tolin Posted July 11, 2007 Senzorul de nivel minim si reostatul de nivel benzina (piese independente) sunt plasati (agatati) de suportul de plastic al pompei de benzina introdusa in rezervorul de benzina prin gura de vizitare de sub bancheta spate. Share this post Link to post
CristiP Posted July 11, 2007 Cand se aprinde beculetul si fac plinul intra ~30 de litri, cred ca plutitorul sau ce o fi acolo s-a deplasat/strambat, a patit ceva. Daca desface pe acolo pe sub bancheta exista vreo sansa sa nu se mai inchida perfect etans si apoi sa miroasa a benzina ? Share this post Link to post
tolin Posted July 11, 2007 Nu prea, e o garnitura babana acolo ... dar la meseriasul roman, totu-i posibil. 1 Share this post Link to post
stryder Posted July 11, 2007 Cristi, te rog sa bagi aici un comment dupa ce ai rezolvat problema...sa stim si noi de la ce a fost. Multzam Tolin, multumesc si eu de info. Share this post Link to post
CristiP Posted July 11, 2007 Cu siguranta o sa spun ce a fost, sper sa ajung saptamana viitoare la un service! Share this post Link to post
stryder Posted October 10, 2007 CristiP, ai rezolvat problema? Daca da, spune-ne si noua de la ce a fost Share this post Link to post
miborion Posted October 10, 2007 pulsez si eu cu o problema similara...Acul care indica benzina se misca de parca ar fi posedat...pun 3 litrii imi arata de parca as pune juma' de rezervor, daca fac vreo 1-2 km imi scade aproape de alarma, iar urca...si tot asa...Masina e noua luata de o luna...deci???Sa ma duc cu ea la service sau doar sistemul e prost??? Share this post Link to post
Mad Maxim Posted October 10, 2007 Eu am 12.000 km si de nou face asa.La service au spus ca asa fac toate, am sa mai incerc cu prima ocazie sa-i intreb ca a devenit stresant. Share this post Link to post
m.marcel Posted January 7, 2008 (edited) Cum pot afla daca indicatorul de la benzina functioneaza? evident se exclude varianta de a merge pana se aprinde ca tot am incercat si nu o face...o data chiar era sa raman fara benzina...vreau sa stiu daca exista posibilitatea sa scot vreo siguranta si sa se aprinda toate sau ceva de genul asta Edited January 7, 2008 by m.marcel Share this post Link to post
tolin Posted January 7, 2008 Nu exista asa ceva, ca nu-i nava spatiala. Scoate corpul pompei din rezervor si curata senzorii. Nici nu stii ce vei gasi in rezervor ! Share this post Link to post
alex_damian Posted January 7, 2008 Cum pot afla daca indicatorul de la benzina functioneaza? evident se exclude varianta de a merge pana se aprinde ca tot am incercat si nu o face...o data chiar era sa raman fara benzina...vreau sa stiu daca exista posibilitatea sa scot vreo siguranta si sa se aprinda toate sau ceva de genul asta Am vazut undeva un post (al lui Tolin mi se pare) in care zicea ca indicatoarele de benzina la Matiz (Daewoo) sunt jucarii... Inclin sa ii dau dreptate...pentru ca la Matizul meu cand ajunge sa indice jumatate de rezervor, sigur intra vreo 23-26 de litri, asta in ideea ca rezervorul e de 35... Parerea mea ca nu te poti lua dupa ce indica la bord daca nu vrei cumva sa te trezesti ca ai ramas pe uscat! M-ar interesa si pe mine, poate stie careva, ce se poate face sa indice macar pe aproape de adevar... Share this post Link to post
m.marcel Posted January 7, 2008 nava spatiala sau nu am pus o intrebare cat se poate de normala...nu inteleg de ce trebuie sa dai raspunsuri d'astea peste picior mereu..esti aici sa ne enervezi sau sa ne dai sfaturi? Share this post Link to post
alex_damian Posted January 7, 2008 Nu exista asa ceva, ca nu-i nava spatiala. Scoate corpul pompei din rezervor si curata senzorii. Nici nu stii ce vei gasi in rezervor ! Maitre, eu ce sa zic...Matizul meu are 6500 km...si indicatiile astea le da din mai, de cand am luat-o. Si nu este singurul Matiz cu aceasta problema... Share this post Link to post
m.marcel Posted January 7, 2008 ai dreptate in privinta a ceea ce spui..insa pe mine ma interesa sa aflu daca pot aprinde cumva indicatorul ala fara sa merg pana se consuma toata benzina Share this post Link to post
tolin Posted January 7, 2008 ...nu inteleg de ce trebuie sa dai raspunsuri d'astea peste picior mereu..esti aici sa ne enervezi sau sa ne dai sfaturi? "Are you talking to me ?" Share this post Link to post
alex_damian Posted January 7, 2008 "Are you talking to me ?" De trei ori ... TARE! Share this post Link to post
m.marcel Posted January 7, 2008 voila!!! "s-au culcat oameni normali si s-au trezit bazati"...vezi tu tolin, cand un om pune o intrebare i se raspunde in acelasi mod in care a adresat-o..era foarte simplu sa scoti din text "nava spatiala"; acum macar stiu ca nu se poate, deh am matiz nu OZN!! Share this post Link to post
tolin Posted January 7, 2008 Marcele, cand tu nu intelegi ca ai primit sfatul cel mai bun, nu apuca sa te tradezi. Atata timp cat cei doi senzori aflati pe corpul pompei de benzina din rezervor nu functioneaza corect, n-ai cum sa afli din exterior daca ei functioneaza corect, ca nu-i nava spatiala, deci, n-are sistem de back-up. Clar, acum ? Share this post Link to post
madkat Posted January 7, 2008 pe langa cea spus Le Maitre mai e ceva - la matiz "pompa" se aprinde cand acul este aprope sub limita inferioara a zonei rosii... zici ca nu mai are unde sa se duca... dar se mai duce, si se aprinde si pompa si din experienta - la matizul e3 pe care l-am condus vreo jumatate de an - cel mai "extrem" sport a fost sa merg 50km urban cu pompa aprinsa (dar din motiv f f obiective - nu sfatuiesc pe nimeni) si nu am ramas fara benzina - si au intrat undeva pe la 33 si ceva de litri pana la primul click Share this post Link to post
Pedala Posted January 7, 2008 Sfat general: daca o masina nu are gradatiile nivelului de benzina insotite si de cantitate nu va incredeti in ele. Share this post Link to post
m.marcel Posted January 8, 2008 tolin, de inteles am inteles de la primul tau raspuns..nu mi-a placut mie cum suna "nava spatiala" Share this post Link to post
madkat Posted January 8, 2008 de fapt nu ti-a placut ca matizul NU E "nava spatiala"... asta e... e doar un amarat de avion de vanatoare > Share this post Link to post
closchkutza Posted January 8, 2008 La mine, indicatorul nivelului de benzina este destul de corect, in linii mari vorbind. Eu am stat si am incercat sa-i urmaresc evolutia ca sa inteleg cum se misca. De cand incepe sa se aprinda timid pompita vesela, intra in rezervor in jur de 29l. Ce am observat, in linii mari este ca fiecare diviziune are ~7l=>4*7=28l. La acestia se mai adauga ~5l rezerva=>33l. Diferenta pana la 35 este data de gradatia rosie, de la ultima liniuta pana cand acul se opreste(nu mai coboara) si se aprinde becul=>35l. O singura nelamurire am eu. Daca merg la drum intins, sa zicem 250km, plecat cu rezervorul aproape plin, la destinatie nivelul aratat de indicator este un pic peste prima linie(cea de sfert). Daca opresc motorul si apoi repornesc la un interval mai mare de cateva ore, acul urca pana aproape de jumate, asa cum este normal sa arate. Intotdeauna la drum intins mi s-a parut ca raman fara benzina, acul aratand altceva decat realitatea, ajungand la ultimul sfert dupa ~300km dar apoi scazand foarte incet pana aproape de rosu(150-170km). Asta ar fi nelamurirea mea: de ce la drum intins acul are o eroare destul de mare si se corecteaza atunci cand motorul este oprit pentru cateva ore si apoi repornit. Share this post Link to post
lucay Posted January 21, 2008 am constatat si eu aceeasi ciudatenie, indica gresit la drumuri lungi si revine la nivelul corect (estimativ) dupa o repornire Share this post Link to post