Jump to content

cosmin_77

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About cosmin_77

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/29/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.geocities.com/delacosma
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    delacosma

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.8 CD | GPL
  • An
    1997
  1. S-a rezolvat. Buba era instalatia electrica la GPL. Mai precis, una din mufele care intra in rampa injectoarelor. Le-am schimbat iar acum merge perfect. Azi voi regla si avansul care este un pic cam mare. Asta e. Aaaaa... si inca ceva: mare grija la mecanici. Pe mine m-a costat 80 RON, iar ca sa ajung aici am cheltuit 1.000 RON la sfatul diversilor "specialisti ai lu' peste" (oricum, piesele respective tot trebuiau schimbate). Asa ca acum...
  2. Multumesc tolin. O sa le fac si pe astea si revin cu raspuns.
  3. Oare asta sa fie solutia si in cazul meu? Am mari batai de cap cu un Espero 1.8 Benzina/GPL cu 103.000 km. Pleaca foarte greu dimineata (si pe benzina si pe gaz), la relanti nu am turatie constanta, uneori, in mers, "da in nas" (si pe benzina si pe gaz). Pana acum, dupa ce am citit aici si dupa ce am primit ceva indicatii de la ovi, caruia ii multumesc, am schimbat: - fisele si bujiile - capac delcou si starter - uleiul si filtrul de ulei - injectoare scoase si curatate - filtrul de benzina - sonda de benzina - furtun capac culbutori - IAC-ul (la scaner pasii erau aiurea) - tot ce inseamna furtun, conducta etc (la instalatia de GPL) Cineva mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la sonda de presiune pentru combustibil (cea de pe rampa injectoarelor) dar care nu se mai fabrica. E posibil asta sa fie cauza?. Sau sonda lambda?. Exista cineva pe acest forum care poate sa-mi zica strict pe subiect, din ce cauza se comporta asa? O idee, un sfat, orice!?!? Daca am postat aiurea, rog moderatorii sa-l mute unde ii este locul. Multumesc.
 

×
×
  • Create New...