insistat sa imi puna testerul sa vada ce e si au zis ca totul e OK si mi-au stins becul check, acuma intrebarea mea e ce sa fac sa las masina acolo sa imi macelareasca toate cablurile pana gasesc problema? Share this post Link to post
tolin Posted August 18, 2006 Nu lasa masina la ei nesupravegheata, daca doreau, o rezolvau pe loc. Alt service autorizat Daewoo nu exista la voi ? Share this post Link to post
cdmov Posted August 18, 2006 din pacate altul nu exista, la mondo trade Tg.Mures am garantia. Share this post Link to post
tolin Posted August 18, 2006 Garantia o ai la orice service autorizat Daewoo ! Share this post Link to post
cdmov Posted August 21, 2006 am rezolvat, am dat de "o bere" si dupa 2 min nu a mai fost nici o problema cu cablurile, mi-a schimbat pompa de benzina cu totul pe garantie in 30 min si acuma merge perfect indicatorul de benzina. Share this post Link to post
Abigel Posted August 21, 2006 Daca inteleg eu bine, solutia este BEREA. Pacat ca traim cu acelasi mentalitate cum era inainte la dacia-servis. Daca dai spaga parca se repara singura. Parca fiecare mecanic e David Coperfield, vrajeste cum vrea el. Nu zic, si eu dau de o bere chiar doua dar nu sunt de acord sa incep cu datul. Share this post Link to post
luciano Posted August 22, 2006 Masina o ai de noua sau e sh? Ai umblat cumva pe la bord? Practic la 20% din masinile cielo, espero- sh au aceasta problema, Cauza? se umbla la kilometraj ca sa-l dea inapoi si atinge in greseala indicatorul de benzina, temperatura, vitezometru. Iti spun si din propria-mi experienta Asta e doar o probabilitate asa ca trateaz-o ca atare Share this post Link to post
Mircea Posted August 22, 2006 Luciano, tu citesti vreodata inainte de a posta? Ia citeste te rog primul post din acest topic! Share this post Link to post
cdmov Posted August 23, 2006 Matizul e nou cum am precizat in garantie binenteles de ce sa umblu la kilometraj? nu vad rostul. Share this post Link to post
luciano Posted August 23, 2006 (edited) scuze, am inteles 40.000 km, oricum ideea ramane valabila pt cei ce-si cumpara masini sh iar indicatoarele de bord nu indica bine parametrii. Edited August 23, 2006 by luciano Share this post Link to post
Vijelia Posted August 23, 2006 Nu va bazati prea mult pe indicatorul pentru combustibil. Experienta personala si proaspata: Luni, indicatorul meu arata putin sub un sfert de rezervor, asa ca am mers linistita pana mi s-a oprit masina pentru ca ramasese biata de ea fara benzina, iar eu cu tot cu ea, la mama naibii pe Sos. Oltenitei. S-a ars pompa de benzina (499 lei la Service Plevnei)... 1 Share this post Link to post
speedygonzales Posted October 11, 2006 Salut. Am si eu aceiasi probleme, numai ca la mine oricat de plin ar fi rezervorul, indicatorul de benzina refuza sa urce. Am citit tot ce scrie mai sus, dar cand ati inceput sa spuneti de fire etc. m-ati pierdut. Ma poate ajuta cineva sa remediez problema??? S"> Share this post Link to post
gelumitu Posted October 19, 2006 Da si tu rezervorul jos si schimbă acea nenorocită de sonda si o sa-ti mearga. E o singura problemă la achizitia celei noi. Daca modelul tau de TICO, are si martor pt nivel scazut benzină, sa-ti ei sonda de benzină cu avertiză, de nu, ia o sonda normală, fara avertiza (e mai ieftina). Trebuie sa dai rezervorul jos. S-a mai scris pe aici cum se da. Chiar eu am scris pe undeva cum am procedat, un surub l-am gasit cu cap de 13 , celelalte fiind cu cap de 12. Succes. @COOCKIE, daca sonda ta e cu un fir, poti pune sonda cu trei fire, dar nu-ti foloseste la nimic, intrucat masina ta nu are martor pt nuivel scazut de benzină, in locul lui ai martor pt avarii. In bord, cablajul e intrerupt, si nu duce la nici un martor, insa daca ai ambitie, cunostinte si ceva timp liber, poti consulta o schemă electrica , si se poate introduce un led bicolor, de 12 v , legat la un circuit bistabil cu ceva modificari la cablajul din bord insa nu prea multe. El exista, insa e intrerupt, trebuie sa pui niste sunturi de sarma pe acolo, si sa resoecti schema electrică. Sub bancheta spate, este o mufa, ai sa observi ca pâna la ea vin trei fire, iar din ea , pleaca spre rezervor doar unul. Cumperi sonda litrometrică cu avertiză cu trei fire si vii cu toate cele trei fire la acea mufă, apoi dai jos kilometrajul si verifici continuitatea cablurilor si cablajelor, apoi mai urmăresti si ce zice schema electrică. Succes. Share this post Link to post
cookie Posted January 24, 2007 (edited) Am rezolvat cu ledul pentru nivel scazut de benzina in rezervor (ultimii x litrii de benzina). Dupa ce am schimbat sonda litometrica din rezervor cu una cu 3 fire, am tras din bord un fir subtire cu un led la un capat si l-am legat pe doua fire din cele 3 de sub bancheta spate. Firele sunt negru si galben. Nu stiu care e plus si care e minus dar ideea e ca puteti sa incercati daca vreti si bec in bord la indicatorul de benzina. Edited January 24, 2007 by cookie Share this post Link to post
gelumitu Posted January 24, 2007 @cookie, la ceea ce ai făcut tu e si mai interesant dacă în loc de led, pui un circuit bistabil ce comandă cum am mai zis un led bicolor. Intermitenta ledului se poate stabili prin marirea sau micsorarea capacităţii condensatorilor electrolitici din circuitul bistabil. Share this post Link to post
fane_popa Posted February 27, 2007 Se poate arde becul indicator de la benzina sau e vreo siguranta care sa aiba legatura cu becul asta ca am senzatia ca sa ars,caci am mers pana cand acul a ajuns pe rosu si nu sa aprins beculetul, nu am mai asteptat din teama sa nu raman fara benzina, cu ideea de a se aprinde. poate de data asta am sa astept sa se aprind(fac consumul) Share this post Link to post
nonel Posted February 27, 2007 Becul de matiz se aprinde dupa ce trece si de rosu. Share this post Link to post
fane_popa Posted March 1, 2007 (edited) am si eu aceasta senzatie,aceea ca becul numi mai functioneaza. dar pana acu tot a mers , adica facea plin si mergeam pana se aprindea becul.ultima data nu am mai facut plinul ci am bagat 16 l si am mers 230 km in oras si nu sa aprins becul.dar de data asta cred ca am sa merg pana se aprinde, dar daca nu se mai prinde ce sa intampla? este vreo siguranta care apartine de acst beculet? "Nuti se mai scoala ?" becul de la scrisul in limba romana Edited March 1, 2007 by tolin Share this post Link to post
aiptek Posted March 2, 2007 Stai linistit ca aceeasi problema o aveam si eu, am postat pe undeva pe aici pe forum problema asta, dar dupa cum zicea un user, dute ca pana nu trece acul in stanga de tot nu se va aprinde becul.Acum la mine vad , cand a tecut pe rosu de tot in stanga , abia intr-un tarziu se aprinde becu de la benzina si abia atunci mai ai 5 l de benzina in rezervor. Share this post Link to post
fane_popa Posted March 2, 2007 Am sa merg pana se va aprinde becul. Asa faceam si pana acum. Asa te tare sa influenteze consumul mersul cu frana de motor? Share this post Link to post
CristiP Posted July 11, 2007 Redeschid acest topic deoarece am probleme cu indicatorul benzinei in urma accidentului pe care l-am avut (lovitura in usa stanga spate), cand fac plinul imi arata ca ar fi 3/4. As vrea sa merg intr-un service sa-mi verifice acel indicator, intrebarea mea este daca este o operatiune de durata si daca ar trebui sa ma duc cu rezervorul plin sau mai gol? Share this post Link to post
tolin Posted July 11, 2007 Posibil ca reostatul acela sa se fi deplasat, din cauza socului, din prinderea lejera de suportul din plastic al pompei de benzina. Operatiunea poate lua 30 de min. unui nexeperimentat (nu conteaza nivelul benzinei din rezervor). Share this post Link to post
stryder Posted July 11, 2007 (edited) Redeschid acest topic deoarece am probleme cu indicatorul benzinei in urma accidentului pe care l-am avut (lovitura in usa stanga spate), cand fac plinul imi arata ca ar fi 3/4.As vrea sa merg intr-un service sa-mi verifice acel indicator, intrebarea mea este daca este o operatiune de durata si daca ar trebui sa ma duc cu rezervorul plin sau mai gol? Intrebare...iti indica haotic acum consumul? Adica nu prea poti sa-l faci? Cand ai beculetul aprins la bord si mergi sa alimentezi, poti face plinul sau iti clickaie pompa pe la ~20 si ceva de litri? Tolin, te referi la unul din suportii de sub bancheta spate, unde se afla pompa? (sau ce o fi, nu ma pricep) Edited July 11, 2007 by stryder Share this post Link to post