Jump to content
Sign in to follow this  
AND

Logan 1.4 Mpi

Recommended Posts

Am inteles, sefu' ! M-a can luat valul ! M-a luat tare si domnu' Rambox,era sa ma bata cu "scula" lui modficata cu care da rusinica la partari ca mine! Vai vai vai ! Tari astia cu logane, frate, f tari! Spun ca stau la tara, iar el nici macar nu are profilul completat, sa-l felicit pt faptul ca e orasean get-beget!

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Man nu e post al tau in care sa nu ataci ZKR-ul,care-i problema ta?

Fiecare cumpara ce vrea,dupa buget, daca ai masina de 11-12000 euro si platesti la ea 5 ani dar nu-ti mai raman bani si de benzina cum te numesti?

Mai inainte de toate sunt eu ca persoana,nu am nimic de demonstrat nimanui, eu mi-am modificat putin Lgn ca asa am crezut eu ca e mai safe,kit de Pilot,turbina Garret,anvelope Pirelli...

post-3608-1167068449.jpg

Share this post


Link to post

Si daca imi raspunzi in asa hal, modificatorule, te dau in vileag, chit ca-mi iau ban, da nu suport ca un impostor ca tine (matiz in profil- dar se lauda cu golan modificat) sa se dea la mine:

Bine Ion Creanga ce esti ,or Trasnea,cum vrei tu,vezi ca ti-am raspuns pe public cu o poza,profesor ce esti,ce draq or invata copii de la tine?

 

Mircea, omul asta cam are tupeu si se crede superdestept si-mi mai strica si seara!

Share this post


Link to post

Eu te-am intrebat politicos ce ai cu LGn,ai inceput sa ma faci in tot felul,nu e cazut sa umplu forumul cu vb tale

abjecte, m-ai rugat sa-ti arat masina,care-i problema?

Share this post


Link to post

:o fftopic: total si fortat

Cine te-a facut in tot felul, bai tzaca? Vii de pe daciaclub si-mi arati mie masina ta? Nu mai pot eu de ea- stai pe forumul vostru si nu te lua de mine! Ce vorbe abjecte? Insinuezi ca sunt taran? Misca de pe forumul asta si nu te mai lua de mine. Mi-a spus Mircea sa ma potolesc, m-am conformat, dar asta ma zgandareste in continuare! Stai in banca ta, razboinicule, si nu te mai preface ca ai masini tunate, cand de fapt ai matiz, OK?

Auzi, sa-l rog sa-mi arate masina...

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Deci azi e Craciunul! Un singur post ca cel de mai sus sa mai apara si-mi calc pe inima si va fac cadou cate 2 saptamani de vacanta la fiecare. Cu ocazia asta vi se reseteaza si warn-ul. Am material in cele 4 posturi precedente de cel putin 40% la fiecare. Nu ma faceti, va rog...

Share this post


Link to post

Sa ma conformez eu ideii ca cel mai destept cedeaza primul.

Sarbatori fericite tuturor

Share this post


Link to post

Rambo ia da-mi si mie mai multe detalii despre turbina Garrett ? Nu de alta dar Dci urile oricum au Garrett dar alea adevarate nu alea de 1.5L :) )

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Am benzina nu Diesel. Daca te intereseaza turbina,vezi ca cei de la Pilot monteaza,inclusiv chip sport pentru ea,evacuare Borla tot la ei,cu astea mai aduci cam 10-12 Cp masinii si un comportament mult mai agresiv in ture, cresterea este reala verificata pe DynoTest.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Am benzina nu Diesel. Daca te intereseaza turbina,vezi ca cei de la Pilot monteaza,inclusiv chip sport pentru ea,evacuare Borla tot la ei,cu astea mai aduci cam 10-12 Cp masinii si un comportament mult mai agresiv in ture, cresterea este reala verificata pe DynoTest.

Am si eu o intrebare simpla... Banii astia pe care ar trebui sa-i bagi in tuning nu ar fi mai simplu sa-i adaugi la pretul de achizitie al unui Logan si sa-ti iei de la inceput o masina (nu Logan) cu un motor decent care sa numai necesite timp si bani cheltuiti aiurea? :D

Share this post


Link to post

Domnilor, sunteti off-topic. Vorbim aici de comportamentul unui Logan 1,4 in comparatie cu alte masini. Nu de masini tunate sau ''tunate'', nu de achizitii sau investitii intr-o masina sau alta. Va rog reveniti la subiect.

Share this post


Link to post

RamboX cred ca ai visat foarte tare de Craciun sau esti frate cu Pinochio. Singurele turbine Garrett care au fost puse pe reno au fost pe R21 din 1990 si pe 1.9 dTI din 2000>

Mai ales ca mai nou Garrett a inceput sa faca numai turbine pt dizel ma face sa ma foarte indoiesc de ce spui tu. Oricum sa pui turbo pe LGN MPI este un subiect de stiri, si la PRO TV nu am vazut o astfel de stire.

 

Inca o data un sincer =))

Share this post


Link to post

Totusi vorbeam de masini din zilele noastre, Garrett T2 este o turbina a anilor 80 care s-a folosit pe foarte multe masini, multe masini dar vechi :P

Share this post


Link to post

Buey, daca lui pe Dyno-zaur i-a spus cat ii scoate si aia de i-au montat-o i-au spus ce iaste, voi de ce il contraziceti? Toate sa aiba si fluier cu turbina acolo, e treaba lui, is banii lui, obtinuti din afacera lui proprie. Voi va certati degeaba intre voi iar el isi rade de noi. Daca v-at uitat pe link-ul meu, vedeati clar ce se poate obtine max dintr-un motor de 1,4 cu 8v, e7j daca nu ma insel. El ii face "tiuning", noi luam gata tunat, avem si garantie pe el si gata treaba. Sa ne "rugam" de el sa ne puna poze cu turbina si cu restul de "tiuning" si eventual poza de la Dyno(zaur)-Test?

Share this post


Link to post
RamboX cred ca ai visat foarte tare de Craciun sau esti frate cu Pinochio. Singurele turbine Garrett care au fost puse pe reno au fost pe R21 din 1990 si pe 1.9 dTI din 2000>

Mai ales ca mai nou Garrett a inceput sa faca numai turbine pt dizel ma face sa ma foarte indoiesc de ce spui tu. Oricum sa pui turbo pe LGN MPI este un subiect de stiri, si la PRO TV nu am vazut o astfel de stire.

 

Inca o data un sincer =))

 

Mai documenteaza-te,fa chiar o vizita la baietii de la Pilot si te lamuresc ei,comparatiile tale ma cam lasa rece,

apropo se scrie diesel nu dizel,stiai asta? =))

 

Buey, daca lui pe Dyno-zaur i-a spus cat ii scoate si aia de i-au montat-o i-au spus ce iaste, voi de ce il contraziceti? Toate sa aiba si fluier cu turbina acolo, e treaba lui, is banii lui, obtinuti din afacera lui proprie. Voi va certati degeaba intre voi iar el isi rade de noi. Daca v-at uitat pe link-ul meu, vedeati clar ce se poate obtine max dintr-un motor de 1,4 cu 8v, e7j daca nu ma insel. El ii face "tiuning", noi luam gata tunat, avem si garantie pe el si gata treaba. Sa ne "rugam" de el sa ne puna poze cu turbina si cu restul de "tiuning" si eventual poza de la Dyno(zaur)-Test?

Scuze de post consecutiv, iar incepi sa ma ataci? Este problema mea ce fac cu masina,ai inteles?

Poate ca vreau sa oftic cu ea posesori de masini ceva mai rasarite,sa le mai cada atitudinea de superioritate

la semafoare cand dau faruri la o biata Dacie cand el are ditamai 1.9 TDI sau un 1.4 16V pe Kalos sau

1.7 DTi... clar LucianM?

 

Nu-i obligatoriu aici sa raspunzi la atacuri (se ocupa moderatorii de asta, mai devreme sau mai tarziu), iar a le repeta prin citare mi se pare si mai neinspirat.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Cei cu motoare 1,4 DOHC, paziti-va la semafoare, ca e de jale cu mercenarii astia !

 

Offtopic care vine sa consolideze o polemica dusa la absurd ! Banuiesc ca-i ultima postare de genul acesta.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Cum va gasiti voi numai zile d-astea... Hai la sarmale si la vin si lasati prostiile ca va dau vacanta pana la Valentines day! La Multi Ani!

Share this post


Link to post

Mai Rambo, consider ca nu ai inteles cu cine vorbesti, iti repet, eu am si conduc numai masini T U R B O, deci nu prea ai ce sa-mi explici tu mie in acest domeniu. In al doilea rand NICIODATA nu vei reusi cu daciuta ta sa-mi dai mie flashuri, iti trebuie multi caluti sa ma prinzi. Trei la mana NU se poate pune TURBO pe un motor care nu are asa ceva, modificarile sunt mai scumpe decit un motor TURBO SH. Deci tu nu ai nici o turbina ci doar visezi la asa ceva, daca ti-al cumparat LOGAN (adica masina ieftina) nu cred ca ai bani de turbina si alte modificari . P U N C T .

 

PS> na ca m-am enervat de "integrare"

Share this post


Link to post

Subiect inchis pina se linistesc apele.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...