Jump to content
Sign in to follow this  
valy

Ulei - Motor

Recommended Posts

Si eu am patit exact la fel cu uleiul bixxol 10w40! Am gasit in capacul de la culbutori spuma alba! Cred ca datorita mersului pe distante scurte la temperaturi scazute! Am 2 000 de km cu acest ulei! De cand nu am mai mers pe distante scurte spuma a disparut! Ce parere aveti de Castrol 10w-40? Ma bate gandul sa schimb marca de ueli! Va multumesc!

Share this post


Link to post

Confirm si eu acea spuma alba de la busonul de umplere ulei, cu ulei Bixxol 5w40, schimbat acum 2 luni. Nu stiu exact care-i cauza, dar si eu am mers in ultimul timp pe distante scurte (5-7km).. Bine macar ca vad ca s-a intamplat si altora.. ca ma cam speriasem..

Share this post


Link to post
La cati km are masina si din ce an e recomand cu incredere 10W-40.Un 5W-40 s-ar putea sa-l dea afara fiind prea subtire.

5w40 de ce sa-l dea afara ca nu inteleg. Sa-l consume sau sa-l scape pe la garnituri, etc?

La ce te referi ca nu inteleg.

 

 

Mai citeste si aici www.motul-romania.ro si ai sa vezi ca am dreptate,nu e de motocicleta!Si n-am zis ca e sintetic ci doar semi...

 

Se vede treaba ca pe site nu e trecut sau au schimbat denumirile. Eu stiam ca e pt moto. Daca am gresit imi cer scuze.

Share this post


Link to post
5w40 de ce sa-l dea afara ca nu inteleg. Sa-l consume sau sa-l scape pe la garnituri, etc?

La ce te referi ca nu inteleg.

 

Avand multi km, este posibil ca masina sa consume ulei. Daca acesta este "mai subtire" consuma mai mult. Tot datorita vechimii garniturile nu mai etanseaza bine si se poate pierde ulei mai mult decat in cazul unuia mai gros.

Share this post


Link to post

Maine ma bag si eu la un schimb de ulei Castrol Edge 10W-60 :D si filtrele Mann aferente.

Share this post


Link to post

E minunat pentru motorul tau mai ales pentru ultima cifra W60.

Share this post


Link to post

Ce sa te mai incurci cu 10W-60 ... baga direct ulei de cutie de viteze > :)

Share this post


Link to post

Sa fie macar 75w-90,total sintetic si de firma buna! :mrgreen:

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Asta e,voi vedea in timp daca am facut bine sau nu ;) .In loc sa faceti caterinca ieftina mai bine spuneati niste explicatii daca tot va dati cunoscatori.

Share this post


Link to post

E pentru curse W60-ul, adica are densitate mare la temperatura de functionare, adiCA CA sa nu se subtieze prea tare :D

Eu ma indoiesc ca tu o alergi intr-asa un hal.. o tii permanent peste 5000?

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

In 4000-4500...

Share this post


Link to post

Chiar si asa.. parerea mea e ca e destul w40-ul, mai ales ca ai putini km si nu cred ca iti consuma.. dar eu nu sunt vreun guru al motoarelor, asa ca .. spor :D

Share this post


Link to post

@ Alezz: Din punctul meu de vedere, postul meu nu a fost pus la misto. Ne aflam pe un topic dedicat uleiurilor de motor, si, dupa aproape 900 de interventii am luat drept gluma intentia ta. Explicatiile legate de viscozitatea uleiului si semnificatiile numerelor din cod au tot aparut pe parcurs, asa ca nu te supara pe noi :)

 

Revenind la subiect, am bagat si eu asa ceva in motor, chiar de 2 ori (Agip si Castrol) insa in alte conditii. De fiecare data era mijlocul verii si am facut drumuri lungi in afara, pe autostrada, la viteze maricele. Chiar si asa, s-a simtit la consum, respectiv a fost ceva mai mare. Motorul nu a mai avut nici un fel de zgomot, nici o bataie, tachetii parca nici nu mai existau. Totusi, tommy ti-a indicat exactmenirea uleiului xxW60, chiar daca iti tii motorul ceva mai turat, tot n-are nici o legatura cu cursele. Daca bagi uleiul asta pe vremea de acum, o sa iti creasca consumul in draci, motorul o sa iti porneasca mult mai greu, pompa de ulei va avea de suferit si, fie o sa iti apara jocuri pe unde nu e cazul sa le ai (cuzineti, chiar si tacheti, ), fie uleiul nu o sa patrunda si o sa ai probleme cu ungerea (in special la rece). In plus, revenirea la un ulei normal nu cred ca va inlatura problemele

 

Mai departe, e alegerea ta ...

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Asta ramane de vazut daca am facut bine sau nu.

Edited by ovi_jer
Off-topic

Share this post


Link to post

Are careva idee unde gasesc ulei MOBIL 1 5W40 ? Am cautat aseara pe la cateva magazine de piese auto + carrefour (era dupa ora 20:00) si nu prea am avut succes. Raman recunoscator celui ce-mi spune, dau si o bere :D

Share this post


Link to post

La cora parca au. Daca nu, e un magazin pe langa statia de metrou Mihai Bravu care e reprezentanta din cate am inteles, oricum, cand am fost eu nu aveau decat mobil si atat.

Share this post


Link to post

Aha, merci! O sa dau o fuga pe-acolo sa vad.

Share this post


Link to post

Cu toate ca la masina din profil avand in vedere batranetea iti recomand 10w40 vara si eventual iarna 5w daca nu chiar tot 10. Eu am 5 acum dar trec pe 10 la vara sigur.

Share this post


Link to post

Eu o sa incerc cu 5w40 acum si daca ma nemultumeste, il schimb pe 10w40 si-am ispravit.

Multumiri pentru sfaturi!

Share this post


Link to post

Salutare! Pentru ovi jer

Cielo exe 2005, gpl, 34 mii km, ce ulei recomanzi?

Masina este SH si nu stiu ce ulei s-a mai folosit. Astept. Multumesc!

Merg frecvent 3 km dus si 3-4 km intors.(zilnic). Rar ies la drum lung. Fac cam 10 mii km pe an.

Edited by thunder

Share this post


Link to post

Am cumparat Mobil super S 10 W 40. Multumesc oricum!

Share this post


Link to post

Daca nr. de km. este real la masina din semnatura, consultand manualul de intretinere, vei observa ca cel mai indicat ulei este cel sintetic 5W40.

Uleiul OMV Bixxol cu aceasta specificatie are o calitate superioara. De asemenea, un ulei bun este Mol, mai accesibil dpdv al pretului.

 

PS: Citeste macar ultimele 5 pagini din topic, daca nu in intregime.

Share this post


Link to post

Problema sau nu? Am schimbat uleiul la masina din semnatura. Am pus Mobil Super

S 10 W 40. Ce am constatat dupa vreo 300 km? Pe buson am gasit asta seara o spuma alba. De la ce sa fie? E uleiul de vina sau altceva? Am schimbat si filtrul de ulei (no name) dar nu cred sa fie de la el.

Edited by thunder

Share this post


Link to post

Iti scoate fum albicios pe la evacuare ? pot fi urme de antigel, in ulei. Altfel, pe site-ul unor producatori stiu ca mai citeam chestii de genul "uleiul nostru contine detergenti si alti compusi de curatare, motiv pentru care nu trebuie sa va ingrijorati ... bla bla".

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...