Jump to content
Sign in to follow this  
alx

Gazeta De Perete

Recommended Posts

iar cu o analiza mai amanuntita a caroseriei se poate vedea daca a fost lovita , se poate vedea si daca a avut impact lateral sau frontal si garvitarea lui ,daca in urma accidentului a rezultat modificarea trigonometriei caroseriei si a trenului de rulare

A dracu' matematica, nene Iancule!

Share this post


Link to post

Daca nu ma insel, exista printre noi unii care, nu au parcurs nici macar 1km cu o Dacie (fie tip nou sau vechi) dar, stie exact ce si cum despre acea masina.

Da, dar, din fericire, e sub 50% :)

Share this post


Link to post

Peugeot 307, an 2002, motorizare 1600 cmc benzina, 110 CP, cutie automata, 4 geamuri electrice, abs, esp, 6 airbag-uri, insertii de lemn, climatronic dual zone, radio cd cu magazie de 5 cd-uri, computer de bord oglinzi electrice si cu rabatere, inchidere centralizata, cheie pliabila, aproximativ 250.000 km rulatiMasina are urmatoarea poveste: in 2008, septembrie a fost facut setul motor. La circa un an dupa a cedat cutia de viteze. A fost demontata dupa masina si s-a facut diagnoza ei...

[-X :mda:

Share this post


Link to post

Din categoria "Nu etansa cu scoci in jurul gatului o punga trasa peste cap, se poate si altfel !":

 

iti v-a trage mult praf si mizerii de la alte masini daca iti baga aerul fortat pe acolo :D cel mai sigur e sa iti traga aer din habitaclu :mrgreen: oricum..ar merita incercata ideea asta

  • Like 2

Share this post


Link to post
Alupaun

Smailmiami

 

Intamplator ingineri auto au conceput grupll conic (diferentilul) dupa cum ii spune si numele ca sa faca diferenta.Cand rotile vireasza fac doua acuri de cerc diferite.Compensarea se face din grupul conifc. Coroana diferentiala,pinion de atac ,sateliti si planetare.Cine are studi de mecanic auto ar putea sa inteleaga fenomenul.Inca o data scuze daca am gresit cu ceva.

 

Mircea,

tuai dreptate in felul tau dare atata timp cat nici o roata nu patineaza nu vei urca nici i rampa credema pe cuvant,Daca una va ptina o va bloca si innvers daca cealalta va patina o va bloca e inversul ABS-ului.

Cumparati-i omului o tastatura careva...

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Din ciclul: unii ar trebui sa mearga numai cu anvelope de vara iarna si cu cauciucuri de iarna vara. Sau macar sa treaca numai pe rosu, in caz ca nu pricep din prima.

 

Apropo de mers cu cauciucuri de iarna pe timpul verii...hmmm... daca iti permiti sa le uzezi aderenta e mult mai buna la asfalt, stabilitate mai buna in curbe etc...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Din categoria "Cumpar leji cu cristale Swarovski"

nici nu se vad din afara ledurile din oglinda si mai ales ca sunt quartz nici nu iese in evidenta ffff mult doar daca esti imbracat in alb.eu nu am scos ledul afara,am lasat gaura mai mic sa pot sa o presez cat vreau eu.am pus si la cielo in plafoniera

 

Din categoria "CatalinC":

sa mai lovit cineva de sunetu asta ?

Azi cand stateam la semafor am inceput sa aud un zdranganit destul de tare ,care dispare cum ating unpic pedala de ambreiaj o apas.sau cand turez unpic motoru in gol.

La relantiu pe liber fara ambreiaj apasat zici ca se rupe :shock: ,sincer ma sperie :-SS ce poate sa fie? gheatza ceva? cu gerurile astea.

Sau e pe moarte ambreiaju?Nu cred asta ca de patinat nu patineaza.merge la fel,lipsa putere nu e...

  • Like 1

Share this post


Link to post

... aveam probleme ca imi uda si calaminiza prima bujie de la segmentu de ungere ...

Share this post


Link to post

/.../Vad ca se exagereaza importanta cauciucurilor de iarna ,nu neg ca nu-s bune /.../

Triple axel...

Deci rămâne că-s naşpa, da?

Share this post


Link to post

Din categoria "Soarta mea a fost hotarata de destin" (Marean Vanghelie):

 

de unde iau si eu un termostat GM de 92*? ca azi am fost la service la reprezentanta si le-am zis problema mea .nici nu m-au bagat inseam pt ca le-am pus conditia imi faci caldura platesc dac nu mi-o faci nu am pe ce sa dau banii.efectiv mi-au spus ca au ce sa imi fac .eu ce sa mai zic .oricum cred ca termostatul este de vina am facut inca o spalare si cum urca apa pe loc imi baga o caldura de nu poti sa stai ,iar in mers se duce de tot ramane calie.deci vreu si eu un termostat GM 92 ` TE ROG .le-am spus la cei din service de termostat din acesta si s-au uitat crucis la mine .ei vroiau sa imi de-a tot originalul.astept raspuns .dac se gaseste la bucuresti zimi si mie ca vin la bucuresti.te rog inca o data

 

Ciudat ... de cand am observat scurgerea aia de ulei am sters-o frumos cu o carpa si vad ca nu a mai curs deloc pana acum, cu toate ca am mers zilnic cu masina, ba chiar am facut si un drum de Tg-Jiu & retur in weekend.

Am realizat mai apoi ca, timp de 1-2 sapt inainte sa observ scurgerea am parcat zilnic masina la serviciu intr-o panta foarte abrupta, cu botul in jos. Este posibil sa fi baltit ulei pe garnitura si de aia sa se fi prelins afara? Din cate m-am uitat cu o lanterna prin gaura pe unde se pune uleiul la motor, am vazut ca se aduna ulei acolo si e destul de probabil sa fi ajuns la nivelul garniturii la felul cum a stat parcata.

 

... ce parere aveti? Mai astept sa ma lamuresc bine, ca n-as vrea sa umblu degeaba si parca prea dintr-o data asa a inceput sa curga.

 

Avans inseamna ca am rezervat masina care este la ei in curte. In momentul cind incepe programul voi aduce acele vouchere maxim 3 iar restul voi da cash.am inteles ca au mai multe contracte de acest fel care se vor finaliza atunci cind va incepe rabla. Cred ca si ei sint foarte interesati de program ptr ca nu au vindut mai nimic de la inceputul anului. Cu toti asteptam rabla; dealeri, cumparatori si proprietari de potentiale rable.

 

 

O sa vedem programul asta mult asteptat apropo oferta cu 12% discount este valabila pana in 31 martie asa ca grabitiva,curios sunt dupa cea ce se va intampla ca nu as crede ca nu va mai oferii nici un fel de reducere.Uresh tu ai o rabla sau cumperi numai actele cu voucherul,am inteles ca se poate si asa dar sa asteptam sa se clarifice treaba. :mrgreen:

 

 

Si eu sint curios ce se va intimpla dupa 31 mart dar nu vreau sa risc. In plus culoarea mea se gaseste foarte greu. Nu am rabla, incerc sa cumpar 3 vauchere sau rable dupa piata. Se poate. Poti sa intri pe afm.ro si sa citesti acolo legea si intreaba si la dealer , nu au inca toate amanuntele afacerii dar vor sti cu siguranta cum se desfasoara programul. Succes

 

 

Ce ati mai auzit de motorul 1.4 turbo oare apare in aprilie,si din cauza aceasta tine promotiile pana la 31 martie,probabil va fi mai scump dar se merita sa astept sau sa nu risc ca poate pierd si discountul de 12%.

 

 

Am pus eu aparatori de noroi(bavete) se numesc si scut motor din otel.Bavete-le au costat 1.5mil. si scutul motor 7mil.(manopera inclusa) si am asteptat cam 3sapt. pana au venit.Referitor la nr. rosii vezi poate le obtii si tu bonus sau macar platesti jumatate.Bafta!

 

 

Uresh de cand esti membru ACR si cum ai procedat la dealer ai aratat carnetul de membru,si eu vreau sa ma inscriu la ACR tocmai pt a beneficia de acea6% reducere.In cat timp ai primit carnetul,sper sa mi-l dea pana in martie. :rolleyes:

 

 

Niki merci de sfat. Am sa ma interesez la politie

Cucudany 4 bavete la 1.5 mil este un pret bun, in schimb scutul mi se pare scump dar consider ca este foarte necesar. Am inteles ca producatorul este din romania si costa vreo 3 mil, dar nu stiu daca nu pot aparea probleme cu garantia daca il pun singur.

Ptr Phonyx nu sint inca membru acr dar cind dau restul de bani mi sa spus ca vine cineva de la acr sa incaseze si sami faca si carnet. Eu am mai fost membru acr acum vreo 10 ani si tin minte ca am fost inscris pe loc.

 

 

Azi am fost la ACR si am platit taxa de 350 lei si am primit si carnetul de membru pe loc,acum astept sa intre in vigoare programul rabla sa vad ce si cum.Daca cineva va reusi ca cumpere cat de curand prin programul rabla il rog sa ne scrie si noua.

 

 

'cucudany' pune si tu niste poze cu aparatorile de noroi sa vedem si noi cum arata. Scutul nu e scump la 7 mil. mie i-mi cereau 7 mil. pe unul din plastic.

  • Like 1

Share this post


Link to post

"Do not under subestimate ..."

Cum vine sa sub-subestimezi ? In cazul puterii Matizului e suficient sa over supraestimezi, doar, nu gresesti, are putin mai multa cat un polizor.

Edited by tolin
  • Like 1

Share this post


Link to post

sal eu am patito din cauza noroiului depus pe interiorul la geanta ,remediata prin curatare

sal eu zic c-ă ai avu-t noroc ,că dacă era geanta Hermes sau Vuitton remedierea er-a costisitoare

Share this post


Link to post

Daca vrei sa te informezi pe un forum auto, de ex. unde este filtrul de benzina la Matiz:

 

roata stanga spate jos langa prag baga capu acolo si o sa-l vezi

 

Dreapta spate.La Matiz

  • Like 1

Share this post


Link to post

Eh, ce ti-e si cu cunoasterea asta.

 

Cacofoniile astea...

Share this post


Link to post

deci, ia sa vedem; azi e 21 februarie 2010 ... si in mod normal, daca nu mai fac "prostii" ar trebui sa am warn 0% dupa 60 zile, asta insemnand 21 martie 2010.

Share this post


Link to post
Si marog ce faci cu navigatie pentru ca nu are harti pentru romania am intrebat la dealer asa ca ramane un moft cel putin pentru mine am pda asa ca nu e nevoie de navigatie daca ar fi fost cu touch screen poate dar asa mere si fara.

Care poti sa citesti treaba asta dintr-o rasuflare- dau o bere la Durau!

Share this post


Link to post

Din categoria "Miau, ca pisica":

 

Am fost si i-am pus folie astazi ca am zis ca e mai cald in perioada asta si are timp a se aseze pe geam. Mi-am pus si pe fata si pe spate, omologata RAR, la un service unde mia recomandat Rafi. Sincer pe fata folia e un mare fas... Eu nu vad o diferenta mare intre geamu normal si folie, in sfarsit, e omologata si aia de acolo miau spus ca asta e cea mai inchisa pe care o pot pune. Lucrarea a decurs f rapid , cam 1 ora si 10 min, si baietii sunt meseriasi. Singurul inconvenient este ca nu prea imi place aia de pe fata cum da si drept urmare o sa ma duc peste vreo 2-3 sapt si o sa pun pe fata folie mai inchisa (chiar daca e neomologata), macar sa dea si ea mai bine la ochi... Atasez cateva poze facute cu telefonu in seara asta, calitatea lor este garantata de nokia... :)

  • Like 1

Share this post


Link to post

Din categoria "CatalinC":

pai nu e bine so dau jos detot ca se vede wooferu porma :rolleyes:

  • Like 1

Share this post


Link to post

eu ieri am fost cu ea la resoftare, i-mi clipea in bord becul de la baterie, am sunat la ei si am facut programare dar cand sa plec...canci ca nu mergea, pana la urma am ajuns si mi-au spus ca s-a activat modul transport( adica nu prea mai merge nimic) initial au zis ca este vina mea insa in cele din urma a fost din vina mea( se activa modul acesta singur)

aaaa :scarpin: si a cui e pana la urma? :scarpin:

Share this post


Link to post

Predau leasing Ford Fiesta 1242 cmc 75 cai ...

...Pret 2800 euro sau schimb cu matiz /spark . Motivul vanzarii : vreau ceva mai mare .

 

Fiesta aceasta cred ca a fost spalata des si a intrat la apa.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Din ciclul "viteza mea e mai mare"...

 

Pai eu ma "intreceam" cu un tir pe care l-a depasit intai AndreiB (veneam de la Durau). Eram cu a II-a si deodata... masina ramane fara suflu- nu ma uitam cat am in bord, ochii mei erau pe latarala tirului si pe contrasens- de unde venea o masina, la distanta de vreo 2-300m. Am realizat brusc faptul ca am intrat in limitare, am dat rapid a III-a si m-am dus la 120 si ceva, depasind astfel tir-ul. Abia asta se poate spune ca turam motorul. Ce faci tu la 50- e lejereala, matizul intra in limitare pe la 80/h. eci la 50 abia se poate spune ca se simte si el cat de cat turat.

Share this post


Link to post

La 60 cu a II-a iti intra limitarea?! Esti sigur? Cum se manifesta?

 

Cam asa: vuuum-vuuum-vuuum... =))

  • Like 1

Share this post


Link to post

Din categoria "Forumul, cel mai bun mijloc de informare":

 

Salutare! Urmaresc acest forum de cateva luni si urmeaza sa-mi iau un cruze 1.8 ls. Am avut aceiasi problema cu tichetele:sunt putine centre remat in Bucuresti si Ilfov care mai ofera. Saptamana aceasta am fost cu 2 masini la un centru remat din Militari, o masina marti si una joi si de fiecare data au avut tichete. Puteti incerca acolo.

Legat de problema cu apa din portbagaj, sunt curios daca au mai avut si alti posesori de Cruze aceiasi problema si daca lucruri de genu asta se intampla si la alte masini.

 

 

Deci: am fost la service GTT - nu era de la masina,era din tampenia mea - aveam un bidon de lichid parbriz in portbagaj si se pare ca dopul nu era tocmai strans - asa apa de la frane si demarari a ajuns sin in oala rotii de rezerva si s-a infiltrat si pe bancheta spate.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Off-Topic:

Mircea, variantele parametrilor de acolo, nu influenteaza consumul cu 2,4 litri la 100 de km.( de la 8,6 la 12%).

 

Dă cu radical...

  • Like 3

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...