Jump to content
Sign in to follow this  
emi2009

Radare fixe si mobile

Recommended Posts

Eu am auzit ;) (nu-s retard, dar vad un pericol in amplasarea lor de-m...tufişelea, la mica ciupeala, ascunse prin boscheti).

In rest ai dreptate.

Link

Share this post


Link to post
Eu chiar nu inteleg logica retardatilor care vad un pericol in aparatul radar.Eu cred ca adevaratul pericol este viteza,nu aparatul radar...Pana acum nu am auzit de accidente provocate de radar,insa de viteza da.

 

Pe aceeasi logica, nu viteza cauzeaza accidente, ci opririle bruste :)

 

Cand aparatul radar este pus la plezneala si face instant-on, detectorul va urla brusc, si multi soferi calca frana brusc atunci cand fac asta. Deci, pericol de accidente.

 

Revenind la subiect, saptamana asta:

 

  • un Logan rosu care lua din fata pe cei care intrau in Bucuresti, imediat dupa coborarea de pe podul de la Otopeni
  • deja faimosul Seat albastru inchis, cu folie pe geamuri, orientat sa-i ia din spate pe cei care o forjeaza imediat dupa Romanesti (mergand spre Bucuresti)
  • si, ala care nu mi-a placut deloc, un Logan galben cu folie pus la piciorul celei de-a doua pasarele de dupa iesirea din Bucuresti, undeva pe langa IKEA, asa incat sa-i prinda pe cei care coborau tare de pe prima pasarela. Un calduros huo pentru ca facea instant-on X(

Share this post


Link to post

daca individul ala nu avea viteza nu trebuia sa franeze brusc la vederea radarului,deci daca respecta viteza legala nu avea de ce sa se teama de radar.Iar de amplasarea radarelor ,mi se pare normal sa fie amplasate in locuri cu pericol ridicat(ca in exemplu de mai sus).Daca respectivului ii sarea un copil,sau un animal in fata,tot asa brusc trebuia sa franeze ,si atunci...Eu zic ca viteza a fost de vina si nu aparatu radar :thumbl: :mrgreen:

Share this post


Link to post
[*] un Logan rosu care lua din fata pe cei care intrau in Bucuresti, imediat dupa coborarea de pe podul de la Otopeni

[*] si, ala care nu mi-a placut deloc, un Logan galben cu folie pus la piciorul celei de-a doua pasarele de dupa iesirea din Bucuresti, undeva pe langa IKEA, asa incat sa-i prinda pe cei care coborau tare de pe prima pasarela. Un calduros huo pentru ca facea instant-on X(

 

Extrem de ciudat, intrucat in zona aeroporturilor NU AU VOIE sa folosesca pythoanele, pentru ca bruiaza comunicatiile de date dintre avioane si turnul de control! Ori erau la ciuguleala, ori erau doar nebuni!

Share this post


Link to post

Mircea la cat de inconstienti sunt unii gabori si pusi pe spaga, crezi ca-i intereseaza de aeroport cand nu tin nici macar la viata lor?

 

Mai in spate cu cateva posturi scriam pe scurt ca am fost oprit pe A1 de un gabor care s-a pus in fata masinii pe banda 2 si dadea disperat din baston.

 

Uite ce s-a intamplat:

 

Acum vreo 10 zile rulam pe A1 spre Bucuresti cu 170-180 si RX-ul prezent. Eram singur in masina si ma grabeam sa ajung la birou ca prinsesem trafic infernal pe Craiova-Pitesti. Nicio urma de radar dar mergeam limita celor 50 ca sa zic asa. :)

Ajung int-o zona cu limitare si indicator de drum in lucru si semn ca trebuie sa ma repliez in banda 1. Reduc preventiv viteza pana la una mai safe @130 la ora. Cand ajung in dreptul unui indicator galben cu 100 la ora vad in departare niste indicatoare pe partea stanga (chestiile alea care se pun la un drum in lucru si te obliga sa te muti in banda 1). Dau semnal dreapta sa intru in banda 1 dar ajung din spate pe unul cu un BMW care mergea foarte incet. Vad ca indicatoarele alea nu sunt asezate sa te oblige sa intrii in banda 1 ci sunt pur si siplu date la o parte pe marginea stanga a benzii 2 (langa scuarul autostrazii) ca si cum lucrarea se terminase. Imi dau seama ca ar trebui sa franez destul de violent ca sa ma repliez in banda 1, asa ca imi continui drumul pe banda 2 in accelerare ca sa trec repede de cel cu BMW-ul si sa ma repliez ulterior in banda 1.

Pe la @160 la ora ma trezesc cu un gabor care sare de pe sensul celalalt in fuga si se pune in fata mea la vreo 200 de metrii (sau undeva pe acolo, oricum extremd e mica distanta pentru o autostrada) in mijlocul benzii 2 si imi face semn disperat sa opresc.

Cred ca am lasat jumatate din anvelope cand am franat ca sa nu-l iau pe idiot pe capota... la un moment dat a sarit si el intr-o parte, probabil s-a speriat cand a vazut fum in anvelope ca putea ca dracu masina dupa frana. Mi-a intrat abs-ul din prima secunda ca sa zic asa.

In fine opresc masina, trag pe banda de urgenta, ma dau jos si ii umplu frigiderul cu de toate. Il intreb cine plm l-a invatat sa opreasca asa o masina pe autostrada, ii mai bag vreo 3-4 de sinucigasul p... mele, etc. Amenint ca fac plangere de abuz in serviciu ca mi-au pus viata in pericol, intreb ce se intampla daca aveam masina in spate, etc, moment in care sare in fuga de pe celalalt sens si colegul lui care zbiara: I-ai permisul pentru viteza !!!!!

Ii intreb respectuos: ce plm de viteza ca n-aveti radar (rx-ul nu sunase nimic). Vad ca nu le merge faza dupa care imi zice ca-mi ia permisul pentru ca nu am rulat pe banda 1 ca aveam indicator care ma obliga sa merg pe banda 1 si scoate din buzunar o foaie A4 pe care avea desenata zona respectiva cu marcaje (probabil ca mai incercasera trucul si la altii). Ii raspund respectuos (deja vorbeam si eu mai civilizat ca mi-am dat seama ca sunt la spaga) ca am vazut indicatorul dar ca nu aveam delimitata zona de unde ar trebui sa incep sa ma repliez cu marcaje corespunzatoare, ca am vrut sa ma repliez doar ca ala de pe banda 1 mergea mult prea incet si nu s-a putut ca riscam sa intru in el.

In fine mai incearca ei sa-mi ia permisul ca cica am depasit pe linie continua, etc bla, bla. Le explic frumos ca nu aveam cum sa depasec pentru ca rularea pe benzi diferite nu este echivalenta cu depasirea, iar eu rulam pe banda 2 si ala cu BMW-ul pe banda 1, in fine satul de cearta ca ma grabeam, imi aduc aminte ca am o camera video prin portbagaj, asa ca ma legitimez si eu si le dau de inteles ca vreau sa filmez zona. Urmele de la anvelope erau destul de vizibile pe carosabil (cu intermitentele de riguare datorate abs-ului) si nu era nicio masina de politie pe sensul meu, deci puteam dovedi pe video modul in care am fost oprit.

 

Moment in care ma ia: Pai dece nu spuneti domne ca lucrati la ...? Poate facem si noi niste materiale cu conducerea preventiva?

I-am raspuns sec: Pai ce materiale cu conducerea preventiva sa facem domne, cand colegul dumneavoastra se arunca in fata masinii pe autostrada sa o opreasca si isi pune in pericol viata lui, a mea precum si a celorlalti participanti la trafic?

Daca vreti sa facem materiale cu conducerea preventiva haideti sa incepem cu drumurile europene, ca n-am vazut nicio masina de politie care sa amendeze pe cei cu utilajele agricole care merg cu 30 la ora pe drumul Craiova - Pitesti si sunt cozi de masini pe km intregi. Nu alerg de nebun ca nu-mi face placere sa las jumatate de rezervor ca sa parcurg 200 de km, dar nu-mi permit sa fac 4-5 ore la un drum de ~200 de km.

 

De ce am scris povestioara asta? Pentru a atrage atentia ca daca vor sa te faca pot cauta si gasi n- motive sa te faca si te fac daca nu ai argumente, nu cunosti codul rutier, legislatia in general si nu esti spontan si sigur pe tine. Scaparea mea acum a fost ca lucrez in presa si le cam e frica de noi la cate filmulete au aparut pe la TV si s-au lasat cu demiteri/treceri in rezerva, etc dar daca era un om obisnuit care nu le dadea spaga sigur il lasau pieton. Oricum eu nu dau spaga la gabori, deci nu au nimerit bine persoana... In fine ne-am despartit prieteni.

 

Intreb si eu acum:

Ce se intampla daca-l luam pe dobitoc pe capota?

Ce se intampla daca aveam masini in spate?

S-a gandit vreo secunda gaborul sinucigas ce urmari poate avea actiunea lui de "prevenire" sau doar spaga era importanta in acel moment?

 

Sa nu ma intelegeti gresit. Sunt de acord ca nu am respectat indicatoarele in zona, dar zona nu era marcata corespunzator. Sunt de acord ca nu am respectat viteza legala si n-aveam nicio problema sa fiu sanctionat pentru asta, dar legal, nu ochiometric. N-aveam nimic impotriva sa predau permisul daca zona ar fi fost semnalizata/marcat corespunzator, daca m-ar fi luat cu radarul (limitarea fiind de 60 parca in zona) si evident m-ar fi oprit corespunzator. Am circulat destul de mult pe autostrazi pe international si am si fost oprit de cateva ori pentru viteza, dar de fiecare data a venit o masina de politie cu girofaruri dupa mine, care m-a tras pe dreapta, nu am vazut pe nicio autostrada internationala gabori pe carosabil.

 

LE: Scuze la moderatori pentru reproducerea cat de cat a limbajului folosit. Am incercat sa folosesc pe cat se poate prescurtari ca sa nu fiu vulgar.

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post
...nu am vazut pe nicio autostrada internationala gabori pe carosabil.

Ba da, eu am vazut, in Bulgaria...fugeau de pe un sens pe celalalt sa opreasca masini...

Share this post


Link to post

Bine, aia sunt mai spagari ca ai nostrii. :drinkers:

 

LE: In urma unor cautari pe site-ul Politiei Rutiere am descoperit: Relaţia Poliţist rutier – Participant la trafic.

 

Am selectat cateva pasaje pe care le voi posta aici.

 

Obligatiile politistului rutier pe timpul supravegherii circulatiei

Politistul pedestru trebuie sa isi aleaga o pozitie astfel incat sa fie vizibil si in siguranta.

 

Se interzice:

- patrularea pe autostrazi pe banda de urgenta;

 

Obligatiile politistului rutier pe timpul exercitarii controlului circulatiei

- pe autostrazi, sa efectueze semnalul de oprire exclusiv din autovehiculul politiei, conducatorul autovehiculului fiind

invitat sa urmeze autovehiculul politiei pana in prima parcare, unde se trece la executarea controlului propriu zis.

 

No comment mai departe si scuze de off-topic.

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

iata un exemplu clasic de inconstienta.daca iti sarea in fata altcineva decat militeanul ala,ce faceai?din cauza unor asemenea grabiti mor oameni pe sosele;dupa tine ,te-ai comportat foarte normal in trafic.Asa e,politia greseste cand incearca sa scoata de pe sosele asemenea oameni,nicidecum tu...

Share this post


Link to post

Luati-va de mana, unul pe sosea, celalalt pe forum.

Share this post


Link to post
iata un exemplu clasic de inconstienta.daca iti sarea in fata altcineva decat militeanul ala,ce faceai?din cauza unor asemenea grabiti mor oameni pe sosele;dupa tine ,te-ai comportat foarte normal in trafic.Asa e,politia greseste cand incearca sa scoata de pe sosele asemenea oameni,nicidecum tu...

Prietene, eram pe autostrada. Acolo se presupune ca nu sunt pietoni pentru ca legea interzice prezenta lor.

Eu zic sa dai un exemplu pozitiv si sa rulezi cu 80 pe autostrada ca sa mergi safe. Cine stie poate trece vreo vrabie in zbor si te rastorni daca mergi nu mai mult. ;)

 

Sa stii ca nu de nebun am postat cum trebuie sa te opreasca un politist pe autostrada:

 

Obligatiile politistului rutier pe timpul exercitarii controlului circulatiei

- pe autostrazi, sa efectueze semnalul de oprire exclusiv din autovehiculul politiei, conducatorul autovehiculului fiind

invitat sa urmeze autovehiculul politiei pana in prima parcare, unde se trece la executarea controlului propriu zis.

 

 

In cazul in care nu stiai, lectura de duminica:

 

Autostradadrumul national de mare capacitate si viteza, semnalizat special, rezervat exclusiv circulatiei autovehiculelor, cu sau fara remorci, care nu serveste proprietatii riverane, prevazut cu doua cai unidirectionale, separate printr-o zona mediana sau, în mod exceptional, prin alte modalitati, cu exceptia unor locuri speciale sau cu caracter temporar, având cel putin doua benzi de circulatie pe sens si banda de urgenta, intersectii denivelate si accese limitate, intrarea si iesirea fiind permise numai prin locuri special amenajate;

 

Banda de urgenta – subdiviziunea longitudinala suplimentara, situata la extremitatea din partea dreapta a autostrazii, în sensul de circulatie, destinata exclusiv stationarii autovehiculelor în cazuri justificate, precum si circulatiei autovehiculelor cu regim prioritar care se deplaseaza la interventii sau în misiuni cu caracter de urgenta;

 

În circulatia pe autostrazi, pe drumurile expres si cele nationale europene (E) conducatorii de autovehicule sunt obligati sa foloseasca si în timpul zilei luminile de întâlnire.

 

Circulatia pe autostrazi

 

Art.74. - (1) Pe autostrazi este interzisa circulatia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depasite fara autorizatie speciala de transport eliberata de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tractiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor si mopedelor, a tractoarelor si masinilor autopropulsate pentru lucrari agricole, precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h.

(2) De asemenea, pe autostrazi sunt interzise învatarea conducerii unui vehicul, încercarile prototipurilor de sasiuri si de autovehicule, manifestatiile, defilarile, caravanele publicitare, antrenamentele si competitiile sportive de orice fel, precum si cortegiile.

(3) Se interzice circulatia, oprirea sau stationarea autovehiculelor pe banda de urgenta, cu exceptia cazurilor justificate, precum si a autovehiculelor cu regim de circulatie prioritar.

(4) Circulatia autovehiculelor destinate transportului public de persoane sau de marfuri se efectueaza, de regula, numai pe banda marginala din partea dreapta a autostrazii, în sensul de mers.

 

Daca pe acolo se plimba vreun pieton, se plimba pe barba lui.

 

 

P.S> Politia ar trebui sa dea un exemplu pozitiv prin aplicarea corecta a legii. Daca citeai atent ai fi vazut ca am scris ca nu aveam nimic impotriva daca-mi lau permisul pentru viteza sau orice altceva, dar legal.

 

ultimul off-topic pe aici

Poate muta un moderator ultimele posturi intr-un topic special despre cum se circula pe autostrazi.

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Azi dimineata ( ~5 AM) stateau cu el pornit la intrarea in Colonesti, pe sensul Pitesti - Craiova :-W astia nu mai au somn...(spre deosebire de mine :mrgreen: )

Share this post


Link to post

6 radare au fost ieri (simbata) intre Ilia si Arad, toate functionau la capacitate maxima

Share this post


Link to post
iata un exemplu clasic de inconstienta.daca iti sarea in fata altcineva decat militeanul ala,ce faceai?din cauza unor asemenea grabiti mor oameni pe sosele;dupa tine ,te-ai comportat foarte normal in trafic.Asa e,politia greseste cand incearca sa scoata de pe sosele asemenea oameni,nicidecum tu...

 

 

Trebuia sa traga si un foc de avertisment in plan orizontal, la roti, nu?

Share this post


Link to post

Pe E85 2 camere la Cosereni (arhicunoscute), una la Cotorca, doua la Nicolae Balcescu (BC).

Plin de radare de masini de politie cu radare legale (fara instant-on), practic fara numar fara numar.

Am avut duminica 2 detectoare pe bord, un maruhama w-8889si un whistler xtr 330.

Daca vreti o mica foarte comparatie: whistleru da infinit mai multe semnale false dar te obisnuiesti cu el,

semnalele sunt de intensitate mica, iar ca distanta de detectare .. de obicei maruhama e cu cativa zeci metri mai rapid, uneori exact la fel. daca intereseaza pe cineva la achizitie, maruhama e peste 600 iar whistleru vreo 280.

Tinand cont de bani as zice ca merita whistleru, facand abstactie, mie imi place mai mult asta micu.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Tommy, parca la xtr 330 nu poti opri banda X, nu?

Share this post


Link to post

Din ce am vazut eu nu poti opri nici o banda, poate o fi vreo combinatie ceva.. eu l-am pus pe bord si gata :)

Share this post


Link to post

E o combinatie sa opresti Ku. Trebuie sa tii nu stiu ce buton apasat in timp ce-l pornesti. Nu mai tin minte exact procedura. Daca dai search pe gugal, gasesti.

 

A si mi-am amintit in City mode 2 se opreste si X-ul.

 

Nu se poate opri K_a si Laser parca.

 

Te-am intrebat pentru ca in mode Highway ti-o poti fura. Din cate tin minte daca ai semnal si in K si in X simultan, XTR-ul suna doar in X care e prioritara si aici intervine problema. Eu era sa mi-o fur in acest mod, noroc ca au dat flash cu farurile ceilalti participanti la trafic, pentru ca la mine suna in X si mergeam eu linistit ca sa zic asa. Nu zicea nimic de K. ;)

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Gabori au innebunit !!!! X(

 

Ieri am fost de mi-am luat kinderul de la tara (jud. Vrancea) si am ramas ingrozit de ceea ce vedeam.

 

In fiecare comuna ,da in fiecare erau cate 2 echipaje de politie ori in acelasi loc ori unul la intrare si unul la iesire ,cat si in afara localitati am vazut vreo 4 sau 5 ,si opreau pe rupte.

 

OFF:

Cand m-am dus sambata un AVEO alb (premium /platinum) a fost "ingerul meu :) .Undeva pana in Buzau in afara localitatii ma duceam cu 130 km/h ,Aveo s-a bagat in fata mea +avarii +semn cu mana pe geam sa incetinesc m-a dus pana la 90 km/h si imediat dupa "sticletii" stateau cu radarul intr-o parcare.

 

Daca se stie cineva ii multumesc din tot sufletul si ii snt dator cu o bere :drinkers:

 

Ps : am Aveo ,negru,nr B-73-L**

 

Ps 2 : =)) nici nu am citit ce scria mai in urma

Edited by robert333

Share this post


Link to post

Nu au innebunit. Pur si simplu, mor prea multi oameni pe sosele.

Share this post


Link to post

Sapte camere radar fixe(active) in judetul Valcea de tip GATSO fara bucla inductiva.Aceste camere functioneaza cu unde electromagnetice,emit semnal in banda K si fac poze numai din spatele masinii la viteze de peste 72km/h chiar daca sunt montate in localitati cu limita la 50km/h sau in zone cu restrictie de 40km/h.Asadar detectoarele radar nu va scapa de aceste camere.

Locatia camerelor :

DN7

Milcoiu

Bujoreni

Gura Vaii

Robesti

Cainenii Mari

DN64

Ionesti-Marcea

DN67

Slatioara

Share this post


Link to post
Azi dimineata ( ~5 AM) stateau cu el pornit la intrarea in Colonesti, pe sensul Pitesti - Craiova :-W astia nu mai au somn...(spre deosebire de mine :mrgreen: )

In cursul saptamanii i-am mai prins si eu la Colonesti, in week-end niciodata, atunci se muta la Jitaru si au foarte multi clienti :thumbl:

Share this post


Link to post
Asadar detectoarele radar nu va scapa de aceste camere.

 

Cum arata? Sunt vizibile?

Share this post


Link to post
Pe E85 2 camere la Cosereni (arhicunoscute), una la Cotorca, doua la Nicolae Balcescu (BC).

 

Celor de la Nicolae Balcescu, le-au facut "reclama" si la stiri. Se lauda seful politiei din zona cati infractori deosebit de periculosi au prins in zona depasind viteza maxima admisa cu 11-12km/h :-W

Share this post


Link to post

radar_gatso.jpg

Sunt puse pe marginea acostamentului intre pomi si orientate la 45 grade fata drum.

Dupa ce ai trecut de ele si te-au luat incepe si detectorul sa-si faca datoria.

Share this post


Link to post

Sfat foarte util=luati-va antiradare ca sa fiti niste zmeii ai soselelor,sa se fereasca de voi toti ceilalti "prosti"care respecta legea circulatiei,si conduceti in continuare in asemenea hal,ca trebuiesc si donatori de organe in tara asta.Nu conteaza ca sunt vinovati sau nu,donatori sa fie...

P.s Partea cu viteza maxima pe autostrada vad ca ai sarit-o =130Km/h ,indiferent de functia detinuta.

Oricum iti urez sincer bafta in condus(chiar ai nevoie) si nu-mi doresc sa ma intalnesc pe sosele cu tine...am familie si de aia.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...