Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

salutare, sunt nou intrat pe acest forum, nu stiu daca s-a mai sris, dar am o nedumerire. tot timpul cand merg pe gaz, ledul check sta aprins, masina, nubira I, merge foarte bine si nu am probleme cu ea, doar acest led care se aprinde de fiecare data cand merge in gaz. se poate remedia?

Share this post


Link to post

ce instalatie ai montata?

Share this post


Link to post
tot timpul cand merg pe gaz, ledul check sta aprins, masina, nubira I, merge foarte bine si nu am probleme cu ea, doar acest led care se aprinde de fiecare data cand merge in gaz. se poate remedia?

 

Pe benzina nu e aprins? Nu ramane aprins, se stinge de la sine atunci cand comuti pe benzina?

Codul de eroare ramane memorat, daca mergi in service, afli codul, ai sanse mult mai mari sa afli si care este problema.

Uite un topic aici destinat problemelor tehnice la Nubira 1, si aici unul destinat Check engine-ului

Share this post


Link to post

instalatia este Stefanelli si este montata in 2003. checkul se stinge imediat ce trece pe benzina.

Share this post


Link to post

S-a montat pe masina releu care sa taie injectoarele si nu emulator cum ar trebui.

Share this post


Link to post

Aceeasi problema cu chekul o am si eu pe gaz dar numai cand sta la relanti o perioada mai mare de timp ( nu stiu exact 5-10 minute ) . Am sunat si la fabrica si au spus ca asa fac toate pe gpl ( inclusiv cielo ) si ca daca nu se schimba mersul masinii e ok . Nu stiu daca am emulatoare sau nu . Am sa-i intreb pe cei de la Virsta dar mi-e teama ca o sa faca niste ochi maaaari de tot...

Share this post


Link to post

Cazuri diferite,masini diferite si instalatii diferite.Cei de la uzina nu cunosc bine instalatiile pe care le monteaza ei asa ca intrebarea ta in legatura cu alta instalatie ii depaseste total.

Share this post


Link to post

Stai linistit ca aproepe sigur nu ai montat emulator. Cand am stat eu de vorba cu ei ziceau ca de ce sa mai pui din ala ca ce mare chestie daca sta checkul aprins (iti vine sa ii iei la palme) ... Noroc ca e simplu de montat ... si nici o avere nu cred ca e ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Are instalatie secventiala pe nubira si la acestea emulatorul este in aceasi cutie cu controlerul deci a scapat :)

La el eroarea este de amestec carburant sarac sau bogat .

Eu nu inteleg un lucru la pvsilviu : Ai probleme cu instalatia,martorul la motor sta aprins si recomanzi altor persoane sa mearga la aceasi specialisti care te-au aranjat pe tine? :)

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

N-am observat ca are secventiala. Oricum, faza cu emulatorul este reala ...

Share this post


Link to post

din cate am inteles de la mecanic, io sunt mai paralel, am emulator

Share this post


Link to post

Nu am recomandat la nimeni pe cei de la Virsta . Am spus doar ca nu-i vorbesc de rau ( din motive de sotie ) . Am sa o las sa se aprinda din nou chekul si pe urma o pun la tester

Edited by pvsilviu

Share this post


Link to post

Salutare,de vreo saptamana draga mea de instalatie gpl nu mai vrea sa tina ralantiul si pace.Daca o turez foarte tare merge dar daca o las la ralanti sau apas ambreiajul sa incetinesc la vreo intersectie incepe sa tremure masina scoate un fum negru pe esapament si moare motorul.Am fost azi cu ea la service pentru ca e in garantie iar tot ce mi-au facut marii meseriasi a fost sa umble la debitul de aer si gaz.Eu personal ma cam indoiesc ca asta a fost rezolvarea problemei,dar ramane de vazut zilele urmatoare.A mai patit sau are cineva idee care ar fi fost buba?si inca ceva:desi pe butelie scrie ca ar trebui sa incapa 40l mai mult de 33 nu a intrat niciodata.Multumesc anticipat in caz ca se oboseste cineva sa-mi raspunda :P

Share this post


Link to post

In butelii intra 80% din capacitatea lor fizica. 40/100*80=32. E posibil sa serezolve din reglajele facute de mecanici ...

Share this post


Link to post

pe butelie este trecuta si capacitatea totala=50l,capacitate de umplere=40l

Share this post


Link to post

Pai cam 40l +/- 2l ar trebui sa intre.

La fostul meu Cielo (cu Lovato montat de fabrica) cel mai mult au intrat 52l (posibil sa fi fost "matrasita pompa") la o capacitate fizica a buteliei de 60l. De cele mai multe ori la 48l (80% X 60l) era full :)

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Salut baieti.

Am un cielo 2007, SOCH Euro3,instalatie Lovato din fabrica cu inrerupator digital intre scaune si am o problema majora cu gpl.

Eram in weekend plecat din localitate si la intoarcere cand sa plec pur si simplu nu mai pornea.Initial am crezut ca e bateria da nu era asta.

Dupa multe incercari n-am reusit sa-l pornesc.

Probabil se inecase ca l-am dat si pe benzina si pe gaz,m-am uitat la buji erau ok.A doua zi am incercat tot degeaba.Pana la urma l-am pornit pe benzina.

Cand o pornesc ramane pe asteptare, adica amndoua beculetele aprinse fara sa treaca pe gaz la 2500 rpm.nu stiu ce sa mai fac .

Va rog mult daca puteti sa ma ajutati si pe mine.

Va multumesc

Share this post


Link to post

Posibil sa se fi resetat setarile de controlerul instalatie de gaz sau chiar s-a stricat acesta.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Sal.Ovi_jer ati putea sa imi spuneti si mie un pret la o instalatie cu stag 100 in ramnicu valcea pentru ca am fost la virsta in craiova si am aflat niste scoruri de am ramas masca in sensu ca o instalatie cu stag 100 lovato circa 16 milioane.Eventual si un loc unde as putea sa o montez.Si inca o problema daca o montez in alt oras pt revizii trebe revin in locul unde am montat-o? Multumesc.

Edited by Lyvyu

Share this post


Link to post

Cam asta e pretul. Da,trebuie sa te duci pentru revizii acolo undeai montat instalatia.

Share this post


Link to post

Nu stiu ce inseamna stag 100 dar stiu ca acum 3 ani pe secventiala mea omegas am dat 800 euro plus 50 euro diferenta pentru butelie toroidala ( si astea erau preturile si la Bucuresti ) . Daca mergi mult cu masina merita sa pui ce este mai bun daca mergi rar cu ea mai bine nu mai pui .

Share this post


Link to post
Posibil sa se fi resetat setarile de controlerul instalatie de gaz sau chiar s-a stricat acesta.

 

 

Cum faca s-l setez cum era ininte?

Pot sa fac aceste lucruri singur,sau e nevoie de cineva in domeniu?

Multumesc

Share this post


Link to post

Operatiunea de programare a pragului de trecere o gasesti la postul #1718 in acest subiect.

Share this post


Link to post

Ms mult, am remediat problema.cred ca era resetat.sper sa nu mai apara probleme.Multumesc inca odata

Share this post


Link to post

Am fost la Nord Service si au gasit un fir intrerupt ( nu mai indica nivelul ) . Pe calculator au fost toate bune in afara de injectorul 2 care nu era in parametri ( directorul de acolo a zis ca este posibil sa aiba un gunoi ) . Exista vreo posibilitate de curatare ( sunt noi , 5000 km , dar nu se poate pune problema de garantie ) ?

Este vorba de injectoarele de la gpl .

Edited by pvsilviu

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...