Jump to content

Recommended Posts

Treaba cu rotirea bujiilor intre ele mi-a dat si mie prin cap, si rezultatul a fost acelasi. Oof, mama mama, cred ca injectorul ala o sa mai astepte nitel, doar am schimbat acu 2 zile curelele si galetul intinzator de la distributie ( cel vechi avea un joc de speriat si uruia la greu) ma spanzura sotia daca mai cer luna asta vreun ban pentru masina :> . Fisurarea - craparea racordului flexibil de pe evacuare influenteaza consumul? ca oricat de calm as merge, sub 11 urban nu scade s-o arzi, iar mers mai sportiv creste doar cu vreo juma de litru, deci nu merita sa-mi bat joc de masina pentru 1.6 ron la diferenta la suta de kilometri.

Adi Iacob

Share this post


Link to post

@Adi Iacob - am si eu, oarecum, problema ta! numai ca la mine se manifesta daca las masina nepornita (si in soare) mai mult 2 zile. Am patit-o zilele astea pt a 2a oara: masina nepornita de 2 zile - porneste din prima, n-ai treaba cu ea, urca la ~ 2000 si apoi cand coboara la ~ 1200 merge in 3 cilindri. Daca o turez iar la 2000 merge normal, dar cand coboara la relanti iar merge in 3 cilindri. Isi revine dupa ~10secunde si nu mai face deloc apoi.

 

Are cineva o explicatie? Sa fie vreun injector, ceva? Timpii de injectie sunt ok, deci nu cred ca sunt infundate.

Share this post


Link to post

Dupa cum se stie la injectoare sunt 2 probleme frecvente.

Se infunda si se curata in anumite cazuri si mai devreme sau mai tarziu se inlocuiesc sau incep sa ramana deschise partial si se inocuiesc fara discutie :)

Share this post


Link to post

@ovi jer - e posibil sa ramana partial deschis un injector la mine? asa s-ar manifesta? Daca da, pot sa indentific care este?

Bine, asta in caz ca se agraveaza, fiindca acum n-am nicio problema cu ea asa cum este :) )

 

@karmen - daca zici ca masina voastra era incaltata cu Montana atunci nu ma mai mira nimic. Evident, fostul proprietar a cumparat cele mai ieftine/proaste cauciucuri de pe piata stiind ca va vinde masina, pt. a da bine la ochi pt. viitorul proprietar. Sugestia mea este sa le schimbati sau sa fiti mai atenti cu ele !

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Chiar acum cateva posturi a explicat Adi Iacob :)

Share this post


Link to post

@LYM : In afara de injectoare, simptomele descrise de tine pot avea inca o cauza ... chiar mai nasoala. Verifica daca iti lipseste lichid de racire din vas. Am patit ceva similar la Leganza si cauza a fost garnitura de chiulasa "usor" fripta la cilindrul 1. Dupa o perioada de stat, lichidul imi patrundea in cilindru iar la pornire facea exact ca masina ta. 2-3 minute de functionare duceau la eliminarea apei si vaporilor din cilindru si apoi motorul functiona iarasi rotund. In afara de pierderea de lichid au mai fost cateva indicii ca garnitura ar fi distrusa: lichidul mirosea rau de tot a gaze de esapament, bujia de la cilindrul 1 avea o culoare alba (exagerat de alba), nu mai baga deloc caldura ... Roaga-te sa fie un injector :)

Share this post


Link to post

Lichidul de racire este ok la nivel si de cand am luat-o nu s-a clintit de-acolo si nici nu pare sa fie contaminat sau sa miroase ciudat. Bujiile sunt si ele curate toate, deci ma indoiesc sa fie probleme :)

Edited by LYM

Share this post


Link to post

am si eu o problema cu o nubira 2 adica dintr-o data sa aprins becul check si apoi am observat ca scoate fum ca autobuzul si am aflat ca merge in trei buji,am verificat bujiile injectoarele , bujiile nimic si in cele din urma am aflat cu aparatul de verificat presiunea pe fiecare piston si la nr 2 am 0 la restul 14 deci ce poate fii ?

Share this post


Link to post

Supape rupte sau blocate pe deschis.In afara de fum nu se aud si batai la motor?

Oricum evita sa mai mergi cu ea pentru ca motorul trebuie desfacut.

Share this post


Link to post

Salut.Sper sa nu gresesc iara cu topicul :) .As vrea sa stiu unde se afla filtrul de benzina la nubira 2.Pura curiozitate,ma informez din timp.

 

Respect...

Share this post


Link to post

Ai gresit iar, mut eu, final warning.

Il vezi in spatele galeriei de admisie, fixat cu un colier pe peretele de foc. E un cilindru negru in care intra 2 conducte si care este pus la masa cu un fir.

Share this post


Link to post

Salut.As dori daca se poate si daca exista manual de service(gratuit  :)  ) ptr nubira 2.Ma poate ajuta cineva?macar cu un link

Share this post


Link to post

Use search si le gasesti.

Share this post


Link to post

Salutare

De multisor nu am mai postat pe aici. Vineri executata vechea sonda lambda si inlocuita cu o sonda universala cu 1 fir. Asta dupa ce ultimul consum, ochiometric, ajunsese pe la 20% :wallbanger: ( Mers 53 km urban si topit cam 11 litri). Mers la Autotranzit, cumparat senzor oxigen, demontat scut evacuare, cu ocazia asta rupt cu mare mestesug un surub de fixare (stanga sus), ramas in doua. Agonie si extaz la demontarea vechiului senzor, 4 ani jumate pe evacuare naste o dragoste de nedescris, dar pana la urma divortul s-a produs intre galeria de evacuare si sonda veche. Montat noul senzor, vaselina grafitata cu care a venit uns nu a ajutat mare lucru la infiletarea lui, deschiderea galeriei in zona aia destul de stramta, fapt ce a necesitat abandonarea masinii pentru 2 zile si procurarea unei inelare de 22 duminica pe la 11 pentru strangerea in parametri ( s-a mai dus saraca inauntru vreo 2 ture jumate!). Plecat la drum dupa-amiaza extraurban, facut 54 kilometri din care 16 sotia in sat la Costesti (a luat carnetul si e in perioada de acomodare cu salupa, dupa scoala efectuata pe un Mercedes 190D batran de 2 de ani!), cam 60%urban restul extra din acesti 54 de kilometri, la dus 12 km AC on ca era cald. Ac benzina nesimtit, nu a vrut sa coboare la final mai mult de 2 milimetri (asta face misto de mine???) fata de pozitia initiala (1 mm deasupra celei de-a doua linii, s-a coborat cu 1 mm sub linie acum). Nu fac speculatii acum, consumul il voi posta pe topicul de consumuri pentru Nubi cand voi avea certitudinea ca nu gresesc. Urmatorii kilometri vor fi exclusiv facuti urban, mers la munca, venit de la munca, umblat lela prin oras s.a.m.d...

Ah, era sa uit, senzor oxigen universal cu un fir 100 ron (ups, asta trebuia sa postez pe topicul de piese... :mrgreen: )

Share this post


Link to post

Cat era un senzor de oxigen original de ai optat pt. unul no-name? Ai grija cu el, fiindca daca nu-ti citeste bine e posibil sa ajunga benzina nearsa in catalizator si sa ti-l "intoxice", si ala nu e decat 1000 RON!

Share this post


Link to post

@Lym

Daca e sa se intoxice catalizatorul, asta e de la vechiul senzor, caruia i se ingustase aria de actiune si nu mai lucra bine nici la relanti, mirosea a benzina nearsa, asta m-a determinat sa-l schimb... Eu am zis ca nu vad bine pe scanner, dar el varia in intervalul minim 200 mV, maxim 750 mV. Nici vorba de 0-1180 mV cat ar fi trebuit teoretic (sau si practic???). Iar senzorul nu e chiar no name, am sunat azi la firma si au zis ca e Bosal, parca, firma de destul de serioasa, iar rezultatele... i can't believe my eyes!!! Pana acum aproape 70 km, 70% urban, si consumul e cam jumate din cat indica acul inainte, nu i-am dat reset ca sa se modifice modalitatea de afisare in vreun fel. Dar pana nu fac un consum mai stiintific de genul plin la plin nu postez pe topicul de consumuri. Oricum, felicitari pentru ultimul consum obtinut extraurban, cred ca te-ai abtinut, nu gluma sa-i dai talpa :mrgreen:

In alta odine de idei, am observat ca nu se mai aprind becurile la marche-arriere deloc! Verificat sonda marsarier, verificat fire, verificat becuri, verificat sigurante, nothing wrong but still doesn't work at all!!! Daca a mai patit cineva chestia asta si ma poate ajuta. Am o banuiala, cred ca nu mai merge de cand mi-au umblat meseriasii de la Automotor service in cutie cand cu pinionul conducator vitezometru. Nu as putea sa jur ca nu mai merge de atunci, nu am avut multe drumuri nocturne unde sa observ nefunctionarea becurilor pe marsarier. If someone can guide me, i'll be glad to follow his directions.

Cu respect,

Adi Iacob

L.E. Lym, mi s-a cerut la service pe naspa (adica sa nu verific daca e nou sau vechi senzorul) 175 ron, deci teapa service-urilor e la putere!

Edited by Adi_Iacob

Share this post


Link to post

Daca e Bosal banuiesc ca e ok. Cand ai zis ca e no-name mi-a sarit gandul la vreo chinezarie din aia :D

Sa te tina mult si bine si sa ne uimesti cu un consum record (de mic :) )

 

OT: mie nu mi se mai aprind beculetele acelea care ilumineaza placuta de inmatriculare. Le-am schimbat o data ca se arsesera si vad ca iar au picat. Faza e ca nu mai pot desface suruburile alea ca sa ajung la ele (cine le-a strans le-a strans cu simt de raspundere)

Share this post


Link to post

@Lym

Daca reusesti sa desfaci suruburile alea, greseaza-le cu putina vaselina, si la mine erau incotopenite rau de tot. Daca poti si e recomandabil, schimba soclurile becurilor, ale mele sunt maronii si crapate de caldura degajata de bec, nu-mi mai inspira deloc incredere. O sa incerc in curand un mic tuning cu leduri superbright polizate nitel sa imprastie mai mult lumina, daca sunt prea directionale. O sa studiez mai bine topicul de LED-uri si o sa incerc marea cu sarea... daca nu merge, asta e, pun soclurile originale inapoi si cu asta basta.

Adi Iacob

Share this post


Link to post

Am strans astazi cu o tura surubul de la clapeta de acceleratie (imi "agata" un pic la inceputul cursei si ma tot dadea in nas daca era in frana de motor si apoi acceleram usor. Acum nu mai agata).

Ce alte `efecte` ar putea avea aceasta actiune? Relanti-ul este la fel, si totul merge la fel ca inainte.

Share this post


Link to post

Nu e nicio problema daca a dat si reset la ecm.

Share this post


Link to post

@andreib - nu cred ca a "simtit" ceva senzorul TPS fiindca ar sta relanti-ul mai sus daca ar fi asa (oricum, la cat am rotit de surubul ala, clapeta s-a deplasat o distanta minuscula)

@ovi_jer - nu i-am dat reset ca ploua afara, dar o sa-i trantesc unul cand apuc :)

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Salutare

 

Am si eu o mica problema: Claxonul nu merge tot timpul.

Am o Nubira 2 SX/GPL si problema este la contactul claxonului.

La contactul claxonului din capacul volanului vin 2 fire: - unul maro si unul negru. Cel maro are la un capat un papuc si la celalalt capat are un fel de tabla de cupru care este indoita si infipta intr-o gaura din partea metalica a volanului. Ideea este ca daca misc acest fir merge. Am incercat sa-l scot si am cam indoit bucata aceea de tabla.

Ideea este daca gasesc acel fir la magazin singur sau numai inpreuna cu capacul sau volanul?

Share this post


Link to post

@Dang

Daca masina e noua te sfatuiesc sa mergi la service la garantie si sa-i pistonezi pana iti rezolva problema. Nu umbla ca daca e unul mai al > :) in service poate cere anularea garantiei pe partea electrica din motiv de interventie neautorizata asupra instalatiei, asa ca nu te juca. Cat despre contacte, daca totusi vrei sa risti urmareste la cineva cu SX ca eu nu te pot ajuta, la mine modulul airbag din volan imi cam taie cheful sa umblu acolo.

Cu respect,

Adi-Iacob

L.E. Lym, daca urmaresti threadul si il poti ajuta, fa-o.

Edited by Adi_Iacob

Share this post


Link to post

Nu ai ca un fel de "cui" care freaca pe o "banda" metalica? Poti incerca sa pui putina vaselina sub capatul cuiului acela, eventual sa apesi un pic pe el in timp ce rotesti volanul.

Nu-mi dau seama exact despre ce "tabla" vorbesti.

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...