Jump to content
Sign in to follow this  
VIPER

Opel Astra H 1.6 Twinport Elegance - 2005

Recommended Posts

Dedicatie pentru VIPER,Opel Vectra Station Wagon OPC 2.8 V6 turbo-255 caluti!!! :X

post-780-1125654672_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Sper ca nu sunt prea offtopic , dar se vorbea mai devreme de Astra GTC ..si deh..am avut "onoarea" sa vad ce stie un Corsa GSI cam acum vreo ora la intersectia de la pta dr taberei. N-am fost asa.. "smoked" cum ziceau aia in 2fast2furious.. in viata mea!

 

nush daca este vorba despre GSI dar uite ce scrie intr-un ziar din iasi la publicitate > :)

post-1268-1125688970_thumb.jpg

Share this post


Link to post

801? :) )

Share this post


Link to post

Azi dimineata, un nou episodul din filmul "computerul de bord contra-ataca":

 

post-65-1130830740_thumb.jpg

Share this post


Link to post

iei... ditamai pompa...

asta e masina pentru aia care merg cu plinul facut si dupa 50km fac din nou plinul... =))

 

a mea, cand e pe rosu, piuie la fiecare pornire si clipuleste ledul rosu deci impactul e asemanator...

Edited by alx

Share this post


Link to post

ai luat-o in leasing? daca da cam cat a fost avansul si cat este rata pe luna?cu toate taxele incluse.

P.S. super masina,sa o stapanesti sanatos,chiar arata bine

Share this post


Link to post

Scuze de delay... E in leasing, nu stiu rata DDP... De fap o stiu, e cam 275 cu tot cu CASCO. 13850 CIP, avand 20%, reziduala 20%, 5 ani. 4.5% dobanda.

Share this post


Link to post

4.5% dobanda? :shock: si restul de 4.5% cine ii plateste? :D

Share this post


Link to post

Pardon, sunt vaca... 4.5% e CASCO, dobanda e 9.5% :D

Share this post


Link to post

si io care mi-am lasat urme de unghii pe gat...

Share this post


Link to post

Azi dim. am vazut o clona a masini tale, cu exceptia ca e 1.7 CDTI, a unei colege. A dat 12.000 DDP cica era 16.000 dar a avut 4000 reducere pt. ca sotul ei lucreaza la un dealer Opel. Tipa nu stia amanunte, spune-mi cati cai are motorul ala? Pot da asa reduceri uneii dealeri??? Una din compensatii a fost ca are pe portiere sticker cu numele dealerului...

Share this post


Link to post

Da, poate, daca era masina de show-room sau drive test, de aia si are numele dealerului pe ea. Are 100CP.

Share this post


Link to post

motorul de 1.7 are 100 caluti la 4400 tr/mn si 240 Nm la 2300 tr/mn

Nu e rau nici ala, dar nu prea se compara totusi cu motorul 1.9 multijet de origine fiat.

Share this post


Link to post

De fapt poate sa fie chiar cel 1.7 CDi de 80CP, actualmente scos. Au fost 2 pe Astra H in prima faza, 1.7CDi de 80CP si 1.7CDTi de 100CP...

Share this post


Link to post

Reducerea care o primesti acum pentru 1.7CDTI este de 1500 de euro.

Acum s-a introdus si 1.3CDTI-ul de 90 de cai pe care in ofertele prin afara l-am gasit cu 6 trepte, dar la noi inca nu apar informatii tehnice, sunt curios ce cutie va avea acesta la noi.

Share this post


Link to post

5 Trepte la noi deocamdata...

Share this post


Link to post

Un nou episod din serialul "BC contra-ataca":

post-65-1132347805_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ai incercat sa faci plinul OCHI? Eu da si uneori computerul spune relativ exact dar uneori greseste cu cca 2 litri. Asta cel putin la mine.

Share this post


Link to post

Mai rar cu plinul ochi...

 

Am sarit si de primii 3000km. Pana acum, totul e in parametrii. Ultimul drum, de 555 km, a fost ciudat... Peste 160km (poate chiar peste 200, nu am stat sa calculez exact) cu ceata. 60 cu ceata densa (vizibilitate 3-5m, noapte), restul ziua si vizibilitate 20-200m. Vitezele pe portiunile respective au fost intre 30 si 90km/h. Rezultatul e in poza (am uitat sa zic ca in portiunile cu ceata temperatura exterioara era cam de -1 - 1grad, deci caldura in masina etc):

 

post-65-1133175758_thumb.jpg

 

La 140km/h era 8.8%, si asta pe o distanta suficient de mare cat sa se stabilizeze. A, si cu Sport. Conteaza mult, fara Sport scade bine consumul la viteze mari! Am preferat sa am niste ajutoare in plus pentru ca, dupa ce ca era ceata de nu vedeai in fata masinii, era plin de carute nesemnalizate...

Share this post


Link to post

Ca tot intreba lumea suparata de ce nu am afisata temperatura lichidului de racire... Ei bine, se pare ca BC-ul mai stie muuuuuulte chestii! Exista un meniu ascuns (cum e la VAG, sau la placile de baza Gigabyte in BIOS), tocmai sa nu-si bage toti ochii si mainile... Citez ce zice colegul opelist care a descoperit minunea:

 

"Se pot vedea printre altele : viteza reala transmisa direct de la toti senzorii de pe roata, viteza in m/s, temperatura lichidului de racire, temperatura inregistrata de senzorul de temperatura si cea afisata, cantitatea de combustibil injectata in ml/s, o multime de alte informatii printre care (cred) o aproximare a cati litri mai ai in rezervor."

Share this post


Link to post

si poti sa imi spui si mie cum se intra in meniul ala???

Share this post


Link to post

Citez sursa originala: "...trebuie tinut apasat 10 secunde pe Settings pana se aude un "piu" in boxe si apoi pe BC. Apare meniul de BC iar apoi tot cu BC se schimba printre diversele ecrane cu tot felul de informatii."

Share this post


Link to post

Iata si ecranele suplimentare. Ramane sa aflu ce inseamna fiecare informatie...

post-65-1133283983_thumb.jpg

post-65-1133283988_thumb.jpg

post-65-1133283993_thumb.jpg

post-65-1133283998_thumb.jpg

post-65-1133284003_thumb.jpg

post-65-1133284008_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ecranele 4 si 5 sunt FOARTE interesante! :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...