Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Relanti Variabil

Recommended Posts

Sonda de benzina e aia de sta in rezervor si arata in bord cat benzen mai ai. Eu nu pricep ce e ala starter.

Share this post


Link to post

Starterul din cate stiu eu este la electromotor...

Share this post


Link to post

S-a rezolvat. Buba era instalatia electrica la GPL. Mai precis, una din mufele care intra in rampa injectoarelor. Le-am schimbat iar acum merge perfect. Azi voi regla si avansul care este un pic cam mare. Asta e. Aaaaa... si inca ceva: mare grija la mecanici. Pe mine m-a costat 80 RON, iar ca sa ajung aici am cheltuit 1.000 RON la sfatul diversilor "specialisti ai lu' peste" (oricum, piesele respective tot trebuiau schimbate). Asa ca acum... :lavolan:

Share this post


Link to post

Cielo din Decembrie 2005... 31.000 km la bord , condus numai de mine... porneste perfect, merge perfect pana cand se incalzeste motorul, dupa care se opreste de fiecare data cand o scot pe liber la stop sau intr-o

intersectie... Deci, cand e motorul cald si o scot pe liber la un semafor turatia scade bursc sub 600 si se opreste motorul...

Am fost la service imediat intrucat masina este in garantie si baietii au bagat-o pe scaner si au zis ca e un senzor care a luat-o razna si ca se opreste motorul de la benzina proasta...cand am plecat de acolo masina a mers bine... aprox 40 km dupa care a inceput iar... o sa ma duc iar la ei... desi nu imi dau seama de la ce poate fi

Share this post


Link to post

Cand se intampla asta se aprinde Check engine? Pe scaner ce cod de eroare s-a citit?

Share this post


Link to post

Pai normal ca se aprinde (se aprind toate la oprirea motorului) :P . Daca nu ai cod de eroare la scanare, recomand o curatare IAC si reset ECM, dupa care mai vedem in functie de situatie. Sunt procedurile pe forum daca preferi sa le faci singurel.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

am si eu o intrebare, sunt posesor de espero 1.5 16v, Care este turatia de relanti normala, bineinteles cand motorul este cald? La mine sta in 900-1000ture, e bine? nu e cam mare?

Share this post


Link to post

850 e optimum. 900 e bine.

Share this post


Link to post

Sal, oameni buni! De vreo luna de zile am o problema cu al meu Cielo. Cateodata se aude un compartimentul de sigurante un releu care cupleaza (tzac, sta o secunda, tzac pauza 5, 6 secunde si tot asa) in perioada de o secunda scade turatia la ralanti, dupa tzac isi revina si in perioada de 6 secunde merge normal, se aude si cand nerg in sarcina dar atunci nu se simte nimic la turatie sau la putere. Imi face figura asta atat pe benzina cat si pe gpl. Am fost la service langa APACA si mi-au facut o scanare dar dupa cum i-am vazut eu nu prea stiau de capul lor plus ca ala cu scanerul era si nervos ca il luase seful de la nu stiu ce treaba si nu avea nici un chef de masina mea cu toate ca aveam programare de la ora 9 si ei m-au bagat in seama pe la 10,30. Au spus ca masina este ok, ca nu indica nimic anormal, ca parca ar fi timpul de injectie putin cam mare si au inceput sa isi dea fiecare cu presupusul drept pt care am renuntat si la remedierea asta si la schimbarea rulmentului de la volan. Nu mai aveam nici-o incredere in ei. Daca cineva s-a mai confruntata cu aceasta probleme sau stie care este fenomenul il rog sa imi spuna si mie ce am de facut.

Multumesc!

Share this post


Link to post

Nu poti sa incerci sa depistezi care releu cupleaza?..... Eventual tinand mana pe el.

Stiu ca e o solutie mai neortodoxa dar nu imi vine altceva in minte.

 

Succes.

Share this post


Link to post

Daca se simte la relanti inseamna ca ai consum mare pe acel releu. (Dezaburitorul spate consuma cam cel mai mult si bricheta). Trebuie cautat, e ciudata problema. Ai alarma? S-ar putea sa fie de pe-acolo buba.

 

Ps. Nu situ exact cum e la cielo dar, in compartimentul cu sigurante din bord ai si relee? De ala vorbesti?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Cred ca dezaburitorul spate se aude. E printre cei mai mari consumatori... verifica daca nu cumva e de aici. Cel putin la marea majoritate am vazut ca se simte la relanti!

Edited by EM!L

Share this post


Link to post
Daca se simte la relanti inseamna ca ai consum mare pe acel releu. (Dezaburitorul spate consuma cam cel mai mult si bricheta). Trebuie cautat, e ciudata problema. Ai alarma? S-ar putea sa fie de pe-acolo buba.

 

Ps. Nu situ exact cum e la cielo dar, in compartimentul cu sigurante din bord ai si relee? De ala vorbesti?

Am alarma, se aude si cand nu functioneaza dezaburizatorul iar bricheta nu prea o folosesc.

 

Nu poti sa incerci sa depistezi care releu cupleaza?..... Eventual tinand mana pe el.

Stiu ca e o solutie mai neortodoxa dar nu imi vine altceva in minte.

 

Succes.

Multumesc pt sfat, este o idee buna.

 

Daca se simte la relanti inseamna ca ai consum mare pe acel releu. (Dezaburitorul spate consuma cam cel mai mult si bricheta). Trebuie cautat, e ciudata problema. Ai alarma? S-ar putea sa fie de pe-acolo buba.

 

Ps. Nu situ exact cum e la cielo dar, in compartimentul cu sigurante din bord ai si relee? De ala vorbesti?

Ma refeream ca se aude releul cand cupleaza. Si la Cielo sunt relee in compartimentul de siguranta si la ele ma refeream.

Share this post


Link to post

Releul cupleaza dupa ce ii dai vreo comanda , ex dezaburire , a/c , treapta a 4-a la ventilator sau pur si simplu in mers fara sa-i faci nimic ?

Share this post


Link to post

Relanti normal la cald la mine este 800.

Edited by cosmin_77

Share this post


Link to post

@mussi. Espero nu are acolo de-asta te intrebam. La mine sunt in compartimentul motor.

Share this post


Link to post

Buna.Am un cielo din '97 si de curand am sesizat o problema.Cand calc ambreiajul turaria motorului scade pana aproape la oprirea motorului, pentru aproximativ o secunda dupa care revine la normal.Se simte mai puternic cand este motorul cald.Se intampla asta si cand stau pe loc cu masina scoasa din viteze si calc ambreiajul fara sa fac nimic altceva.Ma poate ajuta cineva?

Share this post


Link to post

Vezi ca s-a mai discutat aici de relanti variabil.

 

Succes.

Share this post


Link to post
@mussi. Espero nu are acolo de-asta te intrebam. La mine sunt in compartimentul motor.

Scuze! Nu stiam unde se afla la Espero.

Share this post


Link to post
Vezi ca s-a mai discutat aici de relanti variabil.

 

Succes.

 

stiu dar nu am gasit pe nimeni cu aceasi problema.relanti-ul e ok atata timp cat nu pun piciorul pe ambreiaj.

Share this post


Link to post

Incearca mai intai o curatare IAC si o initializare a acestuia. Nu ne-ai zis daca masina are sau nu GPL si cati km rulati are.

Te rog, pe viitor nu mai cita mesajul anterior (foloseste AddReply sau FastReply din josul paginii) si foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie.

Share this post


Link to post

Salut.Am un cielo din '97 si de ceva vreme a o problema cu relanti-ul masinii.Cand calc ambreiajul turatia motorului scade o secunda dupa care revine la normal ,cateodata scade pana la oprirea motorului.Daca calc de doua ori consecutiv ambreiajul la prima apasare scade turatia ,la a doua nu.Daca fac 15-20 de secunde pauza intre apasari scade la fiecare apasare.Poate cineva sa ma ajute sa aflu care e problema?

Share this post


Link to post

Daca ne raspunzi la intrebarile de mai sus, ce-ti erau adresate, facem tot posibilul, daca nu...

Share this post


Link to post

masina nu are GPL si are 112k km si o am de 5 luni.pana acum o luna amers ok

 

Am resetat ECM si motorul nu se mai opreste dar tot scade mult turatia la debraiere dupa care revine

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Operatia de idle learn, asa cum este ea scrisa la Tutoriale, tips & tricks trebuie facuta corect. Inainte de aceasta, o curatare de IAC se impune, mai ales daca nu a mai fost facuta anterior.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...