Jump to content
Sign in to follow this  
tolin

OTTO versus DIESEL

Recommended Posts

Nu cred ca a avut de ales.

Share this post


Link to post

Bre, mai cititi si voi ce scrie in josul paginii! Masina aia e pusa pe jepeleu ca sa fie ''green''

Share this post


Link to post

Ieftin (mai ieftin) si cu performante apropiate cu cele ale versiunii pe benzina! Probabil ca si restul producatorilor vor incepe sa puna (multi deja au inceput) Gpl pe modele lor.

Share this post


Link to post

Si o masina alimentare Benzina si GPL se poate considera hibrida?!

Ca daca da, scapam si de taxa de prima inmatriculare :D

Share this post


Link to post
Si o masina alimentare Benzina si GPL se poate considera hibrida?!....

 

 

Doar daca benzina produce GPL...sau invers ?!?!?! :scarpin: :->

Edited by BH ZNS

Share this post


Link to post

Exact. In vest cele care au GPL sau fac conversia pe GPL beneficiaza de o reincadrare in normele de poluare si o reducere a taxelor. Reversul medaliei ar fi faptul ca acolo o instalatie GPL costa peste 1500 euro cu tot cu omologare.

Avantajul ar fi poluarea redusa si costuri de exploatare sub diesel, motiv pentru care multe firme, si in special GM, au la comercializare benzinare cu GPL.

Share this post


Link to post

Haide bre terminati cu prostiile, mai degraba implementeaza dizel pe Ferrari decit sa puna GePeLeu :) )

Am mai vazut si prin Buc gipane nesimtite cu gpl dar nici unu nu era condus de un nene la costum, toate erau conduse de taranoi cu numere de IF . Cind voi vedea primul Range Sport cu GPL atunci o sa ma inchin si o sa trec si eu pe gaz, pina atunci raman cu tractorul meu .

Share this post


Link to post

Nu stiu cat de prostii sunt... ai citit articolul de prezentare al acelui Bmw cu Gpl? Pe langa puterea asemanatoare, autonomie marita, pe langa faptul ca performantele sunt foarte apropiate de cele ale versiunii benzinare, un mare + de care se va tine cont in viitor este ca polueaza f. putin. Iar la diesel e putin mai dificil de realizat treaba asta (nu imposibil desigur).

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Bogdan, asa ziceau acum 25 ani si puristii care considerau ca dieselul e pentru tractoare si n-are ce cauta pe masini cu pretentii sportive... intre timp, au ajuns si pe pista.

 

In alta ordine de idei, uitati aici unul inca sceptic cu siguranta gpl-ului...uitati-va cat echipament de protectie are pe el ca sa faca un plin :D Masina nu e Ferrari, insa nu e nici duba pentru navetisti... poza e facuta de subsemnatul.

 

Pe gplclub am pus o poza cu un Mertz Kompressor cu GPL, facuta tot p-aici... din pacate mi-e lene s-o mai caut pe hard. Parerea mea esta ca daca un constructor serios si-ar propune sa faca un motor gandit din start pentru GPL (si nu convertit benzinare) ar putea fi interesant. Ar merge fie un raport de compresie baban, fie o presiune la turbo marisoara... Si ar fi evitat si singurul (dupa parerea mea) inconvenient real, si anume pierderea de spatiu din portbagaj.

post-1523-1189615745_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Am mai vazut si prin Buc gipane nesimtite cu gpl dar nici unu nu era condus de un nene la costum, toate erau conduse de taranoi cu numere de IF .

Nu zau... :-W Ia de te uita pe mobile.de sa vezi cate masini cu gpl sunt. Si ''gipane nesimtite''. Si acolo nu-s ''taranoi cu numere de IF''....

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Ei nu :) )

Daca te uiti cu atentie pe mobile o sa gasesti numai gipuri vechi cu GePeLeu, este decit un singur Range si 2003 cu GPL si evident nu este Range Sport .

 

Singurele masini adevarate cu LPG sunt Porsche Cayene, MB S klasse si BMW 760i dar sunt citeva adica 30 buc cu LPG vs 1000 buc fara LPG, fa singur un calcul si vezi cite masini de lux au LPG si cite sunt diesel sau benzinare .

Share this post


Link to post

Da bre, si asta tot veche si jaf e nu? Si mai uita-te, sunt 27 de pagini in care gasesti ML-uri, toyote, range rover etc.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

mr_, ala purta casca in caz ca ii sare butelia in aer?

Share this post


Link to post

Mai degraba cred ca o purta ca sa nu il recunoasca lumea.

Share this post


Link to post

Adevarul este ca si mie mi-ar fi rusine cu o asemenea masina...Nu stiu cum as mai putea sa ies din casa :rolleyes: .

Share this post


Link to post

Eu zic ca trebuie sa ne mai uitam si dincolo de ocean unde un Pickup Diesel se bate de la egal la egal cu un Porsche Cayene S de 4.8l @385CP ...eu spun ca e jenant .

Share this post


Link to post

Ma refer la Dodge RAM 2500HD 6.7 Cummins, adica 350CP, 880NM si vreo 7sec suta masina avand 2.5 tone greutate proprie. Evident pt cei multi exista Dodge RAM SRT10 VIPER, adica cu motor de Dodge Viper, performantele sunt mai bune dar consumul este aberant de mare :D

Share this post


Link to post

7 secunde este o eternitate. Si pentru SRT si pentru Fordul pus de mine.

Iar cand faci scamatorii din astea, sa te doara de consum... e cam jalnic.

Share this post


Link to post

Masinile trebuie sa se deplaseze nu numai inainte iar pick-up-urile astea sunt ,,useless'':

1. ca masina parctica sunt inutile , nu ai nevoie de atata putere

2. ca performanta pe circuit sunt depasite de masini MULT mai ieftine si mai agile...

 

Nu sunt decat bling bling si eventual drag race, sasiul lor este acelasi de ani si ani optimizat pt guess what?... carat...

Share this post


Link to post

Pai nu ziceai tu ca dieselul este pt carat?

Nu a zis nimeni ca pickupul nu este pt carat DAR pur si simplu au ajuns foarte rafinate motoarele diesel americane, mari ca cilindree dar si puternice comparativ cu ce aveau acum citiva ani este cu adevarat o evolutie .

Si nu trebuie sa arunci cu gunoi, sunt multe pickup-truckuri dupa care lumea saliveaza, de exemplu Escalade :X

 

PS> sunt usseles pt tine poate, pt mine nu este .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Da, motoarele diesel americane have gone a long way. Pe pick-up-uri au aparut motoare puternice si cizelate diezel (dieselurile lor noi NU scot fum...), isi fac treaba f bine pentru americanii care folosesc aceste masini la carat remorci si semiremorci (house-trailers) grele. Totusi utilitatea unor astfel de masini in Europa este nula pentru ca:

1. sunt f mari si nu se pot adapta la strazile noastre

2. consumul dat de ei este pentru un regim highway la 65mph, in conditii europene se duce mult in sus.

3. nu exista remorci, accesorii, semiremorci care sa fie folosite la aceste masini. In state se gasesc peste tot pt ca sunt necesare, in Europa nu le gasesti nicaieri.

 

Deci ramane faptul ca aceste masini sunt rare la noi si apar ca un indicator al ,,statutului'' si in nici un caz pentru utilitate. Daca se vrea utilitate este 4x4 sau pickup-uri japoneze mult mai bine adapatate la necesitatile de aici..

Share this post


Link to post

Cred ca exagerezi foarte tare :

 

FORD F150

Dimensions

Wheelbase 3518 mm

Length 5690 mm

Width 2004 mm

Height 1867 mm

 

DODGE RAM 2500

Dimensions

Wheelbase 3556 mm

Length 5783 mm

Width 2022 mm

Height 1981 mm

 

NISSAN NAVARA model US

Dimensions

Wheelbase 4049 mm

Length 5697 mm

Width 2000 mm

Height 1897-1903 mm

 

NISSAN NAVARA model EU

Dimensions

Wheelbase 3200 mm

Length 5220 mm

Width 1850 mm

Height 1774-1780 mm

 

MITSUBISHI L200

Dimensions

Wheelbase 3000 mm

Length 5110 mm

Width 1750 mm

Height 1655 mm

 

Diferentele sunt de 500mm la lungime si 150mm la latime deci nu sunt deloc foarte mari, si cum nu sunt mai mari decit un cap tractor cu semiremorca nu vad cum nu ar merge pe strazile din RO.

Si ti-am spus marele avantaj la Pickup-urile diesel este consumul mic si faptul ca pot tracta fara probleme remorci grele si daca te uiti putin in stanga si dreapta vezi ca au inceput sa se poarte "papucii" si la noi pt ca sunt masini versatile, adica poti merge si la Hilton cu ele dar si la Cota 2000 .

Deja e plin Bucurestiul de NAVARA 2.5 dCI iar performantele masinii sunt uluitoare ...tinand cont ca motorizarea este de la Reno :D

Share this post


Link to post
FORD F150

Dimensions

Wheelbase 3518 mm

Length 5690 mm

Width 2004 mm

Height 1867 mm

 

 

MITSUBISHI L200

Dimensions

Wheelbase 3000 mm

Length 5110 mm

Width 1750 mm

Height 1655 mm

 

Diferentele sunt de 500mm la lungime si 150mm la latime deci nu sunt deloc foarte mari, si cum nu sunt mai mari decit un cap tractor cu semiremorca nu vad cum nu ar merge pe strazile din RO.

Si ti-am spus marele avantaj la Pickup-urile diesel este consumul mic si faptul ca pot tracta fara probleme remorci grele si daca te uiti putin in stanga si dreapta vezi ca au inceput sa se poarte "papucii" si la noi pt ca sunt masini versatile, adica poti merge si la Hilton cu ele dar si la Cota 2000 .

Deja e plin Bucurestiul de NAVARA 2.5 dCI iar performantele masinii sunt uluitoare ...tinand cont ca motorizarea este de la Reno :D

1. Pickup-urile sunt masini utilitare, sunt inutile la orice altfel de utilizare decat cea pentru care au fost concepute: NU sunt masini de oras, NU sunt masini de plimbare (incearca tu suspsensia de f150 pe drumuri romanesti). Sunt echivalentul necarosat al dubelor (Ca sa nu mai spunem ca majoritatea au RWD, AWD e optiune). Dar la noi sunt un simbol al snobismului (pe la noi sunt vreo doua ale smecherilor care nu au carat vreodata mai mult de o tipa in ele).

2. Pot care remorci grele, dar lafel pot cara multe alte masini (dube de ex...).

3. Argumentul cu tirul este... no comment... Pe asemenea logica toti am conduce 18wheelere, sunt puternice dar...

4. Consuma putin in comparatie cu ce? Cu un tir? Un F350 scotea vreo 15-17 mpg highway, la 65mph regim CONSTANT. Daca le compari cu suratele benzinare consuma mai putin, true (Alea batea 10mpg) dar oricum incomparabil mai mult decat ,,a sensible car''.

 

LE: Dar daca e sa le luam ca aplicatie a motorului diesel: da, sunt o aplicatie buna.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Repet, sunt inutile pt TINE, pt cine are nevoie sa care (in cazul de fata eu am nevoie sa car) sunt foarte bune, este adevarat ca motoarele diesel nu le gasesti decit pe DODGE RAM 2500HD iar motorul este de fapt o uzina cu turbina cu un consum de camioneta usoara DAR cu un comportament rutier acceptabil. Cred ca o sa ma hotarasc pina la urma la un Mitsu L200 pt ca dobitocii de la RAR nu vor sa-mi echivaleze normele de poluare americane . Oricum vroiam ceva pe benzina si sa-i pun GPL, ar fii fost frumos pt ca si pe benzina motorul tot avea un cuplu enorm dar consumul era in pom :)

 

PS> ai vrea tu un ESCALADE EXT dar nu vrei sa recunosti :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...