Jump to content
Sign in to follow this  
marckcos

Curea De Distributie

Recommended Posts

Dar face numai cand stau pe loc si motorul este pornit, de exemplu cand stau la semafor, si plec de pe loc.

Share this post


Link to post

Ce legatura are cureaua de accesorii cu acest subiect?

Share this post


Link to post

O intrebare: Ce imi recomandati sa fac? Sa merg pentru schimbare distributie la un service Daewoo in TM, si sa imi puna piese de producator (coreene) [ma refer la curele, intinzatoare, pompa de apa]

ori sa cumpar de pe piata libera curele Gates si pompa de apa Ina si sa le montez la alte ateliere de cartier.

Per ansamblu varianta 2 e mai ieftina, dar tare imi e frica ca imi iau tzeapa cu piese contrafacute, garantie etc.

 

Al meu Cielo (SOHC '96), a ajuns la 120.000 km si isi cere o revizie.

Pana una alta am fost prea multumit de masina si mi-ar pare rau sa o maltratez cu piese sub-standard, ori contrafacute.

Share this post


Link to post

Poti merge pe a doua varianta fara probleme la cielo cu motor 1,5 sohc .

Share this post


Link to post

lungi si intortochiate sunt caile catre service...a dat domnu si am schimbat cureaua si rola de la distributie, din nefericire nu am putut sa schimb si rola de la aer, ...motive (cica nu o aveau) ...dar asta e i-am mai dat cu vaselina(alba...) si o sa mai tina ceva in fine toata operatia 300ron.

 

LE: ca sa nu uit, senzatie placebo sau nu ..parca se infige mai frumos acum si se accelereaza lin(parca :) )

Edited by atyqsound

Share this post


Link to post

In maxim 2 luni vreau sa schimb din nou distributia...masina va avea aprox 100.000Km.

In afara de role, curea, pompa de apa ce ar mai trebui sa schimb daca tot umblu? Cumva termostatul, simeringurile de la axul cu came?

 

Merci.

Share this post


Link to post

eu as schimba si simeringul de axul cu came daca tot se umbla acolo - eu la a doua distributie deja -(din cauza de vechime nu km, insa) - si nu curge deloc ulei pe acolo - la 100k insa s-ar putea deja sa fie obosit

Share this post


Link to post

Schimba simeringul axului cu came si,eventual,si pe cel de la vilbrochen,dupa pompa de ulei.Oricum,un control vizual e musai acolo,mai tarziu sa nu apara beleaua vizibil sub masina,jos,pe masca sau pe baia de ulei.Un termostat si pompa de apa n-ar strica,nu se stie cum vor evolua cele vechi.In rest,sanatate!

Share this post


Link to post

Tocmai ce am inlocuit cureaua distributie, cele doua role si pompa de apa. Cureaua este Gates, rolele ..made in Japan, cica. Pompa habar nu am cum se cheama. Acum am un zgomot de fond care inainte nu il aveam, o maraiala guturala care se manifesta mai ales dupa scaderea turatiei - dupa ce accelerez si las apoi pedala in pace- , aproape de relanti. E o maraiala insotita de o mica zanganeala, nu stiu cum dreaq, si face doar la relanti sau aproape de relanti. Sa fie rolele de kkt? am o ciuda de mor ! Mentionez ca abia dupa distributie am schimbat si pompa de apa si tot la fel se aude.

Share this post


Link to post

Fa rost de un stetoscop si depisteaza zona de unde vine zgomotul.

Share this post


Link to post

Si la mine la Matiz dupa ce am schimbat cureaua de distributie se aude o maraiala ca la Oltcit.

Am dat si cu spray de curele si tot asa se aude.Poate sa fie din cauza rolei?

Share this post


Link to post

Posibil sa nu fie suficient de tensionata.

Edited by LYM

Share this post


Link to post
Fa rost de un stetoscop si depisteaza zona de unde vine zgomotul.

 

Ovi, e posibil ca o rola sa fie sursa zgomotului dupa ...1 zi de la instalare? Au existat asemenea cazuri vreodata?

Share this post


Link to post

Da,orice este posibil.Tensionare incorecta a curelei,rola slabita,rulmentii rolelor fara vaselina,etc.

Share this post


Link to post
Ovi, e posibil ca o rola sa fie sursa zgomotului dupa ...1 zi de la instalare? Au existat asemenea cazuri vreodata?

 

 

Mie mi-au zis sa merg asa vo 500 de km "ca se mai lasa" , inainte nu aveam nici un zgomot

faza cu fluieratu sigur e de la rola . Masina imi mergea impecabil pana sa schimb distributia , problema e ca

le-am zis astept max o sapt " sa se mai lase" pe urma ma duc peste ei.

Rog pareri avizate vizavi de fluierat la distributie, am scos cureaua de accesorii si tot asa face...exclus alte piese gen alternaytor si pompe.

Share this post


Link to post

Deci mai este cineva ca mine...nu stiu daca e bine sa mai astepti...poate se gripeaza naibii rola si dam in altele...eu maine dimineata la 7 ma duc la service sa o schimb.

Ovi zicea sa ascult cu stetoscopul de unde vine, exact. Nu am facut rost, dar am lipit urechea de capacul de plastic de peste distributie si de acolo se aude mizeria de zgomot. Asa ca ...alti bani, alta distractie... dar ma rog, i would do everything for my car ... ! :veneratie:

 

PS. Apropo de pareri avizate, ciuleste urechile la ce zice Ovi...este CEL mai avizat, ai incredere.

Edited by EnglishRadux

Share this post


Link to post

Mdea...s-a dovedit ca rolele intiale au fost facute pe vapor...Le-am schimbat cu unele originale la un service Daewoo din Piatra Neamt si a cam disparut orice fel de zgomot naspa. NU mai cumparati piese de oriunde...Cost total distractie? mult peste 8 milioane. Noi sa fim sanatosi, ca banii oricum se duc. :headbanger:

 

Sfat : daca auziti zgomote suspecte, nu mai stati nici o clipa. Se gripeaza draciile alea pe acolo si adio motor ! ( daca e DOHC, normal)

Edited by EnglishRadux

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Am si eu un Cielo koreean , cu motor SOHC (8 valve). A facut circa 61000km, si m-am gandit sa-i schimb cureaua distributie. Am si eu trei intrebari:

1. In caz ca pompa de apa si rolele, nu prezinta joc( asta o sa vad cand le desfac) e foarte indicat sa le schimb si pe ele, sau doar cureaua?

2. Din manualul service, prin operatia de reglaj intindere curea reiese ca trebuie slabite suruburile la pompa de apa. Asta implica golirea in prealabil a instalatiei de racire? Sau nu e musai necesara operatie de reglaj curea ( se poate schimba doar umbland asupra intinzatorului? ( evident daca voi schimba si pompa de apa, intrebarea nu-si mai are rostul)

3. In manual scrie ca se scoate pompa de servodirectie si ca se desfac conductele. Asta inseamna ca trebuie schimbat lichidul respectiv?

 

Multumiri anticipate pentru raspuns.

Share this post


Link to post

Are doar 61k km? Sau de la ultima schimbare de distributie 61k? Se schimba si rolele odata cu cureaua.

Share this post


Link to post

1) Rolele se schimba teoretic odata la 2 curele schimbate. Pentru linistea ta si in functie de gradul de uzura (joc, zgomote) e mai bine sa le schimbi.

2) Cu putina dexteritate poti pune cureaua si fara sa desfaci pompa de apa, folosind o cheie fixa pentru a o "trage" pe arborele cu came. Oricum recomand cu tarie sa schimbi pompa indiferent de joc. A mea a murit dupa cateva sute de km de la distributie si nu e deloc frumos.

3)Daca se desface pompa de servo de pe chiuloasa ai loc sa o strecori pe sub ea si sa nu mai fie nevoie sa desfaci conductele. Cel putin la Espero si ma indoiesc de faptul ca la cielo ar fi vre-o diferenta.

Share this post


Link to post

Intervin si eu cu o intrebare:cate role sunt,trebuie si ceva rulmenti schimbati sau au rolele in ele?.La mine se aude din zona distributiei un zgomot metalic ca de rulment uzat.

Share this post


Link to post

zogomote pot fi nu numai de la distributie (rola, pompa de apa) ci si de la rulmentii alternatorului (cel mai comun) sau de la compresorul de AC (fulia sa)

 

la distributie exista o singura rola (cu rulment inclus), si mai exista pompa de apa (cu rulment si ea), si evident cureaua

apoi exista cureaua de accesorii (fara rola)

si cureaua de AC - are o rola intinzatoare

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Da multumesc,pompa de apa am schimbat-o acum 3 ani,iar rulmentii de la alternator acum 2, la AC na-m umblat de loc de cand am masina,inseamna ca ori de la rola distributie este ,sau de la rola AC.

Share this post


Link to post
1) Rolele se schimba teoretic odata la 2 curele schimbate. Pentru linistea ta si in functie de gradul de uzura (joc, zgomote) e mai bine sa le schimbi.

2) Cu putina dexteritate poti pune cureaua si fara sa desfaci pompa de apa, folosind o cheie fixa pentru a o "trage" pe arborele cu came. Oricum recomand cu tarie sa schimbi pompa indiferent de joc. A mea a murit dupa cateva sute de km de la distributie si nu e deloc frumos.

3)Daca se desface pompa de servo de pe chiuloasa ai loc sa o strecori pe sub ea si sa nu mai fie nevoie sa desfaci conductele. Cel putin la Espero si ma indoiesc de faptul ca la cielo ar fi vre-o diferenta.

Nu se aude nici un zgomot. Masina are doar 61000Km.

 

Te referi ca se poate scoate cureaua tragand cu o cheie fixa? Intelegt ca nu are trebui reglata intinderea curelei dupa ce o pun pe cea noua, daca nu umblu la pompa de apa?

Share this post


Link to post

Se poate pune cea noua fara a slabi pompa de apa dar mai greu si exista mai multe riscuri (rupi cureaua, nu o pui la punct bine...). Cel putin la espero eu am reusit de 3 ori. Oricum, eu recomand sa schimbi si pompa de apa.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...