Jump to content
Sign in to follow this  
guzu

Sonda Si Indicator Nivel Benzina

Recommended Posts

Senzorul de nivel minim si reostatul de nivel benzina (piese independente) sunt plasati (agatati) de suportul de plastic al pompei de benzina introdusa in rezervorul de benzina prin gura de vizitare de sub bancheta spate.

Share this post


Link to post

Cand se aprinde beculetul si fac plinul intra ~30 de litri, cred ca plutitorul sau ce o fi acolo s-a deplasat/strambat, a patit ceva.

Daca desface pe acolo pe sub bancheta exista vreo sansa sa nu se mai inchida perfect etans si apoi sa miroasa a benzina ? :scarpin:

Share this post


Link to post

Nu prea, e o garnitura babana acolo ... dar la meseriasul roman, totu-i posibil.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspunsuri! :) >-

Share this post


Link to post

Cristi, te rog sa bagi aici un comment dupa ce ai rezolvat problema...sa stim si noi de la ce a fost. Multzam :)

Tolin, multumesc si eu de info.

Share this post


Link to post

Cu siguranta o sa spun ce a fost, sper sa ajung saptamana viitoare la un service!

Share this post


Link to post

CristiP, ai rezolvat problema? Daca da, spune-ne si noua de la ce a fost :)

Share this post


Link to post

pulsez si eu cu o problema similara...Acul care indica benzina se misca de parca ar fi posedat...pun 3 litrii imi arata de parca as pune juma' de rezervor, daca fac vreo 1-2 km imi scade aproape de alarma, iar urca...si tot asa...Masina e noua luata de o luna...deci???Sa ma duc cu ea la service sau doar sistemul e prost???

Share this post


Link to post

Eu am 12.000 km si de nou face asa.La service au spus ca asa fac toate, am sa mai incerc cu prima ocazie sa-i intreb ca a devenit stresant.

Share this post


Link to post

Cum pot afla daca indicatorul de la benzina functioneaza? evident se exclude varianta de a merge pana se aprinde ca tot am incercat si nu o face...o data chiar era sa raman fara benzina...vreau sa stiu daca exista posibilitatea sa scot vreo siguranta si sa se aprinda toate sau ceva de genul asta

Edited by m.marcel

Share this post


Link to post

Nu exista asa ceva, ca nu-i nava spatiala. Scoate corpul pompei din rezervor si curata senzorii. Nici nu stii ce vei gasi in rezervor !

Share this post


Link to post
Cum pot afla daca indicatorul de la benzina functioneaza? evident se exclude varianta de a merge pana se aprinde ca tot am incercat si nu o face...o data chiar era sa raman fara benzina...vreau sa stiu daca exista posibilitatea sa scot vreo siguranta si sa se aprinda toate sau ceva de genul asta

 

Am vazut undeva un post (al lui Tolin mi se pare) in care zicea ca indicatoarele de benzina la Matiz (Daewoo) sunt jucarii...

Inclin sa ii dau dreptate...pentru ca la Matizul meu cand ajunge sa indice jumatate de rezervor, sigur intra vreo 23-26 de litri, asta in ideea ca rezervorul e de 35...

Parerea mea ca nu te poti lua dupa ce indica la bord daca nu vrei cumva sa te trezesti ca ai ramas pe uscat!

M-ar interesa si pe mine, poate stie careva, ce se poate face sa indice macar pe aproape de adevar...

Share this post


Link to post

nava spatiala sau nu am pus o intrebare cat se poate de normala...nu inteleg de ce trebuie sa dai raspunsuri d'astea peste picior mereu..esti aici sa ne enervezi sau sa ne dai sfaturi?

Share this post


Link to post
Nu exista asa ceva, ca nu-i nava spatiala. Scoate corpul pompei din rezervor si curata senzorii. Nici nu stii ce vei gasi in rezervor !

 

Maitre, eu ce sa zic...Matizul meu are 6500 km...si indicatiile astea le da din mai, de cand am luat-o.

Si nu este singurul Matiz cu aceasta problema...

Share this post


Link to post

ai dreptate in privinta a ceea ce spui..insa pe mine ma interesa sa aflu daca pot aprinde cumva indicatorul ala fara sa merg pana se consuma toata benzina

Share this post


Link to post
...nu inteleg de ce trebuie sa dai raspunsuri d'astea peste picior mereu..esti aici sa ne enervezi sau sa ne dai sfaturi?

"Are you talking to me ?"

Share this post


Link to post
"Are you talking to me ?"

 

=)) =)) =))

 

De trei ori ... TARE!

 

:osanale:

Share this post


Link to post

voila!!! "s-au culcat oameni normali si s-au trezit bazati"...vezi tu tolin, cand un om pune o intrebare i se raspunde in acelasi mod in care a adresat-o..era foarte simplu sa scoti din text "nava spatiala"; acum macar stiu ca nu se poate, deh am matiz nu OZN!!

Share this post


Link to post

Marcele, cand tu nu intelegi ca ai primit sfatul cel mai bun, nu apuca sa te tradezi. Atata timp cat cei doi senzori aflati pe corpul pompei de benzina din rezervor nu functioneaza corect, n-ai cum sa afli din exterior daca ei functioneaza corect, ca nu-i nava spatiala, deci, n-are sistem de back-up. Clar, acum ?

Share this post


Link to post

pe langa cea spus Le Maitre mai e ceva - la matiz "pompa" se aprinde cand acul este aprope sub limita inferioara a zonei rosii... zici ca nu mai are unde sa se duca... dar se mai duce, si se aprinde si pompa

si din experienta - la matizul e3 pe care l-am condus vreo jumatate de an - cel mai "extrem" sport a fost sa merg 50km urban cu pompa aprinsa (dar din motiv f f obiective - nu sfatuiesc pe nimeni) si nu am ramas fara benzina - si au intrat undeva pe la 33 si ceva de litri pana la primul click

Share this post


Link to post

Sfat general: daca o masina nu are gradatiile nivelului de benzina insotite si de cantitate nu va incredeti in ele.

Share this post


Link to post

tolin, de inteles am inteles de la primul tau raspuns..nu mi-a placut mie cum suna "nava spatiala"

Share this post


Link to post

de fapt nu ti-a placut ca matizul NU E "nava spatiala"... asta e... e doar un amarat de avion de vanatoare > :)

Share this post


Link to post

La mine, indicatorul nivelului de benzina este destul de corect, in linii mari vorbind. Eu am stat si am incercat sa-i urmaresc evolutia ca sa inteleg cum se misca. De cand incepe sa se aprinda timid pompita vesela, intra in rezervor in jur de 29l. Ce am observat, in linii mari este ca fiecare diviziune are ~7l=>4*7=28l. La acestia se mai adauga ~5l rezerva=>33l. Diferenta pana la 35 este data de gradatia rosie, de la ultima liniuta pana cand acul se opreste(nu mai coboara) si se aprinde becul=>35l.

O singura nelamurire am eu. Daca merg la drum intins, sa zicem 250km, plecat cu rezervorul aproape plin, la destinatie nivelul aratat de indicator este un pic peste prima linie(cea de sfert). Daca opresc motorul si apoi repornesc la un interval mai mare de cateva ore, acul urca pana aproape de jumate, asa cum este normal sa arate. Intotdeauna la drum intins mi s-a parut ca raman fara benzina, acul aratand altceva decat realitatea, ajungand la ultimul sfert dupa ~300km dar apoi scazand foarte incet pana aproape de rosu(150-170km). Asta ar fi nelamurirea mea: de ce la drum intins acul are o eroare destul de mare si se corecteaza atunci cand motorul este oprit pentru cateva ore si apoi repornit.

Share this post


Link to post

am constatat si eu aceeasi ciudatenie, indica gresit la drumuri lungi si revine la nivelul corect (estimativ) dupa o repornire

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...