Jump to content

allec

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About allec

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    tipudinport

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    nubira wagon
  • An
    2000
  1. multumesc pt mecaism stergator pt luneta, l-am montat si e perfect bafta!
  2. salut, pt nubira I wagon, ai cumva mecanismul pt stergatorul de luneta? mc
  3. salut, pt nubira I wagon, ai cumva mecanismul pt stergatorul de luneta? mc
  4. acum are 135000 km, asa ca mai las la pret 4600 euro )
  5. allec

    Bancuri

    Reportaj pe strada: - Fiti amabil ! Unde ati petrecut ultimile concedii? In tara sau in strainatate ... - Acum doi ani am fost la Vama Veche ... - Si ati fost multumit de conditii ? - Nu prea. Dupa doua zile au intrat niste derbedei peste noi in cort. M-au batut, mi-au furat camera foto si au profitat si de nevasta-mea. - Oh, ce tragedie ! - Da, si anul trecut am fost tot acolo si am patit la fel. - Imi pare rau ! Anul acesta unde intentionati sa mergeti ? - Pai tot la Vama Veche ca acolo vrea nevasta-mea...
  6. allec

    Bancuri

    Accident de munca ………………………. Draga Domnule, Va scriu in raspuns la cererea dvs. de a va da amanunte suplimentare in Sectiunea 3 a Raportului de Accident de Munca unde am completat ca drept cauza "slaba planificare" ca fiind cauza accidentului meu. Ati cerut in mod expres explicatii amnuntite cu privire la accident si sper ca detaliile care urmeaza vor fi suficient de clarificatoare. Eu sunt zidar de meserie. In ziua accidentului lucram singur pe acoperisul unei cladiri inalte de 6 etaje. Dupa ce mi-am terminat treaba, am realizat ca mi-au ramas caramizi nefolosite, care, cintarite mai tirziu, au fost gasite a cintari aproximativ 270kg. Decit sa car caramizile jos in brate, in mai multe etape, am considerat ca e mai bine sa le cobor toate odata intr-un butoi, folosind scripetele instalat in acest scop in spatele cladirii. Am asigurat fringhia la nivelul solului, am urcat pe acoperis, am impins butoiul in afara cladirii si am incarcat caramizile. Dupa aceea am coborit de pe acoperis sa dezleg fringhia, tinind-o foarte strins ca sa asigur o coborire lenta a caramizilor. Veti observa in Sectiunea 11 a Raportului de Accident de Munca intocmit ca eu am o greutate de 72 kg. Datorita surprizei pe care am avut-o cind am fost literalmente SMULS de la sol intr-un mod complet neasteptat, mi-am pierdut prezenta de spirit si am uitat sa dau drumul la fringhie. Cred ca nu este nevoie sa va mai spun, am inceput o ascensiune rapida catre acoperis. In apropierea etajului 3, m-am intilnit cu butoiul incarcat cu caramizi care acum se indrepta vertiginos catre sol, intilnire in urma careia m-am ales cu capul spart, zgirieturi minore si o clavicula fracurata. Datorita impactului, ascensiunea mea a incetinit pentru o secunda dupa care a continuat rapid catre nivelul acoperisului, neoprindu-ma decit atunci cind degetele minii drepte au intepenit in scripete pina la nivelul celei de-a 3a falange. Din fericire, intre timp mi-am recapatat prezenta de spirit si am fost in stare sa ma tin strins de fringhie in ciuda faptului ca incepusem sa am dureri. Aproape simultan, oricum, butoiul cu caramizi a lovit solul si ca urmare a impactului, fundul butoiului a cedat. Acum, saracit de greutatea caramizilor, butoiul cintarea doar 27 kg. Ma refer din nou la greutatea mea; cum probabil v-ati imaginat deja, am inceput o coborire rapida. In vecinatatea etajului 3, am intilnit butoiul care acum urca; ca urmare a intilnirii m-am ales cu fracturi la glezne si cu mai multe taieturi si zgirieturi la picioare si in general. Aici, norocul meu a inceput sa se schimbe usor. Intilnind butoiul, a fost bine ca mi-a incetinit usor caderea doar in masura sa-mi limiteze ranile, cind, am cazut pe gramada de caramizi si din fericire, am scapat doar cu 3 vertebre fisurate. Imi pare rau sa va spun, asa cum stateam intins pe gramada de caramizi, cu dureri atroce, incapabil sa ma misc, din nou mi-am pierdut prezenta de spirit si am scapat fringhia din miini. Asa cum stateam intins, pe spate, am putut sa vad cum butoiul gol si-a inceput calatoria in jos, catre mine, care explica explica cele 2 fracturi la picioare. Sper din tot sufletul ca acest raport raspunde la toate intrebarile dvs.
  7. allec

    Noul Fiesta 2009

    nu tre sa ne miram, apoi, 15 mii nici nu e mult pt un ford, fiat 500 se vinde cu 11500, si are motor de 1,2 cu 69 Cp, cel mai modest model mai mult ca sigur se vor gasi destui amatori
  8. din cate am inteles de la mecanic, io sunt mai paralel, am emulator
  9. instalatia este Stefanelli si este montata in 2003. checkul se stinge imediat ce trece pe benzina.
  10. salutare, sunt nou intrat pe acest forum, nu stiu daca s-a mai sris, dar am o nedumerire. tot timpul cand merg pe gaz, ledul check sta aprins, masina, nubira I, merge foarte bine si nu am probleme cu ea, doar acest led care se aprinde de fiecare data cand merge in gaz. se poate remedia?
  11. Nubira Wagon, 4800 euro 2000 motor 1600 cmc, 16 valve, 106 CP; instalatie GPL; 131.000 km, ABS, A/C, servo-directie, servo-frana, geamuri electrice fata, spate ; oglinzi electrice incalzite, inchidere centralizata, alarma, bancheta rabatabila fractionat Alte detalii la telefon 0722 363526 si niste poze
 

×
×
  • Create New...